Mitsubishi Eclipse Klub Polska Strona Główna Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Nie chodzi na dwa cylindry
Autor Wiadomość
Mortyr
[Usunięty]

Wysłany: 2009-02-11, 19:35   Nie chodzi na dwa cylindry

Jaka mo?e by? przyczyna tego ?e nie chce chodzi? na dwa gary.
Na zimnym ?adnie pali na ciep?ym te?. Rzuca silnikiem i nie chodzi tylko na dwa.

Mo?e listwa wtryskowa, wtryski, aparat zap?onowy. Bo komp to raczej nie.

Pilnie pomocy
Ostatnio zmieniony przez MATi 2011-04-13, 17:58, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
seba 
KLUBOWICZ


Pomógł: 32 razy
Wiek: 41
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 823
Skąd: Lublin
Wysłany: 2009-02-11, 19:40   

wtryski ?wiece przewody aparat zap?onowy raczej nie a jak nic z tych rzeczy to zmierz ci?nienie w cylindrach
_________________

IS 220
 
 
 
Tofik 
KLUBOWICZ
Mistrz Ciętej Riposty


Pomógł: 68 razy
Wiek: 40
Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 2724
Skąd: Kielce
Wysłany: 2009-02-11, 19:47   

najpierw zlokalizuj kt?re garki nie pal?. Potem wykre? z nich ?wiece i sprawd? czy jest na nich iskra. Od tego bym zacza?.
_________________

 
 
 
Mortyr
[Usunięty]

Wysłany: 2009-02-11, 19:50   

Iskra jest na ka?dej ?wiecy i s? nowe przewody.
 
 
seba 
KLUBOWICZ


Pomógł: 32 razy
Wiek: 41
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 823
Skąd: Lublin
Wysłany: 2009-02-11, 19:59   

to ?e jest to nic nie znaczy pod ci?nieniem mo?e gin?
_________________

IS 220
 
 
 
Tofik 
KLUBOWICZ
Mistrz Ciętej Riposty


Pomógł: 68 razy
Wiek: 40
Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 2724
Skąd: Kielce
Wysłany: 2009-02-11, 20:03   

Sebastianie dobrze prawisz, nast?pnym krokiem powinno by? sprawdzenie ci?nienia :ok:
Zmierz je PanieMortyr,
_________________

 
 
 
catx
[Usunięty]

Wysłany: 2009-02-11, 20:52   

Napi?cie na wtryskiwaczach? Jakie?
 
 
Mortyr
[Usunięty]

Wysłany: 2009-02-11, 23:04   

Czyli jak ci?nienie b?dzie s?abe, to motor kaput :/
 
 
catx
[Usunięty]

Wysłany: 2009-02-12, 00:00   

Kt?re cylindry nie pracuj??
Czy te dwie ?wiece s? mokre ?
Pomiar cisnienia to wazna rzecz ale masz duzo rzeczy do sprawdzenia.
Ostatnio zmieniony przez catx 2009-02-12, 00:30, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SLAWEK-JAST 
mniejsza zielenina
1G GS


Pomógł: 9 razy
Wiek: 44
Dołączył: 15 Kwi 2008
Posty: 133
Skąd: Jastrzebie-Zdrój
Wysłany: 2009-02-12, 17:18   

panie Mortyr gdyby ci motor nie chodzi? na 2 gary to po odpaleniu by ci za chwile samoczynnie gas??ja to przerabialem jesienia i to ciezka sprawaa jest!
mozliwe ze ci sie iskra traci jezeli pracuje
jezeli mozesz to zczytaj b?edy z ECU
sprawdz cewke czy podaje jednakowa iskre na wszystkie gary,power tranzystor,
sprawdzenie kompresji tak jak koledzy radz?!
opisz troszke bardziej co sie z nim dzieje to bedzie wiecej wskaz?wek cos mowi?cych!
pozdrawiam!
_________________
1G GS 92 r -6 bolt
 
 
 
tedi509 
zielenina



Pomógł: 4 razy
Wiek: 32
Dołączył: 28 Sty 2009
Posty: 82
Skąd: Rzesz?w
Wysłany: 2009-02-13, 21:47   

MORTYR moim zdaniem poszla ci uszczelka pod glowic? przerabialem to miesiac temu.
Chodzil na dwa gary probowalem wszystkiego a okazalo sie ze wywalilo uszczelke.
Odkr?? korek od plynu ch?odz?cego i zobacz czy plyn nie zniknal jezeli tak to gary plywaj?.
 
 
 
seba 
KLUBOWICZ


Pomógł: 32 razy
Wiek: 41
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 823
Skąd: Lublin
Wysłany: 2009-02-14, 07:06   

to nie widzia?e? ?e zostawiasz chmur? dymu za sob? czy je?dzi?e? bez p?ynu :>
_________________

IS 220
Ostatnio zmieniony przez seba 2009-02-14, 07:08, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
tedi509 
zielenina



Pomógł: 4 razy
Wiek: 32
Dołączył: 28 Sty 2009
Posty: 82
Skąd: Rzesz?w
Wysłany: 2009-02-14, 13:19   

SEBA jezeli chodzilo ci o mnie to gdy wracalem na chate na dwoch garach to nie dymil na bialo troche dziwne:wtf: dopiero pozniej sie obcialem ze poszla mi uszczelka gdy odkrecilem swiece i po zakreceniu fontanna z dwoch garow :jezyk:
 
 
 
Coodo 
KLUBOWICZ


Pomógł: 11 razy
Wiek: 49
Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 967
Skąd: Bydgoszcz-Teresin
Wysłany: 2009-02-14, 15:02   

Mortyr napisał/a:
Jaka mo?e by? przyczyna tego ?e nie chce chodzi? na dwa gary.
Na zimnym ?adnie pali na ciep?ym te?. Rzuca silnikiem i nie chodzi tylko na dwa

Zr?b lepszy opis tej usterki ,bo jak by ci nie chodzi? na dwa gary to tak jak SLAWEK-JAST, pisze cie?ko by odpala? i na wolnych gas?
mo?e ci tylko nie chodzi na jeden ... napisz czy na wolnym chodzi normalnie ,czy sie zmienia po dodaniu gazu,
a czy wiesz ju? na kt?re nie pali


catx napisał/a:
Napi?cie na wtryskiwaczach? Jakie?


podpowiesz jakie powinno by? i sprawdza?, po??czajac z masa czy na dw?ch przewodach od wtrysk?w
_________________
1G 94r 4G63 7bolt
"Staram się jechać jak najlepiej, co nie oznacza, że próbuję jechać jak najszybciej...
''Robert Kubica''
.
Ostatnio zmieniony przez Coodo 2009-02-14, 15:12, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
catx
[Usunięty]

Wysłany: 2009-02-14, 15:07   

Diody led 12V lub zwykle z rezystorem. Najlepiej 4 po jednej na kazdy cylinder wsuwasz je od gory wtyczki wtryskiwacza. Napiecie mierzone na tych wtyczkach to 12V. Oczywiscie gdy sa podlaczone do wtryskiwaczy.
 
 
Coodo 
KLUBOWICZ


Pomógł: 11 razy
Wiek: 49
Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 967
Skąd: Bydgoszcz-Teresin
Wysłany: 2009-02-14, 15:17   

catx napisał/a:
Diody led 12V lub zwykle z rezystorem. Najlepiej 4 po jednej na kazdy cylinder wsuwasz je od gory wtyczki wtryskiwacza. Napiecie mierzone na tych wtyczkach to 12V. Oczywiscie gdy sa podlaczone do wtryskiwaczy.

Podzi?kowa? :amen:
_________________
1G 94r 4G63 7bolt
"Staram się jechać jak najlepiej, co nie oznacza, że próbuję jechać jak najszybciej...
''Robert Kubica''
.
 
 
 
catx
[Usunięty]

Wysłany: 2009-02-14, 15:33   

Nie ma za co :ok:

Pami?taj tylko o tym ze diody Led za?wiec? si? nawet przy ma?ym pr?dzie.
Ostatnio zmieniony przez catx 2009-02-14, 15:58, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Mortyr
[Usunięty]

Wysłany: 2009-02-14, 23:16   

Generalnie teraz jest tak ?e ju? mu przesz?o.

Nie wiem , mo?e chwilowo. Musze ogarn?? hamulce i zawieche ?eby zrobi? jazde pr?bn?.

Wszystko jest w normie. Obroty r?wne, wszystko ok.

P.S. Oczywi?cie podzi?kowa? wszystkim :)
Ostatnio zmieniony przez Mortyr 2009-02-14, 23:20, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
kliper45
[Usunięty]

Wysłany: 2009-02-15, 13:08   

ja mam podobnie ,cieplym silnikiem rzuca na wolnych obrotach .po podlaczeniu lampy widac ze na cylindrach iskra r?zni sie .co moze byc tego przyczyna?????
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2009-02-15, 13:11   

rozrzad najprawdopodobniej
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 13