Mitsubishi Eclipse Klub Polska Strona Główna Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
2 pytania
Autor Wiadomość
sajmon1100 
mniejsza zielenina



Pomógł: 2 razy
Wiek: 43
Dołączył: 16 Sty 2008
Posty: 164
Skąd: z gara?u
Wysłany: 2008-02-11, 19:43   2 pytania

gdzie jest ten mikrostyk co w?ancza sie gdy nacisniemy sprz?g?o aby odpalic w 4g63- bo podobno zmniejsza to crankwalka

i druga sprawa : jakie jest seryjne do?adowanie w 4g63T na seryjnej t25? czy jesli podniose o 0,2 bara doladowanie poprzez mbc to trzeba to stroic? czy lepiej zostawic tak jak jest?
_________________
Fuuuuck Fuel Economy
 
 
 
Ryfi 
mniejsza zielenina



Pomógł: 8 razy
Wiek: 41
Dołączył: 20 Lip 2007
Posty: 181
Skąd: W?oc?awek
Wysłany: 2008-02-11, 20:09   

ad1, zajrzyj pod pedal sprzegla, znajdziesz tam taki "przelacnik" ktory przy wyciskaniu pedalu sprzegla jest uruchamiany i wowczas mozesz wystartowac silnik, od niego ida przewody(jak dobrze pamietam to jeden jest zielony z czarnym paskiem ale moge sie myslic) prowdzace do bialej podluznej kostki ktora 3eba rozlaczyc
ad 2, seryne turbo pompuje 12 psi (ok 0,8 bara) , mysle ze do 1 bara mozesz spokojnie podciagnac, 1,2 max potem wali gorace powietrze, ale jak masz seryjnego bova to i tak puszcza on przy 12 psi, mozesz uzyc metalowego z 1g albo jakis aftermarketowy
_________________
www.eclipsespyder.pl.tl
---->got 2rbo<----
 
 
allias
[Usunięty]

Wysłany: 2008-02-11, 20:38   

Mozliwe ze AFR bedzie w porzadku ale jestem zwolennikiem zeby cos takiego sprawdzic i mozliwie wystroic. Silnik Turbo jest naprawde latwo uszkodzic. A w Polsce kosztuje...
 
 
Brian 
KLUBOWICZ


Pomógł: 31 razy
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 2011
Wysłany: 2008-02-11, 21:40   

oczywiscie ze lepiej wystroic bo moze byc +/- za uboga mieszanka a wtedy spalanie stukowe :ksiadz: i :ass:
 
 
sajmon1100 
mniejsza zielenina



Pomógł: 2 razy
Wiek: 43
Dołączył: 16 Sty 2008
Posty: 164
Skąd: z gara?u
Wysłany: 2008-02-11, 22:17   

Ryfi napisał/a:
ad1, zajrzyj pod pedal sprzegla, znajdziesz tam taki "przelacnik" ktory przy wyciskaniu pedalu sprzegla jest uruchamiany i wowczas mozesz wystartowac silnik, od niego ida przewody(jak dobrze pamietam to jeden jest zielony z czarnym paskiem ale moge sie myslic) prowdzace do bialej podluznej kostki ktora 3eba rozlaczyc
ad 2, seryne turbo pompuje 12 psi (ok 0,8 bara) , mysle ze do 1 bara mozesz spokojnie podciagnac, 1,2 max potem wali gorace powietrze, ale jak masz seryjnego bova to i tak puszcza on przy 12 psi, mozesz uzyc metalowego z 1g albo jakis aftermarketowy

bova mam properfekta takze luzik-tyle ze turbo pompuje mi wg zegara 0,6 i wg drugiego zegara tak samo-a turbo jest n?wka od kiepuczi,gdzies musi mi spieprzac powietrze

[ Dodano: 2008-02-11, 22:18 ]
Ryfi napisał/a:
ad1, zajrzyj pod pedal sprzegla, znajdziesz tam taki "przelacnik" ktory przy wyciskaniu pedalu sprzegla jest uruchamiany i wowczas mozesz wystartowac silnik, od niego ida przewody(jak dobrze pamietam to jeden jest zielony z czarnym paskiem ale moge sie myslic) prowdzace do bialej podluznej kostki ktora 3eba rozlaczyc
ad 2, seryne turbo pompuje 12 psi (ok 0,8 bara) , mysle ze do 1 bara mozesz spokojnie podciagnac, 1,2 max potem wali gorace powietrze, ale jak masz seryjnego bova to i tak puszcza on przy 12 psi, mozesz uzyc metalowego z 1g albo jakis aftermarketowy

a t? kostke to tylko musze rozlaczyc? czy tzreba cos zmostkowac?
_________________
Fuuuuck Fuel Economy
 
 
 
Brian 
KLUBOWICZ


Pomógł: 31 razy
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 2011
Wysłany: 2008-02-11, 22:43   

poprostu od??czasz ;)
 
 
sajmon1100 
mniejsza zielenina



Pomógł: 2 razy
Wiek: 43
Dołączył: 16 Sty 2008
Posty: 164
Skąd: z gara?u
Wysłany: 2008-02-11, 22:44   

podzi?kowa?
_________________
Fuuuuck Fuel Economy
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,08 sekundy. Zapytań do SQL: 12