Mitsubishi Eclipse Klub Polska Strona Główna Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Silnik
Autor Wiadomość
Marcin4g 
KLUBOWICZ


Pomógł: 10 razy
Dołączył: 07 Lis 2008
Posty: 332
Skąd: Warszawa
  Wysłany: 2008-11-07, 12:59   Silnik

Witam
Posiadam Eclipse z 2000 roku z silnikiem 3.0 V6. Mam problem gdy? podczas jazdy mniej wiecej po 15-20 minutach spokojnej jazdy strasznie grzeje mi sie silnik(wskaz?wka od temperatury jest prawie na samej gorze). Wymieni?em termostat ale to nie pomog?o. Jak my?licie co moze byc przyczyna tego? Uwazacie ze samochod narazie lepiej odstawic do garazu czy moge nim jezdzic? Niechcial bym aby cos mu sie stalo. Pomocy ;( ;( ;(
Ostatnio zmieniony przez MATi 2011-05-25, 17:08, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2008-11-07, 13:00   

zacznijmy od rzeczy najprosszych... wiatraotory sie wlaczaja :> ?
 
 
Marcin4g 
KLUBOWICZ


Pomógł: 10 razy
Dołączył: 07 Lis 2008
Posty: 332
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2008-11-07, 13:05   

Tak
_________________

 
 
hammer 
KLUBOWICZ
SKARBNICA KLUBU


Pomógł: 15 razy
Wiek: 49
Dołączył: 13 Sie 2007
Posty: 1761
Skąd: Pruszków
Wysłany: 2008-11-07, 13:35   

GOLDI napisał/a:
najprosszych... wiatraotory


a co to jest " najprosszy wiatraotor" ?? :P

Iwno, ja na Twoim miejscu odpali? bym na postoju silnik pozwoli? mu popracowa? by si? nagrza? i spokojnie sprawdzi? w kt?rym momencie otwiera si? termostat, kiedy i czy na pewno w??cza si? wentylator i ile czasu pracuje. (Czy opada temp. gdy w??czy si? wentylator.)
Pomacaj mi?ka :> na wej?ciu i wyj?ciu z ch?odnicy :D po k??bku do ?r?d?a problemu.
Nie wykluczaj mo?liwo?ci b??dnego wskazania.
_________________
Hammer 667 - faster than Satan
Ostatnio zmieniony przez hammer 2008-11-07, 13:41, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
jonas 
KLUBOWICZ

Wiek: 45
Dołączył: 01 Lip 2008
Posty: 169
Skąd: D?browa Gornicza
Wysłany: 2008-11-07, 14:01   

sprawc chlodnice czy jest na dole zimna

jak tak to znaczy ze ci padla pompa wody
 
 
 
Marcin4g 
KLUBOWICZ


Pomógł: 10 razy
Dołączył: 07 Lis 2008
Posty: 332
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2008-11-07, 15:39   

Hammer667, Goldiemu chodzi?o chyba o wentylatory. Dzieki za pomoc sprawdze wszystko to co mowicie ale jeszcze Allias mogl by sie wypowiedziec, wkoncu to spec :ok:
_________________

 
 
allias
[Usunięty]

Wysłany: 2008-11-07, 18:27   

Iwno napisał/a:
Hammer667, Goldiemu chodzi?o chyba o wentylatory. Dzieki za pomoc sprawdze wszystko to co mowicie ale jeszcze Allias mogl by sie wypowiedziec, wkoncu to spec :ok:


Skad wiesz :oops: :P 3 posty masz :P Dokladnie tak jak koledzy mowia. Juz za duzo dodac nie ma co. Moze tylko jedno. Sprawdz czy po wymianie termastatu nie masz jakis wyciekow. 3G (jak wiele innych) lubi miec dokladna ilosc wody. Brak 1.5L plynu juz moze powodowac dokladnie to samo.

Druga sprawa to czy opada ci sama wskazowka jak dojdzie do wysokiego poziomu? Bo jesli tak to podejzewam dwie przyczyny (obie juz wymienione) - poziom plynu i termostat. Sprawdz wszystko jeszcze raz i daj znac. Bo sam fakt ze sie grzeje to jeszcze nic nie mowi. :ok:
 
 
Marcin4g 
KLUBOWICZ


Pomógł: 10 razy
Dołączył: 07 Lis 2008
Posty: 332
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2008-11-07, 19:33   

Wskaz?wka idzie do samej gory i trzeba nawiew na maxa rozkrecic i otworzyc szyby wtedy wskazowka opada. Termostat juz wymieniony, to co mam przynim sprawdzic :> . A czy nie uwazacie ze moze byc to wina uszczelki pod glowic??-znajomy mechanik tak mi powiedzial. Jeszcze ?wieci mi sie kontrolka SES ale to chyba od lambdy bo tez mam padnieta i musze wymienic :ass:
_________________

 
 
allias
[Usunięty]

Wysłany: 2008-11-07, 20:43   

Iwno napisał/a:
Jeszcze ?wieci mi sie kontrolka SES


To juz jest wystarczajacym powodem zeby oddac do mechanika i go najpierw dobrze zeskanowac.
http://www.eclipse.net.pl/viewtopic.php?t=3298


Powodow moze byc sporo. Jak mozesz to sprawdz cisnienie na cylindrach. Przynajmniej tych przednich bo bedzie latwo a tylne to musisz miec uszczelke pod kolektor na wymiane. Cos czuje ze czeka cie lekki wydatek. Nie wiadomo jeszcze jak duzy ale bedziesz musial sie rozstac z czescia swoich oszczednosci. Szczegolnie ze to V6.
 
 
Marcin4g 
KLUBOWICZ


Pomógł: 10 razy
Dołączył: 07 Lis 2008
Posty: 332
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2008-11-07, 21:00   

SES jest od lambdy na 100%. Mam nadzieje ze nie trzeba bedzie remontowac silnika, w sumie chyba kupno uzywanego wyjdzie taniej niz gdybym mial remontowac. Kurde nie mam mozliwosci sprawdzenia cisnienia na cylindrach. Moze bym podjecha? do serwisu, ale jakiego Mitsu czy jakiegos normalnego aut amerykanskich? Mam nadzieje ze nie bedzie to nic powaznego. Jak da sie szybko samemu sprawdzic czy to nie uszczelka pod glowica? Mam nadzieje ze ktorys z was koledzy wymienil ta przyczyne, jak sie dowiem co to napewno napisze i ktos w prezencie dostanie "pom?g?" :dance: Czy jazda miskowi nie zaszkodzi, nie powinienem go odstawic do poki sie nie wyjasni?
_________________

 
 
allias
[Usunięty]

Wysłany: 2008-11-07, 21:31   

Cytat:
SES jest od lambdy na 100%.


Sprawdzales?

Iwno napisał/a:
w sumie chyba kupno uzywanego wyjdzie taniej niz gdybym mial remontowac


Nie bylbym tego taki pewien... :>

Iwno napisał/a:
Czy jazda miskowi nie zaszkodzi, nie powinienem go odstawic do poki sie nie wyjasni?


Jak dla mnie to tylko jedna odpowiedz... zrob to szybciej niz pozniej. Bo to moze kosztowac wiecej pozniej niz teraz... :P
 
 
Marcin4g 
KLUBOWICZ


Pomógł: 10 razy
Dołączył: 07 Lis 2008
Posty: 332
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2008-11-07, 22:06   

Zczytywa?em kody jakie? 2 tyg. temu i ses byl od lambdy, ale teraz moze jeszcze jakis blad tam jest oprocz tego. Jak wymienie lambde to pojade zeby usunac ten blad i zobacze czy cos jeszcze jest. Znalazlem cos takiego http://moto.allegro.pl/it...24v_spyder.html
Ale to w razie czego jak bedzie juz bardzo fatalnie, sam nie wiem co mam robic, szkoda mi misia ;( ;(
_________________

 
 
allias
[Usunięty]

Wysłany: 2008-11-08, 07:21   

Niezla cena :ok: :o :o :o :o
 
 
runo 
KLUBOWICZ


Pomógł: 12 razy
Dołączył: 23 Mar 2008
Posty: 866
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2008-11-10, 21:50   

Jak bym czyta? o swoim samochodzie.Te? zacze?o si? od sondy ,potem si? grza?,wymiana termostatu -nic nie pomog?o.Ch?odnica na dole zimna, ale to nie pompa wody.By? jeszcze pomys? ?e to mo?e nieszczely korek od ch?odnicy.....To jednak uszczelka pod g?owic?.Prost spos?b na sprawdzenie czy to uszczelka (mo?e juz znacie):nalewasz do butelki wod?,zanu?asz w niej przew?d ze zbiorniczka wyr?wnawczego i odpalasz silnik.Je?eli widzisz wydobywaj?ce si? b?belki powietrza nawet jak silnik osi?gnie w?a?ciw? temperatur? to znaczy ?e przedmuchuje i ju? wiesz- par? st?wek w plecy. ;(
 
 
virus2999 
mniejsza zielenina


Dołączył: 28 Lip 2008
Posty: 205
Skąd: XxXxXx
Wysłany: 2008-12-14, 23:06   

runo napisał/a:
Jak bym czyta? o swoim samochodzie.Te? zacze?o si? od sondy ,potem si? grza?,wymiana termostatu -nic nie pomog?o.Ch?odnica na dole zimna, ale to nie pompa wody.By? jeszcze pomys? ?e to mo?e nieszczely korek od ch?odnicy.....To jednak uszczelka pod g?owic?.Prost spos?b na sprawdzenie czy to uszczelka (mo?e juz znacie):nalewasz do butelki wod?,zanu?asz w niej przew?d ze zbiorniczka wyr?wnawczego i odpalasz silnik.Je?eli widzisz wydobywaj?ce si? b?belki powietrza nawet jak silnik osi?gnie w?a?ciw? temperatur? to znaczy ?e przedmuchuje i ju? wiesz- par? st?wek w plecy. ;(


czy metoda dzia?a w ka?dym przypadku gdy uszczelka g?owicy przepuszcza olej? u mnie brak grzania si?, znikania p?ynu ch?odniczego, mieszania p?ynu oleju.. mam wyciek z do?u silnika okolice uszczelki g?owicy do strony rozrz?du...

[ Dodano: 2008-12-14, 23:06 ]
co najwa?niejsze czasem s?ysz? bulgotanie po odpaleniu silniku kilka sekund...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 13