Mitsubishi Eclipse Klub Polska Strona Główna Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Gdzie w 2g USA rozdzielaj? si? przewody do przeciwmgielnych?
Autor Wiadomość
elinwar 
KLUBOWICZ


Pomógł: 20 razy
Wiek: 39
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 912
Skąd: D?bica
Wysłany: 2008-08-01, 20:15   Gdzie w 2g USA rozdzielaj? si? przewody do przeciwmgielnych?

Witam, uda?o mi si? za?atwi? prze??cznik przecimgielnych od euro. Gdzie w 2g 420a rozdzielaj? si? kabelki na przecimgielne prz?d i ty?? W jaki spos?b ?ciaga si? ten detal gdzie jest tempomat, w??cznikprzecimgielnych oraz sterowanie lusterkami?
 
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2008-08-01, 20:43   

elinwar napisał/a:
Gdzie w 2g 420a rozdzielaj? si? kabelki na przecimgielne prz?d i ty??
nie da sie :P trzeba po kabelku do klebka :) miernik w lapsko i GO :)
 
 
kiepuczi 
KLUBOWICZ

Pomógł: 75 razy
Wiek: 47
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 970
Skąd: Puławy
Wysłany: 2008-08-03, 12:40   

przeciwgielne na tyl w 420A ??? od kiedy to wersja usa miala przecimgielne z tylu. W poniedzialek moge ci powiedziec jakie kolory kabli sa do przeciwmgielnych i gdzie je znalezc, jak popatzre na schematy. Ale musial bys mi o tym przypomniec na PM.

TEMPOMAT normalnie odkreca sie , trzeba wczesciej posciagac wszystkie linki. skomplikowana troche plontanina linek, ale nic trudnego zaczniesz odkrecac to zobaczysz jak to uidzie wszyztko. Jesli chesz calkowicie wyrzucic tempomat z samochodu musisz uzyc linki od gazu z wersji bez tempomatu inaczej nie da rady. Jesli chodzi ci o to to taka linka kosztuje 180-zl. Mozesz zamowic ja u mnie.
Ostatnio zmieniony przez kiepuczi 2008-08-03, 12:40, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2008-08-03, 13:15   

kiepuczi elinwarowi chodzilo jednak o sprawe bardziej przyziemna :P czyli sciagniecie przycisku tempomat... a ta grupa przyciskow wyciaga sie cala... na podwazenie delikatne srubokrete
 
 
kiepuczi 
KLUBOWICZ

Pomógł: 75 razy
Wiek: 47
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 970
Skąd: Puławy
Wysłany: 2008-08-03, 13:18   

ach przycisk tempomatu , muisz najpierw wyjaca calosc , podwazajac calosc plaskim srubokretem , z tego co pamiatam pojedyncze przyciski albosa przykrecone od wewnatrz albo na wpinki .
_________________
We will meet or beat any advertised price on Exedy & ACT clutch kits
Tarcze i Klocki Hawk Performance, Sprzęgła Exedy i ACT, Thermo-Tec, ECU Master, Samco and More .
http://www.topendpower.pl/
http://www.klockihamulcowehawk.pl/
 
 
 
elinwar 
KLUBOWICZ


Pomógł: 20 razy
Wiek: 39
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 912
Skąd: D?bica
Wysłany: 2008-08-03, 17:55   

Czaje. Dzi?ki ch?opaki... co do przecimglienych ty? w 420a to nie jest tak ?e poprostu ?wiec? si? mocnie zwykle mijania? Chce poprostu mie? mo?liwo?? w??czania np. tylko przeodu lub tylko ty?u. I nie wiem w kt?rym miejscu kable si? rozdzielaj? do zasilanie lamp ty? a prz?d.
_________________
Było: Talipse; 1998 r, BMW 850i; 1993 r
Jest: Citroen C6 2006 r
 
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2008-08-04, 09:41   

da sie rozdzielic... lecz tyl zawsze jest "dokladany" w jakis prosty lub inny sposob... w zaleznosci od zamyslen instaluajcego takie dodatkowe swiatelko... miernik w lape i probuj rozdzielac :>
 
 
elinwar 
KLUBOWICZ


Pomógł: 20 razy
Wiek: 39
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 912
Skąd: D?bica
Wysłany: 2008-08-07, 09:18   

Co? ju? wymy?li?em.... ot?? zmieni?bym instalacje. Podejrzewam, ?e ?atwo by by?o zmieni? instalacje przecimgielnych na przodzie.
Mam zamiar usun?? kable z przecimgielnych seryjnych. Wtedy wpi?? wszystko wed?ug schematu poni?ej:

?wiate? tylnich bym nie rusza?... zosta?y by na w??czniku aktualnym w aucie (pojednyczym), zas swiat?a z now? oinstalacja pod??czyl bym pod nowy w??cznik. Czy ma to szanse powodzenia? czy ktos widzi jakis blad w schemacie instalacji? Podejrzewam, ze swiatla by wtedy swieci?y niezaleznie czy w??czone sa mijania czy nie (a raczej napewno). I teraz mam pytanie czy jest potrzebny przekaznik gdzies?

Czyli tyl zostaje jak jest pod wlacznikiem, przod zmieniam wedlug instalacji na rysunku i podlanczam pod innym wlacznik. Uda sie?
Prosze o pomoc :) . Pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony przez elinwar 2008-08-07, 09:18, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Bartik
[Usunięty]

Wysłany: 2008-08-07, 10:08   

Ale przy Twoim schemacie to i tak oba swiatla beda wlaczaly sie razem i bezpiecznik daj na kablu "+" i przed wlacznikiem

jezeli chcesz miec oddzielne zalaczanie przednich i tylnych swiatel to musisz zrobic drugi wlacznik i podpiac go przed tym co jest na Twoim schemacie tak jakos:

Ostatnio zmieniony przez Bartik 2008-08-07, 10:09, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
elinwar 
KLUBOWICZ


Pomógł: 20 razy
Wiek: 39
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 912
Skąd: D?bica
Wysłany: 2008-08-07, 10:27   

Bartik racja nie wyrazi?em si? jasno... na schmeacie te 2 ?wiat?a s? to swiat?a przednie, prawe i lewe :P .
Najwiekszy problem bede mia? z bezpiecznikiem... napewno go sie daje tylko na plusie ? ;> moja wiedza elektryczna jest mizerna :D ale checi ogromne :D
_________________
Było: Talipse; 1998 r, BMW 850i; 1993 r
Jest: Citroen C6 2006 r
 
 
 
Bartik
[Usunięty]

Wysłany: 2008-08-07, 11:58   

na pewno wystarczy jeden na "goracym" kablu drugi i tak nie bedzie mial sensu powinno byc jeszcze odpowiednio obliczone jaki bezpiecznik, jezeli dobrze kojarze to liczy sie to w ten sposob:

I=P/U

gdzie:
U=14.4V (napiecie)
P= moc wszystkich zarowek podlaczonych do schematu wyrazona w watach(W)
I=pobierany prad czyli Ampery(A) :ok:
Ostatnio zmieniony przez Bartik 2008-08-07, 11:59, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
elinwar 
KLUBOWICZ


Pomógł: 20 razy
Wiek: 39
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 912
Skąd: D?bica
Wysłany: 2008-08-07, 12:19   

No to na weekendzie jak dopomoze pogoda bedzie zabawa ! :)
_________________
Było: Talipse; 1998 r, BMW 850i; 1993 r
Jest: Citroen C6 2006 r
 
 
 
kamil4711 
KLUBOWICZ


Pomógł: 19 razy
Wiek: 46
Dołączył: 14 Wrz 2008
Posty: 419
Skąd: Suwałki
Wysłany: 2008-09-28, 17:31   

elinwar napisał/a:
No to na weekendzie jak dopomoze pogoda bedzie zabawa ! :)

ja to zrobilem tak: sa dwa wsteczne swiatelka , w jednym wkladam czerwona zaroweczke i podlaczam do tylnych swiatel a kabelek podlaczam do wylacznikow podswietlanych zakupionych wczesniej w sklepie a co do pmlistych to powinienes miec seryjnie wyprowadzone wiazki i kostki , tylko poszukaj , powinny sie wlaczac , ale uwazaj jak je wlaczasz to automatycznie sie wylaczaja drogowe , ale to normalne , musisz poprobowac , dasz rade spokojnie , jak nie masz z przodu szkiel , to i tak powinienes miec kostki chyba ze maz inna wiazke , bo mozna podzielic instalacje na silnik i bude , powodzenia!
 
 
 
Wozny 
KLUBOWICZ

Pomógł: 33 razy
Wiek: 42
Dołączył: 28 Mar 2008
Posty: 443
Skąd: okolice Krakowa
Wysłany: 2008-10-09, 18:25   

Je?eli moge co? doda? to:
Przeka?nik jest mile widziany poniewa? nie obci??a tak styk?w w wy??czniku przez co wy??cznik d?u?ej nam pos?u?y. Bezpiecznik tylko na przewodzie zasilaj?cym(+)5A w zype?no?ci Ci wystarczy chyba ?e planujesz ju? ubra? ekli na ?wi?ta jako choinke. Osobi?cie pociagnol bym nowa instalacje bo jest to o wiele prostsze rozwi?zanie. stare przewody odcinasz i izolujesz nowe doci?gasz a stary wy??cznik i tylne ?wiat?a ?wiec? osobno. Minus takiej operacji jest taki ?e jak zapalisz chalogeny (prz?d) to nie b?dzie Ci ?wieci?a kontrolka na desce. Kontrolka zostanie tylko na tylnych ?wiat?ach. Pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony przez Wozny 2008-10-09, 18:30, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 12