Mitsubishi Eclipse Klub Polska Strona Główna Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
p?k?a os?ona wewn?trznego przegubu prawa strona i...
Autor Wiadomość
sajmon1100 
mniejsza zielenina



Pomógł: 2 razy
Wiek: 43
Dołączył: 16 Sty 2008
Posty: 164
Skąd: z gara?u
Wysłany: 2008-07-31, 22:24   p?k?a os?ona wewn?trznego przegubu prawa strona i...

jak sie do tego zabra? ? moze jakis skrucony manual :) id ruga sprawa ,aby wymieni? przek?adnie kierownicz? -czy du?o jest z tym roboty? kurde jak civica zna?em na pami?? tak w tym sprz?cie niewiem za co sie chycic :/ .Pom??cie Pany :lol2:
_________________
Fuuuuck Fuel Economy
 
 
 
kiepuczi 
KLUBOWICZ

Pomógł: 75 razy
Wiek: 46
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 970
Skąd: Puławy
Wysłany: 2008-07-31, 22:31   

skrocony manual to wyjace polosi, rozpiecie przegubu ( zapomniale jak sie nazywa taka zawleczka w przegubach ) i zalozenie nowej gumy nie zapominajac o nowym smarze i opasce uciskowej.
Przekladnia kierownicza nie jest to skomplikowane choc jak to mowia amerykanie PITA kiedy tzreba czolgac sie pod fotelem by odkrecic wszystkie sroby. jak tak wejdziesz to zobaczysz ze nie jest tego duzo. wiecej zcasu zajmie ci odpiecie wiazki niz odkrecenie .
_________________
We will meet or beat any advertised price on Exedy & ACT clutch kits
Tarcze i Klocki Hawk Performance, Sprzęgła Exedy i ACT, Thermo-Tec, ECU Master, Samco and More .
http://www.topendpower.pl/
http://www.klockihamulcowehawk.pl/
 
 
 
sajmon1100 
mniejsza zielenina



Pomógł: 2 razy
Wiek: 43
Dołączył: 16 Sty 2008
Posty: 164
Skąd: z gara?u
Wysłany: 2008-07-31, 22:57   

kiepuczi napisał/a:
skrocony manual to wyjace polosi, rozpiecie przegubu ( zapomniale jak sie nazywa taka zawleczka w przegubach ) i zalozenie nowej gumy nie zapominajac o nowym smarze i opasce uciskowej.
Przekladnia kierownicza nie jest to skomplikowane choc jak to mowia amerykanie PITA kiedy tzreba czolgac sie pod fotelem by odkrecic wszystkie sroby. jak tak wejdziesz to zobaczysz ze nie jest tego duzo. wiecej zcasu zajmie ci odpiecie wiazki niz odkrecenie .

a o kt?rej wi?zce mowisz-ta pod mask? czy pod zegarami?
_________________
Fuuuuck Fuel Economy
 
 
 
allias
[Usunięty]

Wysłany: 2008-08-01, 09:15   

Jesli wymieniasz tylko przekladnie to sprawdz czy jest nad mostem czy pod (bo nie pamietam) Jesli nad przednim mostem to musisz robic to z podnosnika (bezpieczniej) bo musisz go poluzowac zeby moc go wysunac.

Generalnie to robota nie jest ciezka bo odkrecasz kola i przewody od wspomagania. Potem siegasz reka i odkresasz shaft co idzie do kierownicy... i po robocie. Tyle tylko ze w zaleznosci jak jest mocowany to moze musisz zrobic troche wiecej... a potem zrzucasz go i koniec. :ok:

Co do przegubu... mozes robic na samochodzie (ale sie umordujesz zbijajac przegod) lub sciagnac poloske i odpiac opaske i zbic mlotkiem przegub. Nie powinien ciezko schodzic.
 
 
sajmon1100 
mniejsza zielenina



Pomógł: 2 razy
Wiek: 43
Dołączył: 16 Sty 2008
Posty: 164
Skąd: z gara?u
Wysłany: 2008-08-01, 19:11   

dzi?ki , wiec cza dzia?a
_________________
Fuuuuck Fuel Economy
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 12