Wyciszanie drzwi w 1G |
Autor |
Wiadomość |
Paulus
KLUBOWICZ
Pomógł: 15 razy Wiek: 50 Dołączył: 30 Lip 2007 Posty: 985 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2008-12-05, 15:51 Wyciszanie drzwi w 1G
|
|
|
W zasadzie nie chodzi mi o wyciszanie sensu stricte, raczej jakie macie sposoby na uciszenie element?w tapicerki drzwi - tego dolnego elementu z wyk?adzin? i plastiku wok?? klamki. U mnie po wymianie g?o?nik?w by? spok?j, p??niej si? toto wszystko rozbzycza?o. Rozebra?em wi?c, pozagina?em mocniej blaszki tej dolnej cz??ci, docisn??em plastiki i by? wzgl?dny spok?j. Teraz wymieni?em radyjko z VDO na Pioneera kt?ry daje wi?cej bas?w i zn?w si? wszystko roztrzeszcza?o. Mog? to jeszcze raz rozbiera? i zagina?, ale wola?bym rozwi?za? spraw? kompleksowo.
Czy macie z tym jakie? do?wiadczenia? Czy to wszystko w choler? przyklei?, jesli tak, to czym? A mo?e jaki? inny pomys?? |
_________________
|
|
|
|
|
viader
KLUBOWICZ
Pomógł: 45 razy Wiek: 42 Dołączył: 17 Lip 2007 Posty: 1667 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2008-12-05, 16:11
|
|
|
Ja da?em na stykach z blach? takie filcowe naklejki pod nogi mebli . Og?lnie ponakleja?em to gdzie si? da?o w ca?ym aucie i sporo ?wierszczy powymiera?o |
_________________ był: Eclipse 1G 2.0 GS 6 bolt euro
jest: Alfa Romeo 166 2,4 JTDM 20V |
|
|
|
|
MATi
KLUBOWICZ
Pomógł: 109 razy Wiek: 36 Dołączył: 18 Lip 2007 Posty: 8546 Skąd: WWA/Raszyn
|
Wysłany: 2008-12-05, 17:13
|
|
|
Jest cos takiego jeszcze jak maty bitumiczne czy jako? tak i podobno to pomaga.. Ja ostatnio te? troche si? w to bawi? i u?ywam resztek wyk?adziny akurat |
|
|
|
|
e!
KLUBOWICZ
Pomógł: 13 razy Wiek: 33 Dołączył: 17 Sie 2008 Posty: 299 Skąd: KNT
|
Wysłany: 2008-12-05, 19:22
|
|
|
tasma dekarska |
|
|
|
|
Tiamat
KLUBOWICZ
Pomógł: 14 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Lip 2007 Posty: 1464 Skąd: Nasielsk
|
Wysłany: 2008-12-05, 19:30
|
|
|
chcecie po ca?o?ci u?mierci? i tak ledwo ?ywego ducha sportu w eclipse ma by? cicho jak w e klasie, a przy tym dostojnie bo nie szybko Im mniej warstw pomi?dzy silnikiem a uchem kierowcy z jednej strony, a wydechem z drugiej tym wi?cej jajca chyba ?e auto ma by? na zakupy i codzienne wyprawy
ps. nie m?wi? o tym, ?eby wydech w ucho skierowa? |
_________________ Lancer Evo IV 316KM & 396Nm
Eclipse N/a 192KM & 217Nm |
|
|
|
|
Slavex
mniejsza zielenina
Pomógł: 1 raz Wiek: 38 Dołączył: 25 Cze 2008 Posty: 173 Skąd: Wroc?aw / Wolsztyn
|
|
|
|
|
MATi
KLUBOWICZ
Pomógł: 109 razy Wiek: 36 Dołączył: 18 Lip 2007 Posty: 8546 Skąd: WWA/Raszyn
|
Wysłany: 2008-12-05, 22:56
|
|
|
Slavex napisał/a: | denerwuj?ce ?wierszcze w samochodzie | Dok?adnie ja przez takie co? to si? nied?ugo nerwicy nabawi? ale powoli z tym walcz?... wole s?ucha? silnika ni? plastik?w |
|
|
|
|
boneco
KLUBOWICZ
Pomógł: 4 razy Dołączył: 08 Sty 2008 Posty: 151 Skąd: Krk/Gliwice
|
Wysłany: 2008-12-07, 17:40
|
|
|
ja ten dolny element z wyk?adzin? po prostu ?rub? przykr?ci?em ale jej w og?le nie wida? bo chowa si? w wyk?adzinie. Wiercisz dziurk?, przykr?casz i masz spok?j. |
_________________
|
|
|
|
|
Pablo1o
KLUBOWICZ
Pomógł: 50 razy Wiek: 45 Dołączył: 17 Lip 2007 Posty: 2442 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2008-12-08, 16:58
|
|
|
Z tego co wiem to w Car Audio cz?sto w takie miejsca u?ywaj? kleju typu butapren. K?adzie si? tam dosy? solidne warstwy. Szczeg?lnie w miejsca element?w gdzie ci??ko by by?o zastosowa? mate bitumiczn? . Butapren jest elastyczny i ?adnie skleja takie powierzchnie a w razie czeg?o ?atwo go usun?? . |
_________________ Jeśli się cofam to tylko po to aby wziąć rozbieg ! |
|
|
|
|
oblak
KLUBOWICZ
Pomógł: 8 razy Wiek: 38 Dołączył: 29 Sie 2007 Posty: 648 Skąd: grodzisk maz
|
Wysłany: 2008-12-08, 18:06
|
|
|
ja proponuje da? pot??ny bas i tez nie b?dzie s?ycha? "?wiszczenia". |
_________________
|
Ostatnio zmieniony przez oblak 2008-12-08, 18:09, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Paulus
KLUBOWICZ
Pomógł: 15 razy Wiek: 50 Dołączył: 30 Lip 2007 Posty: 985 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2008-12-15, 12:37
|
|
|
Dzi?ki za odpowiedzi!
Czyli d?? na ?ruby, a g?ra na butapren. Gorzej b?dzie jak mi "pstryczek" od okien padnie, ale chyba nie ma innego wyj?cia. Tyle ?e pewnie niestety trzeba b?dzie poczeka? a? si? cieplej zrobi, bo przy samej wentylacji taka ilo?? butaprenu w wozie mo?e si? ?le sko?czy?. A pr?bowali?cie mo?e jakich? ta?m dwustronnych?
Tiamat, nikt tu nie chce dobija? sportowego duszka . Tyle ?e to cholerne rezonowanie plastik?w nic z nim wsp?lnego nie ma. Ja te? czu? bym si? conajmniej dziwnie nie s?ysz?c wydechu. |
_________________
|
|
|
|
|
Tiamat
KLUBOWICZ
Pomógł: 14 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Lip 2007 Posty: 1464 Skąd: Nasielsk
|
Wysłany: 2008-12-15, 13:17
|
|
|
Wiem Paulus jak mia?em ?le ustawiony balans i poduch? przy rozrz?dzie poli to w granicach 1000 - 1500rpm ca?a buda mi gra?a i ?rubki si? odkr?ca?y Po takich wra?eniach "zwyk?e" ?wierszcze nie przeszkadzaj?, chocia? graj?ca na nier?wno?ciach tylna klapa irytuje |
_________________ Lancer Evo IV 316KM & 396Nm
Eclipse N/a 192KM & 217Nm |
|
|
|
|
oblak
KLUBOWICZ
Pomógł: 8 razy Wiek: 38 Dołączył: 29 Sie 2007 Posty: 648 Skąd: grodzisk maz
|
Wysłany: 2008-12-16, 15:53
|
|
|
ta tylnia klapa to nie tylko Ciebie irytuje, trzeba na ni? jaki? patent zrobi |
_________________
|
|
|
|
|
Mayday [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-04-03, 10:37
|
|
|
Ja mam to samo, wczoraj wymienialem g?o?niki w przednich drzwiach na Sony Xplod i teraz mi wszystko trzeszczy jak przekrocze 3000 tys. obrotow A wszystko staralem sie zrobic tak zeby dobrze sie trzymalo i sie trzyma ale strasznie wibruje a dzwiek tego plastiku poprostu rani moje uszy
A jeszcze zapytam przy okazji, moze ktos wie co za mechanizm kryje sie za boczkami tapicerki z tylu z prawej strony...?? Sciagnalem te boczki zeby wymienic tylne glosniki i zastanawiam sie do czego sluzy ten mechanizm.... |
|
|
|
|
|