Mitsubishi Eclipse Klub Polska Strona Główna Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Chłodnica cieczy od BMW
Autor Wiadomość
jagos 
KLUBOWICZ

Pomógł: 40 razy
Dołączył: 14 Lis 2009
Posty: 1677
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-07-24, 09:23   Chłodnica cieczy od BMW

Siemano. Z racji tego, że chłodnica cieczy w Colcie straciła swoje właściwości mam zamiar zamontować jakąś "większą". Trafiła mi się od 3,5litrowej BMW E39. wielkością niemal taka sama jak od mitsu, ale za to grubsza bo ma jakieś 4cm grubości rdzenia. Leży sobie w komisie niemal nowa(oryginalna). Mój plan przewiduje zakup zbiorniczka wyrównawczego do owej chłodnicy bo te chłodnice nie maja wbudowanego korka wlewu płynu. Mocowania samej chłodnicy jak i wentylatorów to pikuś. Chciał bym zamontować jeden wydajniejszy-płaski wentylator. Dość niepewnie podchodzę do dwóch spraw:
1. czy po zakupie zbiorniczka wyrównawczego (który też służy za odpowietrzanie układu/chłodnicy) układ powinien prawidłowo się odpowietrzać?
2. czy nie będzie stanowiło problemu to, że w owej chłodnicy górny wąż znajduje się po przeciwnej stronie chłodnicy? Oczywiście dorobienie takiego weza to pikuś.

Dodam, żę przy odpowietrzaniu pomoże mi otwór, który mam w górnej obudowie termostatu. Tam zamontowałem dodatkowy czujnik temp cieczy.

Robię to bo zauważyłem, że w gorące dni bardzo często załączały się dwa wentylatory. Stara chłodnica jest miedziana gdzie miedź lubi się utleniać po czasie przez co traci właściwości przyjmowania-oddawania temperatury.
_________________
Był Colt C58A + 4G63T - 230KM
Jest Eclipse 2G + 4G63T - 400KM
 
 
rosomak1983 
KLUBOWICZ


Pomógł: 31 razy
Wiek: 40
Dołączył: 18 Lis 2010
Posty: 1766
Skąd: Łańcut
Wysłany: 2013-07-24, 10:13   

skoro chłodnica nie ma korka to zastosuj po prostu gniazdo termostatu eclipse z korkiem.
_________________
Eclipse D27A 4x4 4g63T
6 bolt only.
Life is too short to drive boring cars...
Primera P11 2.0
 
 
Mrok 
KLUBOWICZ


Pomógł: 20 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Lut 2008
Posty: 594
Skąd: Żebrówka/Mińsk Maz.
Wysłany: 2013-07-24, 10:47   

Przy każdym swapie do e30 stosuje się chłodnicę od e30 324d czyli od diesla, czy to silnik 2.5 czy 2.8 czy 4.4 to ta chłodnica idealnie spełnia swoje zadanie. Jak coś to sam miałem :P
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,07 sekundy. Zapytań do SQL: 8