Rozrusznik a zmodyfikowany silnik |
Autor |
Wiadomość |
rosomak1983
KLUBOWICZ
Pomógł: 31 razy Wiek: 40 Dołączył: 18 Lis 2010 Posty: 1766 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 2015-03-02, 09:24
|
|
|
jagos napisał/a: | ze od zimna rozszerza sie zamach |
a to ciekawe, fizyka w szkole była ?
Takie pytanie te 5 rozruszników to wkładałes w całosci czy tylko z kazdego wyciagałes bendixa wkładajac do jednego rozrusznika? |
_________________ Eclipse D27A 4x4 4g63T
6 bolt only.
Life is too short to drive boring cars...
Primera P11 2.0
|
Ostatnio zmieniony przez rosomak1983 2015-03-02, 09:35, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
djmil
KLUBOWICZ
Pomógł: 36 razy Dołączył: 05 Wrz 2008 Posty: 606 Skąd: Siemianowice Śląskie
|
Wysłany: 2015-03-02, 09:49
|
|
|
jagos nie koło zamachowe i jego zęby... >> http://www.bendiks.rzeszow.pl/rozruszniki.html
Na schemacie 10, wielopust śrubowy na wirniku silnika elektrycznego.
Jakby bendiks nie zazębiał się z kołem zamachowym to rozrusznik by nie kręcił bo nie zwierały by się styki robocze zasilające silnik elektryczny. |
Ostatnio zmieniony przez djmil 2015-03-02, 09:57, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
jagos
KLUBOWICZ
Pomógł: 40 razy Dołączył: 14 Lis 2009 Posty: 1677 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2015-03-02, 10:54
|
|
|
Temat do zamknięcia!
Koło zamachowe Fidanza. Odkręcił się wieniec. |
_________________ Był Colt C58A + 4G63T - 230KM
Jest Eclipse 2G + 4G63T - 400KM
|
|
|
|
|
djmil
KLUBOWICZ
Pomógł: 36 razy Dołączył: 05 Wrz 2008 Posty: 606 Skąd: Siemianowice Śląskie
|
|
|
|
|
jagos
KLUBOWICZ
Pomógł: 40 razy Dołączył: 14 Lis 2009 Posty: 1677 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2015-03-02, 11:06
|
|
|
to było ostatnią myślą, którą dopuszczałem Zdejmę i może uda się coś zdziałać, albo najlepiej kupię seryjne i będzie chyba najlepiej. Po rozmowie z Szymonem podpowiedział mi o tym zamachu i dziś rano oblukałem co i jak. |
_________________ Był Colt C58A + 4G63T - 230KM
Jest Eclipse 2G + 4G63T - 400KM
|
|
|
|
|
rosomak1983
KLUBOWICZ
Pomógł: 31 razy Wiek: 40 Dołączył: 18 Lis 2010 Posty: 1766 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 2015-03-02, 11:16
|
|
|
jagos napisał/a: | I nadal chcesz mi wciskać, że to nie wina rozrucznika? |
i było sie oburzac ? |
_________________ Eclipse D27A 4x4 4g63T
6 bolt only.
Life is too short to drive boring cars...
Primera P11 2.0
|
Ostatnio zmieniony przez rosomak1983 2015-03-02, 11:16, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
jagos
KLUBOWICZ
Pomógł: 40 razy Dołączył: 14 Lis 2009 Posty: 1677 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2015-03-02, 11:30
|
|
|
rosomak1983, objawy nie wskazywały na wieniec. Raz zazębiał raz nie. Widocznie trzymał się na 1 śrubie i pewnie wtedy zazębiał gdy akurat trafiło na przykręconą część wieńca. Ogólnie to nie wiem jak mogłem z tym jeździć. Nie było nic niepokojącego w dzwięku silnika i podczas jazdy. |
_________________ Był Colt C58A + 4G63T - 230KM
Jest Eclipse 2G + 4G63T - 400KM
|
|
|
|
|
rosomak1983
KLUBOWICZ
Pomógł: 31 razy Wiek: 40 Dołączył: 18 Lis 2010 Posty: 1766 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 2015-03-02, 12:14
|
|
|
Swoja droga ta fidanza niezły syf... |
_________________ Eclipse D27A 4x4 4g63T
6 bolt only.
Life is too short to drive boring cars...
Primera P11 2.0
|
|
|
|
|
jagos
KLUBOWICZ
Pomógł: 40 razy Dołączył: 14 Lis 2009 Posty: 1677 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2015-03-02, 12:31
|
|
|
rosomak1983 napisał/a: | Swoja droga ta fidanza niezły syf... |
Taaaa... poza tym jest kilka rzeczy w aucie, które nie sa takie jak w opisie chociażby przez PXS albo Szymona...ale to zostawię dla siebie min. zamach miał być ACT a jest Fidanza dlatego też przez myśl mi nie przeszło, że wieniec zrobi takie kuku. Alek ma w Szarym seryjny zamach i wałki 272/272 i daje radę i trzyma obroty, nie gaśnie- fakt przy 1200RPM, ale stoją... |
_________________ Był Colt C58A + 4G63T - 230KM
Jest Eclipse 2G + 4G63T - 400KM
|
|
|
|
|
simongs1
KLUBOWICZ
Pomógł: 18 razy Dołączył: 04 Wrz 2007 Posty: 839 Skąd: Kluczbork/Skawina
|
Wysłany: 2015-03-02, 15:54
|
|
|
jagos napisał/a: | rosomak1983 napisał/a: | Swoja droga ta fidanza niezły syf... |
Taaaa... poza tym jest kilka rzeczy w aucie, które nie sa takie jak w opisie chociażby przez PXS albo Szymona...ale to zostawię dla siebie min. zamach miał być ACT a jest Fidanza dlatego też przez myśl mi nie przeszło, że wieniec zrobi takie kuku. Alek ma w Szarym seryjny zamach i wałki 272/272 i daje radę i trzyma obroty, nie gaśnie- fakt przy 1200RPM, ale stoją... |
Czuje się wywołany do tablic tak więc powiedz mi kilka tych rzeczy które się nie zgadzają? Jak brałeś auto to nawet mówiłem tobie ze jest założona fidanza i dla tego kuleje na wolnych obrotach tak więc co się nie zgadza?
[ Dodano: 2015-03-02, 16:12 ]
rosomak1983 napisał/a: | Swoja droga ta fidanza niezły syf... |
Fidanza jak każda duża firma ma wpadki
po drugie Ros po raz kolejny powiem to co już kiedyś powiedziałem nie znasz się
co do ACT to poszukaj na necie jak się gna i łamią
http://www.fidanza.com/fidanza-distinction/ |
_________________ "PAIN IS TEMPORARY, PRIDE IS FOREVER" |
Ostatnio zmieniony przez simongs1 2015-03-02, 16:13, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
jagos
KLUBOWICZ
Pomógł: 40 razy Dołączył: 14 Lis 2009 Posty: 1677 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2015-03-02, 17:55
|
|
|
simongs1, myślę, ze to nie miejsce na tego typu dyskusje. Pamiętam rozmowę o ostrych wałkach i, że w PXS powiedzieli żeby ustawić stałe 1500RPM to nie będzie gasnął. Jeśli mówiłeś, że jest Fidanza a ja tego nie wyłapałem to przepraszam.
I nie mam pretensji bo gdybym miał to bym na pewno tego się domagał. Jedynie mogę mieć do siebie pretensje, ze o coś nie dopytałem czy też nie spojrzałem dokładnie |
_________________ Był Colt C58A + 4G63T - 230KM
Jest Eclipse 2G + 4G63T - 400KM
|
|
|
|
|
rosomak1983
KLUBOWICZ
Pomógł: 31 razy Wiek: 40 Dołączył: 18 Lis 2010 Posty: 1766 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 2015-03-02, 18:04
|
|
|
simongs1 napisał/a: | rosomak1983 napisał/a:
Swoja droga ta fidanza niezły syf...
Fidanza jak każda duża firma ma wpadki
po drugie Ros po raz kolejny powiem to co już kiedyś powiedziałem nie znasz się
co do ACT to poszukaj na necie jak się gna i łamią
http://www.fidanza.com/fidanza-distinction/ |
Dla mnie jesli koło zamachowe sie rozkreca to mniejsza o to czy fidanza czy ACT , jest niewybaczalne zeby takie rzeczy sie zdarzały. To nie mogli tego wienca wprasowac na goraco tylko na jakis smiesznych srubkach osadzic. |
_________________ Eclipse D27A 4x4 4g63T
6 bolt only.
Life is too short to drive boring cars...
Primera P11 2.0
|
|
|
|
|
jagos
KLUBOWICZ
Pomógł: 40 razy Dołączył: 14 Lis 2009 Posty: 1677 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2015-03-02, 18:47
|
|
|
rosomak1983 napisał/a: | simongs1 napisał/a: | rosomak1983 napisał/a:
Swoja droga ta fidanza niezły syf...
Fidanza jak każda duża firma ma wpadki
po drugie Ros po raz kolejny powiem to co już kiedyś powiedziałem nie znasz się
co do ACT to poszukaj na necie jak się gna i łamią
http://www.fidanza.com/fidanza-distinction/ |
Dla mnie jesli koło zamachowe sie rozkreca to mniejsza o to czy fidanza czy ACT , jest niewybaczalne zeby takie rzeczy sie zdarzały. To nie mogli tego wienca wprasowac na goraco tylko na jakis smiesznych srubkach osadzic. |
Tu się z Tobą zgodzę |
_________________ Był Colt C58A + 4G63T - 230KM
Jest Eclipse 2G + 4G63T - 400KM
|
|
|
|
|
simongs1
KLUBOWICZ
Pomógł: 18 razy Dołączył: 04 Wrz 2007 Posty: 839 Skąd: Kluczbork/Skawina
|
Wysłany: 2015-03-04, 12:49
|
|
|
nie ma firmy bez fu**k up od HKS po Apexi
zobacz sprzęgło do mojej supry Orginał HKS 3 tarcze chciałem kupić ale poczytałem o nim i jakoś mi przeszło |
_________________ "PAIN IS TEMPORARY, PRIDE IS FOREVER" |
|
|
|
|
kafar_1989
KLUBOWICZ
Pomógł: 13 razy Wiek: 35 Dołączył: 05 Sty 2009 Posty: 654 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2015-03-09, 21:14
|
|
|
Ja mam Exedy ale zminiam teraz i polecam sprzegla Extreme u nas drifto wozy na tym lataj ceny sa przystepne a do tego mozna zamawiac mixy np teraz mamy sprzegla do 2jz ze srodkiem (wieloklin) od Vipera i nie ma u nich problemow z takimi rzeczami |
_________________ DSM 1G
4G63T 6bolt |
|
|
|
|
|