Mitsubishi Eclipse Klub Polska Strona Główna Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Uszczelka głowicy
Autor Wiadomość
slysad
[Usunięty]

Wysłany: 2008-04-01, 00:05   Uszczelka głowicy

Jak w temacie. Moja historia jest nast?puj?ca:
Kupi?em Talona turbo z rozpieeer... sprz?g?em i naprawi?em i pojecha?em na przeja?d?k? i co pad?a uszczelka pod g?owic?. Przepali?o j? mi?dzy cylindrami. A przyczyna by?a taka, ?e by?a walni?ta gruszka od wastegate i nie ogranicza?o ci?nienia do?adowania.
Za?o?y?em gruszk?, kupi?em MBC, kupi?em manometr i wpi??em go tr?jniczkiem na tym w??yku co idzie od kolektora do regulatora ci?nienia paliwa (nie wiem czy to dobre miejsce??
0 , splanowa?em g?owic?, kupi?em uszczelk? TOKEI z?o?y?em i ustawi?em ci?nienie 0,8 bar i co?? Przejecha?em ok 1000km.
Chcia?em waln?? popisuw? i 1 na maksa potem 2 i zagra?o w silniku i przedmuch?o mi?dzy 2 i 3 , bo ju? zdj??em g?owic?.

Zam?wi?em u kiepucziego Cometic i ARP b?d? mia? ju? spok?j???
Ostatnio zmieniony przez MATi 2011-04-14, 16:30, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2008-04-01, 00:09   

slysad napisał/a:
Zam?wi?em u kiepucziego Cometic i ARP b?d? mia? ju? spok?j???
pod warunkiem ze glocia i blok beda na lustro... cometic dobry jesli dobrze blok i glowce przygotujesz w innym wypadku oem :>
 
 
mlody321
[Usunięty]

Wysłany: 2008-04-01, 12:48   

a ?ruby za?o?y?e? nowe?? ja jak remontowa?em g?owic? to mechanicy kazali mi wymieni? ?ruby i z tego co pami?tam zap?aci?em za komplet 300z? od Kiepucziego.
Ostatnio zmieniony przez mlody321 2008-04-01, 12:48, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SAMAEL 
KLUBOWICZ
Forumowa inkwizycja


Pomógł: 47 razy
Wiek: 36
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 2207
Skąd: Wa-wa
Wysłany: 2008-04-01, 14:04   

zam?wi? szpilki arp.... w dsm cometic i arp to gwarancja trwa?o?ci. przykr?? w 4 krokach do 118Nm. bloku nie trzeba oddawa? do szlifu, ale zatkach wszystkie kana?y olejowe i p?? dnia z papierkiem ?ciernym :d g?owica naturalnie do planowania najlepiej w granicach 0,17mm
_________________

Ameryka?skie 210KM, AWD, starczy ;)
 
 
toldi
[Usunięty]

Wysłany: 2008-04-01, 17:21   

Te? mia?em problem z uszczelk? tylko moj? przykr?ca? by?y w?a?ciciel i robi? to kluczami z Auchanu i na wyczucie. Wynik laweta za 2500z?. Po kapitalnym remoncie silnika tak jak pisano wy?ej dokr?ca?em wed?ug schematu w czterech krokach, od ?rodka do zewnatrz. Jak chcesz to pode?le Ci schemat jak dokr?cac i z jakimi si?ami.
Teraz autko ?miga trasy PL-DK na wysokich obrotach i wszystko jest ok.
Powodzenia z Klipsikiem.
 
 
kiepuczi 
KLUBOWICZ

Pomógł: 75 razy
Wiek: 47
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 970
Skąd: Puławy
Wysłany: 2008-04-01, 18:01   

on ma 6 bolta wiec skreca sie chyba na raz a nie na sekwencyjnie jak w 2g. wysle ci instrukcje ze srobami :) )
Ostatnio zmieniony przez kiepuczi 2008-04-01, 18:13, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
SAMAEL 
KLUBOWICZ
Forumowa inkwizycja


Pomógł: 47 razy
Wiek: 36
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 2207
Skąd: Wa-wa
Wysłany: 2008-04-01, 21:17   

a no w sumie kiepuczi masz racj?, tego nie wiedzia?em ?e to 6bolt.
_________________

Ameryka?skie 210KM, AWD, starczy ;)
 
 
slysad
[Usunięty]

Wysłany: 2008-04-01, 22:36   

No dzi?ki panowie, a co my?licie o miejscu monitorowania ci?nienia do?adowania??
Jak pisa?em wcze?niej wstawi?em tr?jnik w w??yk id?cy od kol. ss?cego do regulatora ci?nienia.
Mo?e tam mia?em ni?sze wskazania i dlatego mi dmuch?o??

A i jeszcze mam jedno pytanko w sumie czy silniki turbo pracuj? tak troch? nier?wno na wolnych obrotach co? typu brum brum brum, i na analizatorze pokazuje bardzo du?o HC ponad 1500 ppm czyli tak jakby nie przepala? paliwa i wyrzuca? w t?umik (dodam ?e sonda lambda pracuje ok).
bo wcze?niej mia?em wolnoss?cego to pracowa? jak zegarek tak idealnie czystko i r?wno.
 
 
MikeR 
KLUBOWICZ
go your own way

Pomógł: 9 razy
Wiek: 45
Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 725
Skąd: SLU
Wysłany: 2008-04-01, 22:43   

a jakie tam siedz? wa?ki ? ori ?
 
 
allias
[Usunięty]

Wysłany: 2008-04-01, 22:48   

Zmieniales cos z wtryskami? Zle wyskalowane wtryski beda powodowac problemy na wolnych obrotach.
 
 
slysad
[Usunięty]

Wysłany: 2008-04-01, 23:18   

Nie wiem co kto? robi? wcze?niej,
Mam to autko od paru miesi?cy i jeszcze dobr nim nie poje?dzi?em bo ca?y czas szykuje do sezonu.
Porozmawiamy jak co? na zlocie.
Pozdrawiam,
 
 
allias
[Usunięty]

Wysłany: 2008-04-01, 23:22   

Sprawdz z Samaelem jakie masz wtryski. Sprawdz ich kolor. Mozliwe ze masz wieksze...

Drugie to jak mozesz to nagraj odglos albo zrob jakis krotki filmik.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 14