Mitsubishi Eclipse Klub Polska Strona Główna Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Gdzie serwisowa? 3G w Wa-wie
Autor Wiadomość
runo
[Usunięty]

Wysłany: 2007-10-30, 21:47   Gdzie serwisowa? 3G w Wa-wie

Witam.Poszukuj? dobrego serwisu dla 3G w Warszawie lub okolicach
 
 
SAMAEL 
KLUBOWICZ
Forumowa inkwizycja


Pomógł: 47 razy
Wiek: 36
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 2207
Skąd: Wa-wa
Wysłany: 2007-10-30, 21:58   

servisu w celu servisowania przegl?dania czy co? si? zapsu?o ? w razie czego zapraszam na PW. Zajmuje si? mechanik? i nie tylko.
_________________

Ameryka?skie 210KM, AWD, starczy ;)
 
 
runo
[Usunięty]

Wysłany: 2007-10-30, 22:09   

Troch? nie r?wno pracuje silnik i na D przy wci?ni?tym hamulcu obroty spadaj? na 500
 
 
SAMAEL 
KLUBOWICZ
Forumowa inkwizycja


Pomógł: 47 razy
Wiek: 36
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 2207
Skąd: Wa-wa
Wysłany: 2007-10-30, 22:37   

nier?wna praca to albo rozrz?d, lewe powietrze, silniczek krokowy, wypadanie zap?onu.
spadanie obrot?w to raczej brak podbicia obrot?w przez krokowy. jaki to silnik ?
_________________

Ameryka?skie 210KM, AWD, starczy ;)
 
 
runo
[Usunięty]

Wysłany: 2007-10-30, 22:46   

6G72
 
 
SAMAEL 
KLUBOWICZ
Forumowa inkwizycja


Pomógł: 47 razy
Wiek: 36
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 2207
Skąd: Wa-wa
Wysłany: 2007-10-31, 08:24   

czyli fa?ka. jako? si? ogarnie.
_________________

Ameryka?skie 210KM, AWD, starczy ;)
 
 
allias
[Usunięty]

Wysłany: 2007-10-31, 13:47   

Dosc czeste sa problemy z wyciekiem podcisnienia na uszczelce od kolektora powodujacy tego typu zachowanie. Druga mozliwosc to twoj ECU. Jesli ostatnio bylo OK i zaczelo na nowo bo robiles cos przy akumulatorze, to musisz go "poduczyc" jak sie powinny zachowywac wolne obroty.

Jesli chcesz sprobowac to podam ci przepis.

To jest bardzo normalne dla wszystkich 3G. Ja mam to u siebie ale tylko male skoki o 50-100 w okolicach 800. Juz sie przyzwyczailem bo wydalem kupe kasy na wymiane roznych elementow. Zbyt wielu giagnostow mi to sprawdzalo i wciaz w tym samym miejscu - tzn teraz juz duzo mniej, wiec sie przyzwyczailem.

PS. Pochwal sie i pokaz jakies fotki swojej bestii. GT czy GTS?
 
 
SAMAEL 
KLUBOWICZ
Forumowa inkwizycja


Pomógł: 47 razy
Wiek: 36
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 2207
Skąd: Wa-wa
Wysłany: 2007-11-01, 10:55   

sorka musia?em pojecha? po silnik do P?ocka, b??dy zczytane dzisiaj je sprawdz? i powiem co to by?o. Jak znowu to powr?ci to b?dziemy zastanawia? si? dalej, nieszczelno?ci sprzewdzi? no problem.
_________________

Ameryka?skie 210KM, AWD, starczy ;)
 
 
allias
[Usunięty]

Wysłany: 2007-11-01, 11:18   

MAcie te PO kody? Jesli tak to jakie?
 
 
SAMAEL 
KLUBOWICZ
Forumowa inkwizycja


Pomógł: 47 razy
Wiek: 36
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 2207
Skąd: Wa-wa
Wysłany: 2007-11-01, 12:27   

p0442
p1610
_________________

Ameryka?skie 210KM, AWD, starczy ;)
 
 
allias
[Usunięty]

Wysłany: 2007-11-01, 16:19   

PO442 - Evaporative Emission Control System Leak Detected (small leak)

A code P0442 most likely means one or more of the following has happened:
* A loose or improperly affixed gas cap - Luzny albo nie wlasciwa zakretka wlewu paliwa.
* A non-conforming gas cap (i.e. not factory/original brand) - zakretka nie jest orginalna (nie wlasciwe normy
* A small leak/hole in a fuel vapor hose/tube - maly wyciek w rurce odpowietrzajacej
* Other small leak in EVAP system - inny wyciek w systemie EVAP
* Faulty vent o-ring seal - nie wlasciwy o-ring

Stawiam na ktorys z 2 pierwszych. Pytanie - czy ty masz zakretke na klucz? Jesli nie to sprawdz czy jest do konca zakrecona, powinienes uslyszek 2 razy klik, wtedy wiesz ze jest jak nalezy.

P1xxx - jest to zakres kodow definiowanych przez dana marke. P1610 wchodzi w zakres dzialu kodow dla "komunikacji szeregowej komputera" - rownie dobrze moze to byc malo wazny kod ktory zostal "pociagniety z powodu tego pierwszego. Jak narazie calkowicie bym go zignorowal.

Jesli chodzi o nie rowna prace to zrob tak:

Odlacz akumulator (Masz radio seryjne czy inne? bo jesli seryjne to musisz miec kod do radia, bo jesli odlaczysz akumulator to sie zakoduje) i poczekaj 15-20 min. Podlacz akumulator i odpal samochod. Dobrym pomyslem byloby zrobic to na cieplym silniku. Jak bedzie stal rozlaczony przez ten czas to ostygnie troche, ale dzieki temu nie bedziesz gazowal go (co zaraz przeczytasz) na zimnym silniku.

Pozwol mu chwilke (okolo 1-2 min) popracowac tak zeby obroty zaczely spadac do okolic 1000 rpm. Zacznij dodawac gazu zeby silnik pracowal na 2000 obrotow i przytrzymaj go przez okolo 30 sekund. Posc gaz i pozwol mu spasc ponizej 1000. Poczekaj 15 sekund i tym razem przycisnij gaz zeby doszedl do 3000 obrotow i przytrzymaj przez kolejne 30 sekund.

Teraz wrzuc 1szy bieg i zrob mala przejazdzke. Wedle tego co ja zrobilem i wielu innych to dzialalo bardzo dobrze na to zeby wolne obroty sie troche ustabilizowaly a jednczesnie "poduczysz ECU". Przez ten caly proces oczywiscie wyczyscisz kody. Jesli beda tak proste jak przypuszczam - wiecej ich nie zobaczysz i zaoszczedzisz kase. Jesli wroca - wiesz ze to nie to.

Powodzenia.
 
 
runo
[Usunięty]

Wysłany: 2007-11-04, 17:26   

Witam.Z tym korkiem wlewu paliwa to si? zgadza za?o?y?em zamykany na kluczyk .Po wykasowaniu b??d?w u SAMELA i ponownym tankowaniu kontrolka znowu ?wieci.
 
 
SAMAEL 
KLUBOWICZ
Forumowa inkwizycja


Pomógł: 47 razy
Wiek: 36
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 2207
Skąd: Wa-wa
Wysłany: 2007-11-04, 22:18   

tak jak m?wi?em sprubuj nauczy? go wolnych obrot?w i zobaczymy.
_________________

Ameryka?skie 210KM, AWD, starczy ;)
 
 
allias
[Usunięty]

Wysłany: 2007-11-04, 23:37   

runo napisał/a:
Witam.Z tym korkiem wlewu paliwa to si? zgadza za?o?y?em zamykany na kluczyk .Po wykasowaniu b??d?w u SAMELA i ponownym tankowaniu kontrolka znowu ?wieci.


Jesli masz na kluczyk to zgaduje ze masz bez wlasciwej wentylacji. Musi byc specjalny typ korka ktory jest zgodny z "emmision laws".

Jesli chcesz sie upewnic czy to to, znajdz swoj stary korek i zamontuj go na jakis czas. Oczywiscie mozesz sprobowac wykasowac blad albo mozesz czekac az sam zniknie. Bedziesz mial pewnosc, ale jestem pewien na 100% ze to jest twoj problem.
 
 
runo
[Usunięty]

Wysłany: 2007-11-11, 19:20   

Witam.Zmini?em na stary korek i pr?bowa?em nauczy? go wolnych obrot?w.Po od??czeniu akumulatora b??d oczywi?cia nie wyst?puje.Ale wola?bym mie? korek zamykany na kluczyk.Czy to (ktory jest zgodny z "emmision laws") oznacza ?e oryginalny jest mniej szczelny od tego zamykanego?
 
 
allias
[Usunięty]

Wysłany: 2007-11-12, 21:20   

To oznacza ze oginalny jest konstrukcyjnie zgodny z "emmision laws" i dziala poprawnie. Ten zamykany na kluczyk jest inny choc gwint na ten sam. ECU potrafi to dostrzec i dlatego ten kod. To rozwiazania sa nastepujace.

1. Zamowic korek na kluczyk zgodny z 3G.
2. Nauczyc sie zyc z SES light ciagle wlaczonym.

Osobiscie proponuje to pierwsze rozwiazanie.
 
 
runo
[Usunięty]

Wysłany: 2007-11-13, 20:55   

?eby to by?o takie proste.W Mitshubishi twierdz? ?e nie wyst?puje a gdzie indziej nie pyta?em wi?c kupi?em od VW.
 
 
allias
[Usunięty]

Wysłany: 2007-11-14, 12:14   

I to tlumaczy dlaczego masz blad... Jesli masz moze mozliwosc spytaj kolegi kiepuczi - on sie zajmue pomoca w sprowadzeniu czesci z USA. Potrzebujsz korek dla amerykanskich standardow. Jesli moge ci cos zaproponowac zobacz z serwisem Dodge/Chrysler. Ich produkty sa bardzo podobne. Dodge Stratus lub Avenger/Chrysler Sebring mialy podobne czesci - sprawdz z nimi - moze znajdziesz. Musisz szukac do amerykanskich wersji, zeby byly kompatybilne z amerykanskim emmision.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 13