1G OGÓLNE - Ciśnienie oleju
Anonymous - 2009-01-06, 20:28 Temat postu: Ciśnienie oleju Mam problem z ci?nieniem oleju w 1G 4G63
Jakie mog? by? przyczyny Czujnik ci?nienia oleju, pompa czy jakie? inne ustrojstwo.
Przy butowaniu 4-5tys spada ci?nienie oleju.
Podobno s? dwie pompy oleju.
Coodo - 2009-01-06, 21:15
a jak na wolnych obr
Anonymous - 2009-01-06, 21:21
Na wolnych trzyma norme, po dodania gazu ro?nie .
Anonymous - 2009-01-07, 01:41
Przyznam szczerze, ?e u mnie z tym ci?nieniem oleju te? nie jest za ciekawie. Ostatnio zmienia?em pomp? wody, bo oczywi?cie mechanik przy zmianie rozrz?du sobie to ola?, i sprawdzi?em luz na pompie oleju, jaki? luz jest, ale podobno by? powinien. Na wolnych obrotach to ci?nienie na wska?niku spada prawie do zera, na wy?szych obrotach dochodzi maksymalnie do poziomu 1 kreski. Z tego co uda?o mi si? znale?? na forum to mo?e by? uszkodzenie samego wska?nika, ale chyba te? czujnik mo?e by? zasyfiony i podawa? b??dnie na wska?nik. Mam nadziej?, ?e to jest przyczyn? s?abego ci?nienia w moim Mi?ku
Coodo - 2009-01-07, 09:55
Mortyr To ?e na poczatku obrot?w jest dobrze a po dojsciu do 4-5 zaczyna spada
Mrok - 2009-01-07, 10:50
Wykr?ci? i przeczy?ci? czujnik pod filtrem oleju, mia?em to samo u siebie i pomog?o.
Anonymous - 2009-01-07, 19:26
Ten czujnik z cienkim kabelkiem ? Czy jaki? inny ?
Anonymous - 2009-01-07, 20:14
Z mojej strony ma?a porada bo u mnie by?o niskie ,a jak butowa?em to ros?o ...
Jak masz to zr?b to sam ,a jak nie to podskocz do mechanika i popro? o zmierzenie stopnia kompresji w silniku,z fabryki wychodzi?y to mia?y 14 bar na kazdym cylindrze ... A ?e tak zapytam,bierze Ci co? oleju,czy nie ??
Anonymous - 2009-01-07, 20:34
Powiem tak. To jest auto kolegi.
Z tego co mi m?wi?. G?owica po kapitalnym remoncie, d?? silnika r?wnie?. Wa? po szlifie , nowe panewki. Ale i tak mu podbiera olej.
Anonymous - 2009-01-07, 20:55
Mortyr napisał/a: | Ale i tak mu podbiera olej | no to ktos zjebal remont pewnie na zamiennikach robiony.... ktore w 4g63 sie nie przyjmuja
Anonymous - 2009-01-07, 22:09
Jak nie na ori cz??ciach robiony remont to tak jak kto? powiedzia? ,,Ten co oszcz?dza p?aci 2 razy'' ( GOLDI to ty? )
A mo?e pobiera olej przez uszczelniacze zawor?w,bo tez jest taka mo?liwo??.... Ja bym sprawdzi? kompresje,mo?e cho? to poka?e w?a?cicielowi czy te zamienniki przyj??y si? w Mitsu czy puszczaj? bokiem olej (pier?cionki) . No bo chyba jak by mia? te 14 na ka?dym garnku to wina mo?e by? po stronie uszczelniaczy.
Anonymous - 2009-01-07, 22:53
Tak przy okazji spytam, ile na garnku powinien mie? 1g GSX?? Sorka za O.T.
Coodo - 2009-01-08, 22:03
Kompresja nie musi i?? w parze z ci?nieniem lub spalaniem oleju
kolega tu napisa? ?e ci?nienie mu spada przy 'butowaniu' 4-5ty? obr a o ja?owym nie wspomnia?
zazwyczaj jak panewki s? wyjechane to ci?nienia nie ma na rozgrzanym silniku na wolnych obr
w jego przypadku najpierw bym sprawdzi? pomp? oleju i czujnik
|
|
|