Ciśnienie |
Autor |
Wiadomość |
sajmon1100
mniejsza zielenina
Pomógł: 2 razy Wiek: 43 Dołączył: 16 Sty 2008 Posty: 164 Skąd: z gara?u
|
Wysłany: 2008-03-11, 14:50 Ciśnienie
|
|
|
czytaj?c r?zne fora zauwazylem ze w wi?kszo?ci aut z suszark? na 1 ,2 biegu cisnienie do?adowania jest mniejsze niz na biegach wy?szych-np Fiat coupe turbo - na pocz?tku ?aduje 1 bar a na pi?tym biegu w peaku dochodzi do 1,5 bara w serii oczywi?cie.Jak to jest w 4g63T? bo u mnie zauwazylem ze czym wyzszy bieg to minimalnie mniej .1,2 bieg 0,9 bara a reszta czyli 3,4,5 to tak 0,8 bara wychodzi
Jak jest u Was? |
_________________ Fuuuuck Fuel Economy
|
Ostatnio zmieniony przez MATi 2011-04-14, 16:23, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
allias [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-03-11, 14:55
|
|
|
Zalezy od wydajnosci turbo i tego jak sie wykrecasz na obroty i jak duzo gazow wychodzi. Nizsze biegi beda sie wkrecac szybiej jako ze cisniesz wiecej i wciaz pompuje i wciaz masz z tego moc.
Na wyzszych obrotach cisniesz ale zanim osiagnie dany zakres jest to ograniczone waga, przyspieszeniem i tego jak sie wkreca na wyzsze obroty... |
|
|
|
|
sajmon1100
mniejsza zielenina
Pomógł: 2 razy Wiek: 43 Dołączył: 16 Sty 2008 Posty: 164 Skąd: z gara?u
|
Wysłany: 2008-03-11, 14:57
|
|
|
allias napisał/a: | Zalezy od wydajnosci turbo i tego jak sie wykrecasz na obroty i jak duzo gazow wychodzi. Nizsze biegi beda sie wkrecac szybiej jako ze cisniesz wiecej i wciaz pompuje i wciaz masz z tego moc.
Na wyzszych obrotach cisniesz ale zanim osiagnie dany zakres jest to ograniczone waga, przyspieszeniem i tego jak sie wkreca na wyzsze obroty... |
no ale np w FCT jest tez t25 -pytam bo interesowalem sie kiedys tym modelem fiata i zdziwi?o mnie ze seryjnie tam 1,5 b dmucha w peaku.Wiem ze niema co por?wnywa? ale taka ciekawostka,a ja to musze wszystko wiedzie? |
_________________ Fuuuuck Fuel Economy
|
Ostatnio zmieniony przez sajmon1100 2008-03-11, 15:02, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Brian
KLUBOWICZ
Pomógł: 31 razy Dołączył: 15 Lip 2007 Posty: 2011
|
Wysłany: 2008-03-11, 15:12
|
|
|
na wyzszych biegach boost jest wyzszy bo juz tubo jest rozpedzone i dostaje wiecej powietrza na IC przy wiekszych predkosciach a T25 to calkiem inna historia ona ma s?abego top enda i na gorze wysiada |
|
|
|
|
SAMAEL
KLUBOWICZ Forumowa inkwizycja
Pomógł: 47 razy Wiek: 36 Dołączył: 15 Lip 2007 Posty: 2207 Skąd: Wa-wa
|
Wysłany: 2008-03-11, 15:39
|
|
|
w fiacie mo?e komp tym sterowa? przez zaw?r n75 w eclipse jest taki sam zaworek ale komp utrzymuje ca?y czas sta?e ci?nienie 0.8 bara. na wy?szych biegach mo?e by? ni?sze bo turbo nie wyrabia albo komp wykrywa jakie? stuki czy co? i zdejmuje go troch?.
t25 jest za ma?e ale zalet? jego jest ?e 1.2bara na seryjnej mapie mo?esz ?miga? bo nie zale?y od ci?nienia do?adowania a ilo?ci zasysanego powietrza. |
_________________
Ameryka?skie 210KM, AWD, starczy
|
|
|
|
|
sajmon1100
mniejsza zielenina
Pomógł: 2 razy Wiek: 43 Dołączył: 16 Sty 2008 Posty: 164 Skąd: z gara?u
|
Wysłany: 2008-03-11, 15:53
|
|
|
no teraz to kumam |
_________________ Fuuuuck Fuel Economy
|
|
|
|
|
|