Mitsubishi Eclipse Klub Polska Strona Główna Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
sprawdzanie kompa diod?
Autor Wiadomość
pawlicki982
[Usunięty]

  Wysłany: 2007-08-25, 12:27   sprawdzanie kompa diod?

Mam pytanie pod kt?re piny pod?ancza si? diode ?eby sprawdzi? b?edy w 420A
 
 
allias
[Usunięty]

Wysłany: 2007-08-26, 09:29   

Jak dobrze pamietam to te silniki mialy rowniez opcje na wyswietlanie kodu na pomoca sekwencji kluczyka.

Poprze miganie kontrolki odczytujesz sekwencjie wyswietlen i tak odczytujesz kod.

Nie jestem pewien. Pamietam ze Dodge Avenger ktorego mialem mial ten sam silnik i komp i moglem to zrobic ale jak to bylo nie pamietam. Jesli znasz angielski to proponuje przeszukac amerykanskie forum na Avenger`a i Sebring`a.
 
 
pawlicki982
[Usunięty]

Wysłany: 2007-08-26, 19:06   

M?j angielski by? kiepski

[ Dodano: 2007-08-30, 14:16 ]
Metod? pr?b i b??d?w dosz?em jak sprawdzi? b??dy w 420A (2 razy w??czy? wy??czy? zap?on i jeszcze raz na zap?on kontrolka ce ga?nie a po chwili zacznie mruga? )


Mi wymruga?o 12, 32, 55 i nie wiem co to znaczy.
 
 
king185
[Usunięty]

Wysłany: 2007-10-24, 13:37   

ja te? sprawdza?em t? metod? i wymruga?o mi
39 25 14 55
jak kto? wie co to znaczy to dajcie zna
 
 
miro 
zielenina


Pomógł: 7 razy
Dołączył: 22 Lip 2007
Posty: 91
Skąd: WLK
Wysłany: 2007-10-24, 13:46   

11 W czasie obracania silnika korb? nie wykryto wzorcowego sygna?u zap?onu.
12 Niedawno od??czono akumulator lub komputer, lub zbyt niskie napi?cie z akumulatora.
13 Czujnik MAP bez zmian od uruchomienia do pracy.
14 Zbyt niskie (poni?ej 0.16V) lub zbyt wysokie napi?cie (powy?ej 4.96V) na czujniku MAP.
15 Brak sygna?u czujnika pr?dko?ci / odleg?o?ci.
16 Wykryto utrat? napi?cia akumulatora przy pracuj?cym silniku.
17 (1985 tylko turbo): obw?d czujnika stukania. Silnik zbyt d?ugo pozostaje zimny.
21 Sygna? czujnika tlenu nie zmienia si? (pozostaje na 4.3 - 4.5V).
22 Sygna? czujnika ch?odziwa poza zakresem.
23 Czujnik temperatury powietrza wlotowego mo?e by? uszkodzony.
24 Czujnik po?o?enia przepustnicy poza zakresem.
25 Zwarty obw?d nap?du silnikowego automatycznego biegu ja?owego (AIS) lub nie osi?gni?to docelowego biegu ja?owego.
26 Nie uzyskano szczytowego napi?cia w obwodzie wtryskiwacza.
27 Obw?d wtryskiwacza nie prze??cza si? gdy jest to wymagane.
31 Obw?d lub uk?ad steruj?cy solenoidu oczyszczania parownika.
32 Nie dzia?aj? mierniki EGR (1988) lub (1990-92, wszystkie opr?cz Turbo) zesp?? sterowania nie widzia? zmiany stosunku powietrza/paliwa po uruchomieniu EGR.
33 Obw?d przeka?nika sprz?g?a w uk?adzie klimatyzacji otwarty lub zwarty.
34 (1984-86) EGR obw?d solenoidu zwarty lub otwarty. (1987-1991) regulator pr?dko?ci zwarty lub otwarty.
35 Obw?d przeka?nika wentylatora ch?odz?cego otwarty lub zwarty. (Trucks) Usterka silnika prze??cznika biegu ja?owego.
36 Otwarty lub zwarty obw?d sterowania przepustnicy spalin turbo. (3.9 / 5.2 RWD) obw?d cewki cylindrycznej. Otwarty lub zwarty obw?d elektrozaworu odpowietrzania Turbo IV.
37 Usterka lampki wska?nikowej przesuni?cia (uk?ad 5-biegowy) Niskie napi?cie w cz??ci obwodu nap?du solenoidu blokuj?cego / odblokowuj?cego przepustnic? (87-89); w obwodzie cewki solenoidu (85-89 Turbo I-IV); na czujniku temperatury przek?adni (1995 i p??niejsze).
41 Obw?d regulacji pola alternatora otwarty lub zwarty.
42 Otwarty lub zwarty obw?d przeka?nika automatycznego wy??czania (g??wny przeka?nik). Obw?d sterowania przeka?nika pompy paliwa. Zesp?? poziomu paliwa - bez zmian w miar? przebywania odleg?o?ci.
43 Nie uzyskano szczytowego pr?du w cewce pierwotnej przy maksym. czasie przebywania; problem z interfejsem modu?u nap?dowego do zespo?u sterowania.
44 Na p?ytce logicznej FJ2 nie ma napi?cia; samo-diagnostyka zespo?u sterowania wskazuje na problem; przekroczony zakres temperatury akumulatora.
45 Przekroczony limit turbodmuchawy (silnik zosta? wy??czony przez zesp?? sterowania).
46 Zbyt wysokie napi?cie w akumulatorze w czasie ?adowania lub zbyt niskie napi?cie w uk?adzie ?adowania.
47 Zbyt ma?e napi?cie w akumulatorze i zbyt ma?a moc alternatora (zbyt ma?e napi?cie w uk?adzie ?adowania).
51 Uszkodzony czujnik tlenu, zwrot sygna?u mieszanki ubogiej; b??d wewn?trznego zespo?u sterowania (tylko '84 turbo).
52 Uszkodzony czujnik tlenu, zwrot sygna?u mieszanki bogatej; b??d wewn?trznego zespo?u sterowania (tylko '84 turbo).
53 Wewn?trzny problem w zespole sterowania.
54 Brak sygna?u zmiany biegu na wy?szy w czasie obrot?w silnika (tylko wersja turbo); usterka wewn?trznego zespo?u sterowania (tylko wersja '84 turbo).
55 Koniec kod?w.
61 Czujnik "Baro" otwarty lub zwarty.
62 Przebiegu w milach z systemu Emission Maintenance Reminder (EMR-kontrola utrzymania emisji) nie mo?na przechowywa? w EEPROM. B??d PCM, nie zapami?tano mil z SRI.
63 Sterownik nie mo?e zapisywa? sygna??w w EEPROM.
64 Niesprawny katalizator.
65 Usterka prze??cznika uk?adu wspomagania kierownicy.
88 Pocz?tek testu (przewa?nie nie podawany, nie nale?y go oczekiwa?).

zr?d?o:asu.pl
 
 
 
bartek
[Usunięty]

Wysłany: 2007-10-26, 18:47   

czy to dziala tez tez w 4g63t??? bo mi nie mruga kiedy tak prubowalem ..:(
 
 
miro 
zielenina


Pomógł: 7 razy
Dołączył: 22 Lip 2007
Posty: 91
Skąd: WLK
Wysłany: 2007-10-27, 09:52   

nie tylko w 420A
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 12