CIEKAWE OGŁOSZENIA |
Autor |
Wiadomość |
OLO85
KLUBOWICZ
Pomógł: 1 raz Wiek: 38 Dołączył: 09 Paź 2015 Posty: 117 Skąd: NDM
|
Wysłany: 2016-11-21, 10:25
|
|
|
Panowie, Panie Nie wiem czy jesteście zainteresowani zawieszeniem gwintowanym do swoich furek, jeśli tak jak ja uznaliście, że czas kupić coś porządnego to polecam ISC, Zrobiłem mały rekonesans rynku i opinie mówią, że żadne D2 i tym podobne nie mają startu do ISC, BC racing jest podobnej (trochę podobno gorszej jakości) ale kosztuje ok 4000 PLN.
Teraz trwa a raczej zakończył się zakup grupowy organizowany przez www.isc-n1.eu jednak dla zdecydowanych istnieje jeszcze możliwość zakupu do końca tygodnia.
Ja za swój zestaw Sporta zapłaciłem 3100PLN także cena bardzo ok, formalności wyglądają w ten sposób, że trzeba wpłacić zaliczkę 700 PLN zawieszenie płynie statkiem i planowana dostawa to luty także fajnie rozkłada się w czasie
Ps: tu na forum jeździ jeden fajny wozik na ISC i nie narzeka jak coś to piszcie podpowiem co i jak |
_________________ Opel Insignia ST OPC Line 160KM
Eclipse Gs-T Spyder 315 KM |
|
|
|
|
Pehdesign
KLUBOWICZ
Pomógł: 28 razy Wiek: 34 Dołączył: 02 Mar 2008 Posty: 1235 Skąd: Chorzów
|
Wysłany: 2016-11-21, 10:52
|
|
|
OLO85, napisz jak je zamontujesz, jak się na nich jeździ. Bo w sieci można natrafić na informację że na drodze zachowują się jak piłeczki pingpongowe. O ile na torze to może nie przeszkadzać to na drodze ludzie narzekają na brak tłumienia. Ale jestem ciekaw czy tak naprawdę się zachowują |
|
|
|
|
OLO85
KLUBOWICZ
Pomógł: 1 raz Wiek: 38 Dołączył: 09 Paź 2015 Posty: 117 Skąd: NDM
|
Wysłany: 2016-11-21, 11:01
|
|
|
też na takie opinie trafiłem, po czym wyjaśniono mi że to w dużej mierze zależy od ustawień samego amortyzatora i doborze sprężyn krótkie info.
Odnośnie różnicy w zawieszeniach.
Ustawiony 32 stopień w wersji COMFORT to 15 stopień 2 SPORCIE.
I tak samo wyżej 32 stopień w SPORT to 16 stopień w RACING.
Chodzi o charakterystykę amortyzatora. Nie ma tu mowy o sprężynach które ustala się osobno. Ja na początek zdecydowałem się na sprężyny 8/6, które powinny zapewnić trochę komfortu.
Amortyzatory Comfort i SPORT mają taką samą budowę na poduszce poliuretanowo gumowej w przednich amortyzatorach.
Racing ma grubsze obudowy oraz grubsze wkłady. W przednich amorach ma pillowball czyli łożyska w obudowach aluminiowych, które myślę, że do cywilnego poruszania się po drogach są zbędne. |
_________________ Opel Insignia ST OPC Line 160KM
Eclipse Gs-T Spyder 315 KM |
|
|
|
|
wojtas
KLUBOWICZ
Pomógł: 40 razy Wiek: 42 Dołączył: 17 Paź 2007 Posty: 2980 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2016-11-21, 12:02
|
|
|
Pehdesign napisał/a: | na drodze zachowują się jak piłeczki pingpongowe |
jak skręcisz na max to podejżewam ze tak będzie z kazdym gwintem.
mozna wtedy calkowicie zapomniec o jezdzie po miescie i jedynie dowozic fure lawetą na jakis tor |
_________________ http://www.mekp.pl/viewtopic.php?p=221749#221749
|
|
|
|
|
OLO85
KLUBOWICZ
Pomógł: 1 raz Wiek: 38 Dołączył: 09 Paź 2015 Posty: 117 Skąd: NDM
|
|
|
|
|
Tofik
KLUBOWICZ Mistrz Ciętej Riposty
Pomógł: 68 razy Wiek: 40 Dołączył: 23 Lut 2008 Posty: 2724 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 2016-11-21, 17:17
|
|
|
Do 25 są zbierani chętni na zakup, a do 5 grudnia trzeba wpłacić zaliczkę.
Pablo ma u siebie ISC. Ja do siebie do Nysy też mam ISC tylko wersję DRIFT.
Sport i Comfort wychodzi na obecną chwilę 3200zł a Racing i Drift 3500zł bo nie wierzę że w styczniu cena dolara spadnie poniżej 4zł
Co jest mega fajne w ISC że jest to w pełni serwisowalne zawieszenie i każdą część można dokupić osobno, bez problemu. Do tego można go konfigurować na wiele sposobów, np złożyć amor z górą z innego auta a dołem z innego jak np się modzi zawiasy i robi jakiegoś customa. |
_________________
|
|
|
|
|
OLO85
KLUBOWICZ
Pomógł: 1 raz Wiek: 38 Dołączył: 09 Paź 2015 Posty: 117 Skąd: NDM
|
Wysłany: 2016-11-21, 22:13
|
|
|
Tofik Ceny są takie jak napisałem czyli 3100zł za sport i komfort i 3400zł za racing.
Gdyby był problem z tym zawsze można się na mnie powołać |
_________________ Opel Insignia ST OPC Line 160KM
Eclipse Gs-T Spyder 315 KM |
|
|
|
|
jagos
KLUBOWICZ
Pomógł: 40 razy Dołączył: 14 Lis 2009 Posty: 1677 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2016-11-22, 09:32
|
|
|
Moje Tokico Illumina spełnia moje oczekiwania. Przejechałęm się Wojtaska paździeżem to wiem, ze taki zawias nie jest dla mnie. W 2g na tokico juz jest nisko a co dopiero na gwincie w aucie do jazdy na codzien. Regulacja dobicia amortyzatorów przy Tokico jest dla mnie wystarczająca i nie zajmuje więcej jak 2min Żeby nie było, że odradzam komukolwiek zakup gwintu. |
_________________ Był Colt C58A + 4G63T - 230KM
Jest Eclipse 2G + 4G63T - 400KM
|
|
|
|
|
MATi
KLUBOWICZ
Pomógł: 109 razy Wiek: 36 Dołączył: 18 Lip 2007 Posty: 8546 Skąd: WWA/Raszyn
|
Wysłany: 2016-11-22, 10:22
|
|
|
Ten ISC to kiedyś chłopaki do rx8 wkladali i ogólnie beton nie wiele droższy Mazdaspeed był dużo lepszy od tego ale fakt na tym ISC można było mocniej obniżyć |
|
|
|
|
trucky
KLUBOWICZ wg Szakala: Wariat:)
Pomógł: 24 razy Wiek: 36 Dołączył: 18 Lip 2007 Posty: 1559 Skąd: Dolsk WLKP
|
Wysłany: 2016-11-22, 10:29
|
|
|
jagos napisał/a: | W 2g na tokico juz jest nisko a co dopiero na gwincie |
Z tym, że gwint ma to do siebie, że możesz sobie wyregulować obniżenie Takie D2 co kolega wrzucił wyżej ma regulację w zakresie +20/-80mm, czyli możesz sobie nawet podnieść auto o 2cm Regulacja twardości to inna sprawa |
_________________ "If I'm going to live, I want to live fully" Ayrton Senna
Ułęż 2:47 |
|
|
|
|
jagos
KLUBOWICZ
Pomógł: 40 razy Dołączył: 14 Lis 2009 Posty: 1677 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2016-11-22, 11:07
|
|
|
Ale takie kręcenie sobie kto kiedy i jak chce skręcić to musi liczyć się z tym, ze auto będzie ściągało. Takie ustawianie na znaki/oko to nie to co ustawienie na wagach. A później zdziwienie, że auto ściąga. Co z tego że będzie obniżony jak będzie jechał z
I wiem co to regulacja dobicia/twardości a regulacja wysokości. Chodziło mi o to, że to co oferuje Tokico jest dla mnie w zupełności wystarczające. |
_________________ Był Colt C58A + 4G63T - 230KM
Jest Eclipse 2G + 4G63T - 400KM
|
Ostatnio zmieniony przez jagos 2016-11-22, 11:10, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
trucky
KLUBOWICZ wg Szakala: Wariat:)
Pomógł: 24 razy Wiek: 36 Dołączył: 18 Lip 2007 Posty: 1559 Skąd: Dolsk WLKP
|
Wysłany: 2016-11-22, 12:08
|
|
|
Jasne, każda zmiana wysokości jest ingerencją i wymaga chociażby sprawdzenia i regulacji zbieżności. Przy większych zmianach wysokości potrzebne są też ciut większe ingerencje w zawieszenie, po prostu napisałeś tak, że "w 2g na tokico jest już nisko, a co dopiero na gwincie", a w kolejnym zdaniu już o regulacji dobicia, stąd moja wypowiedź |
_________________ "If I'm going to live, I want to live fully" Ayrton Senna
Ułęż 2:47 |
|
|
|
|
$livka46
KLUBOWICZ
Pomógł: 6 razy Wiek: 34 Dołączył: 27 Gru 2012 Posty: 156 Skąd: Węgliniec
|
|
|
|
|
Kadahir
KLUBOWICZ
Pomógł: 6 razy Wiek: 26 Dołączył: 29 Mar 2016 Posty: 110 Skąd: Krosno
|
|
|
|
|
herod
KLUBOWICZ
Pomógł: 2 razy Wiek: 36 Dołączył: 30 Paź 2010 Posty: 112 Skąd: rzeszów
|
Wysłany: 2016-12-07, 18:15
|
|
|
|
|
|
|
|
cichydawid
KLUBOWICZ
Pomógł: 15 razy Wiek: 28 Dołączył: 03 Lis 2013 Posty: 313 Skąd: Zawiercie
|
Wysłany: 2016-12-14, 23:12
|
|
|
dzień dobry państwu,
http://www.ebay.co.uk/itm...r4AAOSw44BYNN4N
to tylko supra twin turbo Z HAKIEM.
Przeglądajcie dalej.
|
_________________ Saab 9-5 2.0T 300km private daily
Saab 9-3 OG 2.0t 250km
Saab 9-3 SS 2.0t daily 230km
Peugeot 106 1.6 16v rajdówka |
|
|
|
|
Mich
KLUBOWICZ
Dołączył: 02 Cze 2014 Posty: 150 Skąd: wroclaw
|
Wysłany: 2016-12-14, 23:35
|
|
|
Fascynuje mnie liczba kluczy na breloczku u tego sprzedawcy |
|
|
|
|
pornus69
KLUBOWICZ
Pomógł: 18 razy Wiek: 36 Dołączył: 12 Gru 2009 Posty: 603 Skąd: Wloclawek/Hoofddorp
|
Wysłany: 2016-12-20, 17:36 Zna ktos to auto ?
|
|
|
Witam, kuzyn szuka 2g do 10kzl. Chcemy na dniach jechac go obejrzec. Moze ktos juz go ogladal lub wie cos na jego temat ? Z gory dzieki za info
Mitsubishi Eclipse 2g 18" eibah exedy magnaflow
https://www.olx.pl/oferta...D5-IDfmQVj.html |
_________________ Life is 2 short to drive boring cars |
|
|
|
|
Paulus
KLUBOWICZ
Pomógł: 15 razy Wiek: 50 Dołączył: 30 Lip 2007 Posty: 985 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
|
rosomak1983
KLUBOWICZ
Pomógł: 31 razy Wiek: 40 Dołączył: 18 Lis 2010 Posty: 1766 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 2016-12-31, 00:00
|
|
|
jak mój, tylko ta podła seryjna felga... |
_________________ Eclipse D27A 4x4 4g63T
6 bolt only.
Life is too short to drive boring cars...
Primera P11 2.0
|
|
|
|
|
|