To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

1G OGÓLNE - Sprzęgło

kiepuczi - 2007-11-23, 20:04

ta tylko ze ono chodzi lzej od act 2600. liczby to nie wszystko, zrezta juz jest osoba w Polsce co jezdzi na tym sprzegle, i nawet jego dzieczyna prowadzi samochod. jak zobaczylem ze chodzi w miare lekko zaluje ze nie wziolem 4200 lbs
Anonymous - 2007-11-24, 12:47

Wreszcie wszystko wr?ci?o do normy!!! Walczy?em z tym od sylwestra wymieni?em wszystkie cz??ci ... niekt?re dwa razy!!! I po co?? Okaza?o si? ?e trzeba by?o dokr?ci? jak?? ?rubke od regulacji przy pompie jak wciska?em peda? sprz?g?a to p?yn lecia? do si?ownika ale niechcia? wraca? spowrotem. Teraz sprz?g?o ?apie od samego do?u jak wcisne peda? a wtedy gdzie? dopiero od po?owy i wszystko jest OK!!!!!
Coodo - 2007-11-24, 17:42

ju? wczesniej ci pisa?em ?e pewnie masz za ma?y luz na pompie tzn,miedzy peda?em a pompa dlatego ci p?yn nie cofa?

ps co to by? za mechanik co tak ci wyregulowa? sprz?g?o

Anonymous - 2007-11-25, 12:54

:hahaha: :hahaha: :hahaha: Mechanicy od japonskich bolesci.... :hahaha: :hahaha: :hahaha:

Dobrze wiedziec ze w koncu jest jak nalezy. Baw sie dobrze... :ok:

Anonymous - 2007-11-29, 06:43

Coodo napisał/a:
docisk sam powinien odbi? nawet bez uzycia spr??yny
spr??yna jak ju? to odci?ga tylko ?o?ysko oporowe od s?oneczka ?eby ci?gle si? nie kr?ci?o
u ciebie mo?e by? brak luzu na pedale tzn mi?dzy nim a pomp?

Dzi?ki.... Tylko szkoda ze tak pozno :P jak to napisa?e? to juz mechanik sie z tym upora?.

Coodo - 2007-11-29, 17:03

spoko
dobrze ze juz masz problem z bani :ok:

viader - 2008-11-02, 15:37

Po zmianie skrzyni zacz?? si? u mnie ten sam problem, sprz?g?o raz ?lizga a raz nie. Sprz?g?o ma 10 ty? km zrobione, mechanik jak zmienia? skrzyni? te? m?wi?, ?e dobrze wygl?da. Co mo?e powodowa? ?lizganie. O jak? regulacj? chodzi? M?ody321, czy pisa?e? o tej regulacji co jest w kabinie przy pedale sprz?g?a czy jeszcze o jakiej? innej?
Coodo - 2008-11-02, 15:55

po samej zmianie skrzyni nie powinno by? zadnych problem?w ze sprzeg?em
chyba ?e jest problem z odpowietrzeniem si?owniczka lub co? nie tak z ?apk? i przesuwaniem sie ?o?yska
jak czujesz ?e ci sie slizga to czy masz w tym czasie wyczuwalny luz na pedale

Anonymous - 2008-11-02, 19:14

viader napisał/a:
M?ody321, czy pisa?e? o tej regulacji co jest w kabinie przy pedale sprz?g?a czy jeszcze o jakiej? innej?
Chodzi?o o regulacje w kabinie. U mnie tez raz dzialalo raz nie czy mn iej uzywalem sprzegla tym pozniej sie to ujawnialo. Jak bedziesz jechal i odczujesz ze zaczyna sie slizgac to zatrzymaj sie i popros kogos np. pasazera zeby wcisnol pedal i puscil a ty obserwuj silownik czy wraca czy pozostaje wcisniety dalej i powoli wraca na swoje miejsce. jesli to drugie to kwestia regulacji bo poprostu plyn jest wtedy pompowany do wysprzeglika ktory wciska sprzeglo ale niestety wraca bardzo powoli. Mi sie 2 razy zdarzylo ze silownik wystrzelil i wylal sie caly plyn bo za czesto wciskalem sprzeglo w korku.
viader - 2008-11-03, 09:12

Nie mam najmniejszych luz?w, biegi wchodz? idealnie, sprz?g?o ?apie przy samej pod?odze. Przed zmian? skrzyni sprz?g?o nie ?lizga?o na wy?szych biegach ale nie ?apa?o te? idealnie, nie da?o si? np. ruszy? z piskiem opon itp. Podejrzewam, ?e poprzednie sprz?g?o sko?czy?o si? przedwcze?nie z tego samego powodu (poprzedni w?a?ciciel zmienia? i po jaki? 30k km by?o ju? po tarczy).
Coodo - 2008-11-03, 16:21

troch? szybko by ci ta tarcza kl?k?a a? nie mozliwe
no chyba ?e ci si?owniczek s?abo odbija?,albo ?ozysko ciasno chodzi?o
i je?dzi?e? tak jakby na p?? sprz?gle
czy podczas wymiany skrzyni docisk by? ruszany

viader - 2008-11-03, 18:35

Podczas wymiany skrzyni mechanik obejrza? sprz?g?o i nawet sam spyta? czy jest nowe bo wygl?da?o idealnie. Na wszelki wypadek zmienie pompk? sprz?g?a i wysprz?glik bo to groszowe sprawy, wymieni? p?yn na nowy i zobaczymy. Jak dalej b?dzie si? ?lizga?o to b?dziemy kmini? dalej. Odezw? si? jak b?dzie po wymianie i troszk? poje?d?
Anonymous - 2008-11-03, 19:46

Ja przerabialem juz wymiane wszystkiego i nie pomoglo. pobrobuj z regulacj? bo to pewnie w tym tkwi problem. plyn zmienialem z 5 razy co chwile mi regulowali i nie pomagalo, a zaczelo sie od tego ze spadla mi za szybko noga z pedalu sprzegla auto szarpnelo i zaczol sie moj problem ze slizgajacym sprzeglem. Dzisiaj pytalem mechanika ktory to odkryl i powiedzial ze trzeba regulowac srobe pod pedalem sprzegla.
viader - 2008-11-03, 20:38

T? ?rub? ju? regulowalem, by?a na maksa wykr?cona, powoli mechanik dokr?ca? a? doszli?my do momentu, ?e sprz?g?o ?apie przy samej pod?odze, mimo wszystko si? raz ?lizga a raz nie.
kiepuczi - 2008-11-03, 21:54

jak ja wkrecal w pedal tj krecil w pzreciwna strone do ruchu wskazowek zegara to obnizal punkt w ktorym spzreglo dziala, uciebie jest to przy podlodze, albo poza zakresem , tj. pod podloga.
krecac sroba zgodnie z ruchem wskazowek zegara tj, wykrecajac z pedala a wkrecajac w pompke , podnosimy punkt wyzej.
warto przy okazji pobawic sie " criuse control switch" tj, wykrecic go na maxa pzred przystapieniem do regulacji by zwiekszych zakres dzialania pedalu spzregla do maximum. Po regulacjo wkreci go ponownie do punkto w ktorym zacznie sie stykac z pedalem by nie latal nam luzno i klekotal.

Coodo - 2008-11-06, 16:13

viader
nie sadz? aby ci zaraz tarcza zdech?a
ale jak on ci wymienia? pompk? i si?owniczek to mi sie wydaje ?e co? tam jest nie tak
jak masz kana? to popro? kogo? aby ci naciska? na peda? a ty od do?u sprawdzaj co sie b?dzie dzia?o
czy podczas puszczania peda?u nie robi si? jakis luz na trzpieniu wychodzacym z si?owniczka
i sprawd? te? czy jak pu?cisz peda? ca?kowicie
to czy bedziesz m?g? r?k? wcisn?? ten trzpie? bardziej w si?owniczek

Anonymous - 2008-11-06, 19:09

Ja tez pierwszym razem zmienilem sam? tarcze potem pompke 2 razy silownik bo raz wystrzelil i jeden przewod elastyczny bo puchl i tak nic nie pomoglo a objawy byly takie ze np w miescie pojezdzilem zaczynalo sie slizgac a jak wyjezdzalem na trase i mniej uzywalem sprzegla to cisnienie spadalo i silownik normalnie odbijal i wracalo do normy. Pozniej wymienilem jeszcze raz sprzeglo na kompletnie nowe i dalej bylo to samo, juz prawie mechanik wyciagal skrzynie zeby splanowac kolo zamachowe ale cos go tknelo zeby zobaczyc jeszcze raz z regulacja i jeszcze musial dorabiac ten precik ktorym silownik popycha ?ape od sprzegla bo stary mial luzy i tez nie pomoglo. pisze to juz chyba drugi raz bo naprawde nie ma sensu inwestowac caly czas w nowe czesci i moze sie uda a moze nie. Badz wytrwaly!!! Ja do tego wszystkiego jeszcze chyba cysterne wachy stracilem na sprawdzanie czy udalo sie naprawic czy nie bo zawsze trzebabylo troche pojezdzic zanim to zaczynalo sie dziac Powodzenia
viader - 2008-11-06, 22:18

Pompka i wysprz?glik w?a?nie jeszcze nie wymienione. Z wysprz?glika troch? podcieka, wi?c i tak by? do wymiany. Niestety dopiero za tydzie? mechanik b?dzie mia? czas mi to wymieni?. Regulacja starej pompki i wysprz?glika chyba ju? nic nie da, bo niewa?ne czy wykr?cona ?ruba regulacyjna na maksa czy wkr?cona do oporu to r??nicy nie ma, tylko sprz?g?o bierze ni?ej lub wy?ej, ale ?lizga tak samo. Narazie to najta?sza opcja przed ponownym zwaleniem skrzyni.

[ Dodano: 2008-12-01, 11:14 ]
Wymiana pompki sprz?g?a nic nie da?a, po zdj?ciu skrzyni okaza?o si?, ?e jest wyciek oleju ze skrzyni przy wa?ku w wyniku czego ca?e sprz?g?o zosta?o zalane olejem. W tym miejscu musz? zwr?ci? honor sprz?g?u NKK bo to jednak nie jego wina. No nic ale i tak wjedzie komplet EXEDY. Chcia?em mie? dzia?aj?c? skrzyni? a narobi?em sobie koszt?w, lepiej by?o chyba wyremontowa? star?...



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group