Mitsubishi Eclipse Klub Polska Strona Główna Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Modyfikacje 2.4
Autor Wiadomość
Simon 
zielenina


Wiek: 35
Dołączył: 04 Lip 2011
Posty: 6
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2011-07-07, 20:30   Modyfikacje 2.4

Witam wszystkich,
Chciałbym poruszyć temat modyfikacji mechanicznych Eclipsa 4G 2.4l. Czy ktoś z Was podnosił moc w swoim samochodzie, jakie to były modyfikacje i ich koszt? :> Dzieki za odpowiedzi :ok:
 
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2011-07-07, 20:36   

Ripp okolo 20 tysiecy

Turbo nie taniej :)
Reszta nie ma sensu :)
 
 
Grzegorz 
KLUBOWICZ

Pomógł: 7 razy
Wiek: 48
Dołączył: 03 Sty 2008
Posty: 379
Skąd: G?ttingen
Wysłany: 2011-07-08, 11:10   

Nie lepiej od razu kupic 3,8 :lol2:
_________________
BORN TO PERFORM
 
 
Simon 
zielenina


Wiek: 35
Dołączył: 04 Lip 2011
Posty: 6
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2011-07-08, 11:57   

No to Goldi chyba zrezygnuje z tych przeróbelk :D naprawde nic nie da się zrobic? Zdałem sobie sprawe z tego że 3.8 było by lepsze po miesiącu jazdy 2.4 :P
 
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2011-07-08, 12:09   

Simon napisał/a:
naprawde nic nie da się zrobic?
ale przecież się da :) przecież napisałem :P
 
 
shorty1988
[Usunięty]

Wysłany: 2011-07-08, 12:57   

Simon, nie ty pierwszy i nie ostatni żałujesz że nie masz więcej mocy. Sam się na własnej skórze przekonałem jeżdżąc zwykłym GSem 2g i do teraz sobie pluję w brodę że nie poczekałem z kupnem GSXa :roll:
Wtedy sobie nie zdawałem aż tak sprawy, a nie chciałem całej kasy wydawać na benzynę kupując mocniejszą wersję...
 
 
Simon 
zielenina


Wiek: 35
Dołączył: 04 Lip 2011
Posty: 6
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2011-07-08, 13:18   

To już chyba taniej wyszedłby przeszczep 3.8l :P No trudno to do pracy i robić na drugi samochód :D
 
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2011-07-08, 13:19   

Simon napisał/a:
przeszczep 3.8l
nie do końca ;) znajdz kogos kto podejmie sie elektryki takiego swapa :) ja bym sie nie podjal
 
 
Simon 
zielenina


Wiek: 35
Dołączył: 04 Lip 2011
Posty: 6
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2011-07-08, 13:25   

No wiem :jezyk: żartuje, ciężka sprawa.
 
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2011-07-08, 13:31   

trzeba sprzedac i kupic szybsza wersje :) np e46 m3 :)
 
 
Simon 
zielenina


Wiek: 35
Dołączył: 04 Lip 2011
Posty: 6
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2011-07-08, 13:36   

Jeszcze się pokulam troche bo podoba mi się wizualnie :jezyk: a potem postawie jednak na osiągi i kupie jakąś rakiete z napędem na tył albo quattro :lol2: ale i tak dzięki za odpowiedzi :)
 
 
 
Grzegorz 
KLUBOWICZ

Pomógł: 7 razy
Wiek: 48
Dołączył: 03 Sty 2008
Posty: 379
Skąd: G?ttingen
Wysłany: 2011-07-08, 14:51   

Nie przejmuj sie,masz przynajmniej Exotic cars a nie Mistyczna Bmke ktora jezdzi co drugi Gebels! :ok:
_________________
BORN TO PERFORM
 
 
tedi509 
zielenina



Pomógł: 4 razy
Wiek: 32
Dołączył: 28 Sty 2009
Posty: 82
Skąd: Rzesz?w
Wysłany: 2011-07-08, 20:03   

GOLDI napisał/a:
trzeba sprzedac i kupic szybsza wersje :) np e46 m3 :)
oooo tak święta racja :lol2: mam e36 M3 i wiem jak to jezdzi :lol2:
 
 
 
Krueger 
KLUBOWICZ


Dołączył: 11 Paź 2009
Posty: 88
Skąd: POLSKA
Wysłany: 2011-07-08, 21:54   

Sam RIPP nie jest aż tak drogi, ale dochodzi masa innych rzeczy... Trudno np. zwiększać realnie moc bez modów w układzie hamulcowym, kupna zawieszenia itp. .... poza tym np. wymiana lub modyfikacja wtrysków, IC, orurowanie, pewnie wymiana kolektora. Nie wiem dokładnie jak to wygląda w 4g ale każdy element przecież kosztuje i wymusza kolejne zmiany. Bez modów np. padnie sprzęgło itp. etc. etc.
_________________
"NOW I'M YOUR BOYFRIEND, NANCY"


ECLIPSE 3.0 V6 GT 326 KM / 372 Nm powered by ProjectXs
 
 
Tofik 
KLUBOWICZ
Mistrz Ciętej Riposty


Pomógł: 68 razy
Wiek: 40
Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 2724
Skąd: Kielce
Wysłany: 2011-07-09, 12:05   

No własnie Krueger, mozesz powiedzieć jaki jest koszt samego pakietu RIPP'a i co w jego skład wchodzi?
_________________

 
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2011-07-09, 14:27   

Ripp przewiduje różne pakiety .... ale szkoda przepłacać za najbardziej rozbudowany pakiet :/ bo on zawiera archaiczny Black Box by Vtech :/ dla tych co kojarzą historię świń na świecie...
lepeij zamówić samą przekładnie Rippa z odpowiednim kompresorem (jest kilka rodzajów) jak w przypadku Kruegera, odpowiednio duży Vortech ;) Ripp do przekladnie dodaje jeszcze króćce do przewodów smarowania, przewody smarowania i powrotu, filtr stożkowy i nowy łącznik chłodnicy z rozdzielaczem wody.
 
 
Krueger 
KLUBOWICZ


Dołączył: 11 Paź 2009
Posty: 88
Skąd: POLSKA
Wysłany: 2011-07-10, 12:33   

Sam RIPP kosztuje ok. 6 tys. Bez montażu i przesyłki. Dochodzą jeszcze koszty części i modów układu dolotowego, wydechowego, paliwowego, elektronika. Niestety w 10 tys. się nie zamknie. Szczegóły mogę podać na PW (ceny dla 3g, dla 4g pewnie są podobne).

Co prawda, można robić to partiami np. oddzielnie układ zawieszenia i hamulcowy, a oddzielnie RIPP (najlepiej właśnie w takiej kolejności...). Teoretycznie można zrobić RIPP bez ingerencji w zawiasy i hamulce, pewnie wtedy sporo zejdzie się z ceny, ale po krótkim czasie sam stwierdzisz że jazda takim autem to ryzyko. Zresztą to nie byłby poważny projekt.
_________________
"NOW I'M YOUR BOYFRIEND, NANCY"


ECLIPSE 3.0 V6 GT 326 KM / 372 Nm powered by ProjectXs
Ostatnio zmieniony przez Krueger 2011-07-10, 12:40, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 12