Mitsubishi Eclipse Klub Polska Strona Główna Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Sprzęgło
Autor Wiadomość
mlody321
[Usunięty]

Wysłany: 2007-10-24, 19:32   Sprzęgło

Jak w temacie!!! Par? miesi?cy temu wymieni?em tarcze sprzegla bo si? silzga?o (mechanik uzna? ?e docisk jest ok. Niestety po zagrzaniu sie silnika sprzeglo dalej zaczelo sie slizgac. Mechanik stwierdzil wtedy ze trzeba wymienic si?ownik bo stary nie daje rady, wi?c tak te? zrobi?em! No i po wymianie bylo dalej tak samo wtedy mechanik stwierdzil ze to pewnie pompa wi?c j? te? wymieni?em i jeszcze jeden w??yk ci?nieniowy. Dodam ze za kazdym razem wymieniany byl plyn na nowy! Jak juz te wszystkie zabiegi nie pomogly w warsztacie powiedzieli mi ze to pewnie bedzie wina docisku bo nie zostal wymieniony! Teraz uzbiera?em troche kasy i wymieni?em kompletne sprz?g?o na NKK juz w innym warsztacie ( Chcia?em Exedy ale bez mojej wiedzy zalozyli takie i powiedzieli ze biora za to pelna odpowiedzialnosc i jak bedzie do d... to na wlasny koszt wymienia mi na exedy). Ucieszony wyjechalem z warsztatu Silniczek zalapal swoja temperature no i spowrotem sprzeglo sie slizga! Co moze byc przyczyna?? bo juz powoli nie daje rady co chwilke cos sie dzieje.
Ostatnio zmieniony przez MATi 2011-04-13, 16:40, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Coodo 
KLUBOWICZ


Pomógł: 11 razy
Wiek: 49
Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 967
Skąd: Bydgoszcz-Teresin
Wysłany: 2007-10-24, 19:53   

je?eli luz sprz?g?a jest ok to pozosta?y dak?adne pomiary ko?a zamachowego
chyba ?e ko?o ma jakie? wi?ksze rysy i tarcza musi si? troch? dotrze? u?o?y
_________________
1G 94r 4G63 7bolt
"Staram się jechać jak najlepiej, co nie oznacza, że próbuję jechać jak najszybciej...
''Robert Kubica''
.
 
 
 
allias
[Usunięty]

Wysłany: 2007-10-24, 20:10   

Nie wiesz czy zostalo kolo przetoczone podczas naprawy? Bo jesli jest odksztalcone lub jest "zgrzane" to wymiana tarcz, sprzegiel i nnych nic nie pomoze tylko bedzie "g...o" lapal, bo po zagrzaniu ten syf na kole nie stworzy przyczepnosci ze sprzeglem.
 
 
mlody321
[Usunięty]

Wysłany: 2007-10-24, 20:21   

Ko?o nie zosta?o przetoczone!!! Dodam jeszcze ze jak jade trasa to jest ok tylko w miescie sie tak dzieje!!! Juz na starym forum zakladalem ten temat i wszyscy obstawiali na docisk ale teraz to juz wszystko jest nowe!!! Tez pytalem mechanika o szlifowanie kola ale on o czyms takim nie slyszal. no nic rano go postawie i beda walczyc od nowa!!! A to ze nie zeszlifowali kola to nie jest moja wina?? Chyba nie moga jeszcze raz mnie policzyc za demontaz skrzyni??
 
 
allias
[Usunięty]

Wysłany: 2007-10-24, 22:26   

Jak sa pierdoly i zrobili taka robote po raz pierwszy to mogli o tym nie slyszec. Gdzie ja sie uczylem ze sprzeglem to bylo normalka zeby dolozyc $60 na przetoczenie skoro i tak juz tak daleko sie bylo z robota. U siebie nawet poszedlem dalej i wymienilem uszczelke na wale bo kosztowala grosze a nie bede musial sciagac skrzyni bo wiem ze cieknac nie bedzie - ale to tylko dodatek.

Tak czy inaczej stawialbym na kolo... Chyba ze jeden z trybow w skrzyni poszedl ale wtedy bylyby inne objawy wiec do skrzyni nie masz sie co doczepiac.
 
 
mlody321
[Usunięty]

Wysłany: 2007-10-25, 06:41   

Ja jezdzilem kilka miesiecy z tymi objawami bo to sie zaczyna dziac dopiero po kilku kilometrach wiec jakos go wyczulem tylko ze palil 20 litrow bo non stop na duzych obrotach musialem go trzymac zeby jechal a nie stal wiec chyba skrzynia jest ok , chociaz wydaje mi sie ze i tak cos zle poskladali bo jak dojezdzam do skrzyzowania na biegu bez gazu to slychac dziwny dzwiek jakby cos chrobotalo.
 
 
Coodo 
KLUBOWICZ


Pomógł: 11 razy
Wiek: 49
Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 967
Skąd: Bydgoszcz-Teresin
Wysłany: 2007-10-25, 16:39   

skrzynia nie ma nic do rzeczy (chyba ?e to automat)
je?eli zosta?y zmienione wszystkie podzespo?y sprz?g?a opr?cz ko?a a objaw taki wci?? sam
to odp.jest tylko jedna
wywalaj ko?o
nawet najgorszej jako?ci sprz?g?o nie ?liska si? tak od razu
_________________
1G 94r 4G63 7bolt
"Staram się jechać jak najlepiej, co nie oznacza, że próbuję jechać jak najszybciej...
''Robert Kubica''
.
 
 
 
mlody321
[Usunięty]

Wysłany: 2007-10-25, 16:52   

Jaki p?yn powinien by? w uk?adzie hydraulicznym steruj?cym sprz?g?em?? Bo w?a?nie odebra?em autko i podobno ma by? ok!!! Ja na zbiorniczku od p?ynu mam napisane R3 i taki p?yn mi zalewali za kazdym razem tylko ze inni mechanicy ci oczywi?cie co robili mi drugi raz sprzeg?o (juz tym razem kompletne) zalali mi tez R3. Jak dzisiaj rano zawiozlem auto ze spowrotem jest tak samo mechanik sie przejechal i stwierdzil ze ono sie nie slizga tylko poprostu nie odbija do konca i wyplukal caly uklad zalal DOT 4 i niby teraz ma byc w porzadku!!!! Pojezdzilem troszke i jest ok. Zobaczymy na jak dlugo.... A co do ko?a to pyta?em dzisiaj kilku mechanik?w i powiedzieli ze nie powinno sie go rusza? , chyba ze mam auto rajdowe jezdzena spiekach i co wyscig je wymieniam... ile w tym prawdy?? Pyta?em trzech mechanik?w po drodze do pracy... Dziwny dzwi?k tez wyeliminowany... blacha os?aniaj?ca tarcze obciera?a o ni?.
 
 
kiepuczi 
KLUBOWICZ

Pomógł: 75 razy
Wiek: 46
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 970
Skąd: Puławy
Wysłany: 2007-10-25, 17:33   

No dobrze zalal, wreszcie trafiles na kogos kompetentnego.
_________________
We will meet or beat any advertised price on Exedy & ACT clutch kits
Tarcze i Klocki Hawk Performance, Sprzęgła Exedy i ACT, Thermo-Tec, ECU Master, Samco and More .
http://www.topendpower.pl/
http://www.klockihamulcowehawk.pl/
 
 
 
mlody321
[Usunięty]

Wysłany: 2007-10-26, 19:55   

Jest moze jakis jeszcze lepszy plyn?? bo po dluzszej jezdzie zaczyna s?abiej wysprzeglac i troszke przeciaga, ale nie tak mocno jak na dot 3.
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2007-10-26, 20:09   

sprawdz poziom plynu po chwiowej ekspolatacji czy go nie ubywa... bo mozesz mniej niewielka nieszczelnosc
 
 
Adaho_krak
[Usunięty]

Wysłany: 2007-10-26, 20:40   

P?yn hamulcowy i do sprz?g?a tylko DOT4. A powiedz jaki masz styl jazdy, sprz?g?o w 1G to niestety lipna jednostka, a mo?na nawet ?mia?o powiedzie? ?e jest niedopracowane i za s?abe. Je?li ruszysz na ?lizgu" pare razy to ?lizga i to zupe?nie normalna rzecz w tym modelu. Najgorzej jest w korkach :(
 
 
NES 
zielenina



Pomógł: 2 razy
Wiek: 39
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 85
Skąd: JAROS?AW
Wysłany: 2007-10-26, 20:48   

Adaho_krak napisał/a:
sprz?g?o w 1G to niestety lipna jednostka, a mo?na nawet ?mia?o powiedzie? ?e jest niedopracowane i za s?abe. Je?li ruszysz na ?lizgu" pare razy to ?lizga i to zupe?nie normalna rzecz w tym modelu. Najgorzej jest w korkach :(

nigdy nie mia?em najmniejszych zastrze?e? do sprz?g?a w 1g ,wiec sie nie zgodze :roll:
_________________

 
 
 
Adaho_krak
[Usunięty]

Wysłany: 2007-10-26, 21:05   

NES napisał/a:
nigdy nie mia?em najmniejszych zastrze?e? do sprz?g?a w 1g ,wiec sie nie zgodze


Przyjedz do KRK, postojisz z godzink? w korku i zmienisz zdanie :)
 
 
mlody321
[Usunięty]

Wysłany: 2007-10-26, 21:21   

Przyjedz do KRK, postojisz z godzink? w korku i zmienisz zdanie :) [/quote]
albo do Wroc?awia!!! To zdaza mi si? jak stoje w duzym korku po kilkunastu minutach lub przy ostrzejszej jezdzie (zazwyczaj jezdze do trzeciego biegu wieczorem jak s? puste drogi) ale w momencie gdy korek sie konczy i jade p?ynnie i spokojnie lub wyjade na trase to momentalnie wszystko wraca do normy.
 
 
Adaho_krak
[Usunięty]

Wysłany: 2007-10-26, 23:47   

Cytat:
ale w momencie gdy korek sie konczy i jade p?ynnie i spokojnie lub wyjade na trase to momentalnie wszystko wraca do normy.


No to niestety kolego jedyna opcja to si? przyzwyczai?, lub zmieni? sprz?g?o na typowo sportowe spiekane, ale wad? jest r?wnie? to ?e w mie?cie ci??ko si? je?dzi :) trzepawka nonstop :)
 
 
mlody321
[Usunięty]

Wysłany: 2007-10-27, 06:43   

Jak za?o?e Exedy to co? polepszy?? (teraz mam NKK) Bo jak pisa?em wcze?niej mechanik za?o?y? mi bez mojej wiedzy nkk mimo ze chcialem exedy ale powiedzial ze jak bedzie do d... to na wlasny koszt mi je zmienia. Dodam jeszcze ze mam lekko wzmocniony silnik bo jak robilem remont po zerwanym pasku to wypolerowali mi kanaly w glowicy i zmienili wa?ki na sportowe.
 
 
allias
[Usunięty]

Wysłany: 2007-10-27, 10:28   

Adaho_krak napisał/a:
Cytat:
ale w momencie gdy korek sie konczy i jade p?ynnie i spokojnie lub wyjade na trase to momentalnie wszystko wraca do normy.


No to niestety kolego jedyna opcja to si? przyzwyczai?, lub zmieni? sprz?g?o na typowo sportowe spiekane, ale wad? jest r?wnie? to ?e w mie?cie ci??ko si? je?dzi :) trzepawka nonstop :)


Zadna trzepawka. Ja mam u siebie Stage 2 i jest super. Tyle tylko ze mocnej trzba pracowac noga na sprzegle bo zacisk jest twardszy. To wszystko...
 
 
Coodo 
KLUBOWICZ


Pomógł: 11 razy
Wiek: 49
Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 967
Skąd: Bydgoszcz-Teresin
Wysłany: 2007-10-28, 08:48   

Adaho_krak napisał/a:
P?yn hamulcowy i do sprz?g?a tylko DOT4. A powiedz jaki masz styl jazdy, sprz?g?o w 1G to niestety lipna jednostka, a mo?na nawet ?mia?o powiedzie? ?e jest niedopracowane i za s?abe. Je?li ruszysz na ?lizgu" pare razy to ?lizga i to zupe?nie normalna rzecz w tym modelu. Najgorzej jest w korkach :(


sorki kolego ale nie zgodz? si? z tob?
mo?e i nie stoj? a? w godzinnych korkach ale poza tym to je bardzo mocno exploatuje poprzez cz?ste palenie gumy i ostre starty w kt?rych opony piszcza na pierwszych dw?ch biegach
mam seryjne sprz?g?o i jak dot?d nie by?o z nim ?adnego problemu
pr?dzej siada skrzynia bieg?w ...
_________________
1G 94r 4G63 7bolt
"Staram się jechać jak najlepiej, co nie oznacza, że próbuję jechać jak najszybciej...
''Robert Kubica''
.
 
 
 
NES 
zielenina



Pomógł: 2 razy
Wiek: 39
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 85
Skąd: JAROS?AW
Wysłany: 2007-10-28, 09:37   

Coodo napisał/a:
Adaho_krak napisał/a:
P?yn hamulcowy i do sprz?g?a tylko DOT4. A powiedz jaki masz styl jazdy, sprz?g?o w 1G to niestety lipna jednostka, a mo?na nawet ?mia?o powiedzie? ?e jest niedopracowane i za s?abe. Je?li ruszysz na ?lizgu" pare razy to ?lizga i to zupe?nie normalna rzecz w tym modelu. Najgorzej jest w korkach :(


sorki kolego ale nie zgodz? si? z tob?
mo?e i nie stoj? a? w godzinnych korkach ale poza tym to je bardzo mocno exploatuje poprzez cz?ste palenie gumy i ostre starty w kt?rych opony piszcza na pierwszych dw?ch biegach
mam seryjne sprz?g?o i jak dot?d nie by?o z nim ?adnego problemu
pr?dzej siada skrzynia bieg?w ...


Proste.Jesli autko jest sprawne to nie ma jakiego? ?lizgania sie sprz?g?a podczas jazdy w korkach :wtf: No ale to mo?e w takim razie ja mam cos zepsute i musze zrobi? zeby mi sie ?lizga?o :jezyk:
_________________

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,15 sekundy. Zapytań do SQL: 13