Przesunięty przez: matim 2009-11-30, 11:46 |
Spalanie vs. wieksze felgi. |
Autor |
Wiadomość |
Piotrekmm
KLUBOWICZ
Pomógł: 35 razy Wiek: 37 Dołączył: 13 Gru 2008 Posty: 1531 Skąd: Mogielnica
|
Wysłany: 2009-12-31, 09:51
|
|
|
finger napisał/a: | Tak serio teraz pytam, odczuwa ktos roznice w mocy pomiedzy latem a zima? Bo ja wogole. |
miedzy latem a zim? ja tez nie odczuwam ale za to w lato miedzy upalnym dniem o p??n? ch?odniejsza noc? (23h>) troche tak oczywiscie na korzy?? nocy moze to tylko z?udzenie |
_________________
|
Ostatnio zmieniony przez Piotrekmm 2009-12-31, 09:52, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
elinwar
KLUBOWICZ
Pomógł: 20 razy Wiek: 39 Dołączył: 17 Lip 2007 Posty: 912 Skąd: D?bica
|
Wysłany: 2009-12-31, 18:40
|
|
|
Albo Wy wszyscy macie tak oblatane swoje samochody albo co? z moim nie tak.
1. Nie czuje roznicy miedzy zima a latem
2. nie czuje roznicy na felgach 18" i 15" (oprocz przyczepnosci na zakretach)
3. Nie czuje roznicy na shell v-power a zwykla PB. |
_________________ Było: Talipse; 1998 r, BMW 850i; 1993 r
Jest: Citroen C6 2006 r |
|
|
|
|
finger [Usunięty]
|
Wysłany: 2010-01-01, 13:13
|
|
|
elinwar napisał/a: | Nie czuje roznicy miedzy zima a latem | Ja tez nie, trace trakcje na pierwszych 3 biegach.
elinwar napisał/a: | nie czuje roznicy na felgach 18" i 15" (oprocz przyczepnosci na zakretach) | Nie jezdzilem na 15stkach, wiec nie wiem czy czuje roznice w tym aucie ;p
elinwar napisał/a: | Nie czuje roznicy na shell v-power a zwykla PB. | bo nie powinienes |
|
|
|
|
Kuba_4wd
zielenina
Pomógł: 1 raz Dołączył: 16 Wrz 2009 Posty: 51 Skąd: Zel?w
|
Wysłany: 2010-01-01, 13:18
|
|
|
elinwar napisał/a: | 1. Nie czuje roznicy miedzy zima a latem
2. nie czuje roznicy na felgach 18" i 15" (oprocz przyczepnosci na zakretach)
3. Nie czuje roznicy na shell v-power a zwykla PB. |
Bo to jest w?a?nie ta walka o szczeg??y by urywa? kolejne sekundy! Przecie? to jest pi?kne.
Ty r??nicy nie odczujesz ale stoper owszem
co? ma?o uczuciowy jeste?, jak to ostatnio na naszym forum si? zrobi?o (troch?) g?o?no o NOS-ie, zaaplikuj i wtedy na pewno poczu?jesz r??nic? |
_________________ Turbo Engine = Turbo Life, Ecu Multi = Ecu IQ, Boost Power = Your Power!!!
DSM = You Win
|
|
|
|
|
koolas [Usunięty]
|
Wysłany: 2010-01-02, 11:59
|
|
|
elinwar napisał/a: | 1. Nie czuje roznicy miedzy zima a latem |
To najbardziej czuc jak sie przyspiesza od 0 do 100, ale asfalt musi byc przyczepny
elinwar napisał/a: | 2. nie czuje roznicy na felgach 18" i 15" (oprocz przyczepnosci na zakretach) |
Na 15" chyba jakos jepiej sie po polskich dziurach jezdzi, wiec przynajmniej jedna roznica jest |
|
|
|
|
Diabel
wyjadacz
Pomógł: 13 razy Wiek: 39 Dołączył: 17 Lip 2007 Posty: 918 Skąd: Krakow ;)
|
Wysłany: 2010-01-02, 14:50
|
|
|
elinwar, nie czujesz roznicy miedzy pb a v-power ? zartujesz ja czuje i to ogromna w spalaniu chociazby |
|
|
|
|
elinwar
KLUBOWICZ
Pomógł: 20 razy Wiek: 39 Dołączył: 17 Lip 2007 Posty: 912 Skąd: D?bica
|
Wysłany: 2010-01-02, 15:24
|
|
|
No to na to wygl?da, ze co? z moim eclipsem nie tak |
_________________ Było: Talipse; 1998 r, BMW 850i; 1993 r
Jest: Citroen C6 2006 r |
|
|
|
|
koolas [Usunięty]
|
Wysłany: 2010-01-02, 18:15
|
|
|
Diabel napisał/a: | elinwar, nie czujesz roznicy miedzy pb a v-power ? zartujesz ja czuje i to ogromna w spalaniu chociazby |
A u mnie na V-Powerze z nawiewu lecialo podejrzanie gorace powietrze i z deka jakis taki metalowy zapach. Przejechalem na VP cale Niemcy i nie bylo to ekonomiczne... Moze to dlatego ze prulem 200...
[ Dodano: 2010-01-02, 18:17 ]
BTW. Czy wiecie, ze w Irlandii jedyny wybor na stacji to diesel albo premium 95, juz nie mowiac ze Shella tutaj nie ma... Masakra... |
|
|
|
|
kafar_1989
KLUBOWICZ
Pomógł: 13 razy Wiek: 35 Dołączył: 05 Sty 2009 Posty: 654 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2010-01-02, 18:23
|
|
|
elinwar, zakladaj nitro napewno poczujesz roznice |
_________________ DSM 1G
4G63T 6bolt |
|
|
|
|
finger [Usunięty]
|
Wysłany: 2010-01-02, 19:07
|
|
|
Diabel, ja tez nie czuje. Co wiecej na hamowni tez nie widac roznicy... |
|
|
|
|
allias [Usunięty]
|
Wysłany: 2010-01-03, 15:36
|
|
|
Bo V-Power nie dodaje mocy a jedynie zmienia charakterystyke pracy i katy na ECU. ECU ma dwie mapy ktore ustawiaja sie pod paliwo wysoko i nisko octanowe.
Odczujesz ewentualna roznice w elastycznosci silnika i to bedzie tyle. Jednak to pewnie do wychwycenia dla osob ktore w tym troche siedza. Laik nie odbierze tego a raczej bedzie to wiecej kwestia sugestii.
Pewnie to zrodzi pytania czy warto tankowac V-POWER ale to zupelnie inna historia. |
|
|
|
|
Paulus
KLUBOWICZ
Pomógł: 15 razy Wiek: 50 Dołączył: 30 Lip 2007 Posty: 985 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2010-01-04, 13:29
|
|
|
Z tym latem i zim?, to jest za wiele czynnik?w, by odpowiedzie? jednoznacznie. Mnie osobi?cie mniej pali (mniejsze opory toczenia, spokojniejsza jazda) i odrobine lepiej przyspiesza (mniejsze opory toczenia), ale za to rzadko ostro ruszam, bo zrywa przyczepno?? (wi?c zn?w mamy mniejsze spalanie). |
_________________
|
|
|
|
|
|