Obroty nie spadaja ponizej 2 tys |
Autor |
Wiadomość |
Misfit
KLUBOWICZ
Pomógł: 11 razy Wiek: 25 Dołączył: 08 Mar 2012 Posty: 192 Skąd: NIL
|
Wysłany: 2017-06-22, 14:27 Obroty nie spadaja ponizej 2 tys
|
|
|
Witam:) mam maly problem gdyz jak jade samochodem to obroty czesto utrzymuja sie na poziomie 2 tys i nie spadaja, jak jade np po rondzie to musze trzymac noge na hamulcu gdyz ciagnie auto do przodu jakby byl na ssaniu a natomiast gdy auto jest na luzie to obroty sie chwile utrzymuja i powoli spadaja no wartosci 1000-800. Moze macie jakies pomysly ? Silnik 420a |
_________________ Mitsubishi Colt 1.3 A/T 1998
Mitsubishi Eclipse 2.0 4G63 1996
Mitsubishi Eclipse 2.0 420A 1999 |
|
|
|
|
jan
KLUBOWICZ
Pomógł: 13 razy Wiek: 41 Dołączył: 27 Wrz 2007 Posty: 540 Skąd: Sulejów
|
Wysłany: 2017-06-22, 15:03
|
|
|
Dziura w dolocie choć jeśli się nie krztusi to może raczej przepustnica się nie domyka (w sensie: extra powietrze leci już za przepływką). Tak bym wstępnie obstawiał. Sprawdź czy linka nie jest napięta za bardzo, ewentualnie ją trochę poluzuj. Poza tym może krokówka się zacięła w pozycji otwartej, tego typu rzeczy. |
|
|
|
|
Witek
KLUBOWICZ
Pomógł: 3 razy Wiek: 30 Dołączył: 21 Lis 2011 Posty: 125 Skąd: Włocławek/Lipno
|
Wysłany: 2017-06-22, 20:10
|
|
|
jan w 420a nie ma przepływomierza więc dziura w dolocie nawet jeśli jest nie stanowi problemu |
Ostatnio zmieniony przez Witek 2017-06-22, 20:11, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
jan
KLUBOWICZ
Pomógł: 13 razy Wiek: 41 Dołączył: 27 Wrz 2007 Posty: 540 Skąd: Sulejów
|
Wysłany: 2017-06-22, 22:11
|
|
|
Gadasz... serio? człowiek całe życie się uczy.
No, tak czy inaczej: za wysokie obroty = za dużo powietrza. A jeśli do tego silnik się nie dławi, to znaczy, że dolewa odpowiednio więcej paliwa. |
|
|
|
|
andrzejp
KLUBOWICZ
Pomógł: 58 razy Wiek: 38 Dołączył: 31 Maj 2009 Posty: 1636 Skąd: Pl
|
Wysłany: 2017-06-22, 22:36
|
|
|
Misfit, dziś mam to samo. błąd evapu, w weekend przejrze podciśnienia. 2k podczas ruchu, na postoju 800. tak mam u siebie i od razu check |
_________________ Eclipse 2G GS 1997, 420a
Angie & Barbara & Cindy & Diane & Elizabeth & Fran & Grace & Repeat. |
|
|
|
|
Witek
KLUBOWICZ
Pomógł: 3 razy Wiek: 30 Dołączył: 21 Lis 2011 Posty: 125 Skąd: Włocławek/Lipno
|
Wysłany: 2017-06-22, 23:53
|
|
|
andrzejp, w poprzednim eclipse mialem błąd evapu, jednak silnik pracował w miarę normalnie. Żeby błąd wyeliminować wystarczyło u mnie założyć nowy zawór i puche z filtrem weglowym. Ale to zależnie od rocznika evap może wyglądać różnie.
A w 420a nie ma czasami wplyw na obroty czujnik przy skrzyni/pedale sprzęgła? |
|
|
|
|
Misfit
KLUBOWICZ
Pomógł: 11 razy Wiek: 25 Dołączył: 08 Mar 2012 Posty: 192 Skąd: NIL
|
Wysłany: 2017-06-23, 00:48
|
|
|
Czekam na czujnik wału a dopiero potem zaczne rozglądać się za tymi obrotami, dopiero co przezlozylem silnik ... silnik to przedlift a osprzęt caly polift w miedzyczasie zaslepiam egr i czyszcze krokowca i przepustnice, bede informowal |
_________________ Mitsubishi Colt 1.3 A/T 1998
Mitsubishi Eclipse 2.0 4G63 1996
Mitsubishi Eclipse 2.0 420A 1999 |
|
|
|
|
andrzejp
KLUBOWICZ
Pomógł: 58 razy Wiek: 38 Dołączył: 31 Maj 2009 Posty: 1636 Skąd: Pl
|
Wysłany: 2017-06-23, 08:46
|
|
|
Witek, tez tak kiedys mialem, ale wczoraj bylo tak ze check wyskoczyl i od razu obroty na 2k. Jedyny blad to od evapu
Misfit, super, jak cos zdzialasz daj znac. Ja najwczesniej jutro pod mache zajrze |
_________________ Eclipse 2G GS 1997, 420a
Angie & Barbara & Cindy & Diane & Elizabeth & Fran & Grace & Repeat. |
|
|
|
|
|