Mitsubishi Eclipse Klub Polska Strona Główna Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Zawory
Autor Wiadomość
Malutki010 
KLUBOWICZ
G2 GS&T


Pomógł: 18 razy
Dołączył: 23 Lut 2009
Posty: 473
Skąd: Krapkowice
Wysłany: 2015-06-10, 20:03   

jagos napisał/a:
szlif zaworów i gniazd na 1 lub 2 kąty ?

jak dobrze rozumie to zawór ma wtedy dwa kąty szczelności ??
_________________
http://www.mekp.pl/viewtopic.php?t=10943
 
 
GOLDI 
KLUBOWICZ

Pomógł: 198 razy
Dołączył: 26 Mar 2012
Posty: 4043
Skąd: KrK/Rbk
Wysłany: 2015-06-10, 20:33   

Eolavide napisał/a:
Również jestem ciekaw ile seryjna głowica 4G63 wytrzyma mocy. Tak mniej więcej ile KM można dołożyć do tych 150KM. Na Topendpower jest wzmianka że wymiana na twardsze jest już elementem koniecznym przy podnoszeniu mocy. Wiem że, jest to w jakimś sensie chwyt żeby przyciągnąć klientów. Ale do sedna ile?

,,Sprężynki zaworowe i talerzyki są na pewnym etapie modyfikacji koniecznym elementem do wymiany. Wzmocnione przez Brian Crower zestawy charakteryzują się wysoką wytrzymałością i wydajnością. Pozwalają silnikowi osiągnąć wyższe obroty przez szybsze i stabilniejsze utrzymanie zaworu w ruchu co przekłada się na większą moc i gwarantują stabilniejsza pracę jednostki i lepszą sprężystość zaworów w wyższym zakresie obrotów,,
ło jessu :) jak to ile wytrzyma głowica :) ? a to jakis słąby punkt silnika jest :) ? wytrzyma sporo. tylko ze przeplywy ma kiepskie... nie trzeba nic wymieniac przy podnoszeniu mocy, a chcac dodac moc n/a to nie takie chop siup jak sie wydaje..


obrobka na katy to nie kwestia szczelnosci :badcrack: tylko przedewszystkim przeplywu ;)
a szczelnosc ma byc zachowana...

głownie chodzi o "zapewnia on większy wolny przekrój przepływu przy takim samym wzniosie zaworu. Stosowanie szerszych przylgni daje lepsze odprowadzenie ciepła od zaworu, ale trudniej jest wtedy o utrzymanie szczelności, gdyż na przylgni osadza się więcej twardych cząstek ze spalonego oleju."


cos za cos
ciezko znalezc animacje ktora wam cos uzmyslowi ;)

zabieracie sie do tematu od złej strony...
_________________
"Choć śmieje się ostatni, ja wciąż jestem poważny..."
Toyota Mr2 sw21
 
 
Eolavide 
KLUBOWICZ

Wiek: 35
Dołączył: 16 Lut 2014
Posty: 31
Skąd: Bogatynia
Wysłany: 2015-06-10, 20:47   

Dzięki GOLDI za wypowiedź. Mi nie zależy tak na Mocy pytałem z ciekawości i na przyszłość. Doprowadzić Miśka do fajnego stanu i cieszyć oko i duszę to należy robić.

Bo mam jeszcze jeden text jest w nim sens tylko nie pojmuję kiedy takie coś wypadałoby w przypadku 4G63 wdrożyć. Jak możesz jakoś się odnieść swoim fachowym okiem byłbym wdzięczny.

,,Twardsze sprężyny zaworowe montuje się do sportu. W wyczynowych silnikach zależy nam na tym, by zawory jak najwięcej w czasie swojego otwarcia wydawały ładunku do cylindra, dlatego w takim silniku wznios krzywki jest bardzo ostry. Szybko się otwiera, szybko zamyka (duży wsp. wypełnienia krzywki, przekłada się również na duży wsp. napełnienia cylindra). Szybkie otwieranie, duże przyspieszenia powodują duże siły bezwładności, które mogłyby spowodować, że np. zawór wyleci z gniazda zaworowego, twarde sprężyny natomiast pochłaniają te siły bezwładności grzybka,,
 
 
GOLDI 
KLUBOWICZ

Pomógł: 198 razy
Dołączył: 26 Mar 2012
Posty: 4043
Skąd: KrK/Rbk
Wysłany: 2015-06-10, 21:13   

Eolavide napisał/a:
tylko nie pojmuję kiedy takie coś wypadałoby w przypadku 4G63 wdrożyć

Eolavide napisał/a:
do sportu
_________________
"Choć śmieje się ostatni, ja wciąż jestem poważny..."
Toyota Mr2 sw21
 
 
Eolavide 
KLUBOWICZ

Wiek: 35
Dołączył: 16 Lut 2014
Posty: 31
Skąd: Bogatynia
Wysłany: 2015-06-10, 21:19   

Hah no tak w sumie można było to przewidzieć. Dzięki, chyba autor tematu może ocenić twoją pomoc. U mnie byłby +.
 
 
Brian 
KLUBOWICZ


Pomógł: 31 razy
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 2011
Wysłany: 2015-06-10, 21:24   

GOLDI napisał/a:
Eolavide napisał/a:
Również jestem ciekaw ile seryjna głowica 4G63 wytrzyma mocy. Tak mniej więcej ile KM można dołożyć do tych 150KM. Na Topendpower jest wzmianka że wymiana na twardsze jest już elementem koniecznym przy podnoszeniu mocy. Wiem że, jest to w jakimś sensie chwyt żeby przyciągnąć klientów. Ale do sedna ile?

,,Sprężynki zaworowe i talerzyki są na pewnym etapie modyfikacji koniecznym elementem do wymiany. Wzmocnione przez Brian Crower zestawy charakteryzują się wysoką wytrzymałością i wydajnością. Pozwalają silnikowi osiągnąć wyższe obroty przez szybsze i stabilniejsze utrzymanie zaworu w ruchu co przekłada się na większą moc i gwarantują stabilniejsza pracę jednostki i lepszą sprężystość zaworów w wyższym zakresie obrotów,,
ło jessu :) jak to ile wytrzyma głowica :) ? a to jakis słąby punkt silnika jest :) ? wytrzyma sporo. tylko ze przeplywy ma kiepskie... nie trzeba nic wymieniac przy podnoszeniu mocy, a chcac dodac moc n/a to nie takie chop siup jak sie wydaje..
zabieracie sie do tematu od złej strony...

:o Goldi nie pij tyle :P chłopaki chłopaki :) mylicie pojęcia... Głowica to nie takie hop siup i tak jak Goldi pisał zabieracie sie od .... strony ;) Ile głowica wytrzyma ? Miliony triliony KM :P ile wytrzymają zawory ? To nie korby nie przenoszą mocy ... Jedyne ich ograniczenie od strony czysto technologicznej to odporność termiczna i ich przepustowość. Im większa przepustowość = większa moc. I na tym koniec Twardsze ... to nie nabijanie klientów w butelke a chodzi o Twardsze sprężynki !! A nie głowice czy zawory :doh: Twardsze sprężynki są wymagane przy instalacji ostrzejszych wałków = podnoszeniu mocy bo wymiana wałków na ostrzejsze jest w pewnym momencie konieczna i trafiamy na sciane przez ktora bez walków nie przejdziemy.... Twardsze sprężynki sa wymagane do ostrzejszych wałków ponieważ dzięki ostrzejszym wałkom głowica się wyżej kręci co powoduje że w pewnym zakresie seryjne sprężynki mogą nie nadążać z domykaniem i otwieraniem zaworów a wiadomo czym to się kończy :glupawka: Sorry za formę mojego wywodu ale pisałem na szybko bo juz nie moge patrzec co tu sie dzieje i w jakim kierunku to idzie :wtf:

Goldi od kiedy głowica w DSM jest tak zajebista ze nic nie trzeba w niej wymieniać :wtf: ? Zmienia Ci sie jak w kalejdoskopie :wtf:

Co do większych zaworów, ktoś coś napisze ze większe = bardziej zajebiste i potem wszyscy bezmyślnie to papugują :? Otóż większe nie zawsze = lepsze zależy co chce się osiągnąć i jaką charakterystykę ... Robiąc +1mm zawory czy więcej zmniejszamy sobie zakres regulacji wałków na kołach rozrządu :zenada: Nosz #$%&!@ :boks:
 
 
GOLDI 
KLUBOWICZ

Pomógł: 198 razy
Dołączył: 26 Mar 2012
Posty: 4043
Skąd: KrK/Rbk
Wysłany: 2015-06-10, 21:34   

Brian napisał/a:
Goldi od kiedy głowica w DSM jest tak zajebista ze nic nie trzeba w niej wymieniać ? Zmienia Ci sie jak w kalejdoskopie
a ktos z tego tematu planuje cos co nie przeniesie seria ;) ? watpie... sa setupy na tym forum gdzie seria nawet po walkach to zwezka ;) ale nie w tym temacie ;)
_________________
"Choć śmieje się ostatni, ja wciąż jestem poważny..."
Toyota Mr2 sw21
 
 
Brian 
KLUBOWICZ


Pomógł: 31 razy
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 2011
Wysłany: 2015-06-10, 21:39   

GOLDI napisał/a:
Brian napisał/a:
Goldi od kiedy głowica w DSM jest tak zajebista ze nic nie trzeba w niej wymieniać ? Zmienia Ci sie jak w kalejdoskopie
a ktos z tego tematu planuje cos co nie przeniesie seria ;) ? watpie... sa setupy na tym forum gdzie seria nawet po walkach to zwezka ;) ale nie w tym temacie ;)


To fakt :jezyk: ale w teorii wszyscy robia ponad 400KM :badcrack: wiec pisz teoretycznie :jezyk: wiadomo jak sie to skonczy :ksiadz:

P.S: Forum to miejsce gdzie powinna być przekazywana rzetelna wiedza :P a obawiam sie ze jesli ktos kto naprawde bedzie chcial zrobic moc, wejdzie tutaj ... :roll: to forum zrobi mu sieke z baniaka :jezyk:
 
 
GOLDI 
KLUBOWICZ

Pomógł: 198 razy
Dołączył: 26 Mar 2012
Posty: 4043
Skąd: KrK/Rbk
Wysłany: 2015-06-10, 22:35   

Brian napisał/a:
P.S: Forum to miejsce gdzie powinna być przekazywana rzetelna wiedza a obawiam sie ze jesli ktos kto naprawde bedzie chcial zrobic moc, wejdzie tutaj ... to forum zrobi mu sieke z baniaka
na wiekszosc for (jak i tutaj) jest ona bzdur i pare procent prawdy ;) ktoś kto ma wiedze i umie ja przefiltrowac na pewno nie bedzie szukal jej na forum tylko sam coś zbuduje, ewentualnie odda w rece rzetelnego tunera badz na jego wiedzy bedzie bazowac ;) Brianku samochodu przez internet sie nie naprawia ani nie tuninguje :P

Brian napisał/a:
ale w teorii wszyscy robia ponad 400KM
kuzwa a myslalem ze po pincet :P czlowiek uczy sie cale zycie ;)
_________________
"Choć śmieje się ostatni, ja wciąż jestem poważny..."
Toyota Mr2 sw21
 
 
Eolavide 
KLUBOWICZ

Wiek: 35
Dołączył: 16 Lut 2014
Posty: 31
Skąd: Bogatynia
Wysłany: 2015-06-10, 23:02   

Musiałem chyba trafić na te procenty w czasie kiedy składałem silnik po zerwaniu paska balansu. Ten widok zaworów... Potrzebne informację znalazłem tutaj na forum wystarczy chcieć. W garażu dzień za dniem i Eclipse od 5 miesięcy cieszy z jazdy. Balans wywalony a większość części u kolegi Rosomak załatwiłem.
Forum dobra rzecz!.
Ostatnio zmieniony przez Eolavide 2015-06-10, 23:04, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Horacjusz 
KLUBOWICZ

Pomógł: 15 razy
Wiek: 37
Dołączył: 24 Kwi 2014
Posty: 649
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2015-06-11, 20:13   

Brian, Czy to nie przypadkiem ty prawiłeś wywody co do ,,Zaworów" na FB ??? :ksiadz:
_________________
Był EAGLE TALON TSI AWD 1G 4G63T 6Bolt
EAGLE TALON TSI 2G 4G63T 7bolt EVO 9
Jest 1G GS szrocik
 
 
Pehdesign 
KLUBOWICZ

Pomógł: 28 razy
Wiek: 34
Dołączył: 02 Mar 2008
Posty: 1235
Skąd: Chorzów
Wysłany: 2015-06-11, 20:17   

Horacjusz, nie
 
 
 
Horacjusz 
KLUBOWICZ

Pomógł: 15 razy
Wiek: 37
Dołączył: 24 Kwi 2014
Posty: 649
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2015-06-11, 20:22   

Pehdesign, :ok:
_________________
Był EAGLE TALON TSI AWD 1G 4G63T 6Bolt
EAGLE TALON TSI 2G 4G63T 7bolt EVO 9
Jest 1G GS szrocik
 
 
Eolavide 
KLUBOWICZ

Wiek: 35
Dołączył: 16 Lut 2014
Posty: 31
Skąd: Bogatynia
Wysłany: 2015-06-11, 23:15   

Wywody to 3 osoby prawiły tak na dobrą sprawę. Często tam zaglądam bo tutaj oczekiwać na jakiś odzew tooo... już nie będę się brzydko wyrażać .
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,08 sekundy. Zapytań do SQL: 13