3G OGÓLNE - Klimatyzacja - czynnik...
MARIO_ - 2011-05-01, 13:56 Temat postu: Klimatyzacja - czynnik... Witam. Mam pytanie, czy z nabiciem klimy i jej serwisem w 3g poradzi sobie dobry zakład z klimatyzacją, czy ze względu na pochodzenie z usa serwis lub czynnik do klimy się jakoś różni?
pozdrawiam
PiotrekKRK - 2011-05-01, 13:57
Niczym się nie różni. Każdy serwis powinien sobie poradzić jeśli tylko klima jest sprawna.
MARIO_ - 2011-05-01, 14:05
Dzięki !
A gdzieś wyczytałem, że sprężarka nie załącza się, gdy nie ma czynnik tak ?
PiotrekKRK - 2011-05-01, 14:06
Tak. Powinien być czujnik ciśnieniowy, który nie pozwala na włączenie sprężarki przy zbyt niskim poziomie czynnika (chroni przed zatarciem)
MARIO_ - 2011-05-01, 16:04
ok dzięki za odpowiedź...
Zapytam jeszcze bo nie wiem o filtr kabinowy.
Znalazłem odpowiedni temat, ale link w odpowiedzi nie bangla.
http://www.mekp.pl/viewto...hlight=kabinowy
Więc jest ten filtr? Jak tak to gdzie ?
pozdrawiam
PiotrekKRK - 2011-05-01, 16:20
Tu powinieneś znaleźć wszelkie info:
http://www.mekp.pl/viewtopic.php?t=1563
Anonymous - 2011-05-02, 18:20
Masz nie daleko do wrocławia jak coś to zapraszam nabije ci i odgrzybie w jakiejś promocyjnej cenie i filterek też załatwie. www.lukservice.pl
MATi - 2014-07-28, 13:29
A pro po czynnika to dla potomnych
Strona 21
http://www.naasltd.com/Re...rge%20chart.pdf
mateo-salvadore - 2014-07-29, 09:48
Ważne - W kataologu do 3G podają 650g - do mojego 3G (2003r.), zgodnie z tabliczką znamionową wchodzi 430g.!!! Nabicie przez warsztat 600g. dużo mnie kosztowało... nie wiem czemu w katalogach nie ma wartości 430g...
shogun - 2018-05-17, 15:30
Witam, potrzebuję schemat klimatyzacji do 3G 2002, V6 3,0 - ktoś coś może....???
TT2 - 2018-06-19, 09:41
Może coś takiego ?
http://japancars.ru/index...id=1&blk_id=430
[ Dodano: 2018-06-19, 10:14 ]
Jeżeli chodzi o filtr kabinowy to znajduje się on pod deską rozdzielczą od strony pasażera za otwieranym schowkiem przednim. Należy zdjąć schowek i wtedy widać szufladkę filtra bądź w niektórych modelach zaślepkę (nie we wszystkich modelach montowano filtr kabinowy i wtedy jest zaślepka). Jeśli jest zaślepka, filtr kabinowy wciąż można zainstalować. Należy wówczas usunąć zaślepkę i w to miejsce wstawić zakupiony filtr kabinowy w komplecie z szufladką na filtr (uwaga szufladka jest b.ważna jeśli pierwszy raz montujemy filtr kabinowy, bo na rynku jest mnóstwo filtrów bez szufladek). Dostanie się taki w ASO lub na Ebay.com. Nr OEM takiego właściwego kompletu to MR500360 (Air Refresher Assy).
Jak się już ma taki komplet, to wymienia się tylko sam wkład filtra i wkłada w szufladkę. Z doświadczenia polecam jedynie filtry z wkładem węglowym. Niski Mitsu lubi bowiem zassać wszelkie spalinki, zwłaszcza smrody z diesli. Wkłady węglowe są dużo trudniej dostępne dla Mitsu niż zwykłe wkłady, ale skuteczne.
Idealnie pasujące wkłady z węglem aktywowanym dostępne w Polsce to:
Meyele 33-12 320 0001 (wym. 217/185/20) ok. 45 zł
BluePrint BLP ADK 82502 ok 38 zł (wym. 218,5/191/19).
Można też kupić inny i przyciąć. Ja na przykład tak zrobiłem. Kupiłem dobry filtr z węglem Valeo nr 715701 (cena ok. 80 zł) i przyciąłem.
|
|
|