Witam Klubowicz?w.
Mam problem z amortyzatorami Koni sport w moim 2002 Mitsubishi Eclipse Gt Spyder.Za?o?y?em do niego komplet amortyzator?w Koni sport 8641 1231Sport(prz?d),8041 1208Sport(ty?).Problem jest taki ?e nie mog? ich r?wno ustawi?.Ustawiam je na najbardziej mi?kkie pokr?t?ami do??czonymi do zestawu i nie pracuj? r?wno.Samoch?d dziwnie w dziurach si? przechyla i dr?y.Zauwa?y?em ?e jeden kr?ci si? na tylko 2 obroty na max,drugi na 2,5 a jeszcze trzeci jakby prawie na 3obroty.Wygl?da to tak jakby ka?dy z nich mia? i inne warto?ci na "zero".A numery amor?w si? zgadzaj?.Na czuja j??dz?c na maxa na soft wyczu?em kt?ry by? twardszy i dopasowa?em drugiego.W praktyce teraz co prawda samoch?d jest w miar? stabilny ale lewa strona pracuje ok i w miar? mi?kka tak jak chcia?em a prawa jest twarda jak cholera i na dziurach mi wali po zawieszeniu jakby ich nie by?o.Mimo to samoch?d jest w miar? stabilny.Nie wiem czy ch?opaki na warsztacie czego? nie schrzanili.Tak jak wertuj? instrukcj? to widz? ?e chyba przed monta?em trzeba je skr?ci? w imadle na maksa w prawo.Nie wiem czy to zrobili i jaki to by mia?o wp?yw na ich prac? gdyby nie.Mam zamiar jecha? na hamowni? i sprawdzi? jak one si? tam trz?s? na trzepace bo nie mam ju? pomys??w.Wiem ?e problem jest troch? zakr?cony wi?c pytacie i odpowiadajcie to mo?e rozpracujemy go w kawa?kach.Wielkie dzi?ki za odpowiedzi
Ostatnio zmieniony przez MATi 2011-05-25, 17:11, w całości zmieniany 1 raz
GOLDI [Usunięty]
Wysłany: 2009-02-03, 18:03
czapy666 napisał/a:
.Mam zamiar jecha? na hamowni? i sprawdzi? jak one si? tam trz?s? na trzepace bo nie mam ju? pomys??w
a co ma hamowania do amorow ?
D2 [Usunięty]
Wysłany: 2009-02-03, 19:18
on mial na mysli stacje diagnostyczna
czapy666 [Usunięty]
Wysłany: 2009-02-03, 19:41
Tak sorki.Pomy?ka.Chodzi?o mi o stacj? diagnostyczn?
Pomógł: 15 razy Wiek: 49 Dołączył: 13 Sie 2007 Posty: 1761 Skąd: Pruszków
Wysłany: 2009-02-07, 13:48
Ja ze swoimi bylem na trzepaczce ze 2h, przejazd i korekta, przejazd i korekta i tak do usioru. Na choroszcza?skiej w Bstoku masz spoko ludzi zap?acisz raz za trzepanie a pozwol? ci przejecha? kilka razy.
Problem z moimi by? taki ?e prawy prz?d pokazywa? ca?y czas 99%, ale doszed?em do wniosku ?e mieli co? zjebane bo w trakcie trzebania wida? by?o wyra?na prac? amora i na pewno nie bylo to 99% wi?c tego ustawi?em na czuja. Na zime wykr?ci?em wszystkie na soft.
Przy zmianie na letnie fele zn?w pojade na trzepaczke.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach