Mitsubishi Eclipse Klub Polska Strona Główna Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
O2 housing i downpipe
Autor Wiadomość
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2010-11-16, 18:09   

Ho?ek napisał/a:
GOLDI, a? tak du?e znaczenie ma O2 housing?
no to dostroi si? p??niej ;D Je?li co? takiego montuj? wi?c da si? i z tym wystroi? auto
mas?o ma?lane :) i nie bedzie slychac knockow :)

z EX wg zmienia sie przeplwywy bo zmniejszy sie back pressure, jest szansa ze auto odetka sie gora z zachowaniem tego samego boostu... bedzie lepsza moc... ale to tlko prawdopodbnie... zalezy od walow, komory spalania etc.
 
 
Hołek 
KLUBOWICZ

Pomógł: 16 razy
Wiek: 37
Dołączył: 01 Lut 2008
Posty: 862
Skąd: Kraśnik
Wysłany: 2010-11-16, 20:48   

Mam nadzieje ze ko?o 400ps knok?w nie b?dzie :)
Spodoba? mi si? strasznie ten wydech ;D
_________________
BYŁO: Eclipse 2g GS 99;
Talon TSi AWD ~350ps
EVO IV, V, V, V, 4.5, IX, X
JEST: EVO 6 RS i EVO 6 TME
https://www.facebook.com/tomcarmotorsports
 
 
 
zenek_bb 
KLUBOWICZ
1G 93' LPG Stag300+


Pomógł: 23 razy
Wiek: 35
Dołączył: 07 Cze 2009
Posty: 548
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2010-11-16, 21:05   

GOLDI napisał/a:
zenek_bb napisał/a:
na przegl?dy zamontowa? za?lepk?
po co? przeciez normalnie tamtedy spaliny nie cuiekaja... a watpie zeby na przegladzie obciazyli samochd powyzej 0,7 bara


niby tak, ale jak zobacz? to chyba idiotami nie s?, jak by obci??yli i tak za?lepka odleci ;p jak ja by?em na przegl?dzie u jakiego? buraka to sobie musia? przygazowa? nie wiem po co ale musia?... to ?e go opieprzy?em to inna sprawa... ale tak to ju? by za?lepka polecia?a i WG zrobi? "KUKU tu jestem"


Ho?ek napisał/a:
patALLAH, punkt D jest najlepszy :lol2: a policja co najwy?ej wy?le na mierzenie poziomu ha?asu. Jak nie ma si? zbyt g?o?nego wydechu to na postoju nic im nie wyjdzie ;D


fajnie, tylko tak by trzeba by?o WG ustawi? ?eby przy 3ty? obrot?w te? si? nie wysra? bo mierzenie ha?asu odbywa si? i na wolnych obrotach i przy pr?dko?ci obrotowej 3k dla PB, dla frytkownicy (ropniaka) chyba 2,5k nie wiem na pewno

GOLDI napisał/a:
z EX wg zmienia sie przeplwywy bo zmniejszy sie back pressure


i to jest jeden pow?d ?eby go montowa?, niestety nic co jest co? warte, nie przychodzi ?atwo, st?d trudniejsze strojenie, ale od czego s? komputery knock?
back pressure na turbinie jeszcze zale?y czy b?dzie to jednokomorowe wszystko czy dwu, i jak? pojemno?? b?dzie mia? ewentualny "wybieg" wg zanim po??czy si? z downpipem, tak czy inaczej na Ex WG i tak jest lepiej i tak, tyle ?e trudniej
_________________
Kliknij dzisiaj na Pajacyka i Polskie Serce!!!

 
 
 
Hołek 
KLUBOWICZ

Pomógł: 16 razy
Wiek: 37
Dołączył: 01 Lut 2008
Posty: 862
Skąd: Kraśnik
Wysłany: 2010-11-16, 21:43   

zenek_bb, na postoju nie napompujesz nawet wciskaj?c gaz do oporu wi?cej ni? 0.5 bara i to tylko na chwile wi?c nie ma szans ?eby bez jazdy si? WG otworzy? :)
_________________
BYŁO: Eclipse 2g GS 99;
Talon TSi AWD ~350ps
EVO IV, V, V, V, 4.5, IX, X
JEST: EVO 6 RS i EVO 6 TME
https://www.facebook.com/tomcarmotorsports
 
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2010-11-16, 21:53   

zenek_bb napisał/a:
ale od czego s? komputery knock?
znasz taki ktory dziala ? nie spotkalem sie z takim w zyciu... wszystkie to niezle placebo...

Ho?ek napisał/a:
zenek_bb, na postoju nie napompujesz nawet wciskaj?c gaz do oporu wi?cej ni? 0.5 bara i to tylko na chwile wi?c nie ma szans ?eby bez jazdy si? WG otworzy? :)
idziesz o flaszke ze nawet dwa bary Ci zapompuje :) ? hehe ale tak na serio nie da sie tego zrobic bez procedurystartowej/podtrzymania turbo lub bardzo opozniajac zaplon

zenek_bb napisał/a:
back pressure na turbinie jeszcze zale?y czy b?dzie to jednokomorowe wszystko czy dwu, i jak? pojemno?? b?dzie mia? ewentualny "wybieg" wg zanim po??czy si? z downpipem, tak czy inaczej na Ex WG i tak jest lepiej i tak, tyle ?e trudniej
zenek... bardzo dobrze ze "cos" czytasz ... ze sie starasz... ale strasznie mieszasz... EX WG nie jest super rozwiazaniem i porzadanym... przy zewnetrzym WG owszem... przy WG opartym o actuator i flapper jest to bezmyslne rozwiazanie... przy wyzszych doladowaniach nie ma backpressure wlasnie i nie ma co utrzymac flappera w pozycji zamknietej przez co doladowanie spada... wiec albo rybki albo ...

zenek... troszeczke wiecej praktyki niz suchej teori... pozdr
Ostatnio zmieniony przez GOLDI 2010-11-16, 21:57, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Hołek 
KLUBOWICZ

Pomógł: 16 razy
Wiek: 37
Dołączył: 01 Lut 2008
Posty: 862
Skąd: Kraśnik
Wysłany: 2010-11-16, 22:10   

GOLDI, czyli ma to dobre zastosowanie tylko je?li ma si? zewn?trznego WG? Na standardowej turbinie z evo jak moja mo?e nie trzyma? do?adowania czy co? ?le zrozumia?em?

To ?e z podtrzymaniem da si? rade to wiem. Ale mowa o normalnym aucie a pozatym raczej na przegl?d si? na podtrzymaniu nie je?dzi ;D

Fajny d?wi?k :D http://www.youtube.com/watch?v=ZjEr7wgNmPc
_________________
BYŁO: Eclipse 2g GS 99;
Talon TSi AWD ~350ps
EVO IV, V, V, V, 4.5, IX, X
JEST: EVO 6 RS i EVO 6 TME
https://www.facebook.com/tomcarmotorsports
 
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2010-11-16, 22:27   

Ho?ek, chcesz dzwieku rob... moim zdaniem wiecej w tym szkody niz po?ytku..

to tak jak z zaworem upustowym w samochodzie z przeplywomierzem... wiecej lansu... a pogarsza osiagi.. mozna zyskac przy kazdym odpuszczeniu i dodaniu gazu to iz turbo wkrecalo by sie okolo 200rpm nizej ;)

zamiast sie bawic w takiej "pierdoly" to zrobi?by? g?owice jak Pan B?g przykaza? :P bo d?? masz zakuty a g?ra strasznie licha ;)

Ho?ek napisał/a:
Mam nadzieje ze ko?o 400ps knok?w nie b?dzie
spalanie stukowe mozesz miec nawet teraz... na spalanie stukowe nie ma znaczenia tylko moc... ale to o czym powtarzam Ci od samego poczatku :) przeplwy i jeszcze raz przeplywy... wiecej niz 1,5 bara na seryjnej g?owicy to troche jak strza? w kolano ;> czyli kawa?ek jeszcze zajdziesz... pytanie jak daleko i jak d?ugo :P

pomysl... bo narazie setup budujesz od ty?u :P

i tym optymistycznym akcentem zacytuje cos:
"Knock Knock. Who's There? Detonation!"
 
 
seba 
KLUBOWICZ


Pomógł: 32 razy
Wiek: 41
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 823
Skąd: Lublin
Wysłany: 2010-11-17, 18:35   

podobny do mojego z talona jak kupi?em go to jeden tak wygl?da?
_________________

IS 220
 
 
 
Hołek 
KLUBOWICZ

Pomógł: 16 razy
Wiek: 37
Dołączył: 01 Lut 2008
Posty: 862
Skąd: Kraśnik
Wysłany: 2010-11-17, 18:43   

i tak narazie nie b?dzie wi?cej nie 1.5bara. My?l? ca?y czas nad g?owic? od 6bolta :)

[ Dodano: 2010-11-17, 21:38 ]
GOLDI, a i moje t?oczki troche wytrzymalsze ;D
_________________
BYŁO: Eclipse 2g GS 99;
Talon TSi AWD ~350ps
EVO IV, V, V, V, 4.5, IX, X
JEST: EVO 6 RS i EVO 6 TME
https://www.facebook.com/tomcarmotorsports
 
 
 
OrBiTaL 
gruba ryba
GaBBerMafia


Pomógł: 3 razy
Wiek: 41
Dołączył: 20 Lip 2007
Posty: 406
Skąd: Krakow
Wysłany: 2010-11-17, 22:22   

Na spalanie stukowe ma wp?yw o wiele wi?cej czynnik?w ni? g?owica.. ale przecie? nie b?d? Was uczy? zjawisk falowych i podstaw zasad termodynamiki.
To tak jakby? chcia? biega? nie umiej?c dobrze chodzi?...
 
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2010-11-18, 00:12   

Ho?ek napisał/a:
GOLDI, a i moje t?oczki troche wytrzymalsze ;D
stukowego lub detonacyjnego nawet kute nie wytrzymaja... wszysto zalezy od strojenia, efekty strojenia zaleza od setupu... na seryjnych walkach i glowicy, i koelktorze bedizesz mial bardzo duzy skok momentu w srodkowym zakresie a potem bedzie to wali?o r?wnia pochy?? az do odci?cia... seryjna g?owica jest idaealna... do serii... wiec nie ma co cudow oczekiwac nawet ze sprezarki z evo ;)
 
 
Hołek 
KLUBOWICZ

Pomógł: 16 razy
Wiek: 37
Dołączył: 01 Lut 2008
Posty: 862
Skąd: Kraśnik
Wysłany: 2010-11-18, 08:54   

No zobaczymy co wyjdzie jak sie wystroi. Wtedy wszystko bedzie widac.
_________________
BYŁO: Eclipse 2g GS 99;
Talon TSi AWD ~350ps
EVO IV, V, V, V, 4.5, IX, X
JEST: EVO 6 RS i EVO 6 TME
https://www.facebook.com/tomcarmotorsports
Ostatnio zmieniony przez Hołek 2010-11-18, 08:55, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
runo 
KLUBOWICZ


Pomógł: 12 razy
Dołączył: 23 Mar 2008
Posty: 866
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-02-13, 18:24   

Jaka jest oryginalnie średnica w 1G o2 i down pipe-a?
_________________
"Aerodynamics are for people who can't build engines" Enzo
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,08 sekundy. Zapytań do SQL: 13