Witam. Posiadam samochod dodge avenger=eclipse w amerykanskiej skorze, no prawie. Mam maly problem. Pekl mi waz doprowadzajacy plyn chlodniczy, Wymienilem go i silnik dalej sie grzeje. Nie jestem pewien czy jest to termostat, czy pompa wodna. czy mial ktos taki sam problem, czy jest to normalka w eclipsach z termostatem. Silnik 2.0 16V 104 KW, czyli jak sie nie myle GS. Nie wiem czy bedzie to powazna sprawa, czy tylko mala wymiana. Nie mam czasu jechac do mechanika, aby to sprawdzic(nie bede tego opisywal). dzieki z gory
a ja mam takie pytanko. nigdzie nie moge znalesc info na tem tego dodge'a. czy to rzeczywi?cie jest eclipse?? macie jakie? info?
srodek taki jak w eclipse, silnik 420A i reszta grat?w tez pod maska tez taka sama
jedynie z wierzchu wygl?da inaczej
Odnosi si? to oczywiscie do 2g
chociaz s? tez avengery 2.5 V6
jak pekl waz od chlodnicy to raczej nie bez przyczyny.Mysle ze tzreba usowac przyczyne a nie skotek. Podejrzewam ze przyczyna pekniecia ( a dalej grzania sie samochodu) jest walnieta uszczelka pod glowica.
Podpowiem ci ze doge avenger to w 90% eclipse, wnetrze elektryka, silnik i skrzynia oraz uklad jezdny i zawieszenie eclipse 2g GS . nadwozie tylko zostaje avengera.
_________________ We will meet or beat any advertised price on Exedy & ACT clutch kits Tarcze i Klocki Hawk Performance, Sprzęgła Exedy i ACT, Thermo-Tec, ECU Master, Samco and More . http://www.topendpower.pl/ http://www.klockihamulcowehawk.pl/
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach