To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

4G63/4G63T (2.0l) - Alternator

Anonymous - 2008-01-04, 20:55
Temat postu: Alternator
jaki? czas temu alternator przesta? ?adowa?. wymontowa?em go i zawioz?em do elektryka. Elektryk wymieni? regulator oraz szczotki, zamontowa?em poje?dzi?em kilka dni i znowu to samo (?wieci sie abs i wszystko przygasa). w pierwszej chwili pomy?la?em ?e wymontuje alternator, pojad? do elektryka i wyt?umacz? mu par? spraw (mr?z mnie powstrzyma?, za zimno ?eby grzeba? bez ocieplanego gara?u przy aucie). Jak b?dzie cieplej to to zrobie. nasuwa mi si? jednak pytanie jak w temacie. mo?e to nie wina elektryka? mo?e przyczyna jest inna? mia? kto? taki problem
Anonymous - 2008-01-04, 20:58

byl kiedys takie problem , nie pamietam czy na tym czy na innym forum... zapytam... wymieniales kondensatory w ecu?
kiepuczi - 2008-01-04, 20:59

no raczej sam sobie odpowiedziales na pytanie, jak by naprawil alternator to by ci sie nie popsol drugi raz. co chesz zebysmy ci napisali???
S?awekG - 2008-01-04, 21:07

GOLDI napisał/a:
zapytam... wymieniales kondensatory w ecu?
czy aby nie przesadzasz z tym, i? wymiana kondensator?w w ecu jest panaceum na wszelkie dolegliwo?ci kliperka? kloega learoyd, pisze
Cytat:
(?wieci sie abs i wszystko przygasa).
wi?c tu szuka?bym przyczyny a nie w alternatorze i ecu. By? mo?e sklei?y mu si? styki pompy abs - i st?d ?wiecenie kontrolki i przygasanie ?wiate? :jezyk:
Anonymous - 2008-01-04, 21:21

najczestszym problemem ze "ikony pulpitu" sie tla i przygasaja z ABS na czele jest walsnie slabe ladowanie alternatora... a kondensatora nie mowie ze to jest 100% przyczyna... przczytaj mojego psota uwaznie ejszcze raz... diagnozuje czy tylko pytam?
Anonymous - 2008-01-04, 21:26

na temat dlaczego alternator sie zepsu?, pisa?em na forum mitsumaniak?w link>> http://www.mitsubishi-gra...ight=alternator . Elektryk sprawdzi? przy mnie alternator i widzia?em ze nie ?adowa?. Mo?e to byc wina elektryka (i tak my?l?. m?j wujek mi go poleci? bo mia? to samo, odda? alternator do naprawy dwa dni wczesniej i jak z nim ostatnio rozmawia?em to tez mu sie zepsu?). pomy?la?em tylko, ?e mo?e przyczyna by?a gdzie indziej. przyczyn? padni?cia alternatora by?o spalenie regulatora (zapomnia?em doda?).
Anonymous - 2008-01-04, 23:24

Pierwsza sprawa to zalatw sobie "NAPRAWDE" dzialajacy alternator. Brak mocy bedzie powodowal trzaski na panelu. Tym samym ECU moze nie dostawac zasilania jak nalezy i tez moze reagowac w dziwny sposob. Przechodzilem przez podobne na swoim 3G i kolesia samochodzie. Kiedy dzialasz z elektryka - upewnij sie ze sprawnosc Aku jest jak nalezy, miej pewnosc ze alternator dziala porawnie a dopiero potem szukaj winnych. Jest bardzo istotne czy zasilanie jest 8V czy jak nalezy pomiedzy 13.4-14.3 V.

Zacznij od podstaw.

Anonymous - 2008-01-05, 00:00

Da?e? mi troszk? do my?lenia...

A wi?c jednak m?j GS nie jest w idealnym stanie :lol2: :lol2: :lol2:

Anonymous - 2008-01-06, 23:42

Mialem kiedys tak samo .U mnie problem wystepowal dlatego ze regulator napiecia posiada dwa zabki ,jeden z nich mialem ulamany i byl tylko przylutowany ,czesto sie zdarzalo ze lut pekal (nie pamietam do czego jest dolutowany ,ale jak rozbierzesz alternator to bardzo dobrze to widac ze jedna "nozka " od regulatora jest luzno)

dodatkowo sprawdz czy Ci po prostu wtyka od alternatora nie wypadla z gniazda



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group