eclipse 1G GS by franko |
Autor |
Wiadomość |
Pehdesign
KLUBOWICZ
Pomógł: 28 razy Wiek: 34 Dołączył: 02 Mar 2008 Posty: 1235 Skąd: Chorzów
|
Wysłany: 2013-11-20, 22:37
|
|
|
GOLDI, a mam do ciebie jeszcze pytanie. Jeśli wał z miśka i evo się praktycznie nie różni to czy będzie mieć taką samą wytrzymałość?? Z tego co widziałem to korby z evo są identyczne do tych z miśka i jeśli one mają taką samą wytrzymałość jak te z evo to na dobrą sprawę wystarczyło by tylko odprężyć silnik tłokami z evo i dół zostawić seryjny. |
|
|
|
|
GOLDI
KLUBOWICZ
Pomógł: 198 razy Dołączył: 26 Mar 2012 Posty: 4043 Skąd: KrK/Rbk
|
Wysłany: 2013-11-20, 22:46
|
|
|
Pehdesign napisał/a: | Jeśli wał z miśka i evo się praktycznie nie różni | rozni sie materialowo. e8/e9 podobnie jak 6 boltowe waly sa azotowane Pehdesign napisał/a: | Z tego co widziałem to korby z evo są identyczne do tych z miśka | wvo to misiek przeciez ? ktore evo? |
_________________ "Choć śmieje się ostatni, ja wciąż jestem poważny..."
Toyota Mr2 sw21 |
|
|
|
|
Pehdesign
KLUBOWICZ
Pomógł: 28 razy Wiek: 34 Dołączył: 02 Mar 2008 Posty: 1235 Skąd: Chorzów
|
Wysłany: 2013-11-20, 22:48
|
|
|
czyli warto zainwestować w wał z evo? A porównanie korb było chyba z e8 lub 9. A i czy brak natrysku na denka tłoków nie będzie jakimś większym problemem??
[ Dodano: 2013-11-20, 22:54 ]
http://www.dsmtuners.com/...ne-help-me.html |
|
|
|
|
GOLDI
KLUBOWICZ
Pomógł: 198 razy Dołączył: 26 Mar 2012 Posty: 4043 Skąd: KrK/Rbk
|
Wysłany: 2013-11-20, 23:06
|
|
|
Pehdesign napisał/a: | czyli warto zainwestować w wał z evo? | do czego? przekraczasz 500hp 600nm?
Pehdesign napisał/a: | A porównanie korb było chyba z e8 lub 9. | z tego co pamietam korby z e7/e8/e9 maja ten sam numer katalogowy nawet podobnież z wałami e8/e9
Pehdesign napisał/a: | A i czy brak natrysku na denka tłoków nie będzie jakimś większym problemem?? | a dlaczego uwazasz ze nie posiadasz natrysku na denka? |
_________________ "Choć śmieje się ostatni, ja wciąż jestem poważny..."
Toyota Mr2 sw21 |
|
|
|
|
franko
KLUBOWICZ
Pomógł: 68 razy Wiek: 36 Dołączył: 01 Lut 2009 Posty: 1860 Skąd: poddebice
|
Wysłany: 2013-11-20, 23:07
|
|
|
1g 7bolt posiada natryski. |
_________________ drążek, sprzęgło, pełny gaz |
|
|
|
|
Pehdesign
KLUBOWICZ
Pomógł: 28 razy Wiek: 34 Dołączył: 02 Mar 2008 Posty: 1235 Skąd: Chorzów
|
Wysłany: 2013-11-20, 23:10
|
|
|
500hp na pewno nie ale jak by kiedyś pękło 300 na częściach z evo + głowica to bym się bardzo cieszył. Myślałem że tylko turbo ma natrysk ale jak i na ma to fajnie |
|
|
|
|
GOLDI
KLUBOWICZ
Pomógł: 198 razy Dołączył: 26 Mar 2012 Posty: 4043 Skąd: KrK/Rbk
|
Wysłany: 2013-11-20, 23:14
|
|
|
skoro chcesz przekroczyc granice 300 to Twoj wal da rade, korbowody w zaleznosci od momentu jaki Twoj silnik bedzie generowac... ale poderzjewam ze bedzie budzetowo i przetarta droga? wiec chiskie 16g? jak tak to seryjna korba gst/gst/evo3 znosi spokojnie chloste 400nm |
_________________ "Choć śmieje się ostatni, ja wciąż jestem poważny..."
Toyota Mr2 sw21 |
|
|
|
|
Pehdesign
KLUBOWICZ
Pomógł: 28 razy Wiek: 34 Dołączył: 02 Mar 2008 Posty: 1235 Skąd: Chorzów
|
Wysłany: 2013-11-20, 23:25
|
|
|
nie mam bladego pojęcia jeszcze jak chciałbym to zrobić, na razie patrzę jak robią to inni. Graty z evo myślę że nie były by złym pomysłem, szczególnie że wolał bym by to była w miarę bezawaryjna jednostka. |
|
|
|
|
GOLDI
KLUBOWICZ
Pomógł: 198 razy Dołączył: 26 Mar 2012 Posty: 4043 Skąd: KrK/Rbk
|
Wysłany: 2013-11-20, 23:27
|
|
|
Pehdesign napisał/a: | nie mam bladego pojęcia jeszcze jak chciałbym to zrobić | najpierw plan i cel a pozniej wędrówka ku niemu w przeciwnym razie to nie bedzie działać za dobrze przy nastawieniu ad-hoc |
_________________ "Choć śmieje się ostatni, ja wciąż jestem poważny..."
Toyota Mr2 sw21 |
|
|
|
|
franko
KLUBOWICZ
Pomógł: 68 razy Wiek: 36 Dołączył: 01 Lut 2009 Posty: 1860 Skąd: poddebice
|
Wysłany: 2013-11-21, 07:38
|
|
|
allora .........
Czy jest sens taki DSMowy wał wysłać do azotowania ??Jest parę firm w PL co się tym zajmuje .
To co wujek google powiedział to cena takiego interesu jest w granicach 200-300zł, moim zdaniem śmieszny pieniądz a mamy fajny upgrade .
Co koledzy na to ?? |
_________________ drążek, sprzęgło, pełny gaz |
|
|
|
|
GOLDI
KLUBOWICZ
Pomógł: 198 razy Dołączył: 26 Mar 2012 Posty: 4043 Skąd: KrK/Rbk
|
Wysłany: 2013-11-21, 13:51
|
|
|
franko z azotowaniem jest pewien problem... nie kazdy po azotowaniu sie do czegos juz nadaje... z reguły 2 na 10 po azotowaniu szły na złom. o czym zawsze nas uprzedzano mysle ze jak bedziesz oddawac swoj to rowniez o tym Cie poinformują
Nie miejsce. Zachowujecie się obydwaj jakby wam grabki zabrali. | pat |
_________________ "Choć śmieje się ostatni, ja wciąż jestem poważny..."
Toyota Mr2 sw21 |
Ostatnio zmieniony przez Pat 2013-11-21, 16:12, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
franko
KLUBOWICZ
Pomógł: 68 razy Wiek: 36 Dołączył: 01 Lut 2009 Posty: 1860 Skąd: poddebice
|
Wysłany: 2013-11-22, 08:01
|
|
|
GOLDI, "kto nie ryzykuje ten nic nie zyskuje"
czy jakoś tak ........
A jak firma was uprzedzała ?? |
_________________ drążek, sprzęgło, pełny gaz |
|
|
|
|
Hołek
KLUBOWICZ
Pomógł: 16 razy Wiek: 37 Dołączył: 01 Lut 2008 Posty: 862 Skąd: Kraśnik
|
Wysłany: 2013-11-22, 08:21
|
|
|
Wał z evo jak sie uda to kupisz za 600-800zł. Za 400-500zł sprzedasz swój więc jaki sens bawić się w azotowanie?
Korby z evo będą wytrzymalsze a napewno tłoki z e9 |
_________________ BYŁO: Eclipse 2g GS 99;
Talon TSi AWD ~350ps
EVO IV, V, V, V, 4.5, IX, X
JEST: EVO 6 RS i EVO 6 TME
https://www.facebook.com/tomcarmotorsports
|
|
|
|
|
franko
KLUBOWICZ
Pomógł: 68 razy Wiek: 36 Dołączył: 01 Lut 2009 Posty: 1860 Skąd: poddebice
|
Wysłany: 2014-05-31, 19:48
|
|
|
mały update
|
_________________ drążek, sprzęgło, pełny gaz |
|
|
|
|
Elandilas
KLUBOWICZ
Pomógł: 3 razy Wiek: 35 Dołączył: 20 Lut 2011 Posty: 294 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2014-05-31, 21:29
|
|
|
WALCZ DZIELNIE ! OBY TAK DALEJ duze propsy z mojej strony |
_________________ "Some times i think i know You, but You just keep raising the bar, you are like the Michael Jordan of beeing a son of the bitch"
~True Detective
|
Ostatnio zmieniony przez Elandilas 2014-05-31, 21:30, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
marcin388-1988
KLUBOWICZ
Pomógł: 4 razy Wiek: 35 Dołączył: 20 Mar 2012 Posty: 156 Skąd: .....
|
Wysłany: 2014-05-31, 23:26
|
|
|
Kawał dobrej roboty . Zainwestuj w kobyłki. Groszowa i bardzo fajna sprawa |
|
|
|
|
rosomak1983
KLUBOWICZ
Pomógł: 31 razy Wiek: 40 Dołączył: 18 Lis 2010 Posty: 1766 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 2014-06-02, 23:07
|
|
|
Franko ładnie Czekam na dalsze relacje. |
_________________ Eclipse D27A 4x4 4g63T
6 bolt only.
Life is too short to drive boring cars...
Primera P11 2.0
|
|
|
|
|
franko
KLUBOWICZ
Pomógł: 68 razy Wiek: 36 Dołączył: 01 Lut 2009 Posty: 1860 Skąd: poddebice
|
Wysłany: 2014-06-19, 14:40
|
|
|
Wczoraj zrobiłem 800 km po nocnej zmianie aby zdobyć tylne błotniki i parę innych diwajsów ......
Opłacało się, zero grama rudej
i parę zdjęć z wyjazdu
|
_________________ drążek, sprzęgło, pełny gaz |
|
|
|
|
Trzcina
KLUBOWICZ Ostoja spokoju...
Pomógł: 68 razy Wiek: 36 Dołączył: 11 Kwi 2009 Posty: 2674 Skąd: Czaplinek
|
Wysłany: 2014-06-19, 16:10
|
|
|
franko napisał/a: | Wczoraj zrobiłem 800 km po nocnej zmianie |
Batman to gdzie Ty byłeś i gdzie się zaopatrujesz w towar że nie potrzebujesz snu?
800 km po kilka fantów to ja się kłaniam |
_________________ "Nigdy nie rezygnuj z tego, co naprawdę chcesz robić. Człowiek z wielkimi ambicjami i marzeniami jest silniejszy, od tego, który jest tylko realistą..."
|
|
|
|
|
rosomak1983
KLUBOWICZ
Pomógł: 31 razy Wiek: 40 Dołączył: 18 Lis 2010 Posty: 1766 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 2014-06-19, 18:29
|
|
|
czego człowiek nie zrobi dla ecli heh. Ale fakt faktem ładne i to nawet było pod dokładka tak sie zachowały, |
_________________ Eclipse D27A 4x4 4g63T
6 bolt only.
Life is too short to drive boring cars...
Primera P11 2.0
|
|
|
|
|
|