Mitsubishi Eclipse Klub Polska Strona Główna Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
czyszczenie popychaczy
Autor Wiadomość
isker 
KLUBOWICZ

Pomógł: 2 razy
Wiek: 36
Dołączył: 05 Lip 2008
Posty: 340
Skąd: Małocin
Wysłany: 2010-04-26, 19:34   

Panowie mam jeszcze jedno pytanie....ja wyj?? w og?le popychacze :wtf: trzeba demontowa? wa?ki??czy jest jakis inny spos?b?? :wtf: :wtf:
_________________
e36-150km
126p-24km
1g-150km:)
 
 
 
franko 
KLUBOWICZ


Pomógł: 68 razy
Wiek: 36
Dołączył: 01 Lut 2009
Posty: 1860
Skąd: poddebice
Wysłany: 2010-04-26, 19:47   

isker, ja nie demontowalem , krzywki zsuwa?em na bok .
_________________
drążek, sprzęgło, pełny gaz :D
 
 
 
isker 
KLUBOWICZ

Pomógł: 2 razy
Wiek: 36
Dołączył: 05 Lip 2008
Posty: 340
Skąd: Małocin
Wysłany: 2010-04-26, 19:58   

franko, mo?na prosi? tak krok po kroku??co odkr?ci?,co i jak odsun??........?? :lol2:
_________________
e36-150km
126p-24km
1g-150km:)
 
 
 
franko 
KLUBOWICZ


Pomógł: 68 razy
Wiek: 36
Dołączył: 01 Lut 2009
Posty: 1860
Skąd: poddebice
Wysłany: 2010-04-26, 20:08   

isker, ........
Odkrecasz pokrywe zaworow i pozniej je zciagasz :jezyk:
Ja ustawialem walek tak aby jak najlzej mi zchodzily zeby na krzywke zaworowa dzialaly jak najmniejsze sily , ale to ciezki mi wytlumaczyc co i jak :roll:

Chyba gdzies na forum byly fotki jak to sie robi ......
_________________
drążek, sprzęgło, pełny gaz :D
 
 
 
isker 
KLUBOWICZ

Pomógł: 2 razy
Wiek: 36
Dołączył: 05 Lip 2008
Posty: 340
Skąd: Małocin
Wysłany: 2010-04-26, 20:10   

jeszcze jedno pytanie,pasek rozrz?du musi byc sci?gni?ty czy nie??
_________________
e36-150km
126p-24km
1g-150km:)
 
 
 
franko 
KLUBOWICZ


Pomógł: 68 razy
Wiek: 36
Dołączył: 01 Lut 2009
Posty: 1860
Skąd: poddebice
Wysłany: 2010-04-26, 20:13   

Masz dwa sposoby wymiany popychaczy :
1. samo zdejmowanie krzywek bez zciagania walkow i paska .
2. zdjecie paska rozrzadu i walkow .

Ja korzystalem z opcji nr "1"
_________________
drążek, sprzęgło, pełny gaz :D
 
 
 
TheZdhu 
zielenina


Wiek: 44
Dołączył: 03 Maj 2010
Posty: 2
Skąd: Chojna
Wysłany: 2010-07-18, 07:25   

Tyle na ten temat znalaz?em w instrukcji silnika,mo?e co? pomo?e.
 
 
jagos 
KLUBOWICZ

Pomógł: 40 razy
Dołączył: 14 Lis 2009
Posty: 1677
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-12-05, 09:30   

Dawno nic nie bylo pisane ale moze ktosik zobaczy.... ja wyj??em popychacze i je rozebralem. Wyczy?ci?em i zlozylem na sucho. Teraz popychacze sciskam palcami to sie wciska a wczesniej byly nieruchome. Czy Teraz zanuzyc je w oleju i posciskac zeby zasysn??y ten olej czy wlozyc w glowice i zaleja sie same??
_________________
Był Colt C58A + 4G63T - 230KM
Jest Eclipse 2G + 4G63T - 400KM
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2010-12-05, 12:09   

nie wkladaj pelnych popychaczy... co najwyzej napelnione ropa lub specjalnym lubrykantem
 
 
OrBiTaL 
gruba ryba
GaBBerMafia


Pomógł: 3 razy
Wiek: 41
Dołączył: 20 Lip 2007
Posty: 406
Skąd: Krakow
Wysłany: 2010-12-05, 23:11   

Przed odpaleniem pokrec na sucho, odepnij iskre , zeby ?adnie sie popychacze nape?ni?y..
nie powinno sie zak?adac zupe?nie na sucho, mo?esz je zniszczy? w ten spos?b. One dzia?aj? na takiej zasadzie ?e cisnienie oleju wytwarzane w nich amortyzuje ca?? si?? dzia?aj?c? z wa?ka na zaw?r, klepie g?ownie wtedy jak si? zu?yje , lub zasyfi bo olej w nich w ?rodku zostaje wt?aczany zaworkiem jednodro?nym i ma s?ab? cyrkulacj?.
przerabia?em to ostatnio w celice vvtli lecz tam tylko brudne by?y.
 
 
 
isker 
KLUBOWICZ

Pomógł: 2 razy
Wiek: 36
Dołączył: 05 Lip 2008
Posty: 340
Skąd: Małocin
Wysłany: 2011-01-11, 22:24   

jagos napisał/a:
Dawno nic nie bylo pisane ale moze ktosik zobaczy.... ja wyj??em popychacze i je rozebralem. Wyczy?ci?em i zlozylem na sucho. Teraz popychacze sciskam palcami to sie wciska a wczesniej byly nieruchome. Czy Teraz zanuzyc je w oleju i posciskac zeby zasysn??y ten olej czy wlozyc w glowice i zaleja sie same??


sory ze tak p??no...najlepiej za?o?y? nasadk? nr 14 na wiertark? i kreci? ko?em pompy a? powietrze zostanie wyparte,i ?adny r?wny strumie? oleju bedzie lecia? na krzywki :ok:
mo?e jeszcze komus sie przyda :ok: :ok:

[ Dodano: 2011-01-11, 22:28 ]
franko napisał/a:
franko napisał/a:
Popychacz rozebra?em z braku zaj?cia i ?eby pokaza? go klubowiczom jak jest zbudowany ale mo?e kto? przetestuje t? metod? i zda relacje, ja niestety ju? tego nie zrobi?


iskerbadz przodownikiem i zrob to pierwszy :ok:


pierwszy chyba nie jestem,ale rozebra?em i wyszysci?em popychacze.Cicho sie zrobi?o... :lol2: :lol2:
ps.Nie wiem jak innych,ale moje nie mi?y luz?w na boki,by?y poprostu tylko zabrudzone.......... :ok:
_________________
e36-150km
126p-24km
1g-150km:)
 
 
 
5krzychu 
KLUBOWICZ

Wiek: 39
Dołączył: 27 Mar 2010
Posty: 17
Skąd: Nowy S?cz
Wysłany: 2011-01-12, 16:57   

Je?eli jest mo?liwo?? wyci?gni?cia popychaczy bez demonta?u wa?k?w to czy jest te? mo?liwo?? wymiany uszczelniaczy zaworowych r?wnie? bez ?ci?gania wa?k?w?
 
 
 
isker 
KLUBOWICZ

Pomógł: 2 razy
Wiek: 36
Dołączył: 05 Lip 2008
Posty: 340
Skąd: Małocin
Wysłany: 2011-01-12, 18:37   

nie jestem pewny,ale wydaje mi si? ?e nie...jeszcze ?ci?gn?? to by sie da?o,gorzej z za?o?eniem.... :jezyk: :jezyk:
_________________
e36-150km
126p-24km
1g-150km:)
 
 
 
zenek_bb 
KLUBOWICZ
1G 93' LPG Stag300+


Pomógł: 23 razy
Wiek: 35
Dołączył: 07 Cze 2009
Posty: 548
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2011-01-29, 16:04   

OrBiTaL napisał/a:
Przed odpaleniem pokrec na sucho, odepnij iskre , zeby ?adnie sie popychacze nape?ni?y..

jak się robi przy okazji rozrząd to kręci się samą pompą oleju, jak masz zamontowane na gotowo puste popychacze, dźwigienki i wałki, bo pełnych nie możesz bo się zawory nie będą domykały, klucz montujesz na przedłużce a ją do wiertarki na niższych obrotach i kręcisz, jak zacznie olej lecieć z dźwigienek to usłyszysz jak powietrze z olejem wyciska, przestajesz kręcić na 5s, powietrze ustawia się w popychaczu znów na górze, znowu trochę się kręci pompą, i tak parę razy, popychacze wtedy są już przed odpaleniem silnika napełnione w odpowiedniej pozycji i odpowietrzone
5krzychu napisał/a:
Je?eli jest mo?liwo?? wyci?gni?cia popychaczy bez demonta?u wa?k?w to czy jest te? mo?liwo?? wymiany uszczelniaczy zaworowych r?wnie? bez ?ci?gania wa?k?w?

popychacze bez problemu wyciągasz/zakładasz bez demontażu czegokolwiek (nie licząc pokrywki ;p), z uszczelniaczami jest problem, trzeba mieć dostosowane narzędzie by nacisnąć talerzyki sprężyn zaworowych do odblokowywania ich z zawleczek na trzonku, ale musi się ono mieścić między ścianą głowicy a wałkiem (mi się udało takie wykonać, na fotce duże kółko), i wszystko pięknie ładnie, ale jest problem z zaworami ssącymi sąsiadującymi ze sobą na 2 i 3 cylindrze, gdyż jest tam nadlewka od ściany głowicy przez którą nie jest możliwe wyciągnięcie sprężyn zaworowych z tych dwóch zaworów, talerzyki odblokujesz i wyjmiesz, ale sprężyn nie wyciągniesz bo za ciasno przez tę nadlewkę (pokazana na fotce małym kółkiem) i teraz są 2 wyjścia, zdjąć wałek ssący, albo spróbować zdemontować stare i zamontować nowe uszczelniacze mieszcząc się z narzędziem wewnątrz sprężyny...

_________________
Kliknij dzisiaj na Pajacyka i Polskie Serce!!!

Ostatnio zmieniony przez zenek_bb 2011-01-29, 16:06, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
isker 
KLUBOWICZ

Pomógł: 2 razy
Wiek: 36
Dołączył: 05 Lip 2008
Posty: 340
Skąd: Małocin
Wysłany: 2011-02-01, 22:26   

zenek_bb napisał/a:
mieszcząc się z narzędziem wewnątrz sprężyny...


powodzenia przy takim zabiegu :ok: :ok: :ok:
_________________
e36-150km
126p-24km
1g-150km:)
 
 
 
franko 
KLUBOWICZ


Pomógł: 68 razy
Wiek: 36
Dołączył: 01 Lut 2009
Posty: 1860
Skąd: poddebice
Wysłany: 2011-11-19, 19:52   

mały update...
http://www.vfaq.com/mods/lifters.html
dsmtuners
_________________
drążek, sprzęgło, pełny gaz :D
Ostatnio zmieniony przez franko 2011-11-20, 17:05, w całości zmieniany 4 razy  
 
 
 
IDOG 
KLUBOWICZ


Pomógł: 29 razy
Wiek: 33
Dołączył: 02 Lis 2009
Posty: 940
Skąd: Otmuchów/Wrocław
Wysłany: 2011-11-20, 14:41   

franko, możesz ten link do DSMTuners poprawić ? bo mi coś nie działa :roll:
_________________
WARNING: This car is equipped with a turbocharger. Due to possible breathing problems under heavy acceleration, all females are required to remove any tight fitting or constrictive clothing for safety.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,12 sekundy. Zapytań do SQL: 12