High Flow w 420a ?? Co o tym myslicie ?? |
Autor |
Wiadomość |
Wozny
KLUBOWICZ
Pomógł: 33 razy Wiek: 42 Dołączył: 28 Mar 2008 Posty: 443 Skąd: okolice Krakowa
|
Wysłany: 2011-02-24, 20:27
|
|
|
Mrok, Ja znalazłem ale używany i przywieziony z USA. Ktoś może ma w ofercie. A jak bardzo chcesz to pogadaj z NEZ on kupił ode mnie może sprzeda. |
|
|
|
|
PEPCIO
mniejsza zielenina
Pomógł: 9 razy Wiek: 34 Dołączył: 16 Lut 2011 Posty: 180 Skąd: Wieliczka
|
Wysłany: 2011-02-24, 20:37
|
|
|
to tak po odbiorze auta od mech cena 1500 (info dla innych za robote z uszczelka głowicy)
doszedłem do wniosku ze oryginał pieknie brzmi na obrotach jedynie to zmienie koncówke na 2 rury i mysle ze bedzie sliczny
skoro dzrze ryja to nie ryzykuje juz miałem astre co darła ryja na kompletnym luzie |
|
|
|
|
Miron
KLUBOWICZ
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 06 Cze 2008 Posty: 222 Skąd: Ciechanów
|
Wysłany: 2011-02-24, 20:39
|
|
|
Widzę że większość klubowiczów jest wielce przeciwna innym tłumikom niż ori tylko powiedzcie gdzie i za ile taki wydech można znaleźć, oczywiście nie mówię o używce która za chwile przerdzewieje. |
|
|
|
|
Wozny
KLUBOWICZ
Pomógł: 33 razy Wiek: 42 Dołączył: 28 Mar 2008 Posty: 443 Skąd: okolice Krakowa
|
Wysłany: 2011-02-24, 20:46
|
|
|
Miron, apexi n1 jest z nierdzewki wiec bez obaw że przerdzewieje. Do tanich nie należą bo coś chyba koło 1500 papierów w usa (tak mi się obiło o uszy) Ja używkę w stanie bdb sprzedałem coś koło 400 czy ponad 400zł i długo na kupca nie czekałem. |
|
|
|
|
viader
KLUBOWICZ
Pomógł: 45 razy Wiek: 42 Dołączył: 17 Lip 2007 Posty: 1667 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2011-02-25, 12:01
|
|
|
A ja polecam zrobić sobie tłumik w jakieś firmie robiącej układy wydechowe na zamówienie z nierdzewki. Głośność, brzmienie i wygląd zrobicie taki jak będziecie chcieli. Ja polecam z okolic Warszawy El-tec ale jest też sporo innych firm co się tym zajmuje. |
_________________ był: Eclipse 1G 2.0 GS 6 bolt euro
jest: Alfa Romeo 166 2,4 JTDM 20V |
|
|
|
|
Miron
KLUBOWICZ
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 06 Cze 2008 Posty: 222 Skąd: Ciechanów
|
Wysłany: 2011-02-25, 13:38
|
|
|
viader napisał/a: | A ja polecam zrobić sobie tłumik w jakieś firmie robiącej układy wydechowe na zamówienie z nierdzewki. Głośność, brzmienie i wygląd zrobicie taki jak będziecie chcieli. Ja polecam z okolic Warszawy El-tec ale jest też sporo innych firm co się tym zajmuje. |
To może orientujesz się jakie są koszty takiej zabawy?? |
|
|
|
|
MATi
KLUBOWICZ
Pomógł: 109 razy Wiek: 36 Dołączył: 18 Lip 2007 Posty: 8546 Skąd: WWA/Raszyn
|
Wysłany: 2011-02-25, 16:42
|
|
|
w el-tecu są różne ceny, zależy jaki to ma być ,z tego co do nich kiedyś dzwoniłem to od 1900zł do 2500zł od kolektora |
|
|
|
|
Timonek
KLUBOWICZ
Pomógł: 10 razy Wiek: 37 Dołączył: 30 Mar 2008 Posty: 674 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2011-02-25, 20:33
|
|
|
Za cenę wyspawania tłumika w eltecu można sobie jakiegoś wyczesa kupić, blisko 700-800zł kosztuję. |
_________________
|
|
|
|
|
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 2011-02-25, 21:00
|
|
|
Timonek21 napisał/a: | Za cenę wyspawania tłumika w eltecu można sobie jakiegoś wyczesa kupić, blisko 700-800zł kosztuję. | ja mimo wszystko skłaniałbym sie przy opcji elteca... raczej ciezko dorawać coś dedykowanego do GSa... co innego do turbo... eclipse to nie honda gdzie pełno aftermarketów. a jakość wykonania elteca jest na naprawdę wysokim poziomie... konkurecja typu ulter czy mg to syf w porownaniu do elteca... |
|
|
|
|
PEPCIO
mniejsza zielenina
Pomógł: 9 razy Wiek: 34 Dołączył: 16 Lut 2011 Posty: 180 Skąd: Wieliczka
|
|
|
|
|
simongs1
KLUBOWICZ
Pomógł: 18 razy Dołączył: 04 Wrz 2007 Posty: 839 Skąd: Kluczbork/Skawina
|
Wysłany: 2011-03-02, 18:21
|
|
|
tak szczerze to każdy jeden co podałeś z linków jest taki sam
ja kiedys do swojego gs-a kupilem z ebay-ja za 100$ od kata po sam koniec o srednicy 2,5" efekt sredni a praktycznie prawie zaden ale jakosc i wykonanie pierwsza klasa 3 zimy a wydech byl jak nowy |
_________________ "PAIN IS TEMPORARY, PRIDE IS FOREVER" |
|
|
|
|
Timonek
KLUBOWICZ
Pomógł: 10 razy Wiek: 37 Dołączył: 30 Mar 2008 Posty: 674 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
|
PEPCIO
mniejsza zielenina
Pomógł: 9 razy Wiek: 34 Dołączył: 16 Lut 2011 Posty: 180 Skąd: Wieliczka
|
Wysłany: 2011-03-02, 20:51
|
|
|
a jak go słychać jakie brzmienie ?? |
|
|
|
|
Timonek
KLUBOWICZ
Pomógł: 10 razy Wiek: 37 Dołączył: 30 Mar 2008 Posty: 674 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
|
PEPCIO
mniejsza zielenina
Pomógł: 9 razy Wiek: 34 Dołączył: 16 Lut 2011 Posty: 180 Skąd: Wieliczka
|
Wysłany: 2011-03-02, 21:39
|
|
|
dość ladny weż wstrzymaj sie ze sprzedarza moze sie skusze za mies 2 jak kase wynajde lewą:) |
|
|
|
|
Miron
KLUBOWICZ
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 06 Cze 2008 Posty: 222 Skąd: Ciechanów
|
Wysłany: 2011-03-02, 22:19
|
|
|
Skoro tak ładnie ciągnie się ten temat to jeszcze coś napiszę a właściwie sie zapytam. Ostatnio oglądałem swój ulubiony program motoryzacyjny, a dokładnie Fani 4 kółek i ... i w programie kolesie kupili subaru wrx chcąc go sprzedać z zyskiem postanowili dodać mu trochę mocy, wymienili wkładkę filtra na sportową i wymienili seryjny układ wydechowy na sportowy i pojechali na hamownię. Okazało się że subaru zamiast zyskać na mocy trochę jej straciło, ale po zmianie mapy w kompie auta moc jednak wzrosła i to ok 20 KM od serii. Myśle że to nie była jakaś manipulacja i żeczywiście moc wzrosła, ale zastanawia mnie jak się ma taka forma podnoszenia mocy do innych aut np. eclipsa, czy działa to tak samo?? |
|
|
|
|
PEPCIO
mniejsza zielenina
Pomógł: 9 razy Wiek: 34 Dołączył: 16 Lut 2011 Posty: 180 Skąd: Wieliczka
|
Wysłany: 2011-03-02, 22:28
|
|
|
tak ponieważ robiąc nowy wydech auto samo sie nie dopasuje ze ma cos lepszego dopiero wystroić na hamowni i zyskana moc lepsza
a nie jak sa pseudo ciuningowcy ze wytną kata , dadzą strum, zmniejsza środek a na końcu wsadza jakiś szajs niby basowy
i drą sie a nie jadą
i utarła sie opinia ze na wydechu mało co sie zyska |
|
|
|
|
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 2011-03-02, 22:34
|
|
|
Miron napisał/a: | Skoro tak ładnie ciągnie się ten temat to jeszcze coś napiszę a właściwie sie zapytam. Ostatnio oglądałem swój ulubiony program motoryzacyjny, a dokładnie Fani 4 kółek i ... i w programie kolesie kupili subaru wrx chcąc go sprzedać z zyskiem postanowili dodać mu trochę mocy, wymienili wkładkę filtra na sportową i wymienili seryjny układ wydechowy na sportowy i pojechali na hamownię. Okazało się że subaru zamiast zyskać na mocy trochę jej straciło, ale po zmianie mapy w kompie auta moc jednak wzrosła i to ok 20 KM od serii. Myśle że to nie była jakaś manipulacja i żeczywiście moc wzrosła, ale zastanawia mnie jak się ma taka forma podnoszenia mocy do innych aut np. eclipsa, czy działa to tak samo?? |
wrx Jest samochodem turbo doładowanym.... tak zupelnie zmiania rozklad cisnien w wydechu i turbosprezarka inaczej ładuje... w sumie cała mapa paliwa sie rozjezdza.... w silniku wolnossacym luznym wydechem mozna sobie przedewszystkim zaszkodzic.. aczkolwiek nie jest to jesdnoznaczne z tym iz mocy moze nie przybyc... w silnikach turbodoladowanych prosciej o dodatkowe konie |
|
|
|
|
PEPCIO
mniejsza zielenina
Pomógł: 9 razy Wiek: 34 Dołączył: 16 Lut 2011 Posty: 180 Skąd: Wieliczka
|
Wysłany: 2011-03-02, 22:35
|
|
|
ale w podst silniku chyba takiego przyrostu nie bedzie moźe max z 5 koni ?? |
|
|
|
|
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 2011-03-02, 22:37
|
|
|
PEPCIO napisał/a: | ale w podst silniku chyba takiego przyrostu nie bedzie moźe max z 5 koni ?? | mowimy teraz o wrxie czy eclipsie? |
|
|
|
|
|