Wysłany: 2011-07-23, 13:17 Porady przed zakupem Eclipse 2G Spyder
Witam!
Na wstępie chciałem napisać, że jestem tu nowy i nie znalazłem podobnego tematu. Otóż chcę zmienić auto na moje marzenie - Eclipse 2G Spyder.
Chciałbym żeby auto trochę posłużyło, więc chciałbym wiedzieć na co zwrócić uwagę przed zakupem aby "nie wtopić" sie w sztrucla.
Interesuje mnie werja z silnikiem 2.0 turbo.
Od jakiegoś czasu obserwuję oferty, ale nic się nie pojawia... strasznie mała podaż tych aut (co w sumie jest zaletą )
Ile powinien kosztować zadbany model? Na allegro obecnie są dwa srebrne bodajże po ok 16-17 tysięcy.
Pozdrawiam
GOLDI [Usunięty]
Wysłany: 2011-07-23, 13:21
dexter_poz napisał/a:
Ile powinien kosztować zadbany model?
taki do ktorego wsiadasz i jezdzisz to okolo 30+
takie za 16-17 to dolozysz do tych 30stu i bedziesz miec zadbany model
a spyder jakos strasznie nie rozny sie od innych eclipsow... byle bity nie byl bo tam konstrukcja nosna ma wieksze znaczenie niz w coupe
Dziękuje GOLDI za linka do tematu, już się zagłębiam
Jeśli uda się spełnić marzenia to będzie mój piąty samochód. Jestem świadom, że w auto kase trzeba pompować zwłaszcza w używane. Nie boje się tego. Obecne auto kupiłem za 10k zł i drugie tyle już wsadziłem
W Eklipe kasę też będe pchać tylko nie chcę kupić dzwonionego bo to będzie wtedy utopia, zresztą jak napisałeś, że dzwon w przypadku cabrio to porażka.
W polskich realiach można kupić auto za 30k zł, które będzie w takim stanie jak takie za 15k zł niestety... Chcę aby Mitsu było na dłużej niż 2-3 lata więc trzeba się przyłożyć do poszukiwań
Pomógł: 1 raz Wiek: 36 Dołączył: 02 Cze 2009 Posty: 154 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-07-29, 10:27
dexter_poz, jeśli ja mogę jeszcze tylko wrzucić swoje 3 grosze...w internecie znane i godne uwagi są dwa spyder'y 2g... bordowy i srebrny - o ile na sprzedaż bordowego się zapewne nie doczekasz to pozostało Ci czekanie aż właściciel srebrnego się znudzi i będzie chciał pogonić...jak jest dalej w Polsce w tym temacie nie wiem. Pewnie jest ktoś kto ma fajne turbo ale nie wrzucał nigdy do netu i nie pokazywał się nim na wszelkich imprezach - ale czekać na sprzedaż takiego też można czekać do usranej śmierci
W związku z tym w Twoim przypadku są dwie możliwości:
- kupić kapcia na allegro (mówiłeś, że są dwa za jakieś 15k) - sprawdzić je bardzo dokładnie pod względem budy i czy w przeszłości nie były bite - i jeśli nie to kupić, rozebrać silnik do ostatniej śruby i zrobić kapitalny remont.
- druga opcja to kupić fajnego, zadbanego GS'a i zrobić swap z turbo - co prawda ciężko u nas o kupno 4g63T ale uwierz mi kto szuka ten znajdzie w tym przypadku też duże prawdopodobieństwo że czeka Cię remont silnika ale już na pewno znacznie tańszy niż w przypadku GST za 15k z allegro. Aaaa i zawsze możesz też przyjąć taktykę sępa - poczekać aż któremuś sprzedającemu mocne turbo na allegro puszczą nerwy i zaczną rozsprzedawać fury na części i sprzedadzą Ci swapa - oczywiście nie życzę tego naszym kochanym klubowiczom, ale różnie to w życiu bywa (jakby co to dawajcie znać na PW ) - wówczas opcja jest dla Ciebie najlepsza bo silnik nie wymaga remontu i już jest zmodzony
ja wybrałem opcję nr dwa - kupiłem na poczatku sezonu GS'a z zajebistą blachą, nowym lakierem, od zewnątrz praktycznie zrobionym - hulam sobie po Warszawie przeszczęśliwie, a powolutku i bez spinania szukam sobie gratów to swapa na turbo
Dziękuję, dobranoc
Ostatnio zmieniony przez Sonek 2011-07-29, 10:30, w całości zmieniany 1 raz
Sonek, jak szukasz coś na swapa to czemu jeszcze do Pabla nie uderzyłeś. Masz do wzięcia gotowy silnik, sprawdzony, z dobrymi gratami i to w cenie krojonego chleba - na dodatek kolorystycznie by Ci pod maskę pasował Napewno wyjdzie taniej niż kompletowanie części oddzielnie a i koszty transportu żadne bo masz pod nosem, mało tego możesz go sobie jeszcze sprawdzić bo w aucie siedzi....
A co do fajnych Spyder'ów to jeszcze ladnego ma Major - czarne GST Spyder w manualu, kremowej skórze i czarno/kremowych plastikach
Przejechałem się nim kiedyś i mówie że przejażdżka GST spyderem z otwartym dachem w lato przez miasto przyzachodzącym słońcu to jak pół orgazmu
Czyli takim z ogłoszeń z neta nie warto sobie zawracać głowę?
BTW. A ile kosztuje taki remont w eclipse? Szczerze mówiąc, czytając kilka tematów zniechęciłem się do tego auta...
Zaebiście mi sie podoba, ale chciałbym żeby też dobrze jechał i nie przeciekał.
Przy takiej podaży aut na rynku chyba się nie da kupić tego pojazdu, a forumowy będzie 3 razy droższy.
Załamka.
Wiem, że auto ma już swoje lata więc nie oczekiwałbym nawet aby było idealne.
Żeby nie było, nie szukam auta wycackanego za 10 tysi.
Hmm ja też wrzucę swoje 3 grosze, w tamtym roku kupiłem bordowe 2g spydera, na forum ktoś narzekał że bity, że silnik był wymieniany że gościu nie miał kompletu papierów...
no i oczywiści pisali, że taka cena to na pewno mina... jak to przeczytałem to trochu się przyłamałem... no ale co auto stało już w garażu
I wiecie co od roku auto jeździ zrobiłem 11 tys mil i jest ok wymieniłem oczywiście parę drobiazgów.... silnik nie był zmieniany, komplet papierów był, a auto było słabo uderzone w tył , a nawet kiedyś było całe malowane i co z tego ? to źle ? ja widziałem już eclipse z oryginalnym ale złuszczonym lakierem...
Często się zdarza że ludzie z forum szukają kwadratowych jaj... te auta nie są nowe... wielu nie widzi różnicy pomiędzy malowany a bity czy zarysowany na parkingu... ja kupiłem auto za grosze i jest w porządku nie dołożyłem dużo i jest ok,
Może i nie mam idealnej serii, daleko mu do tego, no ale nie staje na środku drogi, nie dołożyłem do niego majątku, a jeździ...
a odnośnie pytania to:
w spyderze zwróciłbym uwagę na dach i to nie na jego poszycie bo to to można kupić od ręki na allegro za 2tys, sprawdziłbym mechanizmy otwierania dachu, czy to wszystko działa tak jak ma działać, czy uszczelki są w miarę szczelne (są drogie i ciężko dostępne) , czy gdzieś pod dywanikami nie stoi woda,
a jeżeli chodzi o silnik 4g63-t no to części chyba są w miarę dostępne to przecież silnik który występował w europie, gorzej jeżeli tak jak ja masz 4g64 tam czasami trzeba kombinować i dobrze szukać... auto jak auto 2g to 95-99 czyli już 12-16 latki nie są to auta nowe i nie oczekujcie cudów od tych staruszków.
Bo nawet jak auto jest w dobrym stanie to ktoś kto będzie szukał dupy w całym to zawsze ją znajdzie !
Pozdro
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach