Jakosc paliwa - MON vs. RON vs. spalanie. |
Autor |
Wiadomość |
OrBiTaL
gruba ryba GaBBerMafia
Pomógł: 3 razy Wiek: 41 Dołączył: 20 Lip 2007 Posty: 406 Skąd: Krakow
|
Wysłany: 2008-02-22, 17:58
|
|
|
nie dziwne to jest .. ja juz od jakiegos czasu w uk zauwazylem ze np na bp dolewaja czegos bo auto mi wogole nie szlo i mulilo jak cholera .. v power racing stosuje juz od 1.5 roku .. i nie zmienie juz na inne |
|
|
|
|
allias [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-02-22, 19:21
|
|
|
TO juz 3-ci zbiornik od czasu uzywania V-Power i wiem ze bedzie jak wyzej... nie bedzie innego paliwa dla mojego malenstwa. Srednie spalanie sie poprawilo, silnik lepiej reaguje, jest o wiele elastyczniejszy, nie dusi sie na nizszych obrotach - generalnie rewelka. |
|
|
|
|
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-02-22, 20:05
|
|
|
allias racing or not racing ? 95 czy 100? |
|
|
|
|
allias [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-02-22, 20:40
|
|
|
Bede wiedzial jutro rano jak zatankuje Wyluzuj Niepamietam |
|
|
|
|
allias [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-02-23, 19:11
|
|
|
Dzis sprawdzilem i jest to zwykly V-Power. Nie moge nigdzie znalezc Racing a szkoda. Dodatkowo sprawdzilem 3G od robo z paliwem zatankowanym na poludniu UK i wyszlo mu to co mi. Wiem jedno... nie pojade po inne paliwo jak V-Power... ale ja juz to mowilem |
|
|
|
|
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-02-23, 19:18
|
|
|
allias napisał/a: | 96 oktanow | czyli tez klamia powinno miec 95 hehe dobrze wiedziec ze sie jezdzi na dobrym paliwie |
|
|
|
|
stawek [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-03-03, 07:20
|
|
|
a zalewa? kto? mo?e z was na vervie ?? ciekaw jestem jakie tam maj? paliwo ?? |
|
|
|
|
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-03-03, 07:27
|
|
|
nic specjalnego |
|
|
|
|
darass [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-03-08, 21:39
|
|
|
A ja glupia c*pa dzien przed wymiana rozrzadu pojechalem na cpn Lotos zeby umyc auto co by sie z mosci Krzyzakiem nie pobrudzic robiac przy aucie i zalalem 30 l benzyny 98 okt ..... wiecie tak przy okazji a teraz juz do rzeczy i w temacie :
rozrzad zrobiony i odpalamy.....
a tu stuki i gasnie .....
cholera
.......
qrde.... wszystko dobrze zrobione a tu taki zonk silnik poprawil sie w zakresie 1800 do 3500 obr ale slabo ponizej i powyzej tego . na wolnych szarpie , powyzej 5500 niechce sie wkrecic . po jaka cholera tankowalem przed robieniem silnika
..... a lotos to ma do du..y paliwa , 95 to taki szit ze naprawde nie wolno nim karmic miskow |
Ostatnio zmieniony przez darass 2008-03-08, 21:41, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Sebter
zielenina
Pomógł: 5 razy Wiek: 36 Dołączył: 19 Lip 2007 Posty: 88 Skąd: Olecko
|
Wysłany: 2008-03-09, 21:22
|
|
|
Napewno dobrze zrobione ;> a moze to zaplon ;> pewny mechanik ;> |
|
|
|
|
cyberluk
KLUBOWICZ
Pomógł: 1 raz Wiek: 44 Dołączył: 21 Lip 2007 Posty: 317 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2008-03-13, 20:42
|
|
|
GOLDI napisał/a: | allias napisał/a: | 96 oktanow | czyli tez klamia powinno miec 95 hehe dobrze wiedziec ze sie jezdzi na dobrym paliwie |
95 to 95
V-Power to odpowiednik 98
V-Power racing - kiedy? mia? 99 oktan?w, teraz ma 100/101
Widzia?em kiedy?, jak si? robi V-Powera Wujek prowadzi? dwie stacje shella. Przyje?d?a cysterna z paliwem z Orlena. Najpierw do zbiornika wlewaj? kilka litr?w jakiego? ?wi?stwa, p??niej zrzut 95 by Orlen i wychodzi V-Power |
_________________ Łukasz (cyberluk) Walkowski
Eclipse 1G GS powered by A.R.S Performance & ECU Master
163,1HP@6986RPM 174,9Nm@5987RPM |
|
|
|
|
MikeR
KLUBOWICZ go your own way
Pomógł: 9 razy Wiek: 45 Dołączył: 18 Lip 2007 Posty: 725 Skąd: SLU
|
Wysłany: 2008-03-13, 22:17
|
|
|
to prawda, podobno tylko racing jest sprowadzany z zagranicy |
|
|
|
|
Rutin00 [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-03-14, 09:57
|
|
|
V-Power Racing jest sprowadzany i podobno BP ultimate....ty?.... nie wiem jak u was ale czu? wyra?n? r??nice miedzy V-Power Racing a np zwyk?? 95 na Orlenie czy jakim? Jettcie.... autko sie nie muli i ?adnie wkrece na obroty...jaki? taki ?wawszy jest przynajmniej takie odczucie |
|
|
|
|
allias [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-03-14, 11:30
|
|
|
Rutin00 napisał/a: | V-Power Racing jest sprowadzany i podobno BP ultimate....ty?.... nie wiem jak u was ale czu? wyra?n? r??nice miedzy V-Power Racing a np zwyk?? 95 na Orlenie czy jakim? Jettcie.... autko sie nie muli i ?adnie wkrece na obroty...jaki? taki ?wawszy jest przynajmniej takie odczucie |
Ja mam to samo dlatego juz z Shella nie zejde... |
|
|
|
|
darass [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-03-15, 00:07
|
|
|
odszczekuje to co na temat paliwa LOTES 98 napisalem . po prostu zssunal sie wezyk regulujacy cisnienie paliwa i silnik gasl i wariowal teraz juz jest OK . lotos 98 = nie jest takie zle |
Ostatnio zmieniony przez 2008-03-15, 22:13, w całości zmieniany 4 razy |
|
|
|
|
viader
KLUBOWICZ
Pomógł: 45 razy Wiek: 42 Dołączył: 17 Lip 2007 Posty: 1667 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2008-03-30, 23:54
|
|
|
Zrobi?em ostatnio eksperyment. Zala?em do pe?na Pb95, przejecha?em 340 km i do zbiornika wesz?o 39 litr?w, wi?c spalanie ?rednie wysz?o 11,5/100km. Potem zala?em Pb 98 przejecha?em 360km a do zbiornika wesz?o 34l, wi?c ?rednie spalanie wysz?o 9,5l/100km. R??nica 2l/100km na korzy?? Pb 98 i to, podczas gdy w zbiorniku zosta?o jeszcze ponad 20l Pb 95...Na NESTE r??nica mi?dzy Pb 95 i 98 to jakie? 10gr na litrze czyli wlewaj?c 10l dop?acamy 1z?, natomiast je?li autko spala 2l mniej oszcz?dzamy ok. 9z? na 100km. Teraz przeliczcie sobie ile przeje?dzacie rocznie i pomy?lcie czy op?aca si? zalewa? ta?sze paliwo... |
_________________ był: Eclipse 1G 2.0 GS 6 bolt euro
jest: Alfa Romeo 166 2,4 JTDM 20V |
|
|
|
|
allias [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-03-31, 08:26
|
|
|
viader... po jednym tankowaniu to jeszcze ni czas na wnioski. Sprawdz po 3-5 tankowaniach PB98 i wtedy mozesz nam cos powiedziec. Pamietaj ze na spalanie bedzie mial wplyw gdzie i jak jezdzisz a takze temperatura otoczenia.
Sprawdz jeszcze kilka razy i daj znac. |
|
|
|
|
viader
KLUBOWICZ
Pomógł: 45 razy Wiek: 42 Dołączył: 17 Lip 2007 Posty: 1667 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2008-03-31, 08:30
|
|
|
No sprawdz? ale to nie jest jednorazowa obserwacja, tym razem to wyliczy?em, ale wcze?niej jak liczy?em tak pi razy oko to by?o podobnie. I nale?y doda?, ?e na Pb 98 go du?o wy?ej kr?ci?em i szala?em a i tak spali? mniej. |
_________________ był: Eclipse 1G 2.0 GS 6 bolt euro
jest: Alfa Romeo 166 2,4 JTDM 20V |
|
|
|
|
MATi
KLUBOWICZ
Pomógł: 109 razy Wiek: 36 Dołączył: 18 Lip 2007 Posty: 8546 Skąd: WWA/Raszyn
|
Wysłany: 2008-03-31, 09:41
|
|
|
Tez to zaobserwowa?em ....bo tez ze tak powiem takie eksperymenty robi?em ...i na bardziej oktanowym paliwie mniej pali i przejedzie wiecej... a przy okazji silnik zysukuje... dobrze ze mam Shella 500 metr?w od domu ....
A na V Power Racing ...czu? r??nice bo kliper jest du?o ?wawszy ..ni? na zwyklym V poweer...
Allias czym robi?e? te testy ? Tak z ciekawo?ci pytam
Allias...ja tankuje kliperka na Shellu ju? od 1,5 roku ale od jakiego? czasu dopiero zwraca?em na to uwage...moje wnioski sa z kilku jak nie kilkunastu ta?kowa?
A taki Evoscan gdzie mo?na naby? ?? |
Ostatnio zmieniony przez MATi 2008-03-31, 14:22, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
allias [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-03-31, 12:23
|
|
|
Korzystam z EVOSCAN I kabla Tactix. Dodatkowo kazde tankowanie to sprawdzenie sredniego zuzucia paliwa. Mialem kiedys rejesrt od poczatku zakupu ale robilem za duzo mil i mi sie znudzilo.
Mati. Co do uzytkowanie wyzszego octanu to w kilku przypadkach nadmiarowy poziom moze zabic twoje wtryski poprzez nadmiar nagaru. Proponuje Ci zebys rowniez sprawdzil dokladnie poprzez kilkakrotne tankowanie i wtedy podzielil sie wrazeniami. 1 tankowanie to za malo. |
|
|
|
|
|