Mitsubishi Eclipse Klub Polska Strona Główna Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Ga?nie sam z siebie ??????
Autor Wiadomość
kaleos 
KLUBOWICZ
Nordschleife rulez


Pomógł: 20 razy
Wiek: 42
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 651
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2007-10-19, 19:33   

U mnie czasem gasl jak hamowalem, bylo to bardzo zadko wiec nie ruszalem. Denerwowalo mnie bardziej to ze jak wlaczalem klime to obr lataly od 500 do 1500 i ogolnie niskie obr na jalowym cos kolo 700
z Krisem sciagnelismi dolot, mikser od gazowni, krokowca i cos tam ponizej jeszcze.
Wyczyscilem przepustnice i to "cos" pod krokowym, a sam krokowy sprawdziismy czy dobry. Wszystko bylo ok wiec zlozyllismy z powrotem. Po tym juz wszystko bylo cacy. :serduszka:
obr mam cos kolo 900, wlaczam klime to nachwile spadnie do 800 i zaraz wraca. Nie gasnie pod czas hamowania. Zadnego falowania obr.
Przyczym lambda byla kaput, wiec to nie ona to powodowala, jedynie przez ta lambde to spalanie 20l/100 (juz wymieniona)
_________________
"Prędkość jeszcze nigdy nikogo nie zabiła.
Nagłe zatrzymanie to jest to, co cię pozbawi życia"
J.C.
 
 
 
allias
[Usunięty]

Wysłany: 2007-10-19, 21:11   

Rozumowanie SAMAEL`a jest najnajbardziej sensowne. Dodalbym do tego sprawdzenie kabla masy i zasilania. Ja jak mialem u siebie lekko luzny kabel masy to dzialo sie podobnie ale nie za czesto. Blacha sprawa jak wyczyszczenie stykow zalatwilo sprawe. Jak kolega wspomnial proponowalbym maly test. Jesli to sie czesciej zdarza jak jest wilgotno to zatrzymac samochod po tym jak sie to dzieje i spryskac WD40 w okolicach tych konektorow. WD40 ma tendencje do wchlaniania wiglotnosci.

Do tego polecalbym sprawdzenie kilku innych drobnych szczegolow. U mnie skskal z obrotami i trzaski sie dzialy jak mialem poluzowany przewod od power rury do pokrywy glowicy. Zasysal wiecej powitrza niz powinien i skakal z obrotami a czasami gasl.

Smieci na przepustnicy tez moga to powodowac ale tu wilgotnosc nie wiem czy mialaby taki duzy wplyw.

Zdecydowanie wielu z nas bedzie ciekawa rozwiazania tego problemu. Daj znac.
 
 
MATi 
KLUBOWICZ


Pomógł: 109 razy
Wiek: 36
Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 8546
Skąd: WWA/Raszyn
Wysłany: 2007-10-19, 22:13   

Hmm SAMAEL to co napisa?e? moze mi sie bardzo przyda? bo tak jest ze wystepuje to tylko okresowo g??wnie jesie? zima albo jak jest mokro i wilgotno .... Wielkie Dzieki :ok:
 
 
 
Sebter 
zielenina



Pomógł: 5 razy
Wiek: 36
Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 88
Skąd: Olecko
Wysłany: 2007-10-24, 22:40   

Mia?em Podobnie w Swoim 1G ... Sprawdz kostki nad wtryskami ... tam tez lubi zbierac sie wilgoc ...

Powodzenia
 
 
 
MATi 
KLUBOWICZ


Pomógł: 109 razy
Wiek: 36
Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 8546
Skąd: WWA/Raszyn
Wysłany: 2007-10-24, 22:45   

A wiec tak sprawdzi?em to o czym m?wi?em SAMAEl zosta?o oczyszczone i zabezpieczone przed wilgoci? posprawdzane zosta?y takze inne kable i kostki i oczyszczone itp wymieni?em przy okazji ?wiece na nowe i wyczyszczona przepustnica i teraz gra i trombi jak zesp?? kombi

Dzieki SAMAEL za podpowiedz :ok:
 
 
 
Schirru
[Usunięty]

Wysłany: 2007-11-03, 17:13   

mialem cos takiego w swoim 1G po tym jak zalozylem power rure...zacz?l sie dusic po rozgrzaniu. potem rure wypiep*ylem ale problem coraz czestrzego ga?niecia pozosta?... wymiana ?wiec i kabli rozwi?za?a problem.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 12