1G OGÓLNE - Nie chodzi na dwa cylindry
Anonymous - 2009-02-11, 19:35 Temat postu: Nie chodzi na dwa cylindry Jaka mo?e by? przyczyna tego ?e nie chce chodzi? na dwa gary.
Na zimnym ?adnie pali na ciep?ym te?. Rzuca silnikiem i nie chodzi tylko na dwa.
Mo?e listwa wtryskowa, wtryski, aparat zap?onowy. Bo komp to raczej nie.
Pilnie pomocy
seba - 2009-02-11, 19:40
wtryski ?wiece przewody aparat zap?onowy raczej nie a jak nic z tych rzeczy to zmierz ci?nienie w cylindrach
Tofik - 2009-02-11, 19:47
najpierw zlokalizuj kt?re garki nie pal?. Potem wykre? z nich ?wiece i sprawd? czy jest na nich iskra. Od tego bym zacza?.
Anonymous - 2009-02-11, 19:50
Iskra jest na ka?dej ?wiecy i s? nowe przewody.
seba - 2009-02-11, 19:59
to ?e jest to nic nie znaczy pod ci?nieniem mo?e gin?
Tofik - 2009-02-11, 20:03
Sebastianie dobrze prawisz, nast?pnym krokiem powinno by? sprawdzenie ci?nienia
Zmierz je PanieMortyr,
Anonymous - 2009-02-11, 20:52
Napi?cie na wtryskiwaczach? Jakie?
Anonymous - 2009-02-11, 23:04
Czyli jak ci?nienie b?dzie s?abe, to motor kaput
Anonymous - 2009-02-12, 00:00
Kt?re cylindry nie pracuj??
Czy te dwie ?wiece s? mokre ?
Pomiar cisnienia to wazna rzecz ale masz duzo rzeczy do sprawdzenia.
SLAWEK-JAST - 2009-02-12, 17:18
panie Mortyr gdyby ci motor nie chodzi? na 2 gary to po odpaleniu by ci za chwile samoczynnie gas??ja to przerabialem jesienia i to ciezka sprawaa jest!
mozliwe ze ci sie iskra traci jezeli pracuje
jezeli mozesz to zczytaj b?edy z ECU
sprawdz cewke czy podaje jednakowa iskre na wszystkie gary,power tranzystor,
sprawdzenie kompresji tak jak koledzy radz?!
opisz troszke bardziej co sie z nim dzieje to bedzie wiecej wskaz?wek cos mowi?cych!
pozdrawiam!
tedi509 - 2009-02-13, 21:47
MORTYR moim zdaniem poszla ci uszczelka pod glowic? przerabialem to miesiac temu.
Chodzil na dwa gary probowalem wszystkiego a okazalo sie ze wywalilo uszczelke.
Odkr?? korek od plynu ch?odz?cego i zobacz czy plyn nie zniknal jezeli tak to gary plywaj?.
seba - 2009-02-14, 07:06
to nie widzia?e? ?e zostawiasz chmur? dymu za sob? czy je?dzi?e? bez p?ynu
tedi509 - 2009-02-14, 13:19
SEBA jezeli chodzilo ci o mnie to gdy wracalem na chate na dwoch garach to nie dymil na bialo troche dziwne:wtf: dopiero pozniej sie obcialem ze poszla mi uszczelka gdy odkrecilem swiece i po zakreceniu fontanna z dwoch garow
Coodo - 2009-02-14, 15:02
Mortyr napisał/a: | Jaka mo?e by? przyczyna tego ?e nie chce chodzi? na dwa gary.
Na zimnym ?adnie pali na ciep?ym te?. Rzuca silnikiem i nie chodzi tylko na dwa |
Zr?b lepszy opis tej usterki ,bo jak by ci nie chodzi? na dwa gary to tak jak SLAWEK-JAST, pisze cie?ko by odpala? i na wolnych gas?
mo?e ci tylko nie chodzi na jeden ... napisz czy na wolnym chodzi normalnie ,czy sie zmienia po dodaniu gazu,
a czy wiesz ju? na kt?re nie pali
catx napisał/a: | Napi?cie na wtryskiwaczach? Jakie? |
podpowiesz jakie powinno by? i sprawdza?, po??czajac z masa czy na dw?ch przewodach od wtrysk?w
Anonymous - 2009-02-14, 15:07
Diody led 12V lub zwykle z rezystorem. Najlepiej 4 po jednej na kazdy cylinder wsuwasz je od gory wtyczki wtryskiwacza. Napiecie mierzone na tych wtyczkach to 12V. Oczywiscie gdy sa podlaczone do wtryskiwaczy.
Coodo - 2009-02-14, 15:17
catx napisał/a: | Diody led 12V lub zwykle z rezystorem. Najlepiej 4 po jednej na kazdy cylinder wsuwasz je od gory wtyczki wtryskiwacza. Napiecie mierzone na tych wtyczkach to 12V. Oczywiscie gdy sa podlaczone do wtryskiwaczy. |
Podzi?kowa?
Anonymous - 2009-02-14, 15:33
Nie ma za co
Pami?taj tylko o tym ze diody Led za?wiec? si? nawet przy ma?ym pr?dzie.
Anonymous - 2009-02-14, 23:16
Generalnie teraz jest tak ?e ju? mu przesz?o.
Nie wiem , mo?e chwilowo. Musze ogarn?? hamulce i zawieche ?eby zrobi? jazde pr?bn?.
Wszystko jest w normie. Obroty r?wne, wszystko ok.
P.S. Oczywi?cie podzi?kowa? wszystkim
Anonymous - 2009-02-15, 13:08
ja mam podobnie ,cieplym silnikiem rzuca na wolnych obrotach .po podlaczeniu lampy widac ze na cylindrach iskra r?zni sie .co moze byc tego przyczyna?????
Anonymous - 2009-02-15, 13:11
rozrzad najprawdopodobniej
|
|
|