Mitsubishi Eclipse Klub Polska Strona Główna Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Ciśnienie oleju
Autor Wiadomość
Mortyr
[Usunięty]

Wysłany: 2009-01-06, 20:28   Ciśnienie oleju

Mam problem z ci?nieniem oleju w 1G 4G63

Jakie mog? by? przyczyny :/ Czujnik ci?nienia oleju, pompa czy jakie? inne ustrojstwo.

Przy butowaniu 4-5tys spada ci?nienie oleju.

Podobno s? dwie pompy oleju.
Ostatnio zmieniony przez MATi 2011-04-13, 17:44, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Coodo 
KLUBOWICZ


Pomógł: 11 razy
Wiek: 49
Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 967
Skąd: Bydgoszcz-Teresin
Wysłany: 2009-01-06, 21:15   

a jak na wolnych obr
_________________
1G 94r 4G63 7bolt
"Staram się jechać jak najlepiej, co nie oznacza, że próbuję jechać jak najszybciej...
''Robert Kubica''
.
 
 
 
Mortyr
[Usunięty]

Wysłany: 2009-01-06, 21:21   

Na wolnych trzyma norme, po dodania gazu ro?nie .
 
 
robczes
[Usunięty]

Wysłany: 2009-01-07, 01:41   

Przyznam szczerze, ?e u mnie z tym ci?nieniem oleju te? nie jest za ciekawie. Ostatnio zmienia?em pomp? wody, bo oczywi?cie mechanik przy zmianie rozrz?du sobie to ola?, i sprawdzi?em luz na pompie oleju, jaki? luz jest, ale podobno by? powinien. Na wolnych obrotach to ci?nienie na wska?niku spada prawie do zera, na wy?szych obrotach dochodzi maksymalnie do poziomu 1 kreski. Z tego co uda?o mi si? znale?? na forum to mo?e by? uszkodzenie samego wska?nika, ale chyba te? czujnik mo?e by? zasyfiony i podawa? b??dnie na wska?nik. Mam nadziej?, ?e to jest przyczyn? s?abego ci?nienia w moim Mi?ku :/
 
 
Coodo 
KLUBOWICZ


Pomógł: 11 razy
Wiek: 49
Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 967
Skąd: Bydgoszcz-Teresin
Wysłany: 2009-01-07, 09:55   

Mortyr To ?e na poczatku obrot?w jest dobrze a po dojsciu do 4-5 zaczyna spada
_________________
1G 94r 4G63 7bolt
"Staram się jechać jak najlepiej, co nie oznacza, że próbuję jechać jak najszybciej...
''Robert Kubica''
.
 
 
 
Mrok 
KLUBOWICZ


Pomógł: 20 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Lut 2008
Posty: 594
Skąd: Żebrówka/Mińsk Maz.
Wysłany: 2009-01-07, 10:50   

Wykr?ci? i przeczy?ci? czujnik pod filtrem oleju, mia?em to samo u siebie i pomog?o.
 
 
 
Mortyr
[Usunięty]

Wysłany: 2009-01-07, 19:26   

Ten czujnik z cienkim kabelkiem ? Czy jaki? inny ?
 
 
LowRider
[Usunięty]

Wysłany: 2009-01-07, 20:14   

Z mojej strony ma?a porada bo u mnie by?o niskie ,a jak butowa?em to ros?o ...

Jak masz to zr?b to sam ,a jak nie to podskocz do mechanika i popro? o zmierzenie stopnia kompresji w silniku,z fabryki wychodzi?y to mia?y 14 bar na kazdym cylindrze ... A ?e tak zapytam,bierze Ci co? oleju,czy nie ??
 
 
Mortyr
[Usunięty]

Wysłany: 2009-01-07, 20:34   

Powiem tak. To jest auto kolegi.
Z tego co mi m?wi?. G?owica po kapitalnym remoncie, d?? silnika r?wnie?. Wa? po szlifie , nowe panewki. Ale i tak mu podbiera olej.
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2009-01-07, 20:55   

Mortyr napisał/a:
Ale i tak mu podbiera olej
no to ktos zjebal remont :) pewnie na zamiennikach robiony.... ktore w 4g63 sie nie przyjmuja
 
 
LowRider
[Usunięty]

Wysłany: 2009-01-07, 22:09   

Jak nie na ori cz??ciach robiony remont to tak jak kto? powiedzia? ,,Ten co oszcz?dza p?aci 2 razy'' ( GOLDI to ty? :P )

A mo?e pobiera olej przez uszczelniacze zawor?w,bo tez jest taka mo?liwo??.... Ja bym sprawdzi? kompresje,mo?e cho? to poka?e w?a?cicielowi czy te zamienniki przyj??y si? w Mitsu czy puszczaj? bokiem olej (pier?cionki) . No bo chyba jak by mia? te 14 na ka?dym garnku to wina mo?e by? po stronie uszczelniaczy.
 
 
robczes
[Usunięty]

Wysłany: 2009-01-07, 22:53   

Tak przy okazji spytam, ile na garnku powinien mie? 1g GSX?? Sorka za O.T.
 
 
Coodo 
KLUBOWICZ


Pomógł: 11 razy
Wiek: 49
Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 967
Skąd: Bydgoszcz-Teresin
Wysłany: 2009-01-08, 22:03   

Kompresja nie musi i?? w parze z ci?nieniem lub spalaniem oleju
kolega tu napisa? ?e ci?nienie mu spada przy 'butowaniu' 4-5ty? obr a o ja?owym nie wspomnia?
zazwyczaj jak panewki s? wyjechane to ci?nienia nie ma na rozgrzanym silniku na wolnych obr
w jego przypadku najpierw bym sprawdzi? pomp? oleju i czujnik
_________________
1G 94r 4G63 7bolt
"Staram się jechać jak najlepiej, co nie oznacza, że próbuję jechać jak najszybciej...
''Robert Kubica''
.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 13