Co dzisiaj zrobiłeś dla swojego samochodu ? |
Autor |
Wiadomość |
pip [Usunięty]
|
Wysłany: 2007-09-13, 22:18
|
|
|
zalozylem rolke i zmontowalem przepustnice - obie rzeczy smigaja jak marzenie - misio dostal za to w nagrode buziaczka w sam znaczek :)
a dodatkowo testujac przepustnice dalem nauczke odpicowanemu golfikowi III ktory nawachal sie spalin z rur mojego malenstwa |
|
|
|
|
cyberluk
KLUBOWICZ
Pomógł: 1 raz Wiek: 44 Dołączył: 21 Lip 2007 Posty: 317 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2007-09-13, 23:37
|
|
|
Na plus:
- poprawi?em mapk? paliwa: +10HP i +12Nm
Na minus:
- paskudna "dziura" przy 2000 obr/min - do poprawki
- zepsu?em kabelek od loggera |
_________________ Łukasz (cyberluk) Walkowski
Eclipse 1G GS powered by A.R.S Performance & ECU Master
163,1HP@6986RPM 174,9Nm@5987RPM |
|
|
|
|
MikeR
KLUBOWICZ go your own way
Pomógł: 9 razy Wiek: 45 Dołączył: 18 Lip 2007 Posty: 725 Skąd: SLU
|
Wysłany: 2007-09-17, 10:12
|
|
|
Cyberluk bardzo mnie intryguje Tw?j MAF, jakie daje mo?liwo?ci w GS, czym jest wysterowany, mo?e strzelisz jakiego? arta na ten temat razem z fotami kiedy turbo ?? Taki ma?y OT hihi |
|
|
|
|
Many [Usunięty]
|
Wysłany: 2007-09-17, 11:36
|
|
|
wymieni?em sond? i amortyzatory ESC smiga jak ta lala Jak na razie mog? powiedzie? ze Jest juz w stanie idealnym. cho? wydaje mi sie ze sonda jeszcze co? nie do ko?ca dobrze ?miga. |
|
|
|
|
cyberluk
KLUBOWICZ
Pomógł: 1 raz Wiek: 44 Dołączył: 21 Lip 2007 Posty: 317 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2007-09-17, 13:26
|
|
|
MikeR napisał/a: | Cyberluk bardzo mnie intryguje Tw?j MAF, jakie daje mo?liwo?ci w GS, czym jest wysterowany, mo?e strzelisz jakiego? arta na ten temat razem z fotami kiedy turbo ?? Taki ma?y OT hihi |
Ma?y OT: Art b?dzie, bo tak obieca?em tw?rcy ?winki Daje mi to, ?e nie mam przep?ywki i problem?w z ni? zwi?zanych Dodatkowo mog? sobie sterowa? zap?onem i do?adowaniem jak zamiast MBC za?o?? N75. Turbinki w tej chwili brak, ale na przysz?o?? jak znalaz?. W sobot? objecha?em VW Paska 1.8T na trasie. 4 pr?by by?y i 4 dla mnie z rolowanego od 80 w g?r?, p??niej przyjecha?o Audi A6 3.0 TDi i pokaza?o nam, gdzie nasze miejsce A tak wygl?da moja obecna mapka: http://87.204.28.15/mapka.jpg
Nazw? urz?dzenia specjalnie chwilowo zamaza?em - jeszcze kilka dni cierpliwo?ci prosz? SAMAEL: sied? cicho, bo w dzi?b dostaniesz ;P |
_________________ Łukasz (cyberluk) Walkowski
Eclipse 1G GS powered by A.R.S Performance & ECU Master
163,1HP@6986RPM 174,9Nm@5987RPM |
|
|
|
|
Ryfi
mniejsza zielenina
Pomógł: 8 razy Wiek: 41 Dołączył: 20 Lip 2007 Posty: 181 Skąd: W?oc?awek
|
Wysłany: 2007-09-17, 18:30
|
|
|
to zrobilem:D
czyli podswietlilem przednie kierunki i tylne lampy zeby swiecily cale..
Goldi dzieks za schemat |
_________________ www.eclipsespyder.pl.tl
---->got 2rbo<---- |
|
|
|
|
mysza
KLUBOWICZ KING OF CIDER
Pomógł: 51 razy Wiek: 38 Dołączył: 17 Lip 2007 Posty: 1793 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 2007-09-17, 19:49
|
|
|
Ryfi fura ?wietnie wygl?da i gara? te? masz fajny. Ja za?o?y?em neony no ale niestety jeden juz cos odszed? w ?wiat zmar?ych wraz z przetwornica, ale zam?wi?em nast?pny jak wymienie dam foty. |
_________________ BMW 7 E65
Hyundai i10
2G GST 314 KM 440NM - sprzedany
BMW E39 150 KM - sprzedana |
|
|
|
|
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 2007-09-17, 22:01
|
|
|
Ryfi napisał/a: | Goldi dzieks za schemat | nie za ma co 2 bro i jestesmy kwita joke dla kumpli zawsze do uslug ryfi to co zrobiles dla swojego samochodu jestg dla mnie bomba tez tak probuje ale nie moge znalesc 2 wlokiennych pomaranczowych a najlepiej w chromie lol |
|
|
|
|
Ryfi
mniejsza zielenina
Pomógł: 8 razy Wiek: 41 Dołączył: 20 Lip 2007 Posty: 181 Skąd: W?oc?awek
|
|
|
|
|
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 2007-09-17, 23:28
|
|
|
ale to sa jednowlokienne ? |
|
|
|
|
Ryfi
mniejsza zielenina
Pomógł: 8 razy Wiek: 41 Dołączył: 20 Lip 2007 Posty: 181 Skąd: W?oc?awek
|
Wysłany: 2007-09-17, 23:30
|
|
|
a no tak nie zauwazylem:/ jutro popytam w sklepie motoryzacyjnym kumpla to Ci zalatwie 2 jak cos za ta pomoc jak tylko bedzie miec |
_________________ www.eclipsespyder.pl.tl
---->got 2rbo<---- |
|
|
|
|
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 2007-09-18, 00:33
|
|
|
spoko loko narazie tylko popytaj bo tez juz namierzam w krk takie zaroweczki niemieckie bodajze ale jak cos to pm nie robmy juz ot
p.s. a jakby byly w chromie pomarancze dwulokienne to bedzie zajebiozo pozdr i do uslyszenia na pm z gory dzieki |
|
|
|
|
pip [Usunięty]
|
Wysłany: 2007-09-18, 19:51
|
|
|
a ja dzisiaj wybebeszylem swojego Logana i przerzucilem do kliperka cala instalacje muzyczna - skrzynie basowa 750W Blaupunkta (ledwo mi sie zmiescila - pol bagaznika :) ) i wzmacniacz Blaupunkta wraz z kompletnym okablowaniem i w koncu konkretnie radyjko LG o takie http://www.euro.com.pl/ra...lac-m8410.bhtml - calosc kupilem jakis rok temu i jezdzila w drugim samochodzie a jakos teraz sie zmotywowalem do montazu w misku - efekt powalajacy |
|
|
|
|
cyberluk
KLUBOWICZ
Pomógł: 1 raz Wiek: 44 Dołączył: 21 Lip 2007 Posty: 317 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2007-09-20, 00:34
|
|
|
W ko?cu wzi??em star? przep?ywk? i...
WARNING: w seryjnym samochodzie nie powtarza? operacji, bo misiek przestanie je?dzi?!!!
Tak wygl?da pokrywa filtra powietrza teraz:
http://87.204.28.15/przeplywka/przeplywka_1.jpg
Tak wygl?da g?ra przep?ywki (2 zdj?cia z r??nymi detalami):
http://87.204.28.15/przeplywka/przeplywka_2.jpg
http://87.204.28.15/przeplywka/przeplywka_3.jpg
I to co najlepsze Tylko te dwie dziury dostarczaj? powietrze i s? najw??szym miejscem w dolocie. Jak wida? na pierwszym zdj?ciu, ja ju? ich nie mam:
http://87.204.28.15/przeplywka/przeplywka_4.jpg
Aha, na niebiesko zaznaczy?em mniej wi?cej ?rednic? rury, na kt?r? zak?ada si? z??czk? do kolektora
R??nica jest znaczna Dolot "troch?" si? odetka?. Zobaczymy jak to si? prze?o?y na osi?gi. Dla ciekawskich powiem, ?e od 4600 obr/min w kolektorze zaczyna rosn?? podci?nienie, co oznacza, ?e "zw??ka" daje si? we znaki Ci?g dalszy nast?pi |
_________________ Łukasz (cyberluk) Walkowski
Eclipse 1G GS powered by A.R.S Performance & ECU Master
163,1HP@6986RPM 174,9Nm@5987RPM |
|
|
|
|
maciejka
gruba ryba
Pomógł: 2 razy Dołączył: 06 Sie 2007 Posty: 392 Skąd: to nie tak daleko
|
Wysłany: 2007-09-20, 21:59
|
|
|
Dzis umylem miska po czym nawoskowalem go woskiem ktory kupilem i czarny to jest czarny tak sie swiecil ze nie dalo sie oczu oderwac jak podjechalem na stacje Shell zatankowac benzynke to facet ktory obsluguje cieszyl oczy rowniez i powiedzial ze ma nadzieje ze nie tankuje gazu do takiego auta...hehe ...poki co nie...ale chyba gazownik wrzuce bo za duzo jezdze i za duzo wydaje na benzynke wczoraj 60 zl...dzis znowu 60 zl...i tak co 2-3 dni ...w najblizszych dniach...misiu dostanie nowy olej i filtr oleju i tak czystym autkiem jechalem sobie 40km/h pomalutku upajaj?c sie jazda i lansem... |
Ostatnio zmieniony przez maciejka 2007-09-20, 22:06, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
pip [Usunięty]
|
Wysłany: 2007-09-20, 22:05
|
|
|
ja dzisiaj zalozylem plastiki ktore obkleilem folia "carbon" z allegro bo mnie wnerwial tandetny srebrny kolor - niestety folie sie bardzo ciezko naklada w przeciwnienstwie tego co pisza na aukcjach i z efektu nie jestem na 100% zadowolony, juz zamowilem nowa folie i bede obklejac jeszcze raz moze wprawy nabiore |
|
|
|
|
cyberluk
KLUBOWICZ
Pomógł: 1 raz Wiek: 44 Dołączył: 21 Lip 2007 Posty: 317 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2007-09-20, 22:35
|
|
|
Strojenie mode on Bez sondy, patrz?c tylko na wyprodukowane wykresy z dynometru. Oczywi?cie z wywalon? przep?ywk?
Pierwszy efekt:
http://87.204.28.15/przeplywka/dyno5_2.jpg
?adna, spokojna mapka do jazdy po mie?cie, p?a?ciutki przebieg momentu, g?adkie wkr?canie si? na obroty Taki wykres zosta? wykreowany przez sztuczne zalanie auta paliwem, ?eby si? muli?o
Poprawka ma?a:
http://87.204.28.15/przeplywka/dyno5_3.jpg
Tak samo jak poprzedni wykres - mapka do miasta, tylko troszk? podci?gni?ta je?eli chodzi o niutki.
A teraz hardcore
http://87.204.28.15/przeplywka/dyno5.jpg
Mapka, na kt?rej b?d? w najbli?szych dniach je?dzi? Zobaczymy jak si? b?dzie sprawdza?a
I na sam koniec, totalny hardcore
http://87.204.28.15/przeplywka/dyno5_1.jpg
Ju? t?umacz?, dlaczego wykres wygl?da dziwnie. Wina le?y w ?lizgaj?cym si? sprz?gle- u?lizgi, a p??niej "?apanie" powoduj? nag?y spadek momentu i mocy, wr?cz cofanie si? wykresu, ze wzgl?du na cofaj?ce si? obroty.
Uprzedz? te? pytania. Stara?em si? jak mog?em poda? parametry do dynometru jak najbardziej zbli?one do realnych. Nie gwarantuj? jednak, ?e masa samochodu nie r??ni si? o jakie? 30 do 40kg od podanej do oblicze?. Wyniki zaprezentowane mog? wi?c zmieni? si? o kilka koni. Chcia?bym jednak zauwa?y?, ?e pomiar na prawdziwej hamowni da? mi 132 koniki z padni?t? przep?ywk?. Je?eli tutaj by?em wstanie wykrzesa? w takich samych warunkach 30 koni, to na hamowni stacjonarnej powinno wyj?? 132 + 30 = 162 koniki. Jak sko?cze autko, to zweryfikuj? wyniki w VTG Nawet je?eli wyjdzie 150 koni, to b?d? skaka? z rado?ci - tak jak wspomnia?em kupuj?c auto, mia?em ich 132. Powr?t do serii b?dzie cacy
PS: mam te? zerwane poduszki pod silnikiem ;P |
_________________ Łukasz (cyberluk) Walkowski
Eclipse 1G GS powered by A.R.S Performance & ECU Master
163,1HP@6986RPM 174,9Nm@5987RPM |
Ostatnio zmieniony przez cyberluk 2007-09-20, 22:40, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 2007-09-20, 22:39
|
|
|
o kur.a pieknie respekt za wolnossaka |
|
|
|
|
Szakal
KLUBOWICZ
Pomógł: 37 razy Wiek: 35 Dołączył: 15 Lip 2007 Posty: 3055 Skąd: Aleksandrów Łódzki
|
Wysłany: 2007-09-20, 22:43
|
|
|
?e si? tak zapytam to co tam kolega ma pomodzone przy silniku? |
|
|
|
|
cyberluk
KLUBOWICZ
Pomógł: 1 raz Wiek: 44 Dołączył: 21 Lip 2007 Posty: 317 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2007-09-20, 22:46
|
|
|
GOLDI napisał/a: | o kur.a pieknie respekt za wolnossaka |
Ehh Jak zrobi? poduszki i reszt? gumek w zawieszeniu, to pod mask? trafi pewnie dolot by Eltec, regulowane k??ka rozrz?du, przyspiesz? sobie zap?on, bo tak? mo?liwo?? mam, mo?e jaki? dedykowany kolektorek wydechowy P??niej g?owica obr?bka stage II, planowanie g?owicy na 11.5:1... no i zobaczymy ;P Na koniec jak b?dzie zb?dna kasiorka, to mo?e jakie? wa?eczki 272 HKS'a (ehh marzenia)
[ Dodano: 2007-09-20, 22:50 ]
Szakal napisał/a: | ?e si? tak zapytam to co tam kolega ma pomodzone przy silniku? |
Nic specjalnego... Po padni?tej uszczelce pod g?owic?, zawory o 1mm wi?ksze obrabiane na 5 k?t?w, leciutko splanowana g?owica - jak to si? robi przy remontach. Najwi?kszy bajer to wywalona przep?ywka i przez to odetkany dolot. To mi da?o strasznie du?o. No i wszystko jest na ?wince naszej rodzimej produkcji spod Krakowa + MAP sensor do 115kpa. Przez weekend mo?e opisz? ze zdj?ciami ca?y projekt konwersji...
PS: jeszcze wyci?ty kat - zosta?a sama puszka i ko?cowy t?umik przelot 2.5 cala by El-Tec |
_________________ Łukasz (cyberluk) Walkowski
Eclipse 1G GS powered by A.R.S Performance & ECU Master
163,1HP@6986RPM 174,9Nm@5987RPM |
|
|
|
|
|