Mitsubishi Eclipse Klub Polska Strona Główna Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: matim
2009-11-30, 11:46
Spalanie vs. wieksze felgi.
Autor Wiadomość
Piotrekmm 
KLUBOWICZ


Pomógł: 35 razy
Wiek: 37
Dołączył: 13 Gru 2008
Posty: 1531
Skąd: Mogielnica
Wysłany: 2009-12-31, 09:51   

finger napisał/a:
Tak serio teraz pytam, odczuwa ktos roznice w mocy pomiedzy latem a zima? Bo ja wogole.

miedzy latem a zim? ja tez nie odczuwam ale za to w lato miedzy upalnym dniem o p??n? ch?odniejsza noc? (23h>) troche tak :ok: oczywiscie na korzy?? nocy :jezyk: moze to tylko z?udzenie :roll:
_________________

Ostatnio zmieniony przez Piotrekmm 2009-12-31, 09:52, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
elinwar 
KLUBOWICZ


Pomógł: 20 razy
Wiek: 39
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 912
Skąd: D?bica
Wysłany: 2009-12-31, 18:40   

Albo Wy wszyscy macie tak oblatane swoje samochody albo co? z moim nie tak.
1. Nie czuje roznicy miedzy zima a latem
2. nie czuje roznicy na felgach 18" i 15" (oprocz przyczepnosci na zakretach)
3. Nie czuje roznicy na shell v-power a zwykla PB.
_________________
Było: Talipse; 1998 r, BMW 850i; 1993 r
Jest: Citroen C6 2006 r
 
 
 
finger
[Usunięty]

Wysłany: 2010-01-01, 13:13   

elinwar napisał/a:
Nie czuje roznicy miedzy zima a latem
Ja tez nie, trace trakcje na pierwszych 3 biegach.
elinwar napisał/a:
nie czuje roznicy na felgach 18" i 15" (oprocz przyczepnosci na zakretach)
Nie jezdzilem na 15stkach, wiec nie wiem czy czuje roznice w tym aucie ;p
elinwar napisał/a:
Nie czuje roznicy na shell v-power a zwykla PB.
bo nie powinienes ;-)
 
 
Kuba_4wd 
zielenina



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 16 Wrz 2009
Posty: 51
Skąd: Zel?w
Wysłany: 2010-01-01, 13:18   

elinwar napisał/a:
1. Nie czuje roznicy miedzy zima a latem
2. nie czuje roznicy na felgach 18" i 15" (oprocz przyczepnosci na zakretach)
3. Nie czuje roznicy na shell v-power a zwykla PB.


Bo to jest w?a?nie ta walka o szczeg??y by urywa? kolejne sekundy! Przecie? to jest pi?kne.
Ty r??nicy nie odczujesz ale stoper owszem :ok:

co? ma?o uczuciowy jeste?, jak to ostatnio na naszym forum si? zrobi?o (troch?) g?o?no o NOS-ie, zaaplikuj i wtedy na pewno poczu?jesz r??nic? :jupi:
_________________
Turbo Engine = Turbo Life, Ecu Multi = Ecu IQ, Boost Power = Your Power!!!
DSM = You Win
 
 
koolas
[Usunięty]

Wysłany: 2010-01-02, 11:59   

elinwar napisał/a:
1. Nie czuje roznicy miedzy zima a latem

To najbardziej czuc jak sie przyspiesza od 0 do 100, ale asfalt musi byc przyczepny :>

elinwar napisał/a:
2. nie czuje roznicy na felgach 18" i 15" (oprocz przyczepnosci na zakretach)

Na 15" chyba jakos jepiej sie po polskich dziurach jezdzi, wiec przynajmniej jedna roznica jest :lol2:
 
 
Diabel 
wyjadacz



Pomógł: 13 razy
Wiek: 39
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 918
Skąd: Krakow ;)
Wysłany: 2010-01-02, 14:50   

elinwar, nie czujesz roznicy miedzy pb a v-power ? :) zartujesz ja czuje i to ogromna :) w spalaniu chociazby
 
 
 
elinwar 
KLUBOWICZ


Pomógł: 20 razy
Wiek: 39
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 912
Skąd: D?bica
Wysłany: 2010-01-02, 15:24   

No to na to wygl?da, ze co? z moim eclipsem nie tak :)
_________________
Było: Talipse; 1998 r, BMW 850i; 1993 r
Jest: Citroen C6 2006 r
 
 
 
koolas
[Usunięty]

Wysłany: 2010-01-02, 18:15   

Diabel napisał/a:
elinwar, nie czujesz roznicy miedzy pb a v-power ? :) zartujesz ja czuje i to ogromna :) w spalaniu chociazby


A u mnie na V-Powerze z nawiewu lecialo podejrzanie gorace powietrze i z deka jakis taki metalowy zapach. Przejechalem na VP cale Niemcy i nie bylo to ekonomiczne... Moze to dlatego ze prulem 200...

[ Dodano: 2010-01-02, 18:17 ]
BTW. Czy wiecie, ze w Irlandii jedyny wybor na stacji to diesel albo premium 95, juz nie mowiac ze Shella tutaj nie ma... Masakra...
 
 
kafar_1989 
KLUBOWICZ

Pomógł: 13 razy
Wiek: 35
Dołączył: 05 Sty 2009
Posty: 654
Skąd: Lublin
Wysłany: 2010-01-02, 18:23   

elinwar, zakladaj nitro napewno poczujesz roznice ;-)
_________________
DSM 1G
4G63T 6bolt
 
 
 
finger
[Usunięty]

Wysłany: 2010-01-02, 19:07   

Diabel, ja tez nie czuje. Co wiecej na hamowni tez nie widac roznicy...
 
 
allias
[Usunięty]

Wysłany: 2010-01-03, 15:36   

Bo V-Power nie dodaje mocy a jedynie zmienia charakterystyke pracy i katy na ECU. ECU ma dwie mapy ktore ustawiaja sie pod paliwo wysoko i nisko octanowe.

Odczujesz ewentualna roznice w elastycznosci silnika i to bedzie tyle. Jednak to pewnie do wychwycenia dla osob ktore w tym troche siedza. Laik nie odbierze tego a raczej bedzie to wiecej kwestia sugestii.

Pewnie to zrodzi pytania czy warto tankowac V-POWER ale to zupelnie inna historia. :ok:
 
 
Paulus 
KLUBOWICZ


Pomógł: 15 razy
Wiek: 50
Dołączył: 30 Lip 2007
Posty: 985
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-01-04, 13:29   

Z tym latem i zim?, to jest za wiele czynnik?w, by odpowiedzie? jednoznacznie. Mnie osobi?cie mniej pali (mniejsze opory toczenia, spokojniejsza jazda) i odrobine lepiej przyspiesza (mniejsze opory toczenia), ale za to rzadko ostro ruszam, bo zrywa przyczepno?? (wi?c zn?w mamy mniejsze spalanie).
_________________
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 13