To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

3G OGÓLNE - Drgania kierownicy podczas hamowania 2.4L 3G

Anonymous - 2009-02-12, 14:25

myrus01 napisał/a:
zrobili dodatkowo kilka tysi?cy kilometr?w i nie b?d? to r??nice wp?ywaj?ce na bezpiecze?stwo


Czyzby to bylo tak samo na nowych jak na tych co juz zrobiles 20 tys km?

virus2999 - 2009-02-12, 14:45

1. przetoczenie tarczy na pewno ma wp?yw na jej odporno??, temperatur?, w je?dzie wyczynowej o czym raczej nie mowa... przy "normalne" raczej tego nie odczujemy, rozwi?zanie raczej kr?tkotrwa?e
2.zaleca si? wymian? a nie przetoczenie tarczy... i masz problem z g?owy

Post dotyczy drga? fajery ;) jakie? z?ote my?li :) jakie powinno by? prawid?owe ci?nienie w oponach zima/ lato R15/195/65?

pozdrawiam wszystkie ?migaj?ce lale :] (eclipsy)

Anonymous - 2009-02-12, 17:10

Cytat:
jakie powinno by? prawid?owe ci?nienie w oponach zima/ lato R15/195/65?
Odtworz drzwi i zobaczysz tabliczke z cisnieniami na progu. Przod 220 kPa a tyl 200 kPa.
Getek - 2009-02-13, 05:52

myrus01 napisał/a:
Chyba kolega goldi to naiwniak, kt?ry je?dzi do ASO i nie ma zielonego poj?cie o samochodach, a tym bardziej o naprawianiu ich. Je?li twoja wiedza opiera si? tylko na TVN Turbo to mo?e nie zabieraj g?osu je?li kto? prosi o pomoc, a ty nie masz nic m?drego do powiedzenia.

:hahaha: :hahaha: :hahaha: :hahaha: :hahaha: :hahaha: :hahaha: :hahaha: :hahaha:
Upss GOLDI jak sam widzisz czasy sie zmieniaja i ludzie w klubie tez gdzie te Mlode Wilki sie podzialy hehe..ja tylko sie smialem z tego ale podziwiam Cie za Twoja wytrwalosc i dalsze tlumaczenie glupoty :ass:

cantrell - 2009-02-15, 09:22

panowie z tego co wiem(materia?oznastwo politechniki gda?skiej) tarcz nie powinno si? przetacza? z innego tez powodu-je?eli w czasie hamowania czujesz wibracje to racja raczej z powodu odkszta?conych tarcz hamulcowych.je?li sa odkszta?cone niby mo?na je zabieli? na tokarce co na kr?tki czas zda egzamin ale pami?tajmy o tym ?e je?li s? krzywe dosz?o do przegrzania materia?u i jednoczesnie do zmiany jego w?a?ciwo?ci,zmieni?a si? twardo??,odporno?? na odkszta?cenia i sprawa po kr?tkim czasie wr?ci jak bumerang-wyr?wnasz je a po kr?tkim czasie znowu bed? krzywe...radze wymienic na nowe :paker:
hammer - 2009-02-15, 10:28

cantrell,
cantrell napisał/a:
(materia?oznastwo politechniki gda?skiej)


hammer, Materia?oznawstwo politechniki Bia?ostockiej.

W pe?ni popieram koleg? :hahaha:

Anonymous - 2009-02-15, 11:03

Pozdrowienia dla "malo-znawcow".... :twisted: :badcrack: :beer:
ziggi - 2009-02-24, 00:16

allias, Szakal, hammer667, cantrell, :ok:
Zeszlifowa? tarcze na dobrym sprz?cie mo?na. Tylko po co? Za tydzie? lub dwa bicia powr?c? jak bumerang. Znam to z autopsji.
Je?li tarcza raz z?apa?a bicia to do kosza j?! Nowe kupi? i modli? si? ?eby te nie mia?y wad ukrytych i nie zacz??y bi? po miesi?cu.

Anonymous - 2009-02-24, 01:37

Ja tak czytam i chyba z tymi tarczami to jak z obiektywami sigma - jeden na dziesiec trafia sie dobry egzemplarz...
Anonymous - 2009-02-24, 20:52

finger napisał/a:
Ja tak czytam i chyba z tymi tarczami to jak z obiektywami sigma - jeden na dziesiec trafia sie dobry egzemplarz...


:badcrack:

Anonymous - 2009-02-24, 22:20

Pracowa?em kiedy? (dawno temu :) ) w serwisie Nissana. By?a akcja serwisowa bo w nowych autach tarcze krzywi?y si? po 5 - 6 tys km. Nissan Poland przys?a? nam przetaczarke do tarcz, firmy MAD. To by? silnik z reduktorem obrot?w kt?ry kr?ci? piast? ( czyli tarcz? oczywi?cie te? :) ) i no?e z automatycznym posuwem montowane w miejsce jarzma zacisku hamulcowego. I...
Ca?a robota do d..y po 300 km klienci wracali. Tarcze s?abej jako?ci.
Wszystko zale?y od materia?u.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group