Zamknięty przez: MATi 2015-08-27, 07:39 |
Eclipse 2G GST - Largo |
Autor |
Wiadomość |
Largo
KLUBOWICZ
Pomógł: 10 razy Wiek: 36 Dołączył: 25 Lis 2010 Posty: 712 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2012-02-21, 18:13
|
|
|
Dobra, zrozumiałem już nauczkę |
|
|
|
|
kaleos
KLUBOWICZ Nordschleife rulez
Pomógł: 20 razy Wiek: 42 Dołączył: 17 Lip 2007 Posty: 651 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 2012-02-21, 18:39
|
|
|
matim napisał/a: | ... jeśli już coś poprawiać to w tym kierunku z dokładką zderzaka no i ew. ta maska carbonowa |
i do kompletu jak na zdjeciu fela Rota P45
TU za dobrą kasę |
_________________ "Prędkość jeszcze nigdy nikogo nie zabiła.
Nagłe zatrzymanie to jest to, co cię pozbawi życia" J.C. |
|
|
|
|
Pablo1o
KLUBOWICZ
Pomógł: 50 razy Wiek: 45 Dołączył: 17 Lip 2007 Posty: 2442 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2012-02-22, 07:42
|
|
|
Zajebiście ten czerwony wygląda
Largo dawaj fotki |
_________________ Jeśli się cofam to tylko po to aby wziąć rozbieg ! |
|
|
|
|
simongs1
KLUBOWICZ
Pomógł: 18 razy Dołączył: 04 Wrz 2007 Posty: 839 Skąd: Kluczbork/Skawina
|
Wysłany: 2012-02-23, 12:41
|
|
|
no dawaj dawaj auto znane ale mógł bys sie pochwalić |
_________________ "PAIN IS TEMPORARY, PRIDE IS FOREVER" |
|
|
|
|
darek181289
KLUBOWICZ
Pomógł: 37 razy Wiek: 34 Dołączył: 07 Sty 2010 Posty: 1371 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: 2012-02-23, 17:59
|
|
|
Largo, co żeś zrobił? |
_________________ Ecli 2G GS, 4G63 |
|
|
|
|
Largo
KLUBOWICZ
Pomógł: 10 razy Wiek: 36 Dołączył: 25 Lis 2010 Posty: 712 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2012-10-24, 14:15
|
|
|
Update
Wyleciał LPG ( Stag 300+ ), już mi się wydaje, że teraz jest OK z autem. Kto chcę montować gaz, nie będę przeczył, że to zło, ale niektóre auta i pomysły na nie nie powinny go mieć. Serwisanci mi powiedzieli, że nawet najlepsze wtryski i reduktor do tej mocy to praca w 80% zakresie ich mocy.
Uszczelniony został na 95% cały silnik ( zostawiam 5% na błąd ) i nie powinno lać olejem. Uszczelki na kolektor i turbo ( miało być ze zmianą turbo ) zostały wymienione, downpipe także. Auto jest o wielokroć cichsze i na pewno coś się zmieniło, bo już z dołu łapie dużo lepiej, a turbina w końcu działa na wysokich zakresach obrotów ( shamuję chama, bo jestem ciekawy wyniku! ).
Sama naprawa auta powoli dobiega końca - zostało chyba na ten rok jeszcze parę pierdół, od 2013 zaczynają się prace 'projektowe'
Szczegóły nie ustalone, więc nie zdradzę, ale pewien pomysł jest - fotki w weekend mam nadzieję
PS. Aaaa, niech będzie, wrzucę jak go myłem przed domem
|
Ostatnio zmieniony przez Largo 2012-10-24, 14:38, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Hot
KLUBOWICZ
Pomógł: 24 razy Dołączył: 14 Gru 2009 Posty: 608 Skąd: Piotrków
|
Wysłany: 2012-10-24, 14:44
|
|
|
doprowadzony do porządku 2013 już niedługo więc zdradzaj szczegóły |
_________________ Eclipse 2G GSX 6bolt always in progress...
Talon Tsi Awd 2G
Mitsubishi Starion 88'
|
|
|
|
|
Largo
KLUBOWICZ
Pomógł: 10 razy Wiek: 36 Dołączył: 25 Lis 2010 Posty: 712 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2012-11-22, 08:53
|
|
|
W skrócie mogę opisać co mam w głowie na 2013, ale ten projekt będzie szedł z zamysłem Goldiego - z nim prowadzę rozmowy o tym w jakim kierunku idziemy. Mały szkic mogę zdradzić
Silnik:
- Głowica z 1G 6 bolt, a do niej:
- Uszczelka Cometic
- Śruby ARP
- Sprężynki i tytanowe talerzyki Brian Crower
- Wałki rozrządu Brian Crower ( nie wiem jaki rozmiar, do ustalenia z Goldim, ale myślę o 280/280 )
- Regulowane koła rozrządu Fidanza/HKS ( do wyboru )
- Chłodnica Kayo, w tym przewody Samco
- Chłodnica oleju
- Turbo 16G lub FP 68HTA ( z opcją na to drugie, nowsza konstrukcja, podobne pieniądze )
- Przepustnica 1G, lub 75mm ( Mustang )
Hamulce:
- Zaciski Brembo z Evo IX
- Tarcze HAWK ( do ustalenia czy nie większe, chcę się zamknąć w 300mm )
- Klocki HAWK( do ustalenia czy nie większe, chcę się zamknąć w 300mm )
- Przewody w stalowym oplocie
Elektronika:
- Walbro 255 HP
- Wtryskiwacze 550cc ( nie wiem czy z Evo czy nowe )
- Wskaźniki Boost, EGT i Oil pressure ( Defi lub coś innego, nie umiem się zdecydować )
- Przewody zapłonowe Taylor 10.4mm "409"
Układ dolotowy i wydechowy do ustalenia, nie opiszę jakie są tutaj plany.
Oprócz tego w planie jest 'odmłodzenie' komory silnika jak u Pablo1o ( ) i w podobny akcent pomalowanie możliwych elementów. Z uwagi na to, że nie lubię plagiatu szukam 'inspiracji' na kolor przewodów, pokrywy etc/
Wszelkie uwagi, mile widziane. Plan jest, ale od razu zaznaczam, że do zlotu XI się raczej nie wyrobię, chyba, że znajdę dodatkową pracę i coś mi wpadnie grosza na części.
PS. Jak ustalę z Goldim pełny zakres części to wrzucę do pierwszego posta, to jest minimalny zarys. Plan nie przewiduje dmuchania 'sryliona' barów, raczej idziemy w moc bez zbędnego przeładowania silnika i zwiększania jego temperatury. |
Ostatnio zmieniony przez Largo 2012-11-22, 08:59, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
ErG
KLUBOWICZ
Pomógł: 25 razy Dołączył: 07 Lut 2012 Posty: 391 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2012-11-22, 09:35
|
|
|
Ładny diabełek
powodzenia w modach ! |
_________________ Eclipse 2g GS 4G63
„Lepiej coś zrobić a potem żałować, niż żałować że się tego nie zrobiło”
„Nie słuchaj co inni ludzie mówią. Rób to co kochasz”
"Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy, ponieważ wiedza jest ograniczona" |
|
|
|
|
andrzejp
KLUBOWICZ
Pomógł: 58 razy Wiek: 38 Dołączył: 31 Maj 2009 Posty: 1636 Skąd: Pl
|
Wysłany: 2012-11-22, 09:36
|
|
|
Largo, gratki, że coś dłubiesz |
_________________ Eclipse 2G GS 1997, 420a
Angie & Barbara & Cindy & Diane & Elizabeth & Fran & Grace & Repeat. |
|
|
|
|
Largo
KLUBOWICZ
Pomógł: 10 razy Wiek: 36 Dołączył: 25 Lis 2010 Posty: 712 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2012-11-22, 11:01
|
|
|
andrzejp napisał/a: | Largo, gratki, że coś dłubiesz |
Najpierw na cel idą hamulce, a następny krok to zawieszenie - padł wybór na KONI Sport + EiBach Pro-Kit.
Niech chociaż to auto hamuje jak być winno i niech trochę siądzie na glebę, bo ten tyłek wysoko ustawiony już mnie dobija... |
|
|
|
|
cliper2g-gsx
KLUBOWICZ
Pomógł: 2 razy Wiek: 37 Dołączył: 21 Cze 2010 Posty: 180 Skąd: Rewal
|
Wysłany: 2012-11-23, 13:50
|
|
|
Largo, ja jezdzilem na koni sport+ h&r wogoole nie polecam, takiego zestawu sztywny jest nisko jest ustawienie twardosci jako takie pseudo jest ale amory sie tak szybko na polskich drogach zuzywaja ze masakra fakt ze wyjmiesz amory i mozesz zawiezc do regeneracji ale ja bym na twoim miejscu postawil na uzywany w bdb stanie gwincior |
_________________ Patryk |
|
|
|
|
Largo
KLUBOWICZ
Pomógł: 10 razy Wiek: 36 Dołączył: 25 Lis 2010 Posty: 712 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2012-12-11, 13:57
|
|
|
OEM reflektory doszły, czekają tylko na montaż.
Stan oceniam na idealny, żadnych większych rys, a tych minimalnych jest może 2/3. Naprawdę, opłacało się, jeszcze dużo szmat do mycia auta dostałem |
Ostatnio zmieniony przez Largo 2012-12-11, 13:58, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
dani.boss
KLUBOWICZ
Wiek: 36 Dołączył: 01 Paź 2008 Posty: 517 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2012-12-13, 21:41
|
|
|
cliper2g-gsx h&r jakiego koloru miałeś? czerwone czy niebieskie? jeszcze nie widziałem osoby zeby narzekała ze jest za twardo wkładajkąc własnie twardszy zawias do samochodu |
_________________ Przyczepności, szerokości!! Trzymajcie sie chopy... K*$^@ |
|
|
|
|
maciek
KLUBOWICZ
Pomógł: 9 razy Wiek: 36 Dołączył: 31 Mar 2009 Posty: 250 Skąd: Krosno/KRK
|
Wysłany: 2012-12-13, 23:33
|
|
|
dani.boss napisał/a: | cliper2g-gsx h&r jakiego koloru miałeś? czerwone czy niebieskie? jeszcze nie widziałem osoby zeby narzekała ze jest za twardo wkładajkąc własnie twardszy zawias do samochodu |
dani.boss a gdzie tam wyczytałeś, żeby cliper2g-gsx narzekał, że jest za twardo? Fakt, za pierwszym razem może ciężko to odczytać, bo jednak interpunkcja do czegoś została stworzona |
_________________
|
|
|
|
|
Tofik
KLUBOWICZ Mistrz Ciętej Riposty
Pomógł: 68 razy Wiek: 40 Dołączył: 23 Lut 2008 Posty: 2724 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 2012-12-14, 01:10
|
|
|
jak można narzekać wkładająć nieseryjny, "sportowy" zawias, że jest " za twardo"
po to jest żeby było twardo i nisko !!! |
_________________
|
|
|
|
|
dani.boss
KLUBOWICZ
Wiek: 36 Dołączył: 01 Paź 2008 Posty: 517 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2012-12-14, 08:45
|
|
|
maciek ja nie wiem co tam pisze w takim razie, a chcialbym znac opinie o H&r bo sam chyba bede kupowal i chce wiedziec czy jest twardo nisko i sztywno |
_________________ Przyczepności, szerokości!! Trzymajcie sie chopy... K*$^@ |
|
|
|
|
maciek
KLUBOWICZ
Pomógł: 9 razy Wiek: 36 Dołączył: 31 Mar 2009 Posty: 250 Skąd: Krosno/KRK
|
Wysłany: 2012-12-14, 10:31
|
|
|
dani.boss napisał/a: | maciek ja nie wiem co tam pisze w takim razie, a chcialbym znac opinie o H&r bo sam chyba bede kupowal i chce wiedziec czy jest twardo nisko i sztywno |
Ja mam czerwone h&r, amorki sachsa i na feldze 18" i oponce 225/35 jest bardzo nisko, większość progów zwalniających to obcierka. Co do sztywności, jak dla mnie auto jest wystarczająco sztywne jak na drogę (ale ja się nie znam ). Porównując do h&r, jamexy i seria to ponton Tyle, że ja mam jeszcze tuleje poliuretanowe, które też coś dają do sztywności. |
_________________
|
|
|
|
|
dani.boss
KLUBOWICZ
Wiek: 36 Dołączył: 01 Paź 2008 Posty: 517 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2012-12-14, 11:04
|
|
|
czyli niebieskie beda mniej twarde niz byc powinny, czyli nad zakupem trzeba sie zastanowic |
_________________ Przyczepności, szerokości!! Trzymajcie sie chopy... K*$^@ |
|
|
|
|
cebem
KLUBOWICZ
Pomógł: 24 razy Wiek: 35 Dołączył: 06 Paź 2009 Posty: 891 Skąd: Kołobrzeg
|
Wysłany: 2012-12-14, 11:23
|
|
|
Niebieskie h&r w 1g są takie same jak Jamexy a Jamexy wcale miękkie nie są. Miałem h&r dopóki 2 nie pękły, do czego, jak doczytałem na różnych forach, mają dużą skłonność. Poszedłem w Jamexy ze względu na cenę i nie żałuję, a jakbym miał brać coś w cenie h&r to wziąłbym Eibachy albo Vogtlandy |
|
|
|
|
|