Mitsubishi Eclipse Klub Polska Strona Główna Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Check engine
Autor Wiadomość
sajmon1100 
mniejsza zielenina



Pomógł: 2 razy
Wiek: 43
Dołączył: 16 Sty 2008
Posty: 164
Skąd: z gara?u
Wysłany: 2008-02-21, 19:49   Check engine

wiec tak -zapodaje sobie na auto banie i nagle poszapra?o fur? -zapali? sie czek , i auto jedzie dalej.Auto jedzie tak samo -niemuli go ,czasami zdazy sie to wlasnie szarpanie przy okolo 5000 obr,kt?re trwa okolo 2 sekundy Pojecha?em do kumpla bo ma ten obd2 skaner i pokaza? taki komunikat:
PO 170-generic fuel trim malfunction-dodam ze srednio co 200km wyskakuje mi ten czek i go kasuje odpieciem akumulatora.Co sie zesra?o?
_________________
Fuuuuck Fuel Economy
Ostatnio zmieniony przez MATi 2011-04-14, 16:22, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
kiepuczi 
KLUBOWICZ

Pomógł: 75 razy
Wiek: 47
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 970
Skąd: Puławy
Wysłany: 2008-02-21, 20:02   

ten blad oznacza kilka roznych rzeczy, wszystko dotyczy paliwa. najczesciej oznacza nieszczelnosc w dolocie, . PO170 to jednoczesnie odnosnik do bank 1 czyli moze oznaczac sonde lambda. najpierw sparwdzil bym nieszcelnosci a na koniec wymienil sonde. Sondy nie zaszkodzi wymienic w 10 i wiecej letnim eclipse z Turbo.
_________________
We will meet or beat any advertised price on Exedy & ACT clutch kits
Tarcze i Klocki Hawk Performance, Sprzęgła Exedy i ACT, Thermo-Tec, ECU Master, Samco and More .
http://www.topendpower.pl/
http://www.klockihamulcowehawk.pl/
 
 
 
Coodo 
KLUBOWICZ


Pomógł: 11 razy
Wiek: 49
Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 967
Skąd: Bydgoszcz-Teresin
Wysłany: 2008-02-21, 20:09   

wydaje mi sie ?e to mo?e by? co? z brakiem paliwa filtr lub pompa
_________________
1G 94r 4G63 7bolt
"Staram się jechać jak najlepiej, co nie oznacza, że próbuję jechać jak najszybciej...
''Robert Kubica''
.
 
 
 
kiepuczi 
KLUBOWICZ

Pomógł: 75 razy
Wiek: 47
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 970
Skąd: Puławy
Wysłany: 2008-02-21, 20:11   

u mnie to byla sonda lambda ale u mojego znajomego np uszczelki pod wtryskami
_________________
We will meet or beat any advertised price on Exedy & ACT clutch kits
Tarcze i Klocki Hawk Performance, Sprzęgła Exedy i ACT, Thermo-Tec, ECU Master, Samco and More .
http://www.topendpower.pl/
http://www.klockihamulcowehawk.pl/
 
 
 
sajmon1100 
mniejsza zielenina



Pomógł: 2 razy
Wiek: 43
Dołączył: 16 Sty 2008
Posty: 164
Skąd: z gara?u
Wysłany: 2008-02-21, 20:23   

ok,to nie pozostaje mi nic jak obczai? padline :) ,pozdro

[ Dodano: 2008-02-21, 20:24 ]
kiepuczi napisał/a:
ten blad oznacza kilka roznych rzeczy, wszystko dotyczy paliwa. najczesciej oznacza nieszczelnosc w dolocie, . PO170 to jednoczesnie odnosnik do bank 1 czyli moze oznaczac sonde lambda. najpierw sparwdzil bym nieszcelnosci a na koniec wymienil sonde. Sondy nie zaszkodzi wymienic w 10 i wiecej letnim eclipse z Turbo.

a kt?r? sonde? tzn ,kt?ra potrafi szybciej pasc-ta blizej kolektora czy ta druga?-bo z tego co kojaze to s? chyba 2 sondy
_________________
Fuuuuck Fuel Economy
 
 
 
kiepuczi 
KLUBOWICZ

Pomógł: 75 razy
Wiek: 47
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 970
Skąd: Puławy
Wysłany: 2008-02-21, 20:33   

pierwsza sonde, druga sprawdza tylko dzialanie kata.
_________________
We will meet or beat any advertised price on Exedy & ACT clutch kits
Tarcze i Klocki Hawk Performance, Sprzęgła Exedy i ACT, Thermo-Tec, ECU Master, Samco and More .
http://www.topendpower.pl/
http://www.klockihamulcowehawk.pl/
 
 
 
sajmon1100 
mniejsza zielenina



Pomógł: 2 razy
Wiek: 43
Dołączył: 16 Sty 2008
Posty: 164
Skąd: z gara?u
Wysłany: 2008-02-21, 21:53   

ok podzi?kowa? ,mo?na zaclosetowa
_________________
Fuuuuck Fuel Economy
 
 
 
allias
[Usunięty]

Wysłany: 2008-02-21, 22:22   

Ale jeszcze nie rozwiazal problemu.

Tak jak kiepuczi mowi sprawdz szczelnosc dolotu. Sprawdz czy nie masz wyciekopw podcisnienia. Jesli na luzie dziala troche nie rowno oczekiwalbym nieszczelnosci na kolektorze dolotowych powietrza. Zacznij od prostych rzeczy a byc moze konieczna bedzie ingerencja mechanika ze skanerem... ale najpierw wyeliminuj proste usterki....

.... i prosze uzywaj troche poprawniejszej polszczyzny bo to wcale nie jest cool kiedy ziom trajyn uzyac slag, bo go wtedy ciezko kumac.... :protest:
 
 
sajmon1100 
mniejsza zielenina



Pomógł: 2 razy
Wiek: 43
Dołączył: 16 Sty 2008
Posty: 164
Skąd: z gara?u
Wysłany: 2008-02-22, 16:06   

allias napisał/a:
Ale jeszcze nie rozwiazal problemu.

Tak jak kiepuczi mowi sprawdz szczelnosc dolotu. Sprawdz czy nie masz wyciekopw podcisnienia. Jesli na luzie dziala troche nie rowno oczekiwalbym nieszczelnosci na kolektorze dolotowych powietrza. Zacznij od prostych rzeczy a byc moze konieczna bedzie ingerencja mechanika ze skanerem... ale najpierw wyeliminuj proste usterki....

.... i prosze uzywaj troche poprawniejszej polszczyzny bo to wcale nie jest cool kiedy ziom trajyn uzyac slag, bo go wtedy ciezko kumac.... :protest:

Wszyscy zrozumieli a Ty nie :kwiatek:
_________________
Fuuuuck Fuel Economy
 
 
 
allias
[Usunięty]

Wysłany: 2008-02-22, 16:12   

Regulamin napisał/a:

2.4 Pisa? na forum zgodnie z zasadami polskiej pisowni (ortografia i interpunkcja), podstawowej kultury (bluzga? mo?na gdzie indziej) oraz obowi?zuj?cymi w Internecie (zakaz u?ywania WIELKICH LITER i wykrzyknik?w).


Wszystko bardzo dobrze zrozumialem, dokladnie tak jak pozostali. Ale sa pewne reguly. Tylko tyle.

Dziekuje za kwiatka.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 13