wymiana pompy paliwa |
Autor |
Wiadomość |
sajmon1100
mniejsza zielenina
Pomógł: 2 razy Wiek: 43 Dołączył: 16 Sty 2008 Posty: 164 Skąd: z gara?u
|
Wysłany: 2008-04-13, 10:16 wymiana pompy paliwa
|
|
|
wiec tak ,zabralem sie profilaktycznie za wymiane pompy bo problemy kt?re opisywa?em wczesniej mog? miec zbierzno?? z pomp?(tak mi sie wydaje przynajmniej) i tak: pokrywe od pompy odkrecilem ,2 wezyki na cybantach odpio?em , a trzeci w??yk taki gruby co jest skrecony na srubach(prawdopodobnie to jest ten cisnieniowy) nie da rady ruszyc ,i z jednej strony i z drugiej sruby s? skorodowane ze ba?em sie ze to ukrece,pewnie auto by sta?o z miesi?c czasu bo z czesciami to lipa . i wpad?em na taki pomys? zeby ten gruby w?zyk przeci?c w po? (ten gumowy) ,zmienic pompe i pozniej w?ozy? w w?zyk miedzian? rurke i skrecic to na porz?dnych cybantach,jak myslicie da rade cos takiego zrobic? |
_________________ Fuuuuck Fuel Economy
|
|
|
|
|
WodzuSE
mniejsza zielenina MODERATOR-CAR AUDIO
Pomógł: 14 razy Wiek: 43 Dołączył: 18 Lip 2007 Posty: 221 Skąd: Szwecja/Szczecin
|
Wysłany: 2008-04-13, 12:57
|
|
|
A nielepiej caly przewod wymienic? To jednak jest glowny przewod i tam jest cisnienie wiec lepij nieryzykowac.
Ale tak jak ty myslisz tez da rade, kiedys w Civicu przewod paliwowy mi przerdzewial i zaczelo cieknac, przeciolem go zalozylem gumowy waz paliwowy i pozadne zaciski (po 2 szt na kazdy koniec) i wszystko bylo oki. Dodam jeszcze ze przez ten cieknacy waz mi nieprzeszlo auto przegladu i puzniej juz niebylo problemu.
Pozdr. |
|
|
|
|
sajmon1100
mniejsza zielenina
Pomógł: 2 razy Wiek: 43 Dołączył: 16 Sty 2008 Posty: 164 Skąd: z gara?u
|
Wysłany: 2008-04-13, 13:40
|
|
|
wlasnie z tym przewodem to wydaje mi sie ze wymiania nie jest takka prosta bo niewiem jak jest po??czony metalowy kruciec w srodku w obudowie pompy bo jesli go urwe a sie okaze ze to jest jedna ca?o?? z obudow? to znowu cza bedzie ca?? obudowe kupic
narazie sprubuje przeciac waz gumowy skoro twierdzisz ze nic ci sie nie sta?o i na cybanty go walne |
_________________ Fuuuuck Fuel Economy
|
|
|
|
|
seba
KLUBOWICZ
Pomógł: 32 razy Wiek: 41 Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 823 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2008-04-13, 13:45
|
|
|
mam tak u siebie i jest oki nic sie nie leje tylko proponuje skrecic na dobre opaski i nie na slimakowe tylko np. na takie oczywiscie o mniejszej srednicy http://www.allegro.pl/ite...ce_faktura.html |
_________________
IS 220
|
|
|
|
|
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-04-13, 13:46
|
|
|
polecam te obejmy co seba podal... zadnymi innymi (jesli juz chcesz drutowac) to nie skrecaj... tylko takimi... |
|
|
|
|
tunia [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-05-28, 00:52
|
|
|
witam
czy ktos moze sie orientuje czy moge wlozyc inna pompe paliwa do mojego Eclipse mam duzy problem posiadam numer oryginalnej pompy ale nikt nie jest w stanie znalesc ani zamiennika ani oryginalu podaje numery AF 195130-2231 DENSO dodaje ze jest to wersja amerykanska Eclipse 2.0 poj 1998 auto nie jezdzi na benzynie juz pol roku na szczescie mam gaz |
|
|
|
|
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-05-28, 23:12
|
|
|
mozesz wlozyc inna np walbro |
|
|
|
|
Malutki010
KLUBOWICZ G2 GS&T
Pomógł: 18 razy Dołączył: 23 Lut 2009 Posty: 473 Skąd: Krapkowice
|
Wysłany: 2013-09-21, 14:14
|
|
|
nie będę zakładał niepotrzebnie nowego tematu zwracam się od posiadaczy GSX G2.
czy gsx miały inne wtyczki od pompy paliwa bo właśnie przekładam instalacje i się okazuje ze wtyczka ma 6 pinów a ja mam na dwa piny ... i przy okazji dodam ze było dłubano bo jest dodatkowy przekaźnik |
_________________ http://www.mekp.pl/viewtopic.php?t=10943 |
|
|
|
|
andrzejp
KLUBOWICZ
Pomógł: 58 razy Wiek: 38 Dołączył: 31 Maj 2009 Posty: 1636 Skąd: Pl
|
|
|
|
|
Malutki010
KLUBOWICZ G2 GS&T
Pomógł: 18 razy Dołączył: 23 Lut 2009 Posty: 473 Skąd: Krapkowice
|
Wysłany: 2013-09-21, 16:47
|
|
|
ok dzięki to znam ,tylko mam drobny problem chce wtyczkę wymienić z 6 na 2 piny tylko nie wiem czy wszystko będzie ok. bo zostaną mi dwa przewody zółty niebieski i zółty z czarnym kutry idzie od czarnej wtyczki do białej |
_________________ http://www.mekp.pl/viewtopic.php?t=10943 |
|
|
|
|
GOLDI
KLUBOWICZ
Pomógł: 198 razy Dołączył: 26 Mar 2012 Posty: 4043 Skąd: KrK/Rbk
|
Wysłany: 2013-09-21, 21:39
|
|
|
wklej zdjecie o ktore wtyczki Ci chodzi? wymieniasz caly koszyk pompy czy tylko sama pompe? |
_________________ "Choć śmieje się ostatni, ja wciąż jestem poważny..."
Toyota Mr2 sw21 |
|
|
|
|
Malutki010
KLUBOWICZ G2 GS&T
Pomógł: 18 razy Dołączył: 23 Lut 2009 Posty: 473 Skąd: Krapkowice
|
Wysłany: 2013-09-22, 01:51
|
|
|
GOLDI chodzi mi o ta biała wtyczkę jest 6 pinowa a umie sa tylko 2 piny , pompę tez wymieniam na walbro
|
_________________ http://www.mekp.pl/viewtopic.php?t=10943 |
Ostatnio zmieniony przez Malutki010 2013-09-22, 09:12, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
GOLDI
KLUBOWICZ
Pomógł: 198 razy Dołączył: 26 Mar 2012 Posty: 4043 Skąd: KrK/Rbk
|
Wysłany: 2013-09-22, 12:46
|
|
|
co Ty dokladnie chcesz zrobic? z GSa GST? dobrze rozumiem? to po co prujesz cala instalacje ? |
_________________ "Choć śmieje się ostatni, ja wciąż jestem poważny..."
Toyota Mr2 sw21 |
|
|
|
|
Malutki010
KLUBOWICZ G2 GS&T
Pomógł: 18 razy Dołączył: 23 Lut 2009 Posty: 473 Skąd: Krapkowice
|
Wysłany: 2013-09-22, 13:09
|
|
|
z gsa na gst zakupiłem kiedyś cala instalacje od gsx i wlanie już jest cała włożona w kabinie tylko zostało mi jeszcze pod maska ale to dopiero jak wyśle samochód do lakiernika,.
a dwa kiedyś się pytałem co do instalacji od gsa czy reszta jest taka sama , po za od ecu to mi pisali ze nie wiec zakupiłem całość i tu mama tylko problem z ta wtyczka |
_________________ http://www.mekp.pl/viewtopic.php?t=10943 |
Ostatnio zmieniony przez Malutki010 2013-09-22, 13:24, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
|