To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

Artykuły - Odelżanie 2gen bez utraty komfortu

Anonymous - 2009-10-05, 20:28
Temat postu: Odelżanie 2gen bez utraty komfortu
Jak wiemy nasze mi?ki s? dosy? ci?zkie, ale mo?na zrzuci? kilka kg nie trac?c komfortu.
Opisz? to na moim przyk?adzie.
Auto po kupnie wa?y?o r?wne 1500kg zalane do pe?na ( total seria + sub i wzmak w baga?niku)
Dok?adnie nie wiem ile da?o mi to odchudzanie bo w miedzy czasie zmieni? sie r?wniez osprz?t silnika, wydech, IC itp.
Teraz po odchudzaniu z innym wzmacniaczem i inn? skrzyni? i audio wa?y 1430kg zalany do pe?na. Je?eli chcemy i?c dalej to mo?na wyj?c audio ca?kowicie oraz zdemontowa? wszystko z bagaznika, mysl?, ?e wtedy zejdzie si? do 1400kg, dalej to ju? carbony, l?ejsze felgi i prucie wn?trza.

Zaczynamy od rozbierania wn?trza, trzeba zdemontowa? boczki drzwi, deske, boczki ty?, wszystkie plastiki baga?nika, fotele i dywan. Praktycznie ca?e wn?trze.

1. Wyd?ubujemy maty wyg?uszaj?ce z pod n?g kierowcy i pasa?era


2. Wyd?ubujemy maty z tylnych b?otnik?w oraz z pod tylnej kanapy.


3. Wycinamy wzmocnienia pod ko?o zapasowe


4. Demontujemy blach? wyr?wnywuj?c? pod?og? baga?nika


5. Demontujemy tylne g?o?niki


6. Demontujemy tyln? wycieraczk? oraz elektryczn? anten? i za?lepiamy otwory


7. Demontujemy tempomat. Sterownik jest w nogach pasa?era z boku, oraz z pod maski link? oraz ca?y zestaw steruj?cy


8. Rozbieramy schowek i wyrzucamy blach? z jego wn?trza


9. Wyrzucamy blach? wzmacniaj?c? plastik nad nogami kierowcy.


10. Wyrzucamy obci??enie os?ony kierownicy


11.Ci??kie sk?ry zast?pujemy kube?kami

12. Tego nie robi?em bo robi?em audio, ale mo?na pokusi? si? o wyj?cie wszystkich plastik?w oraz styropianu z boczk?w drzwiowych, troch? tego tam jest.

13. Tego te? nie robi?em, ale jak kto? ma zamiar je?dzi? w kub?ach i szelkach mo?na zdemontowa? cal? instalcj? od poduszek.

14. Wyj?ci? tylnej kanapy

15. Carbony

16. Lekkie felgi

17. Mo?na pobawi? si? w wycinanie wi?zki ze zb?dnych kabli troch? tego b?dzie, chocia?by po seryjnym audio.

18. Belki pod zderzakam z przodu i z ty?u.

U mnie po odchudzaniu wygl?da to tak:



Black - 2009-10-05, 20:44

Szacunek za ilosc pracy wlozona w to. Najladniejsze wnetrze Eclipse'a jakie widzialem. :ok: Co to za fotele?
Anonymous - 2009-10-05, 20:45

odradzam pozycje nr3... strasznie cierpia podluznice bez tego wzmocnienia...

p.s. fajne kubly :) jaka waga kubla?

Anonymous - 2009-10-05, 20:49

Kub?y to niemiecki konig, trzymania maj? rewelacyjne, w lepszych chyba nie siedzia?em. Kupi?em w okazyjnej cenie bo nowe to maj?tek. Pocz?tkowo by?y niebieskie, ale odda?em do tapicera.
Goldi nie wiem ile wa?a, ale jakie? super lekkie nie s? bo to turystyki z regulacj? itp.

Anonymous - 2009-10-05, 21:14

Fotele zajebiste.... :amen: :ok: :ok:

Moglbys przypomniec mi swoj adres. Bo juz zapomnialem :>

elinwar - 2009-10-05, 21:19

Hahaha 3/4 z tych rzeczy uda?o mi si? zrobi? :D .
Dodam, ?e jeszcze tylne boczki s? trzymane przez 2 niepotrzebne kszta?towniki. Osobi?cie nie liczy?bym na jakie? mega r??nice, jednak mi?o wiedzie?, ?e nie wozi si? plastik?w podbijanych blachami.

Marko_ck - 2009-12-02, 12:05

octane co masz za ekranik w aucie ? Mozesz mi podac model tego DVD (chyba?)
Duzi kombinowania zeby tam siedzialo czy wystarczy wyjac ten maly schowek pod radiem ?

/a zapedzilem sie :| juz na pw pisze.

Brian - 2009-12-02, 13:13

Marko_ck :wtf: topic jak by nie o tym ... I o takie rzeczy pyta si? w prezentacjach :roll:


P.S: ja mam dwa pytania :jezyk:

1.Octane wa?y?e? ju? auto/graty kt?re wywali?e? i wiesz ile zrzuci?e? kg ?

2.Tak si? zastanawiam czy jak wywali si? te blachy usztywniaj?ce plastiki to czy np. wchodz?c i przypadkiem kopi?c taki plastik noga nam nie zostanie w plastiku lub gdy kto? si? oprze o taki plastik to po prostu najzwyczajniej w ?wiecie p?knie :> ? :ksiadz:

Anonymous - 2009-12-02, 13:25

Brian napisał/a:
2.Tak si? zastanawiam czy jak wywali si? te blachy usztywniaj?ce plastiki to czy np. wchodz?c i przypadkiem kopi?c taki plastik noga nam nie zostanie w plastiku lub gdy kto? si? oprze o taki plastik to po prostu najzwyczajniej w ?wiecie p?knie ?
nie i nie :)
Brian - 2009-12-02, 13:38

ale pewnie wszystko jest mi?kkie i ugina si? pod palcami :jezyk: nie wierze ze mitsu wcisn??o tam blachy tylko dlatego ?e bali si? reakcji prze?o?onego ?e maj? tyle odpad?w :hahaha:
Anonymous - 2009-12-02, 14:03

Brian nie jest to miekkie... ten palstik pod kokpitem ma 4 miejsca montazowe srob , dodatkowo 2 zatrzaski ... i plastik kokpitu na 1/3 jego powiezchni... sam plastik i tak jest dosc twardy i sztywny...
Brian - 2009-12-02, 14:42

ja wiem przecie? go demontowa?em ale m?wi? tutaj bardziej o boczkach w drzwiach i z tylu przy g?o?nikach :jezyk: z?era mnie ciekawo?? ile mo?na zrzuci? kg z tych blach. Bo m?j GSX wa?y tyle co czo?g pancerny :roll:
elinwar - 2009-12-02, 17:36

Brian ja zdemontowa?em par? blach:
- podbicie nad nogami kierowcy
- schowek
- tylnia blacha
- dwa prostowniki trzymaj?ce boczki tylnie
- zbrojenie tapicerki drzwi

W sumie na moje oko pewnie ko?o 20 kilo - bez rewelacji.

Diabel - 2009-12-03, 23:17

zmienic wszystkie srubki w srodku na plastikowe :) wywalic zbiorniczki do spryskiwaczy i antene :) jak by nie patrzec na zbiorniczkach to 10 kilo powinno zejsc jesli byly pelne hehe :)
elinwar - 2009-12-04, 18:13

Diabel ze spryskiwaczami masz racje. Pozby?em si? tylniego - jakie? 10 kg napewno.
raQo - 2009-12-18, 12:21

masz przekozackie fotele !!! moje marzenie takie czerwone kube?ki :serduszka: :lol2:

ale co do fotek to nie widz? nic co by odbiega?o od seri po za fotelami :roll: , gdyby? da? foto bez boczk?w wyk?adzinek itp to dopiero by?o by co pokazywa? a tu ori wn?trze z kub?ami tylko tak wi?c co to za odchudzanie ? ile ci to da?o 11kg mniej ?

Anonymous - 2009-12-18, 12:41

raQo, czytasz ty uwaznie ... czy walisz z glupa ? :wtf:
raQo - 2009-12-18, 12:48

no czyta?em :lol2: ja sie podpisuje tylko do tego ,, u mnie po odchudzeniu wygl?da to tak'' i foty normalnego wn?trza.. dla mnie odchudzenie to odchudzenie czyli wywalenie plastik?w wyk??dzin boczk?w, pod tym napisem s? zdj?cia normalnego wn?trza i nic nie odchudzonego :roll:
Anonymous - 2009-12-18, 12:52

octane napisał/a:
Jak wiemy nasze mi?ki s? dosy? ci?zkie, ale mo?na zrzuci? kilka kg nie trac?c komfortu.
:roll: nie wiem co tu nie zrozumia?ego ?


w stanach robiac takie zabiegi jak octan tylko troche na wieksza skale (ze woz wciaz wyglada jak seria w srodku) schodza ponad 100kg

MATi - 2009-12-18, 14:19

GOLDI napisał/a:
w stanach robiac takie zabiegi jak octan tylko troche na wieksza skale (ze woz wciaz wyglada jak seria w srodku) schodza ponad 100kg


Czy po takich zabiegach w aucie nie robi si? g?o?niej ?

Nie ?atwiej jest da? wiecej mocy ni? bawi? sie w odchudzanie skoro auto i tak jest g??wnie u?ytkowane w mie?cie a nie na zawodach ??



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group