instrukcja demonta?u deski rozdzielczej i zegar?w w 1G |
Autor |
Wiadomość |
kamil--m [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-03-28, 16:29 instrukcja demonta?u deski rozdzielczej i zegar?w w 1G
|
|
|
witam
czy posiada kto? instrukcj? demonta?u deski rozdzielczej i zegar?w(lub m?g?by mi napisa? jak to pokoleji robi? ?eby nic nie pourywa?)?
mam zamiar zmieni? zegary , a na forum znalaz?em info jak to zrobi? tylko w 2G |
|
|
|
|
kaleos
KLUBOWICZ Nordschleife rulez
Pomógł: 20 razy Wiek: 42 Dołączył: 17 Lip 2007 Posty: 651 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 2008-03-28, 21:05
|
|
|
ogolnie to wykrecasz wszystkie srubki (krzyzak obowiazkowy) i wyciagasz, jedyny problem moze byc z dwoma ukrytymi srubkami za nawiewem, ale tu masz http://www.eclipse.net.pl/viewtopic.php?t=802
PS.Chyba w koncu zrobie porzadny instruktarz do tego, bo rusz co jakis czas temat sie powtarza |
_________________ "Prędkość jeszcze nigdy nikogo nie zabiła.
Nagłe zatrzymanie to jest to, co cię pozbawi życia" J.C. |
|
|
|
|
conti [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-03-29, 11:10
|
|
|
kaleos napisał/a: | Chyba w koncu zrobie porzadny instruktarz do tego, bo rusz co jakis czas temat sie powtarza | tylko z porz?dn? dokumentacj? fotograficzn? |
|
|
|
|
Bob [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-03-29, 12:12
|
|
|
zrob zrob.... ja moze bede zmienial podswietlanie zegarow to sie moze przydac... |
|
|
|
|
Mrok
KLUBOWICZ
Pomógł: 20 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Lut 2008 Posty: 594 Skąd: Żebrówka/Mińsk Maz.
|
Wysłany: 2008-03-29, 19:47
|
|
|
Bob tylko wiesz ?e jak chcesz zmieni? pod?wietlenie zegar?w to musisz zmieni? ca?e tarcze bo oryginalne s? ca?e pomara?czowe i same kolorowe ?ar?wki niestety nic nie dadz?. Osobi?cie tarcz nie polecam tych
http://moto.allegro.pl/it...ele_modeli.html
bo mi po 4 miesi?cach zacz??y si? rozkleja? przy mocowaniach. A u mnie wygl?da to tak:
Tylko w planach mam jeszcze przemalowanie wskaz?wek na niebiesko bo chyba b?dzie to fajniej wygl?da?o.
Tam na dole przy peda?ach by?y niebieskie ?ar?wki tylko si? wypali?y i zrobi?y zielone A mo?e kto? wie dlaczego jak wsadzi?em tam diody to po zamkni?ciu drzwi nie ca?kiem gasn? tylko si? tak troszk? ?wiec?? Bo tam to ga?nie po jaki? 3 sekundach ale na diodach nie. |
|
|
|
|
conti [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-03-29, 19:54
|
|
|
Mrok, bo to idzie przez p??przewodnikowy ?ciemniacz kt?ry zosta? zaprojektowany do ?arowych ?r?de? ?wiat?a nie do p??przewodnik?w. I nie ga?nie po trzech sekundach tylko progresywnie od 100 do 0% |
|
|
|
|
kaleos
KLUBOWICZ Nordschleife rulez
Pomógł: 20 razy Wiek: 42 Dołączył: 17 Lip 2007 Posty: 651 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 2008-03-31, 10:15
|
|
|
Mrok napisał/a: | jak chcesz zmieni? pod?wietlenie zegar?w to musisz zmieni? ca?e tarcze bo oryginalne s? ca?e pomara?czowe i same kolorowe ?ar?wki niestety nic nie dadz?. |
Nie trzeba zmieniacz tarcz,
a) wystarczy zdrapac ta pomaranczowa powloke
b) uzyskujemy prawie biala powloke
c) teraz mozemy zastosowac kolor zarowek taki, jakie chcemy miec podswietlanie ( fotki byly robione za pomoca biurkowej lampki i kolorowej bibuly ) ja mialem czerwone zarowki i wygladalo b.dobrze (jesli jasnos byla ustawiona na max)
Ja mam takie same i od wrzesnia jeszcze nic sie z nimi nie stalo. |
_________________ "Prędkość jeszcze nigdy nikogo nie zabiła.
Nagłe zatrzymanie to jest to, co cię pozbawi życia" J.C. |
|
|
|
|
toldi [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-03-31, 12:51 demonta? deski w 1 generacji
|
|
|
Witam!!!
Ostatnio zmienia?em w swoim klipsiku tarcze na indiglo (efekt super). Opiera?em sie na demontarzu z 2 generacji. Jesli tylko mo?esz to postaraj sie nie odkr?cac srubek z tarcz. Jesli to niezbedne to uwazaj na tarcze z cisnienia oleju. Najlepiej wykrec caly mechanizm(od spodu sa dwie srubki) jak tylko wykrecisz te dwie g?rne to z dolu odpadnie Ci blaszka z gwintem do tych srubek i juz ich nie przykrecisz. No i dobrze to poskladaj zreszta jak to zobaczysz to sie domyslisz jak to ma byc.Ja wiekszosc tarcz instalowalem tak ze odkrecalem srubki z tarczy i podginajac tarcze(indiglo) wsuwalem na miejsce i przykrecalem. Jedyna wada to nie dokladne odwzorowanie tych tarcz. U mnie obroty oszukuja o okolo 100 obr/min ale reszta jest ok.
Zycze powodzenia i jak jakies pytania to walcie smialo.
Pozdrawiam |
|
|
|
|
Szakal
KLUBOWICZ
Pomógł: 37 razy Wiek: 35 Dołączył: 15 Lip 2007 Posty: 3055 Skąd: Aleksandrów Łódzki
|
Wysłany: 2008-03-31, 13:04
|
|
|
kaleos, Jak zdj??e? tarcze od paliwa ?eby nie ruszy? wskaz?wki?
toldi, jakie indiglo kupowa?e?? Mo?esz poda? linka do allegro bo tam s? 2 rodzaje tarcz? |
|
|
|
|
toldi [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-03-31, 14:10 indiglo
|
|
|
Tarcze to te z MTuning
http://moto.allegro.pl/it...hi_eclipse.html
Dla mnie bomba. Polecam. Zreszta wyboru innego nie ma.
Pozdrawiam.
a tak to wygl?da:
|
Ostatnio zmieniony przez toldi 2008-03-31, 22:13, w całości zmieniany 3 razy |
|
|
|
|
kaleos
KLUBOWICZ Nordschleife rulez
Pomógł: 20 razy Wiek: 42 Dołączył: 17 Lip 2007 Posty: 651 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 2008-03-31, 14:44
|
|
|
Szakal napisał/a: | kaleos, Jak zdj??e? tarcze od paliwa ?eby nie ruszy? wskaz?wki?
|
A kto mowil ze nie sciagalem wskazowek ? Ja wszystko odkrecilem i zdjelem, sciagnelem stare tarcze, nalozylem nowe i przykrecilem. Wskazowki staralem sie wsadzic jak byly, nie skrecajac podpiolem do deski, przekrecilem kluczyk jak cos mi nie pasowalo to odrazu korekta. Robilem to juz 2x, bo pierwszy raz zdzieralem farbe z ori zegarow, a potem biale zakladalem. |
_________________ "Prędkość jeszcze nigdy nikogo nie zabiła.
Nagłe zatrzymanie to jest to, co cię pozbawi życia" J.C. |
|
|
|
|
piotrek [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-04-01, 22:38
|
|
|
A jakie dok?adnie maj? to by? ?ar?wki, chodzi o typ i ilo??. Pytam ?ebym nie musia? rozbiera? tego 2 razy (raz ?eby sprawdzi? ?ar?wki a drugi ?eby je za?o?y?). |
|
|
|
|
kaleos
KLUBOWICZ Nordschleife rulez
Pomógł: 20 razy Wiek: 42 Dołączył: 17 Lip 2007 Posty: 651 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 2008-04-01, 22:52
|
|
|
5W BC (caloszklane) |
_________________ "Prędkość jeszcze nigdy nikogo nie zabiła.
Nagłe zatrzymanie to jest to, co cię pozbawi życia" J.C. |
|
|
|
|
Szakal
KLUBOWICZ
Pomógł: 37 razy Wiek: 35 Dołączył: 15 Lip 2007 Posty: 3055 Skąd: Aleksandrów Łódzki
|
Wysłany: 2008-04-05, 11:43
|
|
|
Dobra ,niech kto? mi powie gdzie moge pod??czy? plus od indiglo tak ?eby zapala?y si? dopiero przy zapaleniu ?wiate?? Minus to akurat nie problem bo sobie go gdzie? przykr?ce. Bo wczoraj jak ?em p?? auta rozebra? to my?la?em ,?e joba dostane pr?dzej ni? znajde jaki? kabelek... |
|
|
|
|
Bob [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-04-05, 12:35
|
|
|
ja wlasnie myslalem zeby zrobic biale podswietlanie myslalem ze tarcze sa biale a zarowki pomaranczowe a tu prosze... wystarcz wywalic powloke i dziala....
ta powloka jest na wszystkich wskaznikach?? |
Ostatnio zmieniony przez Bob 2008-04-05, 12:39, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
kaleos
KLUBOWICZ Nordschleife rulez
Pomógł: 20 razy Wiek: 42 Dołączył: 17 Lip 2007 Posty: 651 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 2008-04-05, 13:26
|
|
|
Bob napisał/a: | ta powloka jest na wszystkich wskaznikach?? |
Tak, na wszystkich, nawet na tarczach od nawiewu |
_________________ "Prędkość jeszcze nigdy nikogo nie zabiła.
Nagłe zatrzymanie to jest to, co cię pozbawi życia" J.C. |
|
|
|
|
Bob [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-04-05, 14:12
|
|
|
to spoko jak znajde dluzsza chwile to sie pobawie... |
|
|
|
|
Szakal
KLUBOWICZ
Pomógł: 37 razy Wiek: 35 Dołączył: 15 Lip 2007 Posty: 3055 Skąd: Aleksandrów Łódzki
|
Wysłany: 2008-04-05, 16:49
|
|
|
Dobra ,moje indiglo ju? podpi?te i za?o?one ,wystarczy?a lutownica i troche pomys?u |
|
|
|
|
mlody321 [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-04-05, 17:13
|
|
|
a nie mieli?cie problemu z za?o?eniem tarczy (chyba od temperatury) t? co jest na dwie d?ugie ?rubki a pod spodem prostok?tna blokada na spodzie licznika. Jak odkr?ci?em te dwie ?rubki to blokada spad?a i zonk. M?czy?em si? z godzine ?eby to skr?ci |
|
|
|
|
toldi [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-04-05, 17:24
|
|
|
Chodzi pewnie o tarcze z ci?nienia oleju. Trzeba by?o odkr?ci? ca?y mechanizm od do?u (2 ?rubki) zreszt? pisa?em wy?ej o tym. |
|
|
|
|
|