Skrzynia od Galanta 1.8TD do 4G63 |
Autor |
Wiadomość |
Tofik
KLUBOWICZ Mistrz Ciętej Riposty
Pomógł: 68 razy Wiek: 40 Dołączył: 23 Lut 2008 Posty: 2724 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 2012-04-13, 08:35
|
|
|
Maretzky85 napisał/a: | U mnie przejechała ze 2 tys i teraz leży i czeka na nowego właściciela |
A jak to się ma do skrzyni z 1G 7Bolt N/A ??
tzn, jak z montażem? jakie tam zamach i sprzęgło do tego? |
_________________
|
|
|
|
|
Tiamat
KLUBOWICZ
Pomógł: 14 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Lip 2007 Posty: 1464 Skąd: Nasielsk
|
Wysłany: 2012-04-13, 08:55
|
|
|
i jak przełożenia?
jeżeli da się na niej szybciej napędzić 200konnego gs'a n/a niż na seryjnej skrzynce to rezerwuje Panie Maretzky ten diwajs |
_________________ Lancer Evo IV 316KM & 396Nm
Eclipse N/a 192KM & 217Nm |
|
|
|
|
viader
KLUBOWICZ
Pomógł: 45 razy Wiek: 42 Dołączył: 17 Lip 2007 Posty: 1667 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2012-04-13, 09:23
|
|
|
Tiamat, raczej będzie na odwrót niż byś chciał bo przełożenia będą dłuższe. Ja miałem chyba skrzynię o podobnych przełożeniach.
1-bieg normalnie do 60
2-bieg do 120
3- bieg do 160-170
4-bieg pewnie do zamknięcia szafy bo przy 210 miałem 5500 obr
5-bieg to w zasadzie nadbieg
Skrzynia dobra do turbo bo dłużej boosta utrzymasz. W N/a świetna była w trasy (redukcja przy 80 na 2 bieg i w pizdę przy wyprzedzaniu tirów ;D ) i spalanie było mniejsze. |
_________________ był: Eclipse 1G 2.0 GS 6 bolt euro
jest: Alfa Romeo 166 2,4 JTDM 20V |
|
|
|
|
rosomak1983
KLUBOWICZ
Pomógł: 31 razy Wiek: 40 Dołączył: 18 Lis 2010 Posty: 1766 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 2012-04-13, 09:29
|
|
|
Tiamat, dla Ciebie byłaby dobra z colta GTi, nachodzi normalnie na silnik, przynajmniej 6 bolt. No i jest krótsze przelozenie głowne.
Jedynie poduszki ale dało by sie cos pozmieniac. |
_________________ Eclipse D27A 4x4 4g63T
6 bolt only.
Life is too short to drive boring cars...
Primera P11 2.0
|
|
|
|
|
Tiamat
KLUBOWICZ
Pomógł: 14 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Lip 2007 Posty: 1464 Skąd: Nasielsk
|
Wysłany: 2012-04-13, 09:30
|
|
|
właściwie z tym skrzyniami to jest jeden wielki pierdoln*k. Gdzieś czytałem, że właśnie z 1800GTi-16V 136 KM 4G67 DOHC 16V będą krótsze przełożenia...czytałem też, że pasuje p&p tylko do 1g 6 bolta. |
_________________ Lancer Evo IV 316KM & 396Nm
Eclipse N/a 192KM & 217Nm |
|
|
|
|
rosomak1983
KLUBOWICZ
Pomógł: 31 razy Wiek: 40 Dołączył: 18 Lis 2010 Posty: 1766 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 2012-04-13, 10:00
|
|
|
Pasuje na 100% do 6 bolta, i na 100% ma krótsze przełozenia,
ale z nastepnej generacji GTI (CA5A 4g93 140kM) skrzynia tez pasuje na silnik 6 bolt.
A na 7 bolta niby powinna pasowac... Bo w eclipse skrzynie 6/7 sa zamienne.
Tyle ze ktos ostatnio chciał połaczyc skrzynie z lancera z 7 boltem i pisął ze nie pasuje, podczas gdy u mnie 6 bolt komponuje sie ze skrzynia z lancera bez problemów.( Ogólnie poza blacha etc. colt=lancer )
PS kolejna zaleta 6 bolta
[ Dodano: 2012-04-13, 10:36 ]
PS jeszcze skrzynia ze space runnera z silnikiem 4g93 ma przelozenia któtkie,
z tym ze moge zagwarantowac jedynie ze do 6 bolta najdzie.
Mowimy o pasowaniu na silnik a nie na buda bo tam poduszki by trzeba przerobic. |
_________________ Eclipse D27A 4x4 4g63T
6 bolt only.
Life is too short to drive boring cars...
Primera P11 2.0
|
Ostatnio zmieniony przez rosomak1983 2012-04-13, 10:36, w całości zmieniany 3 razy |
|
|
|
|
jagos
KLUBOWICZ
Pomógł: 40 razy Dołączył: 14 Lis 2009 Posty: 1677 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2012-05-27, 12:02
|
|
|
Ja odświeżę temacik. Tyczy się tylko 6bolt -z 7bolt nie miałem styczności:)
Na wszystkie wolnossaki z tarczami 215mm czy to diesel czy benzyna (4G63,4G67...colt 1.8 16V GTI,Colt 1.8D, Eclipse GS,Lancer 1.8D, Galant 1.8D) skrzynie pasują P&P
Na silniki doładowane diesel czy benzyna z tarczami sprzęgła 225mm tj. 4G63T, Galant 1.8TD,Lancer 1.8TD skrzynie są P&P.
Skrzynie od doładowanych silników czy to diesel czy benzyna mają większą średnicę wewnętrzną dzwonu.
Reasumując... w skrzynię od wolnossaków nie wejdzie zamach,tarcza,docisk (225mm) od silników turbo. Już zmierzone |
_________________ Był Colt C58A + 4G63T - 230KM
Jest Eclipse 2G + 4G63T - 400KM
|
|
|
|
|
Hot
KLUBOWICZ
Pomógł: 24 razy Dołączył: 14 Gru 2009 Posty: 608 Skąd: Piotrków
|
Wysłany: 2012-05-27, 17:15
|
|
|
najwidoczniej w 7 bolt jest inaczej bo ja jeździłem na silniku 4g63t 6 bolt z zamachem fwd i sprzęgłem turbo, połączonym ze skrzynią 7 bolt gs 2G |
_________________ Eclipse 2G GSX 6bolt always in progress...
Talon Tsi Awd 2G
Mitsubishi Starion 88'
|
|
|
|
|
Piotrekmm
KLUBOWICZ
Pomógł: 35 razy Wiek: 37 Dołączył: 13 Gru 2008 Posty: 1531 Skąd: Mogielnica
|
Wysłany: 2012-05-28, 22:04
|
|
|
jagos napisał/a: | Lancer 1.8TD |
nie było takich w seri |
_________________
|
|
|
|
|
rosomak1983
KLUBOWICZ
Pomógł: 31 razy Wiek: 40 Dołączył: 18 Lis 2010 Posty: 1766 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 2012-05-29, 00:44
|
|
|
Piotrekmm napisał/a: | nie było takich w seri |
chyba nie mówisz powaznie... Owszem były. |
_________________ Eclipse D27A 4x4 4g63T
6 bolt only.
Life is too short to drive boring cars...
Primera P11 2.0
|
|
|
|
|
Piotrekmm
KLUBOWICZ
Pomógł: 35 razy Wiek: 37 Dołączył: 13 Gru 2008 Posty: 1531 Skąd: Mogielnica
|
Wysłany: 2012-05-29, 12:13
|
|
|
jak zwykle pan rosomak wie lepiej |
_________________
|
|
|
|
|
rosomak1983
KLUBOWICZ
Pomógł: 31 razy Wiek: 40 Dołączył: 18 Lis 2010 Posty: 1766 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 2012-05-29, 12:48
|
|
|
Piotrekmm napisał/a: | jak zwykle pan rosomak wie lepiej |
zakład ??? |
_________________ Eclipse D27A 4x4 4g63T
6 bolt only.
Life is too short to drive boring cars...
Primera P11 2.0
|
|
|
|
|
Piotrekmm
KLUBOWICZ
Pomógł: 35 razy Wiek: 37 Dołączył: 13 Gru 2008 Posty: 1531 Skąd: Mogielnica
|
Wysłany: 2012-05-29, 12:51
|
|
|
rosomak1983 napisał/a: | Piotrekmm napisał/a: | jak zwykle pan rosomak wie lepiej |
zakład ??? |
zakład o red bara na cały rok przysyłaj vin tego lancera i sprawdzimy w ASO co wychodzi po nim |
_________________
|
Ostatnio zmieniony przez Piotrekmm 2012-05-29, 12:52, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
rosomak1983
KLUBOWICZ
Pomógł: 31 razy Wiek: 40 Dołączył: 18 Lis 2010 Posty: 1766 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 2012-05-29, 13:07
|
|
|
Na wstepie;
http://sklep.intercars.co...O&towkod=537081
http://allegro.pl/zestaw-...2197438050.html
a tutaj z tych nowszych bo przeciez nic o roku nie było wspomniane
Po trzecie w głowie sie nie sni co na japonie wychodziło; np galant diesel 4x4 serio |
_________________ Eclipse D27A 4x4 4g63T
6 bolt only.
Life is too short to drive boring cars...
Primera P11 2.0
|
Ostatnio zmieniony przez rosomak1983 2012-05-29, 13:08, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Piotrekmm
KLUBOWICZ
Pomógł: 35 razy Wiek: 37 Dołączył: 13 Gru 2008 Posty: 1531 Skąd: Mogielnica
|
Wysłany: 2012-05-29, 13:53
|
|
|
a czyli jak zwykle pan ros sugeruje sie katalogami, allegro i wikipedią i rosomak1983 napisał/a: | http://allegro.pl/zestaw-...2197438050.html
a tutaj z tych nowszych |
i uważasz ze skrzynia z tego lancera bedzie pasować do 4g63
jak skonczyłem ot |
_________________
|
|
|
|
|
jagos
KLUBOWICZ
Pomógł: 40 razy Dołączył: 14 Lis 2009 Posty: 1677 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2012-06-02, 09:58
|
|
|
Odgrzeję kotleta.
Głównie pytanie do tych, którzy w swoich 6-bolt'ach mają skrzynię z Gala 1.8TD+zamach z 1.8TD i sprzęgło??... Jakie sprzęgło. Docisk z tarczą 215mm z 4G63? Bo w Galu TD jest tarcza 200mm. |
_________________ Był Colt C58A + 4G63T - 230KM
Jest Eclipse 2G + 4G63T - 400KM
|
Ostatnio zmieniony przez jagos 2013-08-28, 09:26, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
|