obx VS pacesetter |
Autor |
Wiadomość |
Ryfi
mniejsza zielenina
Pomógł: 8 razy Wiek: 42 Dołączył: 20 Lip 2007 Posty: 181 Skąd: W?oc?awek
|
Wysłany: 2008-12-04, 14:08
|
|
|
MikeR napisał/a: | GOLDI, t?umik ko?cowy masz z GST |
GST Spyder o ile sie nie wyle |
_________________ www.eclipsespyder.pl.tl
---->got 2rbo<---- |
|
|
|
|
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-12-04, 14:18
|
|
|
Ryfi napisał/a: | GST Spyder o ile sie nie wyle | ba po dzis dzien s?uzy i ma sie dobrze |
|
|
|
|
viader
KLUBOWICZ
Pomógł: 45 razy Wiek: 42 Dołączył: 17 Lip 2007 Posty: 1667 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2009-03-02, 15:04
|
|
|
To jak zamontowa? ju? kto? ten kolektor do GS-a? Mo?e by?my zebrali kilka ch?tnych os?b i ?ci?gneli par? sztuk. Ja niestety nie mam do?wiadczenia w ?ci?ganiu czegokolwiek ze stan?w Doprowadzi?em ju? autko mechanicznie do przyzwoitego stanu, teraz bym z ch?ci? troch? popracowa? nad moc?, my?l?, ?e nowy kolektor i przelot z kwas?wki by?by dobrym pocz?tkiem... |
_________________ był: Eclipse 1G 2.0 GS 6 bolt euro
jest: Alfa Romeo 166 2,4 JTDM 20V |
|
|
|
|
marcin0 [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-03-02, 16:12
|
|
|
Ja zmontowalem w gs pacesettera i dalo mi wedlug hamowni okolo 1km i 3nm dokladnie nie pamietam i oczywiscie caly czas klopot z sonda,raz zalewa raz nie |
|
|
|
|
viader
KLUBOWICZ
Pomógł: 45 razy Wiek: 42 Dołączył: 17 Lip 2007 Posty: 1667 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2009-03-03, 08:38
|
|
|
Czyli wniosek taki, ?e jak ju? co? robi? to nie w etapach a ca?o?ciowo, tzn. kolektor z wydechem, dolot ze sto?kiem i odrazu pozbycie si? przep?ywki ze strojeniem. Z tego co pami?tam to u Tiamata te? wyst?powa? problem z przelewaniem po zmianie kolektora i wydechu. |
_________________ był: Eclipse 1G 2.0 GS 6 bolt euro
jest: Alfa Romeo 166 2,4 JTDM 20V |
|
|
|
|
Tiamat
KLUBOWICZ
Pomógł: 14 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Lip 2007 Posty: 1464 Skąd: Nasielsk
|
Wysłany: 2009-03-13, 12:06
|
|
|
problem z przelewaniem na g?rze i "sucho?ciami" na dole uda?o si? po?egna?.
ps. faktycznie eclipse sporo pali |
_________________ Lancer Evo IV 316KM & 396Nm
Eclipse N/a 192KM & 217Nm |
|
|
|
|
viader
KLUBOWICZ
Pomógł: 45 razy Wiek: 42 Dołączył: 17 Lip 2007 Posty: 1667 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2009-03-13, 15:08
|
|
|
Tiamat, napisz co? konkretniej. Uda?o si? wystroi? autko? Wywali?e? ju? przep?ywk?? Z niecierpliwo?ci? czekam na efekty, bo sam bym z ch?ci? conieco powalczy? w tym temacie za jaki? czas. |
_________________ był: Eclipse 1G 2.0 GS 6 bolt euro
jest: Alfa Romeo 166 2,4 JTDM 20V |
|
|
|
|
Tiamat
KLUBOWICZ
Pomógł: 14 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Lip 2007 Posty: 1464 Skąd: Nasielsk
|
Wysłany: 2009-03-13, 15:48
|
|
|
wczoraj odebra?em " padlucha " Oczywi?cie jak to zwykle bywa nie oby?o si? bez przyg?d m.in podda?a sie pompa paliwa i znikn??y ?wiat?a Det dzia?a, auto wystrojone, je?dzi na map sensorze. Wyczuwalne drobne op??nienie w reakcji przy szybkim deptaniu w peda?, ale o ile dobrze zrozumia?em, taki urok konwersji. Mam wra?enie, ?e mocno poprawi? si? d?? i troch? g?ra. Szczeg???w technicznych operacji nie ujawni?, bo ich zwyczajnie nie znam B?dzie okazja poje?dzi? i pogada? na spoto - zlocie. |
_________________ Lancer Evo IV 316KM & 396Nm
Eclipse N/a 192KM & 217Nm |
|
|
|
|
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-03-13, 15:55
|
|
|
Tiamat napisał/a: | Det dzia?a, auto wystrojone, je?dzi na map sensorze. Wyczuwalne drobne op??nienie w reakcji przy szybkim deptaniu w peda?, ale o ile dobrze zrozumia?em, taki urok konwersji | zle wystrojone |
|
|
|
|
viader
KLUBOWICZ
Pomógł: 45 razy Wiek: 42 Dołączył: 17 Lip 2007 Posty: 1667 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2009-03-13, 16:13
|
|
|
No to teraz hamownia obowi?zkowo |
_________________ był: Eclipse 1G 2.0 GS 6 bolt euro
jest: Alfa Romeo 166 2,4 JTDM 20V |
|
|
|
|
|