Pomógł: 2 razy Wiek: 43 Dołączył: 16 Sty 2008 Posty: 164 Skąd: z gara?u
Wysłany: 2008-02-11, 19:43 2 pytania
gdzie jest ten mikrostyk co w?ancza sie gdy nacisniemy sprz?g?o aby odpalic w 4g63- bo podobno zmniejsza to crankwalka
i druga sprawa : jakie jest seryjne do?adowanie w 4g63T na seryjnej t25? czy jesli podniose o 0,2 bara doladowanie poprzez mbc to trzeba to stroic? czy lepiej zostawic tak jak jest?
ad1, zajrzyj pod pedal sprzegla, znajdziesz tam taki "przelacnik" ktory przy wyciskaniu pedalu sprzegla jest uruchamiany i wowczas mozesz wystartowac silnik, od niego ida przewody(jak dobrze pamietam to jeden jest zielony z czarnym paskiem ale moge sie myslic) prowdzace do bialej podluznej kostki ktora 3eba rozlaczyc
ad 2, seryne turbo pompuje 12 psi (ok 0,8 bara) , mysle ze do 1 bara mozesz spokojnie podciagnac, 1,2 max potem wali gorace powietrze, ale jak masz seryjnego bova to i tak puszcza on przy 12 psi, mozesz uzyc metalowego z 1g albo jakis aftermarketowy
Mozliwe ze AFR bedzie w porzadku ale jestem zwolennikiem zeby cos takiego sprawdzic i mozliwie wystroic. Silnik Turbo jest naprawde latwo uszkodzic. A w Polsce kosztuje...
Pomógł: 2 razy Wiek: 43 Dołączył: 16 Sty 2008 Posty: 164 Skąd: z gara?u
Wysłany: 2008-02-11, 22:17
Ryfi napisał/a:
ad1, zajrzyj pod pedal sprzegla, znajdziesz tam taki "przelacnik" ktory przy wyciskaniu pedalu sprzegla jest uruchamiany i wowczas mozesz wystartowac silnik, od niego ida przewody(jak dobrze pamietam to jeden jest zielony z czarnym paskiem ale moge sie myslic) prowdzace do bialej podluznej kostki ktora 3eba rozlaczyc
ad 2, seryne turbo pompuje 12 psi (ok 0,8 bara) , mysle ze do 1 bara mozesz spokojnie podciagnac, 1,2 max potem wali gorace powietrze, ale jak masz seryjnego bova to i tak puszcza on przy 12 psi, mozesz uzyc metalowego z 1g albo jakis aftermarketowy
bova mam properfekta takze luzik-tyle ze turbo pompuje mi wg zegara 0,6 i wg drugiego zegara tak samo-a turbo jest n?wka od kiepuczi,gdzies musi mi spieprzac powietrze
[ Dodano: 2008-02-11, 22:18 ]
Ryfi napisał/a:
ad1, zajrzyj pod pedal sprzegla, znajdziesz tam taki "przelacnik" ktory przy wyciskaniu pedalu sprzegla jest uruchamiany i wowczas mozesz wystartowac silnik, od niego ida przewody(jak dobrze pamietam to jeden jest zielony z czarnym paskiem ale moge sie myslic) prowdzace do bialej podluznej kostki ktora 3eba rozlaczyc
ad 2, seryne turbo pompuje 12 psi (ok 0,8 bara) , mysle ze do 1 bara mozesz spokojnie podciagnac, 1,2 max potem wali gorace powietrze, ale jak masz seryjnego bova to i tak puszcza on przy 12 psi, mozesz uzyc metalowego z 1g albo jakis aftermarketowy
a t? kostke to tylko musze rozlaczyc? czy tzreba cos zmostkowac?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach