Mitsubishi Eclipse Klub Polska Strona Główna Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
wymiana Silnika
Autor Wiadomość
Pablo1o 
KLUBOWICZ


Pomógł: 50 razy
Wiek: 45
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 2442
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2008-03-25, 16:58   wymiana Silnika

Na pocz?tku miesi?ca b?d? mia? silnik na ten od GST . Teoretycznie powinien by? w dobrym stanie ale pewnie niekt?re rzeczy przyda si? od razu wymieni?. Napewno kupi? now? uszczelk? Cometic i ?ruby ARP. Czy co? jeszcze przy okazji warto zakupi? i wymieni
 
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2008-03-25, 17:01   

rozrzad itp
 
 
Pablo1o 
KLUBOWICZ


Pomógł: 50 razy
Wiek: 45
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 2442
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2008-03-25, 17:20   

Faktycznie... O tym zapomnia?em :) A jakie? pier?cienie lub panewki? Lub poduszki silnika?
_________________
Jeśli się cofam to tylko po to aby wziąć rozbieg ! :)
 
 
 
kiepuczi 
KLUBOWICZ

Pomógł: 75 razy
Wiek: 47
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 970
Skąd: Puławy
Wysłany: 2008-03-25, 17:33   

oprucz uszczelek i rozrzadu warto obejrzec w jakim stanie jest kolo pasowe , przy okazji wymiany rozrzady wymienic uszczelniacze walkow i walu no i pompe wodna. Poduszki silnik warto. jak odezwiesz sie do mnie i wezmiesz wszystko naraz to dam ci bardzo dobre ceny takie jakich nie znajdziesz w Polsce.
_________________
We will meet or beat any advertised price on Exedy & ACT clutch kits
Tarcze i Klocki Hawk Performance, Sprzęgła Exedy i ACT, Thermo-Tec, ECU Master, Samco and More .
http://www.topendpower.pl/
http://www.klockihamulcowehawk.pl/
 
 
 
SAMAEL 
KLUBOWICZ
Forumowa inkwizycja


Pomógł: 47 razy
Wiek: 36
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 2207
Skąd: Wa-wa
Wysłany: 2008-03-25, 18:43   

pablo b?dziesz mia? silnik i nic si? nie odzywasz ? na zapas sprawdzi? bym panewki to nie boli a b?dzie pewno?? co z crankwalkiem :D teraz mam na warsztacie silnik myszy musz? sprawdzi? :jezyk:
_________________

Ameryka?skie 210KM, AWD, starczy ;)
 
 
simongs1 
KLUBOWICZ


Pomógł: 18 razy
Dołączył: 04 Wrz 2007
Posty: 839
Skąd: Kluczbork/Skawina
Wysłany: 2008-03-25, 20:08   

to tak bez problemu mozna wymienic 4g63 na turbo ??
 
 
SAMAEL 
KLUBOWICZ
Forumowa inkwizycja


Pomógł: 47 razy
Wiek: 36
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 2207
Skąd: Wa-wa
Wysłany: 2008-03-25, 20:58   

a co z tym ?a problem ? trzeba mie? kompa od turbo prucz silnika i pu?ci? kabelki od knock sensora chyba i jeden z przep?ywki ale nie jestem w 1000% pewnien mam gdzies schemat.
_________________

Ameryka?skie 210KM, AWD, starczy ;)
 
 
simongs1 
KLUBOWICZ


Pomógł: 18 razy
Dołączył: 04 Wrz 2007
Posty: 839
Skąd: Kluczbork/Skawina
Wysłany: 2008-03-25, 21:42   

spoko gdy bym wiedzial to chyba na poczatku kupil bym euro zamiast 420a :-)
 
 
Pablo1o 
KLUBOWICZ


Pomógł: 50 razy
Wiek: 45
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 2442
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2008-03-26, 10:09   

Tzn ja kupuj? go razem z kompem i zastanawiam si? co z wi?zk? ... Te? s?ysza?em o tym , ?e trzeba 1 kabelek tylko poci?gn?? od knock sensora. Ale ew. mog? dokupi? ca?? wi?zk?. ale to si? ju? zobaczy :)
_________________
Jeśli się cofam to tylko po to aby wziąć rozbieg ! :)
 
 
 
Bigmoo
[Usunięty]

Wysłany: 2008-03-26, 10:21   

A powiedz mi oczywi?cie je?eli nie jest to tajemnic? ile zap?aci?e? za silnik
 
 
simongs1 
KLUBOWICZ


Pomógł: 18 razy
Dołączył: 04 Wrz 2007
Posty: 839
Skąd: Kluczbork/Skawina
Wysłany: 2008-03-26, 11:40   

dokladnie jak mozesz to napisz ile dales za taki silnik :-)
 
 
Pablo1o 
KLUBOWICZ


Pomógł: 50 razy
Wiek: 45
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 2442
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2008-03-26, 14:59   

Kwestia co z tym kompem? Czy nie lepiej zostawi? kompa i pu?ci to przez jak?? ?wini
_________________
Jeśli się cofam to tylko po to aby wziąć rozbieg ! :)
 
 
 
kiepuczi 
KLUBOWICZ

Pomógł: 75 razy
Wiek: 47
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 970
Skąd: Puławy
Wysłany: 2008-03-26, 15:15   

mussiz wymienic ecu, chocby z prostej przyczyny apexi czy smt6 moga korygowac mape wtryskow o max ok 150-200 cc. Jesli zostawisz ecu z N/A to wtryski 450cc od turbo beda juz za duze by wystroic to na smt6. Nie wspomne juz o przeplywce i czujniku spalania stukowego.
_________________
We will meet or beat any advertised price on Exedy & ACT clutch kits
Tarcze i Klocki Hawk Performance, Sprzęgła Exedy i ACT, Thermo-Tec, ECU Master, Samco and More .
http://www.topendpower.pl/
http://www.klockihamulcowehawk.pl/
 
 
 
seba 
KLUBOWICZ


Pomógł: 32 razy
Wiek: 41
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 823
Skąd: Lublin
Wysłany: 2008-04-06, 10:22   

SAMAEL napisał/a:
a co z tym ?a problem ? trzeba mie? kompa od turbo prucz silnika i pu?ci? kabelki od knock sensora chyba i jeden z przep?ywki ale nie jestem w 1000% pewnien mam gdzies schemat.


Wlasnie ja tez sie z tym mecze moze cos podpowiesz??

g??wnie chodzi mi o przep?ywke i resistor pack
_________________

IS 220
Ostatnio zmieniony przez seba 2008-04-06, 10:23, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 12