Przyklady wydechow do 3G. |
Autor |
Wiadomość |
allias [Usunięty]
|
|
|
|
|
Pablo1o
KLUBOWICZ
Pomógł: 50 razy Wiek: 45 Dołączył: 17 Lip 2007 Posty: 2442 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2008-01-04, 11:57
|
|
|
Brawo Allias:) przyda?oby si? co? takiego w dziale 2G w formie artyku?u. Samael rob? artyku? ale do samodzielnego zrobienia wydechu. Wiem , ?e kilkakrotnie ten temat by? poruszany na forum ale przewa?nie przy okazji opisywania czego? innego i jak si? szuka czego? fajnego to ci?zko to znale??.
Kto? by co? zaproponowa? do 2G ?? Na zasadzie 2 propozycji. EKO i POWER. Oczywi?cie w rozdziale na Turbo i wolnoss?cy .
EKO - co? dobrego za rozs?dn? cene.
Power. - najlepsza rzecz.
Oczywi?cie wiem , ?e moja pro?ba jest robot? dla kogo? ale je?liby co? takiego powsta?o to mieliby?my gotowy temat i odpowied? na pytanie dotycz?ce wydechu. Napewno wi?kszo?? z nas by na tym skorzysta?a . Ja niestety si? na tym nie znam a z ch?ci? bym co? takiego napisa? |
_________________ Jeśli się cofam to tylko po to aby wziąć rozbieg ! |
|
|
|
|
allias [Usunięty]
|
|
|
|
|
hammer
KLUBOWICZ SKARBNICA KLUBU
Pomógł: 15 razy Wiek: 49 Dołączył: 13 Sie 2007 Posty: 1761 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 2008-01-14, 16:11
|
|
|
Dobra robota Allias, w ostatnim po?cie najbardziej mi podpasi? do mojej GS d?wi?k CMF + Cat-back Greedy EVO2. Mi?d ... |
_________________ Hammer 667 - faster than Satan |
|
|
|
|
czapy666 [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-04-16, 18:16
|
|
|
Oto link do sklepu NOPI.Wybie?cie sw?j rocznik eclipse i zak?adk? catback/Exhaust
http://www.nopionline.com...%20Eclipse&vn=0
Wydechy do wyboru do koloru.Ja si? tam zaopatrzam ale narazie w drobiazgi.Dobra firma |
|
|
|
|
Yaro
KLUBOWICZ Yaro
Pomógł: 17 razy Wiek: 44 Dołączył: 05 Kwi 2009 Posty: 595 Skąd: Koscierzyna
|
Wysłany: 2009-05-25, 11:38
|
|
|
Bardzo fajna strona, pytanie bo mam w planach przebudowe wydechu na przelotowy z dwoma wylotami (3G w silniku V6). Czyli z jednego kolektora na jeden t?umik i z 2go na 2gi. Chcia?bym wywalic katalizatory ale sady sa przed katalizatorem i za, pytanie jak je wywale to co na to komp ? |
|
|
|
|
allias [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-05-25, 13:22
|
|
|
To wywali ci blad PO421. Rpzwiazaniem jest zmontowanie emulatora albo wstawienie dystansu na sonde zeby nie czytal wszystkiego co przelatuje przez wydech.
PS. Jesli masz zamiar zrobic dwa wydechy (kompletnie na strone) przy konfiguracji N/A bez turbo lub SDS`u to nie zdziw sie jesli stracisz na momencie obrotowym. Dzieje sie tak jesli masz za duza srednice wydechu a w tym momencie 2.5 cala na strone moze byc za duzo a znowu mniejszy nie wiem czy bedzie dobrym rozwiazaniem. |
|
|
|
|
Yaro
KLUBOWICZ Yaro
Pomógł: 17 razy Wiek: 44 Dołączył: 05 Kwi 2009 Posty: 595 Skąd: Koscierzyna
|
Wysłany: 2009-05-25, 14:10
|
|
|
Czyli teoretycznie spadek mocy ? Wraz z ta modyfikacja chodzi mi po g?owie zmiana wtrysk?w i podniesienia cisnienia paliwa.... |
|
|
|
|
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-05-25, 15:18
|
|
|
Yaro napisał/a: | Wraz z ta modyfikacja chodzi mi po g?owie zmiana wtrysk?w i podniesienia cisnienia paliwa.... | czyli chcesz zrobic by samchod zalewalo i jeszcze wiekszy spadek mocy ?
silnik benzynowy to zasada spalania mieszanki paliowowo POWIETRZENEJ!!! z naciskiem na powietrze... po co Ci dodatkowe paliwo ? |
|
|
|
|
Yaro
KLUBOWICZ Yaro
Pomógł: 17 razy Wiek: 44 Dołączył: 05 Kwi 2009 Posty: 595 Skąd: Koscierzyna
|
Wysłany: 2009-05-25, 17:26
|
|
|
Dlatego pisze o tym a nie robie !!! Tak jak napisa?em chodzi mi to po g?owie. Mi?o jest powimieniac sie opiniami.....
[ Dodano: 2009-05-26, 09:53 ]
Czyli bez turbo podniesienie mocy waszym zdaniem jest mo?liwe ?? |
|
|
|
|
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-05-26, 12:34
|
|
|
wszystko jest mozliwe.... |
|
|
|
|
allias [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-05-26, 18:30
|
|
|
...ale kosztowne. Albo N/A albo F/I - N/A zostajesz bez jakiegokolwiek doladowania i zmieniasz walki, wydech, dolot i moze dojdziesz z dodatkowymi 30-40 MAX przy duzych wydatkach.
Albo turbo we wlasciwy sposob i moesz osiagnac +100 (albo wiecej) ale wtedy musisz wydac tyle samo albo jeszcze duzo wiecej. Ale to jest temat gdzie indziej. Jesli moge prosic to prosze tutaj tylko na temat wydechu.
Dzieki. |
|
|
|
|
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-05-26, 20:26
|
|
|
allias napisał/a: | i zmieniasz walki, | nie wiem skad to sie wzielo, ale wlasnie wszyscy tak uwazaja i malpuja w kolko... ?e zmiana walkow co moze znacznie pomoc... sama zmiana walkow jest bezseensownym wydatkem w wolnossaku bez doprezenia silnika... t?okami !!! |
|
|
|
|
cantrell
mniejsza zielenina
Pomógł: 2 razy Wiek: 45 Dołączył: 06 Lip 2008 Posty: 128 Skąd: polska
|
Wysłany: 2009-05-26, 20:47
|
|
|
sorki Allias za zmian? tematu ale te wa?ki mnie zainteresowa?y...Goldi jak to naprawd? jest bo dla takiego laika jak ja wi??e si? to z zmian? kszta?tu krzywek dzi?ki czemu zaw?r np.ss?cy d?u?ej jest otwarty przez co komora cylindra ?atwiej wype?nia si? powietrzem,podobnie jest z wydechowymi w rezultacie przek?ada si? to na zwi?kszenie mocy silnika.
jak to jest w ?eczywisto?ci? to mi?dzy innymi dlatego zmieniamy z SOHC na DOHC. |
_________________ CANTRELL |
|
|
|
|
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-05-26, 21:02
|
|
|
cantrell napisał/a: | przez co komora cylindra ?atwiej wype?nia si? powietrzem,podobnie jest z wydechowymi w rezultacie przek?ada si? to na zwi?kszenie mocy silnika | przy seryjnym stopniu sprezania? BeZeDuRa !!! |
|
|
|
|
cantrell
mniejsza zielenina
Pomógł: 2 razy Wiek: 45 Dołączył: 06 Lip 2008 Posty: 128 Skąd: polska
|
Wysłany: 2009-05-26, 21:29
|
|
|
oki GOLDI mo?e i BeZeDuRa ale to ma?o wyczerpujace wyja?nianie,m?g? by? bardziej sie postara? i ustosunkowa? si? do tego linku-tu nie pisz? o dopr??eniu silnika...http://tuning.pl/_tuning_Sportowe_walki-gid_45_aid_921_.html
we? pod uwag? to ?e ja zada?em pytanie i napisa?em jak to rozumiem na ch?opski rozum,czemu jak zwykle pr?bujesz przygasza? temat jednym kr?tkim zdaniem? podziel si? wiedz? |
_________________ CANTRELL |
|
|
|
|
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-05-26, 22:35
|
|
|
cantrell napisał/a: | .http://tuning.pl/_tuning_Sportowe_walki-gid_45_aid_921_.html | o nie tylko nie tuning pl sprzedawali kiedys magnetyzery i tez obiecywali miliard koni same walki nie poprawiaja napelniania i i oprozniania komor spalania... szczegolnie jak juz wspomnialem przy seryjnym stopniu sprezania.... zeby walki mialy sens trzeba doprezyc silnika... walki maja jak najbardziej sens w silnikach doladowanych w seryjnych ssakach nie... jak bedzie mi sie chcialo to jutro wkleje przebiegi kilku samochodow z zalozymi "sporowymi walkami" jak spadla w nich moc... bo ktos chcial przykutasic i nie zmienil tlokow... bo czytal tuning pl i innego rodzaju gowna walki to koszt 2 tysi okolo... razy dwie glowice ... no no... do tego komplet tlowow i prac nad tym... taniej wychodzi uturbienie... cantrell napisał/a: | czemu jak zwykle pr?bujesz przygasza? temat jednym kr?tkim zdaniem? podziel si? wiedz? | pytanie po co? byla przynajmniej juz 1 rozmowa na tym forum o walkach czytac... |
|
|
|
|
allias [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-05-27, 00:29
|
|
|
Goldi... dzieki ze nie zasmiecasz...
A co do moich "walkow" to ma sens jesli robisz cala reszte i wlasnie o tym mowie. Kazdy z tych elementow bedzie tylko wywaleniem kasy bez ogronych efektow gdzie laczac wydech, dolot, glowica, tloki (jesli chcesz) kolektory, port & polish i cala reszta i wtedy walki ci pomoga w osiagnieciu "odrobine" wiecej.
To tyle. |
|
|
|
|
Krueger
KLUBOWICZ
Dołączył: 11 Paź 2009 Posty: 88 Skąd: POLSKA
|
Wysłany: 2010-04-24, 11:45
|
|
|
Ja si? dosc d?ugo zastanawia?em nad tymi wa?kami. W pewnej firmie powiedziali mi, ?e owszem mog? zrobic ale raczej nie obiecywali super efekt?w. Poza tym gostek zaznczy?, ?e "co? za co?" tzn. nieco lepsze osi?gi na okre?lonych obrotach mog? byc kosztem os?abienia na innych.
Ciekaw jestem co wy na to bo to tylko zas?yszana opinia. Niemniej, d?ugo i d?ugo kombinowa?em nad wzmocnieniem mego 3g bez uturbiania - ?eby mo?e dolot, wydech, chip (mo?e wa?ki) etc. i wsz?dzie m?wili to samo - max. 25 - 30KM i si? nie op?aca ze wzgl?du na koszty. Nie wiem czy mieli racj?. Pyta?em m. in. w Tomsonie i Kreatorze mocy, chyba te? w vtg o ile pami?tam i by? og?lny sceptycyzm. Wi?c chyba co? jest na rzeczy. |
_________________ "NOW I'M YOUR BOYFRIEND, NANCY"
ECLIPSE 3.0 V6 GT 326 KM / 372 Nm powered by ProjectXs |
|
|
|
|
|