Mitsubishi Eclipse Klub Polska Strona Główna Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Ciśnienie
Autor Wiadomość
sajmon1100 
mniejsza zielenina



Pomógł: 2 razy
Wiek: 43
Dołączył: 16 Sty 2008
Posty: 164
Skąd: z gara?u
Wysłany: 2008-03-11, 14:50   Ciśnienie

czytaj?c r?zne fora zauwazylem ze w wi?kszo?ci aut z suszark? na 1 ,2 biegu cisnienie do?adowania jest mniejsze niz na biegach wy?szych-np Fiat coupe turbo - na pocz?tku ?aduje 1 bar a na pi?tym biegu w peaku dochodzi do 1,5 bara w serii oczywi?cie.Jak to jest w 4g63T? bo u mnie zauwazylem ze czym wyzszy bieg to minimalnie mniej .1,2 bieg 0,9 bara a reszta czyli 3,4,5 to tak 0,8 bara wychodzi
Jak jest u Was?
_________________
Fuuuuck Fuel Economy
Ostatnio zmieniony przez MATi 2011-04-14, 16:23, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
allias
[Usunięty]

Wysłany: 2008-03-11, 14:55   

Zalezy od wydajnosci turbo i tego jak sie wykrecasz na obroty i jak duzo gazow wychodzi. Nizsze biegi beda sie wkrecac szybiej jako ze cisniesz wiecej i wciaz pompuje i wciaz masz z tego moc.

Na wyzszych obrotach cisniesz ale zanim osiagnie dany zakres jest to ograniczone waga, przyspieszeniem i tego jak sie wkreca na wyzsze obroty...
 
 
sajmon1100 
mniejsza zielenina



Pomógł: 2 razy
Wiek: 43
Dołączył: 16 Sty 2008
Posty: 164
Skąd: z gara?u
Wysłany: 2008-03-11, 14:57   

allias napisał/a:
Zalezy od wydajnosci turbo i tego jak sie wykrecasz na obroty i jak duzo gazow wychodzi. Nizsze biegi beda sie wkrecac szybiej jako ze cisniesz wiecej i wciaz pompuje i wciaz masz z tego moc.

Na wyzszych obrotach cisniesz ale zanim osiagnie dany zakres jest to ograniczone waga, przyspieszeniem i tego jak sie wkreca na wyzsze obroty...

no ale np w FCT jest tez t25 -pytam bo interesowalem sie kiedys tym modelem fiata i zdziwi?o mnie ze seryjnie tam 1,5 b dmucha w peaku.Wiem ze niema co por?wnywa? ale taka ciekawostka,a ja to musze wszystko wiedzie? :ok:
_________________
Fuuuuck Fuel Economy
Ostatnio zmieniony przez sajmon1100 2008-03-11, 15:02, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Brian 
KLUBOWICZ


Pomógł: 31 razy
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 2011
Wysłany: 2008-03-11, 15:12   

na wyzszych biegach boost jest wyzszy bo juz tubo jest rozpedzone i dostaje wiecej powietrza na IC przy wiekszych predkosciach :roll: a T25 to calkiem inna historia ona ma s?abego top enda i na gorze wysiada :?
 
 
SAMAEL 
KLUBOWICZ
Forumowa inkwizycja


Pomógł: 47 razy
Wiek: 36
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 2207
Skąd: Wa-wa
Wysłany: 2008-03-11, 15:39   

w fiacie mo?e komp tym sterowa? przez zaw?r n75 w eclipse jest taki sam zaworek ale komp utrzymuje ca?y czas sta?e ci?nienie 0.8 bara. na wy?szych biegach mo?e by? ni?sze bo turbo nie wyrabia albo komp wykrywa jakie? stuki czy co? i zdejmuje go troch?.

t25 jest za ma?e ale zalet? jego jest ?e 1.2bara na seryjnej mapie mo?esz ?miga? bo nie zale?y od ci?nienia do?adowania a ilo?ci zasysanego powietrza.
_________________

Ameryka?skie 210KM, AWD, starczy ;)
 
 
sajmon1100 
mniejsza zielenina



Pomógł: 2 razy
Wiek: 43
Dołączył: 16 Sty 2008
Posty: 164
Skąd: z gara?u
Wysłany: 2008-03-11, 15:53   

no teraz to kumam :ok:
_________________
Fuuuuck Fuel Economy
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 13