Mitsubishi Eclipse Klub Polska Strona Główna Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Bład P0443
Autor Wiadomość
pip
[Usunięty]

Wysłany: 2007-10-18, 23:56   Bład P0443

Jak zdiagnozowalismy z Samaelem jest to wina problemow z odpalaniem mojego misia - blad P0443 czyli

PO443
EVAP solenoid circuit
Evaporative purge solenoid / Clogged purge line / Vacuum hose / Evaporative emission canister clogged

sprawdzilem cewke ale wyglada na to ze ona jest ok - ma ktos moze schemat do 2g gdzie znajduje sie reszta instalacji odpowietrzajacej? zoltawa puche z cewka znalazlem w prawym nadkolu zaraz pod swiatlami - a gdzie reszta tego? natknol sie juz ktos na taki problem?
Ostatnio zmieniony przez MATi 2011-04-19, 20:40, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
cyryl21
[Usunięty]

Wysłany: 2007-10-19, 01:27   

podaj maila.mam jakis manual od eclipsa to ci przesle
:beer:
 
 
allias
[Usunięty]

Wysłany: 2007-10-19, 21:36   

Zacznijmy od tego jak dlugo masz ten blad? I powiedz mi jaka masz zakretke od wlewu paliwa? To jest z kodow ktory sie pokazuje po nie prawidlowym zamknieciu wlewu paliwa.

Wiem ze wskazuje na "circuit" ale to wciaz moze byc wlew. Kilku znajomych mialo podobny kod przez pewnien czas po tym jak ich samochod postal 4-6 miesiecy i palili go na "starym" paliwie. Jesli jestes pewnien ze korek masz OK to proponowalbym solidne przepalenie paliwa moze z jakos domieszka octane booster albo cos takiego.
 
 
pip
[Usunięty]

Wysłany: 2007-10-20, 22:02   

problem i blad jest odkad kupilem samochod, korek jest ori i nie wiem czy jest ok - uszczelka na nim nie uszczelnia? wynikiem tego jest to ze samochod odpala dopiero po dluzszej chwili krcenia rozrusznikiem - wszystkie inne elementy sprawdzone (swiece, nowa pompa, nowy kpl.rozrzad, filtry itp)
jezdze na wylacznie na v-power racing gazu uzywam baardzo rzadko - wlasciwie odkad go kupilem to dwa razy w tym jeden wczoraj/dzisiaj jak zrobilem sobie wycieczke do ?odzi
 
 
allias
[Usunięty]

Wysłany: 2007-10-21, 12:09   

Jesli ta uszczelka nie uszczelnia jak powinna to tam bym sie doszukiwal problemu. Z amerykancami jest bardzo latwo popelnic blad przy zamykaniu wlewu zeby powodowalo jakis PO (SES/CE). Jesli system wykrywa jakas nie szczeslnosc na ukladzie paliwowym w okolicach zbiornika - da ci o tym znac. Tak to moze wygladac u Ciebie.
 
 
pip
[Usunięty]

Wysłany: 2007-10-21, 14:08   

no coz takiej opcji nie bralem pod uwage jeszcze - sprobuje jednak bo tonacy sie brzytwy chwyta :)
 
 
allias
[Usunięty]

Wysłany: 2007-10-22, 00:34   

Nie masz nic do stracenia. Tylko miej pewnosc ze kupisz wlasciwa. Bo nawet pasujace "korki" do wlewow moge nie dzialac jak nalezy. Wazne jest by byl co z emmision test dla amerykancow. Choc nie wiem czy tu to bedzie mialo znaczenie.

Jeszcze raz powodzenia.
 
 
pip
[Usunięty]

Wysłany: 2007-10-23, 12:16   

w weekend zrobilem troche kilosow i cos zaczelo sie walic w moim misiu - wariuja obroty, zauwazylem ze gdy wlacza sie wentylator chlodnicy obroty wskakuja na 2k... korek zamowilem od kiepucziego wiec moze to cos pomoze bo teraz coraz zimniej jest i coraz wieksza mam obawe ze misio nie odpali albo zdechnie akumulator
 
 
allias
[Usunięty]

Wysłany: 2007-10-23, 21:11   

Jesli chodzi o te skoki obrotow... moglbys je jasniej opisac? Czy to tylko po odpaleniu czy zawsze nawet jak goracy?
 
 
pip
[Usunięty]

Wysłany: 2007-10-23, 22:36   

no wlasnie problem jest ze nie wiem od czego to jest zalezne - raz go odpale i wariuja a zgasze i odpale i jest ok - nie ma roznicy czy zimny czy goracy silnik - zawsze jest to na parkingu i luzie na drive raczej trzyma obroty ew. faluja malo ale mysle ze to kwestia obciazenia
odpalam i obroty sa bardzo niskie i zaczynaja rosnac do 2k i tak sie utrzymuja przez chwile i spadaja do 1k i znowu nagle wskakuja na 2k, albo calkiem wariuruja miedzy 1,5k a 2k czasem rosna nawet do 3-4k i musze zgasic silnik i odpalic znowu zeby przestalo - Samael widzial o co chodzi jak u niego bylem
 
 
SAMAEL 
KLUBOWICZ
Forumowa inkwizycja


Pomógł: 47 razy
Wiek: 36
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 2207
Skąd: Wa-wa
Wysłany: 2007-10-24, 07:54   

tak dok?adnie tam by?o, tps jest ok sprawdzony, w 420a nie ma chyba krokowego ?
_________________

Ameryka?skie 210KM, AWD, starczy ;)
 
 
miro 
zielenina


Pomógł: 7 razy
Dołączył: 22 Lip 2007
Posty: 91
Skąd: WLK
Wysłany: 2007-10-24, 10:16   

SAMAEL napisał/a:
tak dok?adnie tam by?o, tps jest ok sprawdzony, w 420a nie ma chyba krokowego ?


w 420A krokowy jest ponizej TPS
 
 
 
pip
[Usunięty]

Wysłany: 2007-10-24, 10:20   

jest krokowy
 
 
mario25
[Usunięty]

Wysłany: 2007-10-26, 22:23   

"I will own your ass on the street mario25 ! I't doesn't matter what are u driving !"

Co autor mia? na mysli????


sam uzyl takiego kruczka ;) wpisal w kodzie [YOU_] (bez tego podkreslenia _) i kazdemu wyswietla jego nicka ;) prowokuje cale forum skubany ;) pozdr /zly mod


ha ha a jak :P mo?e goldi chcesz si? sprubowa? ? zmieni? obpis jak kto? z klubu mnie objedzie :hahaha: :twisted:

do uslug :badcrack:
Ostatnio zmieniony przez 2007-11-15, 23:06, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
pip
[Usunięty]

Wysłany: 2007-11-15, 00:37   

kurcze przebrnolem przez cale forum dsm i chyba wiem gdzie tkwi problem - mam zawor ale nie mam chyba tego weglowego filtra - pewnie go ktos wymontowal po zmianie zderzaka - poszukam jutro

[ Dodano: 2007-11-15, 22:03 ]
potwierdzam - zbiorniczka z weglem aktywnym nie zlokalizowalem wiec kurcze musial ktos go wywalic jak naprawiali przod po dzwonie - kiepuczi mozesz zalatwic cos takiego?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,07 sekundy. Zapytań do SQL: 14