Olej w przekładni tiptronic. |
Autor |
Wiadomość |
Stadnik Krzyszt [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-02-02, 20:22 Olej w przekładni tiptronic.
|
|
|
Zakupi?em Eclipse rocznik 2003 poj. 2,4 ze skrzyni? tiptronic. Przebieg 65 ty?. mil. Czy mo?e mi kto? podpowiedzie? jaki zastosowa? olej przek?adniowy. |
Ostatnio zmieniony przez MATi 2011-04-19, 20:36, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
allias [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-02-03, 11:43
|
|
|
ATF (Automatic Transmission Fluid) - tylko nie kupuj oleju Dextron-III bo zabije twoja skrzynie. Nie wiem jakie firmy sa dostepne na polskim rynku ale zaloze sie ze zaraz ktos sie dolaczy i powie. Ja sprawdze na innym forum jaki powinien byc bo nie pamietam. |
|
|
|
|
SAMAEL
KLUBOWICZ Forumowa inkwizycja
Pomógł: 47 razy Wiek: 36 Dołączył: 15 Lip 2007 Posty: 2207 Skąd: Wa-wa
|
|
|
|
|
elinwar
KLUBOWICZ
Pomógł: 20 razy Wiek: 38 Dołączył: 17 Lip 2007 Posty: 912 Skąd: D?bica
|
Wysłany: 2008-02-03, 23:48
|
|
|
eee po 2000 to ju? chyba ATF+4. |
_________________ Było: Talipse; 1998 r, BMW 850i; 1993 r
Jest: Citroen C6 2006 r |
|
|
|
|
SAMAEL
KLUBOWICZ Forumowa inkwizycja
Pomógł: 47 razy Wiek: 36 Dołączył: 15 Lip 2007 Posty: 2207 Skąd: Wa-wa
|
Wysłany: 2008-02-04, 08:52
|
|
|
to to samo teraz aft3 prawie nie dost?pny. teraz ?atwiej o atf4 |
_________________
Ameryka?skie 210KM, AWD, starczy
|
|
|
|
|
elinwar
KLUBOWICZ
Pomógł: 20 razy Wiek: 38 Dołączył: 17 Lip 2007 Posty: 912 Skąd: D?bica
|
Wysłany: 2008-02-04, 09:14
|
|
|
ATF+3 mopara - owszem. Mo?na dosta? np. Midlanda.
Jednak z tego co uda?o mi sie znale?? to do skrzy? po 2000 roku nale?y la? ATF+4. |
_________________ Było: Talipse; 1998 r, BMW 850i; 1993 r
Jest: Citroen C6 2006 r |
|
|
|
|
forest [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-03-04, 12:10
|
|
|
co s?dzicie o tym:
Castrol ATF TQ DIII
Olej do przek?adni automatycznych, uk?ad?w hydraulicznych i uk?ad?w wspomagania kierownicy
Castrol ATF TQ DIII jest olejem przek?adniowym stosowanym w automatycznych skrzyniach bieg?w w samochodach osobowych i ci??arowych oraz uk?adach hydraulicznych i wspomagania kierownicy.
Charakterystyka:
- wysoka ochrona przed korozj? i zu?yciem;
- szeroki zakres temperatur stosowania;
- wysoka stabilno?? (brak zmian lepko?ci);
- neutralny do uszczelnie?;
- znakomita p?ynno?? w niskich temperaturach;
- wyj?tkowe w?asno?ci antypienne;
- mieszalny z p?ynami spe?niaj?cymi specyfikacj? Dexron;
- w celu utrzymania wysokiej jako?ci wyrobu nale?y unika? mieszania z innymi olejami
Specyfikacje:
Allison C4 approved (C4-30302004), Mercedes Benz MB 236.5 approved, MAN 339F Z1 approved, Voith 55.6335.30 approved, ZF TE ML 04D, 14A and 17C approved, TES 389 approved.
http://www.castrol.com/ca...7028745#7100257 |
|
|
|
|
allias [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-03-04, 12:40
|
|
|
forest napisał/a: |
Castrol ATF TQ DIII
|
Widzac to DIII mam wrazenie ze mowimy tutaj o Dextron III a ten plyn zabija automata w 3G. Nie jestem pewien ale wiem ze cokolwiek robisz nie wlewaj typowego Dextron III do 3G. |
|
|
|
|
forest [Usunięty]
|
|
|
|
|
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-03-04, 14:10
|
|
|
good shit |
|
|
|
|
forest [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-03-04, 14:27
|
|
|
GOLDI napisał/a: | good shit |
... czyli co, zajebiste czy niz?a chu***nia |
|
|
|
|
SAMAEL
KLUBOWICZ Forumowa inkwizycja
Pomógł: 47 razy Wiek: 36 Dołączył: 15 Lip 2007 Posty: 2207 Skąd: Wa-wa
|
Wysłany: 2008-03-04, 17:11
|
|
|
zajebiste. |
_________________
Ameryka?skie 210KM, AWD, starczy
|
|
|
|
|
forest [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-03-05, 08:08
|
|
|
SAMAEL napisał/a: | zaj*biste. |
... i wszystko jasne |
|
|
|
|
breeder
mniejsza zielenina
Pomógł: 1 raz Wiek: 43 Dołączył: 07 Cze 2009 Posty: 190 Skąd: Che?m/Lublin
|
Wysłany: 2009-06-08, 01:43
|
|
|
no tak tylko ile sie zaleca wlewac do skrzyni TIPtronic tego oleju? i moze ktos mi powiedziec gdzie jest przyrzad do pomiaru poziomu oleju w skrzyni automatycznej? |
_________________ 2,4 L |
|
|
|
|
allias [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-06-08, 09:58
|
|
|
Z tylu za silnikiem masz wskaznik z zolta raczka, a przynajmniej powinien byc. Co do zalecen ile to zalezy od stanu. |
|
|
|
|
breeder
mniejsza zielenina
Pomógł: 1 raz Wiek: 43 Dołączył: 07 Cze 2009 Posty: 190 Skąd: Che?m/Lublin
|
Wysłany: 2009-06-08, 13:07
|
|
|
allias napisał/a: | Co do zalecen ile to zalezy od stanu. |
tak od stanu zgadza sie ale wiesz jakie sa oznaczenia na miarce tam nie ma min lub max tam sa rowki takie i wez sie domysl czy ma byc na full czy na styk minimum i nie wiem zbaranialem jak zobaczylem tam napis "hot" na miarce?? a jest tez drugi napis troszke dalej co do czego? niewiem oco kaman niby proste jak konstrukcja cepa a jednak ja sie boje ruszac czegos czego nie znam dokladnie.Tam jest jakby taki wodnisty olej koloru rozowego tak ja ma przynajmniej
PS.wpadlem na pomysl aby zrobic zdjecie silnika i dokladnie poopisywac kazdy zbiornik wraz z przyrzadem do pomiaru oraz z alecanym plynem do odpowiednich ukladow jak np . olej bo jest to na forum rozwalone w tematach i opcja szukaj wiele nie daje a tylko miesza w tym temacie.Czy jest ktos za zrobieniem takiego opisu po polsku zeby zylo nam sie lepiej i w koncu bedzie mozna spokojnie dowiedziec sie na jakich plynach smigaja nasze 3G
[ Dodano: 2009-06-13, 11:57 ]
allias napisał/a: | Z tylu za silnikiem masz wskaznik z zolta raczka, a przynajmniej powinien byc. |
Alias ale pomiedzy ktorymi kreskami ma byc ten poziom dobry na miarce na calym napisie "hot"?
[ Dodano: 2009-06-13, 12:00 ]
allias napisał/a: | Z tylu za silnikiem masz wskaznik z zolta raczka, a przynajmniej powinien byc. |
Alias ale pomiedzy ktorymi kreskami ma byc ten poziom dobry na miarce na calym napisie "hot"? |
_________________ 2,4 L |
Ostatnio zmieniony przez breeder 2009-06-08, 13:10, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
|