Kilka pytan o wnecznosciach 420a |
Autor |
Wiadomość |
simongs1
KLUBOWICZ
Pomógł: 18 razy Dołączył: 04 Wrz 2007 Posty: 839 Skąd: Kluczbork/Skawina
|
Wysłany: 2007-12-11, 22:24 Kilka pytan o wnecznosciach 420a
|
|
|
witam
mam kilka pytan
1 czy wal jest kuty seryjnie ( jak nie to gdzie mozna go zakuc za normalna cene )
2 jaka jest kompresja na t?okach ??
3 czy zawory w g?owicy wytrzymaj? turbin? ??
4 gdzie mozna dostac uszczelke pod glowice odprezajaca
5 ile seryjne panewki potrafi? wytrzyma? obci??enia
6 ostatnie pytanie po za konkursem czy ktos wie ile kosztuje wystrojenie 420a na turbinie ??
pozdrawiam |
|
|
|
|
ralph [Usunięty]
|
Wysłany: 2007-12-11, 22:28
|
|
|
jak chcesz sie dowiedziec jak to wszystko wspulgra ze soba to pogadaj z DACO on ma RS-T z silnikem 420a |
Ostatnio zmieniony przez ralph 2007-12-11, 22:28, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Szakal
KLUBOWICZ
Pomógł: 37 razy Wiek: 35 Dołączył: 15 Lip 2007 Posty: 3055 Skąd: Aleksandrów Łódzki
|
Wysłany: 2007-12-11, 22:31
|
|
|
ralph napisał/a: | pogadaj z DACO on ma RS-T z silnikem 420a |
A nie przypadkiem GS+T ? |
|
|
|
|
ralph [Usunięty]
|
Wysłany: 2007-12-11, 22:35
|
|
|
Szakal napisał/a: | ralph napisa?/a:
pogadaj z DACO on ma RS-T z silnikem 420a
A nie przypadkiem GS+T ? |
Nie on wlasnie posiada 420a rs+T hehehe jako jedyny na tym forum |
|
|
|
|
Szakal
KLUBOWICZ
Pomógł: 37 razy Wiek: 35 Dołączył: 15 Lip 2007 Posty: 3055 Skąd: Aleksandrów Łódzki
|
Wysłany: 2007-12-11, 22:37
|
|
|
a ja by?em ?wiecie przekonany ,ze to GS Z reszt? niewa?ne bo OT si? zrobi? w technicznym... |
|
|
|
|
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 2007-12-11, 23:24
|
|
|
ralph napisał/a: | Nie on wlasnie posiada 420a rs+T hehehe jako jedyny na tym forum | niet to GSik
420a Comp Ratio: 9.6:1
gdzie mozna dostac uszczelke odprezajaca:>? USA
na reszte pytan wole nie ryzykowac odpowiedzi |
|
|
|
|
SAMAEL
KLUBOWICZ Forumowa inkwizycja
Pomógł: 47 razy Wiek: 36 Dołączył: 15 Lip 2007 Posty: 2207 Skąd: Wa-wa
|
Wysłany: 2007-12-12, 10:03
|
|
|
wa?u nie da si? zaku?..................... trzeba wymieni?.... na kuty
http://www.slowboyracing....cat=1572&page=1
polecam i o nic nie musisz si? martwi?.
Zawory wytrzymaj? bo przecie? ?adnych obci??e? nie przenosz? jak kto? wystroi dobrze to nie wypali ich... |
_________________
Ameryka?skie 210KM, AWD, starczy
|
|
|
|
|
zaxdamian
mniejsza zielenina
Pomógł: 3 razy Wiek: 36 Dołączył: 21 Lip 2007 Posty: 212 Skąd: Wyszk?w
|
Wysłany: 2007-12-12, 12:36
|
|
|
SAMAEL napisał/a: | wa?u nie da si? zaku?..................... trzeba wymieni?.... na kuty
http://www.slowboyracing....cat=1572&page=1
polecam i o nic nie musisz si? martwi?.
Zawory wytrzymaj? bo przecie? ?adnych obci??e? nie przenosz? jak kto? wystroi dobrze to nie wypali ich... |
na czym polega strojenie turbo? |
_________________ Twoje auto Tw?j ?wiat
wszystko co robisz r?b uwa?nie i dok?adnie... |
Ostatnio zmieniony przez zaxdamian 2007-12-12, 12:38, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
allias [Usunięty]
|
Wysłany: 2007-12-12, 15:53
|
|
|
Na zamontowaniu ukladu sterujacego zastepujacego ECU albo wspolgrajacego z nim gdzie regulowane sa parametry sprzezenia(doladowania), dawki paliwa(mieszanka), wtryski i jeszcze pare. Wiec nie tyle co stroisz turbo tylko parametry silnika w zaleznosci ile powietrza turbo 'wpycha' do twojego silnika. |
|
|
|
|
zaxdamian
mniejsza zielenina
Pomógł: 3 razy Wiek: 36 Dołączył: 21 Lip 2007 Posty: 212 Skąd: Wyszk?w
|
Wysłany: 2007-12-12, 15:57
|
|
|
czyli zak??damy co? jak ecu master i ustawiamy dawki paliwa tak? |
_________________ Twoje auto Tw?j ?wiat
wszystko co robisz r?b uwa?nie i dok?adnie... |
|
|
|
|
allias [Usunięty]
|
Wysłany: 2007-12-12, 17:29
|
|
|
Tak dokladnie... to jest jesli chodzi o zadbanie o 'sterownik' turbo. Do tego dochodzi uklad paliwowy, wydechowy, dolotowy - kilka mniejszych i wiekszych przerobek i wlasnie zalatwiles sobie male pppppppssssssshhtttttttttttttt.... to tak w skrocie bo jest to o wile bardziej skomplikowane. Poczytaj na temat turbo ogolnie a potem dopiero zabralbym sie w kombinowanie na Eclipsie... Szczegolnie jesli chodzie o 420a bo jest to troszeczke trudniejsze. |
|
|
|
|
zaxdamian
mniejsza zielenina
Pomógł: 3 razy Wiek: 36 Dołączył: 21 Lip 2007 Posty: 212 Skąd: Wyszk?w
|
Wysłany: 2007-12-12, 17:35
|
|
|
allias napisał/a: | Szczegolnie jesli chodzie o 420a bo jest to troszeczke trudniejsze. |
hhm Goldi m?wi? inaczej?Czyli w sumie to raczej nie op?acalna impreza jak si? ma 1g. Bo jak tyle przer?bek to troch? kaski p?jdzie. Ile mo?na wyci?gn?? z GS bez zmiany wa?u t?ok?w itd? |
_________________ Twoje auto Tw?j ?wiat
wszystko co robisz r?b uwa?nie i dok?adnie... |
|
|
|
|
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 2007-12-12, 17:42
|
|
|
allias napisał/a: | Szczegolnie jesli chodzie o 420a bo jest to troszeczke trudniejsze. | ja wciaz nie rozumiem dlaczego 420a ma byc trudniejszy wieksze sprzeglo niz w 4g63 i w dodatku spiekowe w serii!!, brak slabego ogniwa czyli przeplywomierza, nizszy stopien sprezania, nie trzeba az tak bardzo odprezac silnika
skrzynia ktora wytrzymuje 400nm dlaczego wciaz bladzicie? |
|
|
|
|
zaxdamian
mniejsza zielenina
Pomógł: 3 razy Wiek: 36 Dołączył: 21 Lip 2007 Posty: 212 Skąd: Wyszk?w
|
Wysłany: 2007-12-12, 17:44
|
|
|
a powiedz mi jedn? rzecz...lepiej przy?piesza?
zastanawia mnie jeszcze jedna rzecz...bo jak patrze po katalogach to raczej ci??ko o cz??ci w podr?bce do tego. Popularny to silnik? |
_________________ Twoje auto Tw?j ?wiat
wszystko co robisz r?b uwa?nie i dok?adnie... |
Ostatnio zmieniony przez zaxdamian 2007-12-12, 17:48, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 2007-12-12, 17:47
|
|
|
zaxdamian napisał/a: | a powiedz mi jedn? rzecz...lepiej przy?piesza? | ciezko mi powiedziec nie jezdzilem nigdy dluzej 1g lub 2g z 4g63 420a ma ta zalete ze ma troche dluzsze biegi
a czy przyspiesza lepiej ? zapraszam na kreske sprawdzi sie |
|
|
|
|
Diabel
wyjadacz
Pomógł: 13 razy Wiek: 39 Dołączył: 17 Lip 2007 Posty: 918 Skąd: Krakow ;)
|
Wysłany: 2007-12-12, 17:50
|
|
|
GOLDI, kiedys stane z toba na kresce tyle ze nie wiem jeszcze kiedy i gdzie
nie ma sprawy najwyzej przegram /goldi |
|
|
|
|
simongs1
KLUBOWICZ
Pomógł: 18 razy Dołączył: 04 Wrz 2007 Posty: 839 Skąd: Kluczbork/Skawina
|
Wysłany: 2007-12-12, 17:51
|
|
|
SAMAEL napisał/a: | wa?u nie da si? zaku?..................... trzeba wymieni?.... na kuty
http://www.slowboyracing....cat=1572&page=1
polecam i o nic nie musisz si? martwi?.
Zawory wytrzymaj? bo przecie? ?adnych obci??e? nie przenosz? jak kto? wystroi dobrze to nie wypali ich... |
Wszystko ladnie pieknie ale cena za 2500$ + koszty przesylki wogule mnie nie ciesza a po za tym korby i tloki juz mam
Wiec co z tym walem wytrzyma czy nie ?? |
|
|
|
|
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 2007-12-12, 17:56
|
|
|
z tego co pamietam, to daco walu nie zmienial, wiec powinien wytrzymac |
|
|
|
|
Tjman21 [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-03-13, 02:04
|
|
|
Konstrukcyjnie silnik 420a jest przygotowany pod 280km przy 300Nm nie wspominajac o sprzegle ktore przekraczajac 180km nadaje sie do wymiany na minimum stage1. Podczas uturbienia 420a proponuje zakuc tloki i korby a reszta spokojnie da rade do 250km przy 300Nm... |
Ostatnio zmieniony przez Tjman21 2008-03-13, 02:05, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
|