Tuning |
Autor |
Wiadomość |
MATi
KLUBOWICZ
Pomógł: 109 razy Wiek: 36 Dołączył: 18 Lip 2007 Posty: 8546 Skąd: WWA/Raszyn
|
Wysłany: 2008-12-16, 12:30
|
|
|
Widzia?em 1G co mia?o ko?paki ala spinery.. i to akurat jest lecenie po tanio?ci Wole moje ma?e alu od ko?pako spiner?w
GOLDI napisał/a: | musztarada po obiedzie taki joke | Ty mnie nie denerwuj Nawet tak nie pr?buj |
|
|
|
|
abccba [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-12-16, 14:48 ...
|
|
|
co do tuningu ) tesco & real przyjacielami twoimi ;)tak jak madrzejsi duzo koledzy mowia sprzedaj i kup gs/x/t lub przekladke zrob i wtedy moduj bo tak to szkoda |
|
|
|
|
Zaluski
mniejsza zielenina
Pomógł: 10 razy Wiek: 37 Dołączył: 27 Paź 2008 Posty: 117 Skąd: wzi?? kas? na mody
|
Wysłany: 2008-12-16, 15:14
|
|
|
Chcesz miec auto po tuningu po 1 PRIMO
Mycie ,czyszczenie, polerowanie, woskowanie itp.
Po 2 Primo
Zadbaj o karoserie i lakier
Po 3 Primo
?adne felgi np. 17 gleba wed?ug uznania
Po 4 primo
?adny i nie g?osny t?umiczek
Po 5 Primo
Xenony i zamienniki diodowe
Zobaczysz ze nie jedna osoba zwroci uwage na twoje auto (a przy okazji nie parsknie ) |
_________________ O Panie, daj mi pewn? r?k?, dobre oko, doskona?? uwag?, bym nie pozostawi? za sob? p?acz?cego cz?owieka. |
|
|
|
|
gofer513 [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-12-16, 19:24
|
|
|
Doba dobra do?? ?miechu... teraz tak.... mam kompletny turbo kit z intercoolerem, kute t?oki i korbowody, wzmacniane panewki, kompa pod turbo, co mi jeszcze b?dzie potrzebne do pod??czenia turbo??? |
|
|
|
|
Szakal
KLUBOWICZ
Pomógł: 37 razy Wiek: 35 Dołączył: 15 Lip 2007 Posty: 3055 Skąd: Aleksandrów Łódzki
|
Wysłany: 2008-12-16, 19:39
|
|
|
gofer513 napisał/a: | Doba dobra do?? ?miechu... teraz tak.... mam kompletny turbo kit z intercoolerem, kute t?oki i korbowody, wzmacniane panewki, kompa pod turbo, co mi jeszcze b?dzie potrzebne do pod??czenia turbo??? |
A tak na powa?nie...Ile MASZ kasy na tak? zabawe? Zacznijmy od tego podstawowego pytania. P??niej b?dziemy rozmawiac dalej |
|
|
|
|
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-12-16, 20:19
|
|
|
gofer513 napisał/a: | co mi jeszcze b?dzie potrzebne do pod??czenia turbo??? | opcja szukaj naturalonie...
przydalo by Ci sie zadbac troche o poprawienie gory w twoim wozie wiec przedewszystkim szukaj glowicy 16v z jakiegos modelu mitsu 1,8 ktora spasuje skoro juz chcesz ten silnik meczyc do tego kelkenie Ci sprzeglo , a bynajmniej zacznie slizgac... wzmocnione jakies wypada kupic nie wiem jak ze skrzynia... moze przezyje moze nie... wydech... musisz zapewnic przelot... mozesz nawet wstawic prosta rure... wsyzstko zalezy od poziomu glosnosci jaki chcesz zachowac... byle byla wieksza srednica niz seria 1,8
idac dalej... kit ktory ma byc plug&play zapewne taki nie bedzie... biarac pod uwage wszelkie przeinstalowania odm, dren olejowy z turbo, doprowadzenie oleju do turbo... pdoobnie rzecz sie ma z ciesza chlodzaca do turbiny...
dalej.. uklad paliwowy... pompa palwia, regulatro cieniai i inne wtryski... jakies 2000 jak dobrze poszukasz...o0 przewoda paliowwych chyba nie musze wspominac
elektro n ika
komp z turbo nic Ci nie da... lepiej zostac przy seryjnym steroniku i probowac ogarnac to swinia niz probowac kompoa od turbo i cala wiwazke przerabiac i tak potrzeba swini
jakies wskazniki do monitorowania... egt plus boost... i proponowalbym temp oil powie Ci czy juz potrzebujesz chlodnice oleju czy dopiero jutro
i masa innych rzeczy
calosc zapewne jakies 10000 w czesciach nie mowie o robociznie... bo know how to ty nie masz::> |
|
|
|
|
MATi
KLUBOWICZ
Pomógł: 109 razy Wiek: 36 Dołączył: 18 Lip 2007 Posty: 8546 Skąd: WWA/Raszyn
|
Wysłany: 2008-12-16, 22:47
|
|
|
GOLDI napisał/a: | bo know how to ty nie masz::> | kocham czyta? posty Goldiego
A tak miedzy nami ... czy kto? w og?le wczesniej uturbia? 4G37 1.8 mitsu ?? Tak z ciekawo?ci zapytam wiadomo wam co? o takim przypadku (egzemplarzu) ?? |
|
|
|
|
gofer513 [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-12-17, 06:23
|
|
|
mam na wszytko jakie? 25 tys. wtryski ju? mam, pompe paliwa te?, wydech ca?y z rury 3", czyli komp od turbo odpada??? |
|
|
|
|
bizonv8
KLUBOWICZ
Pomógł: 3 razy Wiek: 37 Dołączył: 31 Mar 2008 Posty: 153 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2008-12-17, 07:57
|
|
|
Ja Ci ?ycze, ?eby wszystko wypali?o wtedy b?dziesz posiadaczem maszyny na kt?r? posiadacze eclipsa z 4g63t b?d? patrzyli z podziwem gdy? np ja nigdy nie s?ysza?em ani nie widzia?em ?eby kto? mia? eclipse 1.8T. Po takich modach oryginalno?ci twojemu autku nie b?dzie brakowa?o.
Pozdro.
[ Dodano: 2008-12-17, 07:59 ]
co do kompa to GOLDI b?dzie wiedzia? na pewno jak temu zaradzi? |
_________________ Mitsubishi Eclipse 1G GS 7-bolt
Subaru Impreza WRX My02
Subaru Forester S-Turbo My98
|
|
|
|
|
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-12-17, 11:20
|
|
|
3" ? to ile ty planujesz? 400 koni ? wydech bedzie troche za luzny...
komp... hmmm z turbo nie spasujesz by dzilal dobrze... zalezy w ile mierzzysz... proponowalbyum Ci tu juz standa alona... |
|
|
|
|
Dani [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-12-17, 11:29
|
|
|
maj?c 25 tysiecy bym sie zacz?? rozgladac za GST 2G no ale to moje zdanie. |
|
|
|
|
MATi
KLUBOWICZ
Pomógł: 109 razy Wiek: 36 Dołączył: 18 Lip 2007 Posty: 8546 Skąd: WWA/Raszyn
|
Wysłany: 2008-12-17, 11:30
|
|
|
gofer513 napisał/a: | mam na wszytko jakie? 25 tys. | Ja bym obecnego sprzeda? za 5 ko?o i kupi? od pata i SAMAELA AWD za oko?o 30k... no ale zobaczymy jak Ci to b?dzie sz?o... Masz mo?e jakie? zdjecia tego samochodu |
|
|
|
|
Dani [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-12-17, 11:32
|
|
|
w?asnie wstaw zdjecia popatrzymy jak to wyglada i zdjecia silnika. |
|
|
|
|
Serek [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-12-17, 16:39
|
|
|
http://www.dsmtuners.com/...8-sohc-faq.html
Ciekawy skr?t z ca?ej roboty. Ode mnie powiem tyle, silnik 4G37 jest idiotoodporny, nie kolizyjny. Cecha przemawiaj?ca za. Kilka element?w doprowadzaj?cych olej czy wod? do turbo mo?e z 1.8 td (i tak do przer?bki w zale?no?ci od turbiny). Niestety skrzynia d?ugo nie poci?gnie. Poza tym prze?o?enia...
P.S. Nie s?ysza?em o g?owicy 16V, pasuj?cej na blok 4G37. Mia?e? na my?li SOHC czy DOHC 16V. Goldi? |
|
|
|
|
Pat
KLUBOWICZ
Pomógł: 24 razy Wiek: 37 Dołączył: 17 Sie 2007 Posty: 1289 Skąd: Podkowa Leśna
|
Wysłany: 2008-12-17, 19:54
|
|
|
zapewne dohc
to da si? w og?le na 1 wa?ku po 4 zawory na cylinder zamontowa? ?? |
_________________ DIAMONDS ARE FOREVER |
|
|
|
|
Prot
zielenina
Wiek: 37 Dołączył: 02 Lut 2008 Posty: 62 Skąd: ARSPerformance
|
Wysłany: 2008-12-17, 20:01
|
|
|
oczywi?cie ?e sie da, ?aden problem |
_________________ "1,3 liter piston eater..." by ARSPerformance
Tuning i serwis samochod?w sportowych t?okowych i Wankli
www.arsperformance.pl
arsperformance@gmail.pl |
|
|
|
|
gofer513 [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-12-17, 20:26
|
|
|
niestety nie mam zdj?? silnika
[ Dodano: 2008-12-17, 20:28 ]
powiedzcie mi sk?d mam doprowadzi? olej do turbiny???? |
|
|
|
|
bizonv8
KLUBOWICZ
Pomógł: 3 razy Wiek: 37 Dołączył: 31 Mar 2008 Posty: 153 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2008-12-18, 21:32
|
|
|
gofer513 pozw?l, ?e si? podepne z jednym pytankiem bo akurat temat dobry
Mam takie pytanie w zwi?zku z tym, ?e postanowi?em zbiera? graty na uturbienie -czy ten kolektor pasuje do 1G na razie GS 4g63 7 bolt?
i link --> http://cgi.ebay.com/ebaym...sQ5fAccessories |
_________________ Mitsubishi Eclipse 1G GS 7-bolt
Subaru Impreza WRX My02
Subaru Forester S-Turbo My98
|
|
|
|
|
Mati_GS [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-12-18, 21:58
|
|
|
popraw link bo nie dzia?a |
|
|
|
|
bizonv8
KLUBOWICZ
Pomógł: 3 razy Wiek: 37 Dołączył: 31 Mar 2008 Posty: 153 Skąd: Lubin
|
|
|
|
|
|