Nie chodzi na dwa cylindry |
Autor |
Wiadomość |
Mortyr [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-02-11, 19:35 Nie chodzi na dwa cylindry
|
|
|
Jaka mo?e by? przyczyna tego ?e nie chce chodzi? na dwa gary.
Na zimnym ?adnie pali na ciep?ym te?. Rzuca silnikiem i nie chodzi tylko na dwa.
Mo?e listwa wtryskowa, wtryski, aparat zap?onowy. Bo komp to raczej nie.
Pilnie pomocy |
Ostatnio zmieniony przez MATi 2011-04-13, 17:58, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
seba
KLUBOWICZ
Pomógł: 32 razy Wiek: 41 Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 823 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2009-02-11, 19:40
|
|
|
wtryski ?wiece przewody aparat zap?onowy raczej nie a jak nic z tych rzeczy to zmierz ci?nienie w cylindrach |
_________________
IS 220
|
|
|
|
|
Tofik
KLUBOWICZ Mistrz Ciętej Riposty
Pomógł: 68 razy Wiek: 40 Dołączył: 23 Lut 2008 Posty: 2724 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 2009-02-11, 19:47
|
|
|
najpierw zlokalizuj kt?re garki nie pal?. Potem wykre? z nich ?wiece i sprawd? czy jest na nich iskra. Od tego bym zacza?. |
_________________
|
|
|
|
|
Mortyr [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-02-11, 19:50
|
|
|
Iskra jest na ka?dej ?wiecy i s? nowe przewody. |
|
|
|
|
seba
KLUBOWICZ
Pomógł: 32 razy Wiek: 41 Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 823 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2009-02-11, 19:59
|
|
|
to ?e jest to nic nie znaczy pod ci?nieniem mo?e gin? |
_________________
IS 220
|
|
|
|
|
Tofik
KLUBOWICZ Mistrz Ciętej Riposty
Pomógł: 68 razy Wiek: 40 Dołączył: 23 Lut 2008 Posty: 2724 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 2009-02-11, 20:03
|
|
|
Sebastianie dobrze prawisz, nast?pnym krokiem powinno by? sprawdzenie ci?nienia
Zmierz je PanieMortyr, |
_________________
|
|
|
|
|
catx [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-02-11, 20:52
|
|
|
Napi?cie na wtryskiwaczach? Jakie? |
|
|
|
|
Mortyr [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-02-11, 23:04
|
|
|
Czyli jak ci?nienie b?dzie s?abe, to motor kaput |
|
|
|
|
catx [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-02-12, 00:00
|
|
|
Kt?re cylindry nie pracuj??
Czy te dwie ?wiece s? mokre ?
Pomiar cisnienia to wazna rzecz ale masz duzo rzeczy do sprawdzenia. |
Ostatnio zmieniony przez catx 2009-02-12, 00:30, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
SLAWEK-JAST
mniejsza zielenina 1G GS
Pomógł: 9 razy Wiek: 44 Dołączył: 15 Kwi 2008 Posty: 133 Skąd: Jastrzebie-Zdrój
|
Wysłany: 2009-02-12, 17:18
|
|
|
panie Mortyr gdyby ci motor nie chodzi? na 2 gary to po odpaleniu by ci za chwile samoczynnie gas??ja to przerabialem jesienia i to ciezka sprawaa jest!
mozliwe ze ci sie iskra traci jezeli pracuje
jezeli mozesz to zczytaj b?edy z ECU
sprawdz cewke czy podaje jednakowa iskre na wszystkie gary,power tranzystor,
sprawdzenie kompresji tak jak koledzy radz?!
opisz troszke bardziej co sie z nim dzieje to bedzie wiecej wskaz?wek cos mowi?cych!
pozdrawiam! |
_________________ 1G GS 92 r -6 bolt |
|
|
|
|
tedi509
zielenina
Pomógł: 4 razy Wiek: 32 Dołączył: 28 Sty 2009 Posty: 82 Skąd: Rzesz?w
|
Wysłany: 2009-02-13, 21:47
|
|
|
MORTYR moim zdaniem poszla ci uszczelka pod glowic? przerabialem to miesiac temu.
Chodzil na dwa gary probowalem wszystkiego a okazalo sie ze wywalilo uszczelke.
Odkr?? korek od plynu ch?odz?cego i zobacz czy plyn nie zniknal jezeli tak to gary plywaj?. |
|
|
|
|
seba
KLUBOWICZ
Pomógł: 32 razy Wiek: 41 Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 823 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2009-02-14, 07:06
|
|
|
to nie widzia?e? ?e zostawiasz chmur? dymu za sob? czy je?dzi?e? bez p?ynu |
_________________
IS 220
|
Ostatnio zmieniony przez seba 2009-02-14, 07:08, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
tedi509
zielenina
Pomógł: 4 razy Wiek: 32 Dołączył: 28 Sty 2009 Posty: 82 Skąd: Rzesz?w
|
Wysłany: 2009-02-14, 13:19
|
|
|
SEBA jezeli chodzilo ci o mnie to gdy wracalem na chate na dwoch garach to nie dymil na bialo troche dziwne:wtf: dopiero pozniej sie obcialem ze poszla mi uszczelka gdy odkrecilem swiece i po zakreceniu fontanna z dwoch garow |
|
|
|
|
Coodo
KLUBOWICZ
Pomógł: 11 razy Wiek: 49 Dołączył: 18 Lip 2007 Posty: 967 Skąd: Bydgoszcz-Teresin
|
Wysłany: 2009-02-14, 15:02
|
|
|
Mortyr napisał/a: | Jaka mo?e by? przyczyna tego ?e nie chce chodzi? na dwa gary.
Na zimnym ?adnie pali na ciep?ym te?. Rzuca silnikiem i nie chodzi tylko na dwa |
Zr?b lepszy opis tej usterki ,bo jak by ci nie chodzi? na dwa gary to tak jak SLAWEK-JAST, pisze cie?ko by odpala? i na wolnych gas?
mo?e ci tylko nie chodzi na jeden ... napisz czy na wolnym chodzi normalnie ,czy sie zmienia po dodaniu gazu,
a czy wiesz ju? na kt?re nie pali
catx napisał/a: | Napi?cie na wtryskiwaczach? Jakie? |
podpowiesz jakie powinno by? i sprawdza?, po??czajac z masa czy na dw?ch przewodach od wtrysk?w |
_________________ 1G 94r 4G63 7bolt
"Staram się jechać jak najlepiej, co nie oznacza, że próbuję jechać jak najszybciej...
''Robert Kubica''
. |
Ostatnio zmieniony przez Coodo 2009-02-14, 15:12, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
catx [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-02-14, 15:07
|
|
|
Diody led 12V lub zwykle z rezystorem. Najlepiej 4 po jednej na kazdy cylinder wsuwasz je od gory wtyczki wtryskiwacza. Napiecie mierzone na tych wtyczkach to 12V. Oczywiscie gdy sa podlaczone do wtryskiwaczy. |
|
|
|
|
Coodo
KLUBOWICZ
Pomógł: 11 razy Wiek: 49 Dołączył: 18 Lip 2007 Posty: 967 Skąd: Bydgoszcz-Teresin
|
Wysłany: 2009-02-14, 15:17
|
|
|
catx napisał/a: | Diody led 12V lub zwykle z rezystorem. Najlepiej 4 po jednej na kazdy cylinder wsuwasz je od gory wtyczki wtryskiwacza. Napiecie mierzone na tych wtyczkach to 12V. Oczywiscie gdy sa podlaczone do wtryskiwaczy. |
Podzi?kowa? |
_________________ 1G 94r 4G63 7bolt
"Staram się jechać jak najlepiej, co nie oznacza, że próbuję jechać jak najszybciej...
''Robert Kubica''
. |
|
|
|
|
catx [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-02-14, 15:33
|
|
|
Nie ma za co
Pami?taj tylko o tym ze diody Led za?wiec? si? nawet przy ma?ym pr?dzie. |
Ostatnio zmieniony przez catx 2009-02-14, 15:58, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Mortyr [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-02-14, 23:16
|
|
|
Generalnie teraz jest tak ?e ju? mu przesz?o.
Nie wiem , mo?e chwilowo. Musze ogarn?? hamulce i zawieche ?eby zrobi? jazde pr?bn?.
Wszystko jest w normie. Obroty r?wne, wszystko ok.
P.S. Oczywi?cie podzi?kowa? wszystkim |
Ostatnio zmieniony przez Mortyr 2009-02-14, 23:20, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
kliper45 [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-02-15, 13:08
|
|
|
ja mam podobnie ,cieplym silnikiem rzuca na wolnych obrotach .po podlaczeniu lampy widac ze na cylindrach iskra r?zni sie .co moze byc tego przyczyna????? |
|
|
|
|
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-02-15, 13:11
|
|
|
rozrzad najprawdopodobniej |
|
|
|
|
|