To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

2G OGÓLNE - Problem po remoncie silnika

xGROWx - 2018-04-23, 12:12
Temat postu: Problem po remoncie silnika
Siemanko. Nie wiem już gdzie uderzyć to wbilem na forum, niedawno wyremontowany silnik, podłączony, zalany płynami, odpala na chwilę "popyrka" i gaśnie. Co może być przyczyną, miał ktoś podobna sytuację?
Tofik - 2018-04-23, 18:22

jak odpali to jak pracuje? równo? nie równo? troche więcej informacji trzeba, nic z tego nie wynika na razie oprócz tego że nie działa jak powinien.
jan - 2018-04-23, 19:26

Prawda, więcej info trzeba. Np, jakie są obroty po odpaleniu? Jak długo udaje mu się pracować po odpaleniu? CE nie wyskakuje?
xGROWx - 2018-04-23, 21:25

"Popyrka" chwilę jakieś trzy "pierdniecia " wydechu i gaśnie
GOLDI - 2018-04-23, 23:28

co wchodzilo w sklad remontu ? jaki silnik? kable zaplonowe nie sa w podpięte wprzeciwfazie ?
xGROWx - 2018-04-24, 00:04

Panewki, szlif wału, pierścienie były dobre bo on był świeżo po remoncie ale jakiś cymbał składał silnik w szopie chyba i przez syf który dostał się do silnika rozpieprzyło pompę oleju i przytarło go. Tłoki też nie były ruszane. Pompa oleju zmieniona, pompa wody, klasycznie rozrząd, wszystkie paski, napinacze i inne pierdoły. Kable zapłonowe podpięte tak jak napisane na listwie według numerów. Silnik 2.0 Eclipse 2G 4g63
jan - 2018-04-24, 19:23

Z prostych rzeczy, które łatwo przeoczyć/pomylić przy składaniu:
- podciśnienia - niemniej to raczej nie to, bo gdyby łykał dużo lewego powietrza to startowałby z wysokich obrotów i dopiero potem zdychał
- kostki do komponentów - sprawdź czy przepływka dobrze podłączona, osprzęt przepustnicy
- gdyby to był rozrząd to raczej nie drobna pomyłka o jeden czy 2 zęby tylko coś bardziej drastycznego - pomylić się na taką skalę chyba nie da
- gdyby wtryskiwacz szwankował to silnik by sobie dłużej popierdział, skoro tak szybko gaśnie to musiałby być więcej niż jeden

Wiele przyczyn chłopie może być. To jest tylko kilka, które mi do głowy przyszły, resztę pewnie Ci podadzą bardziej doświadczeni...
Posprawdzaj jednak najpierw kabelki, czy coś luźno nie leży. Gdybyś go pod komputer podpiął, to pewnie moment byś wiedział co nie bangla.

Witek - 2018-04-25, 09:46

jan, jak podpiąć 2G w wersji euro pod kompa? Wiele prób robiłem, łącznie z zamianą pinów w złączu i niestety nigdy się pozytywnie nie skończyło. Nie ważne czy to przed czy po lift. Co innego wersja USA
jan - 2018-04-25, 21:12

Damn bro... pojęcia nie mam. Wydaje mi się jednak, że jeśli mi się udało podłączyć moje 1G przez ALDL własnoręcznie robionym kabelkiem z 20to letnim PALMem na ruskim sofcie to wszystko jest możliwe :D Walcz dalej. Normalnie bym Ci zalecił lekturę DSMtuners ale skoro piszesz, że to z EURO masz problem to pewnie tam odpowiedzi nie znajdziesz (zakładając, że faktycznie się różnią) :( No ale nie będziesz miał pewności, dopóki nie sprawdzisz...
Witek - 2018-04-26, 09:55

Palmem prawdopodobnie da radę :) ale to samo raczej wywnioskuję miganiem błędów diodą.
jan - 2018-05-07, 10:28

Wszystkiego nie wywnioskujesz. Palmem (na 1G) lub na PC albo innym narzędziem na 2G podejrzysz napięcie na pompie paliwa, odczyty z przepływki, stuki, pierdyliard innych parametrów, które potem możesz sobie przejrzeć na wykresach i zobaczyć np czy w jakimś zakresie Ci np TPS nie przekłamuje odczytów.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group