Mitsubishi Eclipse Klub Polska Strona Główna Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
1g nie odpala
Autor Wiadomość
schemat9 
zielenina


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 03 Sty 2017
Posty: 14
Skąd: Biesowice
Wysłany: 2017-03-31, 19:16   1g nie odpala

Witam, mam problem z moim 1g, auto normalnie zgasiłem z kluczyka postało trzy dni w garażu i nie odpala, kręcę rozrusznikiem auto się odezwie i od razu gaśnie, jak kręcę rozrusznikiem i pompuje gazem to w ogóle się nie odezwie a jak przytrzymam na rozruszniku to próbuje zapalić ale się dusi i potrafi w wydech strzelić. Czasami jest tak jakby przy odpalaniu na chwilę blokował się rozrusznik jak by słaby akumulator był ale na kablach rozruchowych robi to samo. Świece i przewody są założone nowe dwa tygodnie temu, pompa paliwa sprawna, porozpinałem wtyczki jakie widziałem na silniku, wyczyściłem je ale to nic nie pomogło. Ktoś ma jakieś pomysły co to może być?
_________________

 
 
jan 
KLUBOWICZ


Pomógł: 13 razy
Wiek: 41
Dołączył: 27 Wrz 2007
Posty: 540
Skąd: Sulejów
Wysłany: 2017-03-31, 19:35   

Przyczyn może być wiele. Czujnik wałka? Ogromna dziura w dolocie? Nie jest tak, że jak na chwilę zapali, to wchodzi na wysokie obroty i potem gaśnie?
 
 
schemat9 
zielenina


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 03 Sty 2017
Posty: 14
Skąd: Biesowice
Wysłany: 2017-03-31, 19:44   

jan napisał/a:
Przyczyn może być wiele. Czujnik wałka? Ogromna dziura w dolocie? Nie jest tak, że jak na chwilę zapali, to wchodzi na wysokie obroty i potem gaśnie?


nie wchodzi na wysokie obroty w ogóle nawet z pedałem gazu w podłodze, zakręcę rozrusznikiem to odpala od strzała ale od razu gaśnie a jak chcę przegazować to się dusi albo w wydech strzeli. Podczas jazdy nic się nie działo, chodził aż miło
_________________

 
 
kruk42 
KLUBOWICZ


Pomógł: 3 razy
Wiek: 49
Dołączył: 05 Mar 2017
Posty: 238
Skąd: Pasłęk
Wysłany: 2017-03-31, 20:14   

Witam. Sprawdź dokładnie gumę od przeplywomierza do przepustnicy, czy nie łapie dzikiego powietrza. Kiedy kupowałem drugie 1g na przekładki miało takie same objawy. Tyle że po 15 kreceniu sama powoli wchodziła na obroty. Nie dotykalem gazu bo gasla natychmiast. Guma od przeplywki była dość sparciala, ale niby cała. Jak już sama z bólem weszła na obroty i się rozgrzala paliła i jeździła bez problemu. Po nocy wszystko od nowa. Ten sam silnik włożyłem do swojego gsa i na moim CPU i przeplywomierzu nic się nie dzieje. Odpalił bez problemu. Masz możliwość pożyczyć sprawne CPU lub przepływomierz? Zacznij od tego. Nic nie ruszaj przy silniku. Jeśli to nie pomoże są tu koledzy którzy powiedzą co dalej :ok:
_________________
Kruk42
 
 
schemat9 
zielenina


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 03 Sty 2017
Posty: 14
Skąd: Biesowice
Wysłany: 2017-04-01, 18:33   

kruk42 napisał/a:
Witam. Sprawdź dokładnie gumę od przeplywomierza do przepustnicy, czy nie łapie dzikiego powietrza. Kiedy kupowałem drugie 1g na przekładki miało takie same objawy. Tyle że po 15 kreceniu sama powoli wchodziła na obroty. Nie dotykalem gazu bo gasla natychmiast. Guma od przeplywki była dość sparciala, ale niby cała. Jak już sama z bólem weszła na obroty i się rozgrzala paliła i jeździła bez problemu. Po nocy wszystko od nowa. Ten sam silnik włożyłem do swojego gsa i na moim CPU i przeplywomierzu nic się nie dzieje. Odpalił bez problemu. Masz możliwość pożyczyć sprawne CPU lub przepływomierz? Zacznij od tego. Nic nie ruszaj przy silniku. Jeśli to nie pomoże są tu koledzy którzy powiedzą co dalej :ok:


guma od przepływomierza była sparciała, założyłem drugą dobrą ale nadal nie odpala, wężyki od podciśnień są szczelne
_________________

 
 
kruk42 
KLUBOWICZ


Pomógł: 3 razy
Wiek: 49
Dołączył: 05 Mar 2017
Posty: 238
Skąd: Pasłęk
Wysłany: 2017-04-01, 20:58   

Przeplywke masz od kogoś pożyczyć sprawną, lub CPU? Chodzi o to żeby sprawdzić czy zaskoczy, a nie narażać Cię na koszty.
_________________
Kruk42
 
 
schemat9 
zielenina


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 03 Sty 2017
Posty: 14
Skąd: Biesowice
Wysłany: 2017-04-01, 21:38   

kruk42 napisał/a:
Przeplywke masz od kogoś pożyczyć sprawną, lub CPU? Chodzi o to żeby sprawdzić czy zaskoczy, a nie narażać Cię na koszty.


mam jeszcze jednego 1g na chodzie i przepływke przełożyłem cpu też i nic nie dało, myślę że coś z zapłonem ponieważ jak bawiłem się zapłonem to odpalił ale cicho w wydech strzela, obroty są za niskie, nie ma mocy i obroty falują bardzo nisko aż gaśnie. Aparat zapłonowy?
_________________

 
 
kruk42 
KLUBOWICZ


Pomógł: 3 razy
Wiek: 49
Dołączył: 05 Mar 2017
Posty: 238
Skąd: Pasłęk
Wysłany: 2017-04-01, 22:06   

Nie pisałeś o zapłonie. Niskie obroty ustawisz śruba przy przepustnicy. Tą z czarnym kablem. Wyższe i tak na siebie bierze komputer. Spróbuj nawet na wolnych rozgrzać silnik aż załączy wentylatory. Potem na kilka sekund odłącz akumulator. Zresetuje to komputer. Niestety w zapłonie ani krokowy Ci nie pomogę :?
_________________
Kruk42
 
 
schemat9 
zielenina


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 03 Sty 2017
Posty: 14
Skąd: Biesowice
Wysłany: 2017-04-01, 22:52   

kruk42 napisał/a:
Nie pisałeś o zapłonie. Niskie obroty ustawisz śruba przy przepustnicy. Tą z czarnym kablem. Wyższe i tak na siebie bierze komputer. Spróbuj nawet na wolnych rozgrzać silnik aż załączy wentylatory. Potem na kilka sekund odłącz akumulator. Zresetuje to komputer. Niestety w zapłonie ani krokowy Ci nie pomogę :?


nie pisałem o zapłonie bo byłem drugi raz w garażu sprawdzić właśnie zapłon ponieważ nie daje mi spokoju to auto, remontowałem go od września 2016 do teraz oczywiście w wolnych chwilach i zawsze coś a chciał bym już pojeździć tym autem. Na noc odłączyłem akumulator do naładowania może to coś da a jak nie to zresetuje komputer tak jak piszesz
_________________

 
 
jan 
KLUBOWICZ


Pomógł: 13 razy
Wiek: 41
Dołączył: 27 Wrz 2007
Posty: 540
Skąd: Sulejów
Wysłany: 2017-04-01, 23:41   

Może powiem coś oczywistego ale Ty chłopie podłącz się pod kompa. Szybko będziesz wiedział co nie gra.
 
 
kruk42 
KLUBOWICZ


Pomógł: 3 razy
Wiek: 49
Dołączył: 05 Mar 2017
Posty: 238
Skąd: Pasłęk
Wysłany: 2017-04-02, 09:44   

W pierwszym poście pisałeś że auto stało 3 dni i jeździło normalnie. Teraz że od września 2016 stoi. Jestem w takim razie za Janem :ok: podłącz się pod kompa.
_________________
Kruk42
 
 
schemat9 
zielenina


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 03 Sty 2017
Posty: 14
Skąd: Biesowice
Wysłany: 2017-04-02, 17:30   

kruk42 napisał/a:
W pierwszym poście pisałeś że auto stało 3 dni i jeździło normalnie. Teraz że od września 2016 stoi. Jestem w takim razie za Janem :ok: podłącz się pod kompa.


auto remontuje od września ale od około miesiąca już jeździ i ciągle coś wychodzi, zostało mi tylko siłowniki tylnej klapy wymienić i plastiki w bagażniku pozakładać. Jutro zresetuje komputer i jak nic nie da to laweta i do mechanika, dam znać co było
_________________

 
 
kruk42 
KLUBOWICZ


Pomógł: 3 razy
Wiek: 49
Dołączył: 05 Mar 2017
Posty: 238
Skąd: Pasłęk
Wysłany: 2017-04-02, 17:54   

Ok. Powodzenia i daj znać. Te auta są naprawdę super jak się je trochę pozna :ok:
_________________
Kruk42
 
 
jan 
KLUBOWICZ


Pomógł: 13 razy
Wiek: 41
Dołączył: 27 Wrz 2007
Posty: 540
Skąd: Sulejów
Wysłany: 2017-04-02, 20:25   

kruk42 napisał/a:
są naprawdę super jak się je trochę pozna

:ok:
 
 
schemat9 
zielenina


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 03 Sty 2017
Posty: 14
Skąd: Biesowice
Wysłany: 2017-04-09, 19:54   

Witam, przyczyna awarii odnaleziona, przeskoczył pasek rozrządu o jeden ząbek co mnie dziwi bo nie dawno założyłem nowy kompletny rozrząd, głowica na szczęście nie ruszona. Czekam na nowy rozrząd i auto wróci na drogę.
_________________

 
 
kruk42 
KLUBOWICZ


Pomógł: 3 razy
Wiek: 49
Dołączył: 05 Mar 2017
Posty: 238
Skąd: Pasłęk
Wysłany: 2017-04-09, 19:59   

I super :ok: bez wybebeszania silnika. :ok: do zobaczenia na trasie :lol2:
_________________
Kruk42
 
 
kawior1gturbo 
KLUBOWICZ

Pomógł: 9 razy
Dołączył: 31 Paź 2007
Posty: 256
Skąd: Śrem
Wysłany: 2017-04-09, 22:39   

schemat9 napisał/a:
przeskoczył pasek rozrządu o jeden ząbek co mnie dziwi bo nie dawno założyłem nowy kompletny rozrząd


No tak, jak się źle ustawi napięcie paska, to może się tak wydarzyć. Dobrze, że nie pękł.
_________________
GST 1991
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 12